Na ez volt a mindent eldöntõ hozzászólás, fájó szívvel döntöttem: XT! Sokat megyek vele rossz idõben is. Apropó középrész, mit ajánlotok ami a láncvonálhoz is stimmel és akkor már legalább annyira idõjárás álló mint az XT agy?Halgass a szívedre;)
A Miche agyakat mondjuk gyakrabban kell karbantartani, a tömítések nem a legjobbak, és ez gondolom a monoblokkra is igaz sajna:( De legalább szépek...
Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#4141
Posted 2006. October 23. - 16:21
#4142
Posted 2006. October 23. - 16:13
15 még pont ráfér elvileg. 14 már biztos nem. A 16nál nekem 2-3 mm van a csavar feje és a lánc közt.15-ös fogaskerék ráfér még a tárcsafuratokra? vagy felejtsem el?
Ha mindenki megépíti, több 6csavaros fixi fog futni Mo-on mint a világ többi országában együtt Én 2-t adtam el, az az enyémmel együtt 3. 1-2 eddig is volt, meg vagy 3 emberke tervezget itt a fórumon.
#4143
Posted 2006. October 23. - 15:41
Halgass a szívedre;)...
Az eszem azt mondja XT-t vegyek, a szivem azt hogy Michet.
"Doktor úr olyan bizonytalan vagyok! Vagy nem is?"
...
A Miche agyakat mondjuk gyakrabban kell karbantartani, a tömítések nem a legjobbak, és ez gondolom a monoblokkra is igaz sajna:( De legalább szépek...
#4144
Posted 2006. October 23. - 14:58
15-ös fogaskerék ráfér még a tárcsafuratokra? vagy felejtsem el?
#4145
Posted 2006. October 23. - 13:03
Az eszem azt mondja XT-t vegyek, a szivem azt hogy Michet.
"Doktor úr olyan bizonytalan vagyok! Vagy nem is?"
Olaszulpista=pálya
strada=országút
#4146
Posted 2006. October 23. - 10:52
strada=országút
Régi Campa hajtókarokba bele is ütötték hogy melyik.
#4147
Posted 2006. October 22. - 23:06
egy ausztral fixis oldalon lattam olyan polot amin pista felirat volt
es nem tudtam eldonteni hogy mi.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4148
Posted 2006. October 22. - 22:56
Vigyázni kell a Miche-el, van egy "gagyi" verzió is a pályacuccokból, asszem talán juniorként fut. Ez nehezebb és csúnyább mint a Miche Pista. Nálunk ez 30font körül fut, a Pista meg kb 100 lehet.Egy közismert dunakeszii vállalkozó nekem 30 rugót mondott zsír új Miche hajtókar+középcsapira. Drága, de külföldön még drágább lenne, szal ha arra vágysz... Persze a ha meg Campára vágysz, akkor húzás bankot rabolni:)
#4149
Posted 2006. October 22. - 19:57
#4150
Posted 2006. October 22. - 19:10
#4151
Posted 2006. October 22. - 18:10
#4152
Posted 2006. October 21. - 23:31
De nem ez a baj. Ma nézegettem olasz pálya agyakat meg hajtómûveket és beleszerettem a formájukba. Ez az álmoskönyv szerint nagy kiadást jelent .
#4153
Posted 2006. October 20. - 20:32
Pont jókor találtuk ki h tárcsás fix agyat építünk... most még van tavalyi akciós agy, jövõre sz*r se lesz csak centerlock:(
Ha már boltjelentés: Láttam Cane Creek 200tt idõfutamfékkart... Emléxem h volt aki arra vágyott. (10900 darabja! Pech.)
#4154
Posted 2006. October 20. - 20:06
#4155
Posted 2006. October 20. - 18:42
A váz simán bírja (ez a jó az acélban), a gáz 2x1 centinél inkább a papucs állásával lenne. Valszeg azt vissza kéne hajlítani.
Privi rögtön megy, st.
#4156
Posted 2006. October 20. - 18:22
Küldtem privit.Nem sûrgetni akarlak a válasszal,csak hallottam már, hogy nem mûködik valakinél a privi üzi fogadása.Ugye nem te vagy?
#4157
Posted 2006. October 20. - 17:55
A villa összenyomást nem találtam meg, de jobban belegondolva nem is biztos, hogy szeretném. Félek a töréstõl. A ragasztást nem valami gagyi ragasztóval gondoltam, faterom lakatos és vannak olyan két komponenses "folyékony fém" ragasztói amirõl azt mondta, hogy (ha jól emlékszem) több száz kilót bír négyzetcentiméterenként. A papucs meg van néhány cm2. Így 2 centi hézagolással pont belemenne a 100-as agy, a mostani gyorszár meg pont jó lenne a külsõ méretre.
#4158
Posted 2006. October 20. - 17:00
A miche köszöni, jól bírja a vizet. Iparis, és tudtommal kapható itthon hozzá pótcsapágy is.
XT természetesen nagyon jól tömített. Nagy levehetõ gumi porvédõ, alatta fém porvédõ. Mind a kettõ fasza kialakítású (kis kiálló perem a kupakaban, neki való vájat az agytestben... szal ilyen labirintus jellegû a bejutás. Ha nem meríted el, akkor bírnia kell.
#4159
Posted 2006. October 20. - 16:50
Akkor asszem kitanulmányozom az összenyomás tudományát
Michet azért nem szeretnék mert az pálya agy és én sok dzsuvát és a pesti utakon a 80 kilómmal nagy terhelést is fogok adni neki. Az XT az mennyire vízálló?
szerk: pedig a magasperemes Miche pont olyan mint az elsõ agyam (valami Normandy???).
#4160
Posted 2006. October 20. - 16:31
Tetszik nekem ez a tárcsafékes elsõ agy megoldás, de nem tetszik benne a tengely. Jobb lenne ha gyorszáras lenne. Megoldható lenne ez úgy, hogy a papucsok belsõ oldala kapna egy-egy alu szélesítést összességében úgy, hogy 100mm legyen köztük a távolság és persze a lácvonal egyenes maradjon? Szépen fel lehetne ragasztani belülre és azzal együtt leszinterezni...
Vélemény?
Hmmm. Furán hangzik. Én azért nem gyz-vel csináltam, mert kitávtartózva elég nagy terhelést kap, és tutira akartam menni. A tömör erõsebb. Namost, ha beragasztasz a vázba 2 aludarabot, akkor mi fogja viselni a terhelést? A ragsztványok aligha, mert kiszakadnának a francba. Azaz ugyanúgy a papucs fogja megtámasztani a tengelyt, vagyis ott vagy, ahol a part szakad, csak furán néz ki a vázad hátulja... (Edit: fene tudja...)
Sztem a tárcsás messze a legjobb verzió, bár most már legalább lehet kapni alacsonyperemes Michét is 9-10 körül, magasperemest meg 12-ért. Viszont egy XT csak 6!
Ha gyz kell, sztem húzd össze a váz hátulját kicsit. Sheldon papa oldalán fenn van, hogy kell, én sztem megcsinálnám. Csak akkor a gyorszárpálcával is lehet gáz. Mondjuk összehúzod 120ra, és egy oúti pálca végét levágod és meghosszabbítod a menetet, ha kell. 20 mm hosszabbítást talán elbír a tengely. Távtartókat persze szépen rögzítve, egy-egy újabb kontraanya mögé kell tenni. Jó vaskos távtartó, izomból rászorított anya... talán átveszi a súly egy részét. Hopp, jut eszembe: akkor a tengelybõl is vágni kéne... Persze ha 100ra össze tudnád nyomorítani a vázat, akkor minden meg lenne oldva, nem is kéne agyat szerelni. De az aligha reális.
De sztem maradj a menetesnél. Amúgy is stabilabban fogja a kereket.
Megj.: készül a 2.