Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Örökhajtós bicó építése, de hogyan?

* * * * * 1 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
5023 hozzászólás a témában

#321
stp1

stp1

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.283 hozzászólás
meg aztán szénacél amit minden utcasarkon meg tudsz hegeszteni :D

#322
SINTESI´93

SINTESI´93

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás
Még a papucsról hallottam,hogy nem az igazi,de szerintem normális hasznlat mellett nem igazán lehet baja.
www.sintesibikes.com

#323
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
Pont az elõzõ oldalon írtam róla:

Csepel vázszett teljesen oké, ha úgy állsz hozzá hogy oké, ezért a pénzért egy kõnehéz, de korrekt geoval rendelkezõ vázat kapsz, és nem vársz tõle csodákat.

#324
SINTESI´93

SINTESI´93

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás
Csepel Royal *** vázra lennék kiváncsi,hogy milyen súlyban van körülbelül,meg felhasználói véleményekre lennék kiváncsi,mert annyi pozitív,negatív véleményt lehet hallani errõl a vázról :S
Biztos nem lehet valami könnyû az anyaga miatt,viszont geometriája egész jónak tûnik.Igazából városi fixizésre kellene váz,max lazább trükkök,és 30 40ezernél nem szívesen áldoznék többet vázra.
www.sintesibikes.com

#325
kboross@t-online.hu

kboross@t-online.hu

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.931 hozzászólás

tényleg van vmi jól bevált ötletetek a berohadt nyeregcsõ kiszedésre? Satuba nem merem befogni, mert sztm megroppan a csõ és akkor még ülést sem tudok rárakni a vázra. Tûlánggal történõ melegítésen gondolkodtam, meg azon, hogy az üléscsõ belsejében bevágom mind két oldalt és úgy direktben megroppantom a csövet és talán kiesik. Csavart már kiszedtem belõle és egy flakon wd40 már elment a projektre :) de semmi mozdulás:)

Nekem is be volt rohadva a nyeregcsövem,én is wd40 meg csavarlazítóval kezeltem.Én egy nagy csõfogóval megroppantottam a nyeregcsövet (elõtte befelé ütöttem pár milit)és kitekertem belõle,úgy hogy a vázat befogtam a combom közé!
CSÕ

A nyeregcsõ minenképp kuka, nem ? Jól áztasd be, kicsit melegítheted is óvatosan, fogd be satuba és mozgasd, de ne csavard el a vázat. Szerintem ki kell jönnie.
Miki jól mondja, az ütögetés jót tesz neki...

You can never have "enough" bikes.


#326
myk74

myk74

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.426 hozzászólás

Hát nem nagyon tudok dönteni a két kerék szett között, még megrágom a dolgot. De ha az Uh mellett döntök akkor meg el kell vetni a csepel royal vázat mert dög nehéz lenne a gép.

tényleg van vmi jól bevált ötletetek a berohadt nyeregcsõ kiszedésre? Satuba nem merem befogni, mert sztm megroppan a csõ és akkor még ülést sem tudok rárakni a vázra. Tûlánggal történõ melegítésen gondolkodtam, meg azon, hogy az üléscsõ belsejében bevágom mind két oldalt és úgy direktben megroppantom a csövet és talán kiesik. Csavart már kiszedtem belõle és egy flakon wd40 már elment a projektre :) de semmi mozdulás:)


Nekem is be volt rohadva a nyeregcsövem,én is wd40 meg csavarlazítóval kezeltem.Én egy nagy csõfogóval megroppantottam a nyeregcsövet (elõtte befelé ütöttem pár milit)és kitekertem belõle,úgy hogy a vázat befogtam a combom közé!
CSÕ

#327
szarajevo

szarajevo

    vendég

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás
Hát nem nagyon tudok dönteni a két kerék szett között, még megrágom a dolgot. De ha az Uh mellett döntök akkor meg el kell vetni a csepel royal vázat mert dög nehéz lenne a gép.

tényleg van vmi jól bevált ötletetek a berohadt nyeregcsõ kiszedésre? Satuba nem merem befogni, mert sztm megroppan a csõ és akkor még ülést sem tudok rárakni a vázra. Tûlánggal történõ melegítésen gondolkodtam, meg azon, hogy az üléscsõ belsejében bevágom mind két oldalt és úgy direktben megroppantom a csövet és talán kiesik. Csavart már kiszedtem belõle és egy flakon wd40 már elment a projektre :) de semmi mozdulás:)

#328
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
hm. ..

vegyétek figyelembe hogy az UH hátsókerék tömegadata SS racsnival , fix foggal/lock ringel együtt annyi.
Weight: Rear 1680g with lock ring, sprocket & freewheel

Ezek a plusz dolgok kb 300g-ot nyomnak.
( lockring kb 20-30g , fix fogaskerék 50-70g racsni kb. 170-200 g... )
Tehát ez lejön ... és kb ugynaz a tömege mint az elsõnek...

Mondjuk igyis jóval nehezebb...
A miche agyak nehezebbek mint az UH-ben használt novatec v. x aygak...

Nyilvánvaló a felni a nagy különbség.
Ha valakinek a design tetszik akkor lehet UH ... de valóban érezhetõ lesz a tömegkülönbség tekeréskor.
Kinek melyik tetszik... azt vegye. minõségben hatalmas difit nem látok . Talán enyhén az UH irányába bár ez az én véleményem.

#329
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

Kiskuvaiti: szarajevo ss-t írt, ott nem gáz ekkora áttétel annyira...

Akkor már inkább kisDubai, ha kérhetem :P

Egyébként akár SS, akár fixi, ugyanúgy nagy áttételt tapos, ami idõszakosan tökjó comberõsítõnek, hosszútávon viszont nagyon nem szeretik az izületek.

Ja és nincs az az isten hogy 1,1kg-al nehezebb kereket vegyek azért mert jól néz ki..az borzasztóan sok különbség. Sõt, konkrétan abból az 1,1kg-ból ki lehet hozni egy kerékszettet :D

#330
Kobike

Kobike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.140 hozzászólás

...
1: mi a véleményetek errõl a kerékszettrõl: UH 700c Flip Flop Single Speed Fixed Wheelset White
És összevetve ezzel a kerékszettel? Miche Xpress kerékszett 34.000 FT!!!!! | Herce-Hurca
szállítási költségeket vámokat ne vegyétek figyelembe csak a mûszaki tartalmat.
...


Nekem is hasonló dilemmám volt kb. egy éve, csak akkor még nem volt a Miche kerékszettnek ilyen jó ára, ezért összeraktam egy szettet Miche agyakkal, Altrix Spider felnikkel meg DT küllõkkel. Nem bántam meg. Az UH mellett csak a kinézete szól, ha az a fontos akkor is inkább innen venném. Ha jól emlékszem meg is kérdeztem annak idején a szállítást Magyarországra és elfogadható árat mondtak.
Nem tudom a Herce-hurcában hogy tudják ilyen olcsón adni, kint ez legalább másfélszer ennyi.
Az 1kg brutál sok kerekeknél, nagyon érezhetõ lenne a különbség. Egyáltalán nem ugyanaz mintha te híznál 1kg-ot, vagy magadra vennél egy 1 kg-os hátizsákot...
Failure is always an option.

#331
Pisz

Pisz

    vendég

  • fórumtag
  • 57 hozzászólás

hát nagy a dilemma, ilyenkor lenne jó kipróbálni, hogy tekerés közben mekkora a különbség a két szett között....de basszus azért csak 17mm különbség van a két kerék között :)


Az az 1,1 kiló többlet borzalmasan hangzik, és még drágább is. Nem tudom hogyan lehet oúti felnit Double Track súlyban gyártani... :)

#332
szarajevo

szarajevo

    vendég

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás
hát nagy a dilemma, ilyenkor lenne jó kipróbálni, hogy tekerés közben mekkora a különbség a két szett között....de basszus azért csak 17mm különbség van a két kerék között :)

#333
Csipisz_

Csipisz_

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.517 hozzászólás

hát a miche 930g/1100g míg az UH 1420g/1680g szval jó 1,1kg a különbség a két kerék között,
huh elég soknak tûnik, de a 45mm az 45 mm :) használatban mennyit dob az az 1kiló amúgy? érezhetõen nehezebb tekerni?


Kerekenként fél kiló, az nagyon sok.És nem olyan veszett sokkal erõsebb az a felni sem, az ambrosio is maximálisan elégEgy profi verseny mtb kerékszett és egy átlagos túrázós mtb kerekei között is kb ez a tömegbéli differencia, meg úgy százezer forint.... Pláne így, hogy a kerületen van, nehezebben gyorsul, lassul, stb. Ha nem a brutál látványra mész (bár azért ez se piskóta), hanem a használhatóságra, akkor a miche agyas a nyerõ. Hab a tortán, hogy nem kell várni a megérkezésére sem.

http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."


#334
szarajevo

szarajevo

    vendég

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás
hát a miche 930g/1100g míg az UH 1420g/1680g szval jó 1,1kg a különbség a két kerék között,
huh elég soknak tûnik, de a 45mm az 45 mm :) használatban mennyit dob az az 1kiló amúgy? érezhetõen nehezebb tekerni?

#335
Csipisz_

Csipisz_

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.517 hozzászólás
Kiskuvaiti: szarajevo ss-t írt, ott nem gáz ekkora áttétel annyira...

Kerékszettbõl nekem inkább az uh a bejövõs, nem tudom miféle küllõ van a hercehurcásban, de sima festett acélra tippelek az ára alapján, az uh-ban meg rozsdamentest látok. Meg aztán az a 45 milis profil is eléggé ütõs......bár, való igaz, valószínûleg dögnehéz az a felni.

http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."


#336
szarajevo

szarajevo

    vendég

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás
hát nem tudom erõsnek számít-e a combom :) de budára menet a margit krt meg az alkotás utca az simán megy ekkora áttéttel, a térdem az szar mivel megnyúltak a keresztszallagaim, de a bicótól soha nem fájt. Amúgy miért jobba kisebb áttét a térdnek? többet tekersz kisebb áttétel, tehát többet mozog a láb és ezzel a térdizület nem? Amúgy ez az áttét úgy jött, hogy elsõre fent volt a teljes hátsó sor és úgy ss, de akkor még 52-13 vagy vmi ilyesmi volt, de az már kemény volt szval onnan jött egy új hátsó kerék meg a 16-os lánckerék.

Kerekekrõl vélemény?

#337
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

A köv kérdésekkel fordulnék hozzátok, mivel jómagam csak otthoni bütykölõ vagyok és nekem azon felül, hogy megértem(asszem :) ) a méretet meg szétszedem és összerakom a gépet nem sokat mond a többi adat. A köv kerékszettek között gondolkodom:
1: mi a véleményetek errõl a kerékszettrõl: UH 700c Flip Flop Single Speed Fixed Wheelset White
És összevetve ezzel a kerékszettel? Miche Xpress kerékszett 34.000 FT!!!!! | Herce-Hurca
szállítási költségeket vámokat ne vegyétek figyelembe csak a mûszaki tartalmat.
Amire kell: jelenleg egy régi atomic vázra épített ss-t hajtok 52-16 áttéttel, kátyúkkal nem nagyon törõdöm, most januárban építek egy úgy ss-t mert az ülés csõ a jelenlegibe belerohadt meg cserés már a középrész és a hajtókar is meg a kormány is, szval végre sikerült eljutnom oda, hogy akkor inkább építek egy újat mint hogy foltozgassam a régit.
+1 kérdés: kinek mi a véleménye a csepel royal*** vázszettekrõl? sok rosszat hallottam már róla, itt meg csak jót :)


Ha 52-16ot hajtasz akkor vagy nagyon-nagyon erõs vagy, vagy nem lesz hosszúéletû a térded :)

Csepel vázszett teljesen oké, ha úgy állsz hozzá hogy oké, ezért a pénzért egy kõnehéz, de korrekt geoval rendelkezõ vázat kapsz, és nem vársz tõle csodákat.

#338
szarajevo

szarajevo

    vendég

  • fórumtag
  • 26 hozzászólás
A köv kérdésekkel fordulnék hozzátok, mivel jómagam csak otthoni bütykölõ vagyok és nekem azon felül, hogy megértem(asszem :) ) a méretet meg szétszedem és összerakom a gépet nem sokat mond a többi adat. A köv kerékszettek között gondolkodom:
1: mi a véleményetek errõl a kerékszettrõl: UH 700c Flip Flop Single Speed Fixed Wheelset White
És összevetve ezzel a kerékszettel? Miche Xpress kerékszett 34.000 FT!!!!! | Herce-Hurca
szállítási költségeket vámokat ne vegyétek figyelembe csak a mûszaki tartalmat.
Amire kell: jelenleg egy régi atomic vázra épített ss-t hajtok 52-16 áttéttel, kátyúkkal nem nagyon törõdöm, most januárban építek egy úgy ss-t mert az ülés csõ a jelenlegibe belerohadt meg cserés már a középrész és a hajtókar is meg a kormány is, szval végre sikerült eljutnom oda, hogy akkor inkább építek egy újat mint hogy foltozgassam a régit.
+1 kérdés: kinek mi a véleménye a csepel royal*** vázszettekrõl? sok rosszat hallottam már róla, itt meg csak jót :)

#339
myk74

myk74

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.426 hozzászólás

42x?


16 :(

53x18-at akartam volna vissza de még nem volt idõ vele matekolni!

#340
kboross@t-online.hu

kboross@t-online.hu

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.931 hozzászólás

tudom tudom!de annyira tetszik,meg olyan szépen húzza a féket.a kis ciklocross fékkarom meg a szerencsi cimboránál van kölcsönbe!csõ


42x?

You can never have "enough" bikes.