Jelentkezz be Regisztrálj
Örökhajtós bicó építése, de hogyan?
#321
Írta 2010. december 30. - 22:12
#322
Írta 2010. december 30. - 21:56
#323
Írta 2010. december 30. - 20:23
Csepel vázszett teljesen oké, ha úgy állsz hozzá hogy oké, ezért a pénzért egy kõnehéz, de korrekt geoval rendelkezõ vázat kapsz, és nem vársz tõle csodákat.
#324
Írta 2010. december 30. - 19:34
Biztos nem lehet valami könnyû az anyaga miatt,viszont geometriája egész jónak tûnik.Igazából városi fixizésre kellene váz,max lazább trükkök,és 30 40ezernél nem szívesen áldoznék többet vázra.
#325
Írta 2010. december 23. - 16:05
tényleg van vmi jól bevált ötletetek a berohadt nyeregcsõ kiszedésre? Satuba nem merem befogni, mert sztm megroppan a csõ és akkor még ülést sem tudok rárakni a vázra. Tûlánggal történõ melegítésen gondolkodtam, meg azon, hogy az üléscsõ belsejében bevágom mind két oldalt és úgy direktben megroppantom a csövet és talán kiesik. Csavart már kiszedtem belõle és egy flakon wd40 már elment a projektre de semmi mozdulás:)
A nyeregcsõ minenképp kuka, nem ? Jól áztasd be, kicsit melegítheted is óvatosan, fogd be satuba és mozgasd, de ne csavard el a vázat. Szerintem ki kell jönnie.Nekem is be volt rohadva a nyeregcsövem,én is wd40 meg csavarlazítóval kezeltem.Én egy nagy csõfogóval megroppantottam a nyeregcsövet (elõtte befelé ütöttem pár milit)és kitekertem belõle,úgy hogy a vázat befogtam a combom közé!
CSÕ
Miki jól mondja, az ütögetés jót tesz neki...
You can never have "enough" bikes.
#326
Írta 2010. december 23. - 13:43
Hát nem nagyon tudok dönteni a két kerék szett között, még megrágom a dolgot. De ha az Uh mellett döntök akkor meg el kell vetni a csepel royal vázat mert dög nehéz lenne a gép.
tényleg van vmi jól bevált ötletetek a berohadt nyeregcsõ kiszedésre? Satuba nem merem befogni, mert sztm megroppan a csõ és akkor még ülést sem tudok rárakni a vázra. Tûlánggal történõ melegítésen gondolkodtam, meg azon, hogy az üléscsõ belsejében bevágom mind két oldalt és úgy direktben megroppantom a csövet és talán kiesik. Csavart már kiszedtem belõle és egy flakon wd40 már elment a projektre de semmi mozdulás:)
Nekem is be volt rohadva a nyeregcsövem,én is wd40 meg csavarlazítóval kezeltem.Én egy nagy csõfogóval megroppantottam a nyeregcsövet (elõtte befelé ütöttem pár milit)és kitekertem belõle,úgy hogy a vázat befogtam a combom közé!
CSÕ
#327
Írta 2010. december 23. - 12:31
tényleg van vmi jól bevált ötletetek a berohadt nyeregcsõ kiszedésre? Satuba nem merem befogni, mert sztm megroppan a csõ és akkor még ülést sem tudok rárakni a vázra. Tûlánggal történõ melegítésen gondolkodtam, meg azon, hogy az üléscsõ belsejében bevágom mind két oldalt és úgy direktben megroppantom a csövet és talán kiesik. Csavart már kiszedtem belõle és egy flakon wd40 már elment a projektre de semmi mozdulás:)
#328
Írta 2010. december 23. - 11:40
vegyétek figyelembe hogy az UH hátsókerék tömegadata SS racsnival , fix foggal/lock ringel együtt annyi.
Weight: Rear 1680g with lock ring, sprocket & freewheel
Ezek a plusz dolgok kb 300g-ot nyomnak.
( lockring kb 20-30g , fix fogaskerék 50-70g racsni kb. 170-200 g... )
Tehát ez lejön ... és kb ugynaz a tömege mint az elsõnek...
Mondjuk igyis jóval nehezebb...
A miche agyak nehezebbek mint az UH-ben használt novatec v. x aygak...
Nyilvánvaló a felni a nagy különbség.
Ha valakinek a design tetszik akkor lehet UH ... de valóban érezhetõ lesz a tömegkülönbség tekeréskor.
Kinek melyik tetszik... azt vegye. minõségben hatalmas difit nem látok . Talán enyhén az UH irányába bár ez az én véleményem.
#329
Írta 2010. december 23. - 10:33
Akkor már inkább kisDubai, ha kérhetemKiskuvaiti: szarajevo ss-t írt, ott nem gáz ekkora áttétel annyira...
Egyébként akár SS, akár fixi, ugyanúgy nagy áttételt tapos, ami idõszakosan tökjó comberõsítõnek, hosszútávon viszont nagyon nem szeretik az izületek.
Ja és nincs az az isten hogy 1,1kg-al nehezebb kereket vegyek azért mert jól néz ki..az borzasztóan sok különbség. Sõt, konkrétan abból az 1,1kg-ból ki lehet hozni egy kerékszettet
#330
Írta 2010. december 23. - 08:43
...
1: mi a véleményetek errõl a kerékszettrõl: UH 700c Flip Flop Single Speed Fixed Wheelset White
És összevetve ezzel a kerékszettel? Miche Xpress kerékszett 34.000 FT!!!!! | Herce-Hurca
szállítási költségeket vámokat ne vegyétek figyelembe csak a mûszaki tartalmat.
...
Nekem is hasonló dilemmám volt kb. egy éve, csak akkor még nem volt a Miche kerékszettnek ilyen jó ára, ezért összeraktam egy szettet Miche agyakkal, Altrix Spider felnikkel meg DT küllõkkel. Nem bántam meg. Az UH mellett csak a kinézete szól, ha az a fontos akkor is inkább innen venném. Ha jól emlékszem meg is kérdeztem annak idején a szállítást Magyarországra és elfogadható árat mondtak.
Nem tudom a Herce-hurcában hogy tudják ilyen olcsón adni, kint ez legalább másfélszer ennyi.
Az 1kg brutál sok kerekeknél, nagyon érezhetõ lenne a különbség. Egyáltalán nem ugyanaz mintha te híznál 1kg-ot, vagy magadra vennél egy 1 kg-os hátizsákot...
#331
Írta 2010. december 23. - 02:26
hát nagy a dilemma, ilyenkor lenne jó kipróbálni, hogy tekerés közben mekkora a különbség a két szett között....de basszus azért csak 17mm különbség van a két kerék között
Az az 1,1 kiló többlet borzalmasan hangzik, és még drágább is. Nem tudom hogyan lehet oúti felnit Double Track súlyban gyártani...
#332
Írta 2010. december 22. - 23:26
#333
Írta 2010. december 22. - 23:02
hát a miche 930g/1100g míg az UH 1420g/1680g szval jó 1,1kg a különbség a két kerék között,
huh elég soknak tûnik, de a 45mm az 45 mm használatban mennyit dob az az 1kiló amúgy? érezhetõen nehezebb tekerni?
Kerekenként fél kiló, az nagyon sok.És nem olyan veszett sokkal erõsebb az a felni sem, az ambrosio is maximálisan elégEgy profi verseny mtb kerékszett és egy átlagos túrázós mtb kerekei között is kb ez a tömegbéli differencia, meg úgy százezer forint.... Pláne így, hogy a kerületen van, nehezebben gyorsul, lassul, stb. Ha nem a brutál látványra mész (bár azért ez se piskóta), hanem a használhatóságra, akkor a miche agyas a nyerõ. Hab a tortán, hogy nem kell várni a megérkezésére sem.
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#334
Írta 2010. december 22. - 22:48
huh elég soknak tûnik, de a 45mm az 45 mm használatban mennyit dob az az 1kiló amúgy? érezhetõen nehezebb tekerni?
#335
Írta 2010. december 22. - 22:19
Kerékszettbõl nekem inkább az uh a bejövõs, nem tudom miféle küllõ van a hercehurcásban, de sima festett acélra tippelek az ára alapján, az uh-ban meg rozsdamentest látok. Meg aztán az a 45 milis profil is eléggé ütõs......bár, való igaz, valószínûleg dögnehéz az a felni.
http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#336
Írta 2010. december 22. - 21:54
Kerekekrõl vélemény?
#337
Írta 2010. december 22. - 21:41
A köv kérdésekkel fordulnék hozzátok, mivel jómagam csak otthoni bütykölõ vagyok és nekem azon felül, hogy megértem(asszem ) a méretet meg szétszedem és összerakom a gépet nem sokat mond a többi adat. A köv kerékszettek között gondolkodom:
1: mi a véleményetek errõl a kerékszettrõl: UH 700c Flip Flop Single Speed Fixed Wheelset White
És összevetve ezzel a kerékszettel? Miche Xpress kerékszett 34.000 FT!!!!! | Herce-Hurca
szállítási költségeket vámokat ne vegyétek figyelembe csak a mûszaki tartalmat.
Amire kell: jelenleg egy régi atomic vázra épített ss-t hajtok 52-16 áttéttel, kátyúkkal nem nagyon törõdöm, most januárban építek egy úgy ss-t mert az ülés csõ a jelenlegibe belerohadt meg cserés már a középrész és a hajtókar is meg a kormány is, szval végre sikerült eljutnom oda, hogy akkor inkább építek egy újat mint hogy foltozgassam a régit.
+1 kérdés: kinek mi a véleménye a csepel royal*** vázszettekrõl? sok rosszat hallottam már róla, itt meg csak jót
Ha 52-16ot hajtasz akkor vagy nagyon-nagyon erõs vagy, vagy nem lesz hosszúéletû a térded
Csepel vázszett teljesen oké, ha úgy állsz hozzá hogy oké, ezért a pénzért egy kõnehéz, de korrekt geoval rendelkezõ vázat kapsz, és nem vársz tõle csodákat.
#338
Írta 2010. december 22. - 20:56
1: mi a véleményetek errõl a kerékszettrõl: UH 700c Flip Flop Single Speed Fixed Wheelset White
És összevetve ezzel a kerékszettel? Miche Xpress kerékszett 34.000 FT!!!!! | Herce-Hurca
szállítási költségeket vámokat ne vegyétek figyelembe csak a mûszaki tartalmat.
Amire kell: jelenleg egy régi atomic vázra épített ss-t hajtok 52-16 áttéttel, kátyúkkal nem nagyon törõdöm, most januárban építek egy úgy ss-t mert az ülés csõ a jelenlegibe belerohadt meg cserés már a középrész és a hajtókar is meg a kormány is, szval végre sikerült eljutnom oda, hogy akkor inkább építek egy újat mint hogy foltozgassam a régit.
+1 kérdés: kinek mi a véleménye a csepel royal*** vázszettekrõl? sok rosszat hallottam már róla, itt meg csak jót
#339
Írta 2010. december 16. - 22:30
#340
Írta 2010. december 16. - 22:27
tudom tudom!de annyira tetszik,meg olyan szépen húzza a féket.a kis ciklocross fékkarom meg a szerencsi cimboránál van kölcsönbe!csõ
42x?
You can never have "enough" bikes.