régi shimano 600 vagy Dura ACe (nekem 600 van)
vagy van egy FSA használaton kivüli 1"osom...
gyönyörû.
izé...
priviben megy
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
Started by
Bitecus
, 2002. February 02. 20:12
#3781
Posted 2007. March 20. - 15:42
#3782
Posted 2007. March 20. - 14:32
Ez elég magasnak néz ki. A Chorus jóval alacsonyabb és a záró anyája nem végig menetes, ezért a villát rövidre le kellett vágni. Villát meg nem szívesen cserélnék (ismét). Sikerült egy fincsi krómozott, gravírozott, Campa papucsos, Oria csöves, 550g-os, CrMo, Moserre szert tennem igen kedvezõ áron .
Tényleg kár, hogy ilyet kell írnom. Nekem ezek az alkatrészek megdobogtatják a szívemet. Egy ilyen Chorus csapágy a szememben egy csodás ipari mûalkotás.
Tényleg kár, hogy ilyet kell írnom. Nekem ezek az alkatrészek megdobogtatják a szívemet. Egy ilyen Chorus csapágy a szememben egy csodás ipari mûalkotás.
#3783
Posted 2007. March 20. - 14:07
#3784
Posted 2007. March 20. - 13:32
Egy picit kezd lehangolni a fixim. Kifejezetten abból a célból építettem, hogy legyen egy tartós, strapabíró, igénytelen, bármilyen idõjárási körülmények közt használható, bicajom, amivel elõre láthatólag rengeteg kilométert fogok kerékpározni. Erre próbáltam tekintettel lenni az alkatrészek összeválogatásánál, amennyire a pénztárcám engedte (nem nagyon kíméltem). Elõször a Bianchi villa hajlott el vagy 30 fokot mintha gyurmából lett volna, ezt követte a Chorus kormánycsapágy beverõdése, tegnap pedig egy átlagos fékezéskor a Dura Ace fékbovden úgy pattant el mint egy szál cérna . És még csak 1300 km-t mentem vele.
Adjatok tanácsot! Milyen kormánycsapit vegyek? Ez a Chorus nem bírja a pesti utakat, pedig már csak 75 kiló vagyok. Csak tömített érdekel, ami jól bírja a szélsõséges idõjárást. Hagyományos menetes, 1"-os.
:mad:
Adjatok tanácsot! Milyen kormánycsapit vegyek? Ez a Chorus nem bírja a pesti utakat, pedig már csak 75 kiló vagyok. Csak tömített érdekel, ami jól bírja a szélsõséges idõjárást. Hagyományos menetes, 1"-os.
:mad:
#3785
Posted 2007. March 07. - 14:12
Még régen én is megcsináltam... De fixivel pont fölösleges. Hagyod a mágnest a keréken, és átkalibrálod csapásszámra áttételtõl függõen.
#3786
Posted 2007. March 07. - 13:49
Ezt a hekkelést...
http://www.63xc.com/...ink/cadence.htm
Avagy hogyan állítsuk át a minimál-kompjúterünket a sebesség kijelzésérõl csapásszám-kijelzésre. Persze nagyon egyszerû trükk, de eszembe nem jutott volna magamtól... :-)
http://www.63xc.com/...ink/cadence.htm
Avagy hogyan állítsuk át a minimál-kompjúterünket a sebesség kijelzésérõl csapásszám-kijelzésre. Persze nagyon egyszerû trükk, de eszembe nem jutott volna magamtól... :-)
#3787
Posted 2007. March 06. - 23:34
idézet
Örökhajtós országúti kerékpárok
A valódi pályagépek nagyon sikkek, én mégis országúti kerékpárt ajánlok azoknak, akik igazán ki akarják használni az örökhajtós kerékpárok nyújtotta elõnyöket. Ilyen gép egy átalakított öreg kerékpárból készülhet, mivel a legtöbb 10 sebességes korszakból való gép minden követelménynek maradéktalanul megfelel. E kerékpárok vázszögei kényelmes haladást tesznek lehetõvé, lehet rájuk fékeket szerelni, gyakran gyorsrögzítõs kerekeik vannak, még a sárhányók számára is van elég hely, és nem utolsó sorban találhatunk olyant, aminek kulacstartó szemei is vannak.
Örökhajtós országúti kerékpárok
A valódi pályagépek nagyon sikkek, én mégis országúti kerékpárt ajánlok azoknak, akik igazán ki akarják használni az örökhajtós kerékpárok nyújtotta elõnyöket. Ilyen gép egy átalakított öreg kerékpárból készülhet, mivel a legtöbb 10 sebességes korszakból való gép minden követelménynek maradéktalanul megfelel. E kerékpárok vázszögei kényelmes haladást tesznek lehetõvé, lehet rájuk fékeket szerelni, gyakran gyorsrögzítõs kerekeik vannak, még a sárhányók számára is van elég hely, és nem utolsó sorban találhatunk olyant, aminek kulacstartó szemei is vannak.
#3788
Posted 2007. March 04. - 23:53
Formula pályaagy ninc sitthon. de nem tud többet mint a többi szóval ne vadászd.
ha derogál a Miche, régiCampa
akkor ha érdekel intézhetek neked egy DA flip-flop agyat.
a képen az nem canti kar hanem CX ahogy Lófarkas mondta.
Promax van itthon is 4000FT/pár, az kell rá.
ha derogál a Miche, régiCampa
akkor ha érdekel intézhetek neked egy DA flip-flop agyat.
a képen az nem canti kar hanem CX ahogy Lófarkas mondta.
Promax van itthon is 4000FT/pár, az kell rá.
#3789
Posted 2007. March 04. - 22:08
#3790
Posted 2007. March 04. - 21:53
Formula agy esetében természetesen pályaagyra gondoltam (TH 21 vagy TH22) gondoltam.
A következõ problémám is leginkább ide vág:
Ilyen stílusú kormányt szeretnék, de asszem normál esetben nem megy fel rá a kanti fékkar. Ellenben ezen a képen is olyan van fenn a tagnak és számtalan más esetben találkozom öszvér megoldással...
Hogy oldjam meg? Reszeljem szét a bilincset belülrõl? Azt csak nem kéne, nem?
Más 5let?
A következõ problémám is leginkább ide vág:
Ilyen stílusú kormányt szeretnék, de asszem normál esetben nem megy fel rá a kanti fékkar. Ellenben ezen a képen is olyan van fenn a tagnak és számtalan más esetben találkozom öszvér megoldással...
Hogy oldjam meg? Reszeljem szét a bilincset belülrõl? Azt csak nem kéne, nem?
Más 5let?
#3791
Posted 2007. March 04. - 00:32
#3792
Posted 2007. March 03. - 13:22
hey Buki na ná hogy ráismertem:) a klipsz pedig jó dolog mig nincs spd de sajna ma már kevés helyen kapni jó és szép darabokat föleg ami alu mert a müanyag szoba se jöhet lehet faragok 1et ha lesz rá végre idöm
#3793
Posted 2007. March 01. - 08:07
#3794
Posted 2007. March 01. - 01:36
a 42-16 talán az egyik legtutibb áttétel évtizedek óta ezt teszik gyárilag a ''tanya,,és más egysebis bringákra
Buki klasz a gép
Buki klasz a gép
#3795
Posted 2007. March 01. - 00:23
Én visszaraktam a hátsó féket is. Mit csináljak, két gyerekem van, sokáig szeretnék még élni, minden este épen hazaérni. Ha akarok így is tudok skidelni, viszont így sietni is tudok, lefele is tudok menni, gyorsan és fõleg biztonságosan meg tudok állni minden szituációban. Nekem nem a féknélküliséget jelenti a fixi, hanem az örökhajtóságot.
#3796
Posted 2007. February 28. - 21:42
jó a vázad. milyen áttéten hajtod?
ha minden igaz, reynolds csovekbol van.
42-16-ot hajtok most. eddig szinte mindig eleg volt.
#3797
Posted 2007. February 28. - 21:22
#3798
Posted 2007. February 28. - 20:56
jobban rá fogsz nõni. nem is rá, inkább össze.
spd az biztos király idõvel-cipõvel, de sztem addig is megteszi 1 párszáz forintos klipsz-játszócsuka kombó.
ertem. koszi.
#3799
Posted 2007. February 28. - 20:51
jobban rá fogsz nõni. nem is rá, inkább össze.
spd az biztos király idõvel-cipõvel, de sztem addig is megteszi 1 párszáz forintos klipsz-játszócsuka kombó.
jó a vázad. milyen áttéten hajtod?
spd az biztos király idõvel-cipõvel, de sztem addig is megteszi 1 párszáz forintos klipsz-játszócsuka kombó.
jó a vázad. milyen áttéten hajtod?
#3800
Posted 2007. February 28. - 20:17
spd lesz majd idovel... miert lenne olyan fontos a klipsz? eddig nem volt gondom a taposoval.