Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#18761
Írta 2011. augusztus 06. - 09:15
#18762
Írta 2011. augusztus 05. - 07:49
Szarvasbor.
Regen tenyleg az volt, ma mar szintetikus mind
Hehe, így fordulnak a dolgok, így lesz az eredetileg érthetõbõl érthetetlen. A chamois francia szó zergebõrt (zergét is) jelent, megfelel a magyar szarvasbõr fogalmának (mármint tisztogatási s egyéb felhasználásban). Az autóiparban jóideje hasonló tulajdonságú mesterséges anyaggal helyettesítik, nyilván az alsónemûiparban is. Száz éve még igazi zerge- (vagy Mo-n szarvas-) bõrt használtak a ruházati iparban (is).
Hopp, most látom, hogy ave már válaszolt...
Köszi, úgy látszik akkor ez csak számomra ilyen nagy szenzáció.
#18763
Írta 2011. augusztus 05. - 07:43
keresek 1" ahead nyakas aero acél villát
Kb. 3-4 hónapja a régi vázamhoz kerestem, hercehurcánál volt, de a honlapon azt hiszem nem az van fent.
Esetleg rob4bike, de az valami horror árú Tomassini, ha jól emlékszem.
#18764
Írta 2011. augusztus 05. - 01:13
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#18765
Írta 2011. augusztus 05. - 00:41
Hatso kerekem 1-2 hete egy nap alatt 2-3bart veszitett, ez kb. otszorose a normal vesztesegnek, igy kicsereltem.
Gyanus volt, hogy a szelep szara mellett van serules a gumin, es ott ereszt. Hat nem, egy rendes mini lyuk van a belson, vizben szepen buborekol.
A kulson is megvan a vagas. Szoval 2.5 ev utan mar en se irhatom, hogy nincs defektem.
Minden tekeres elott beletoltam 8bart, es ezt egesz jol megtartotta orakon at, nem is ertem.
plusz: Mar sotetedett, amikor raktam vissza a kulsot, es elfelejtettem az alapszabalyt, hogy feliratokat a szelephez igazitjuk. (szegeny szingosok)
De valami piszok mazlival majdnem tokeletesen jo helyre raktam.
#18766
Írta 2011. augusztus 04. - 22:35
Hehe, így fordulnak a dolgok, így lesz az eredetileg érthetõbõl érthetetlen. A chamois francia szó zergebõrt (zergét is) jelent, megfelel a magyar szarvasbõr fogalmának (mármint tisztogatási s egyéb felhasználásban). Az autóiparban jóideje hasonló tulajdonságú mesterséges anyaggal helyettesítik, nyilván az alsónemûiparban is. Száz éve még igazi zerge- (vagy Mo-n szarvas-) bõrt használtak a ruházati iparban (is).Nekem nagyon tetszik ez a váz-villa kombó!
Egy gondolat erejéig vissza visszatérve a nadrágokhoz...
Nemrég vettem egyet és nagyom meglepett a párnázata, nem tudom jobban leírni de valamilyen pihe-puha selymes dolog alkotja a felsõ réteget. Angolul valami chamois-nak nevezett dolog, leginkább az autóápolásból ismerõs kendõkre hasonlít. Nem tudjátok mi a magyar neve?
Hopp, most látom, hogy ave már válaszolt...
#18767
Írta 2011. augusztus 04. - 21:16
Angolul valami chamois-nak nevezett dolog, leginkább az autóápolásból ismerõs kendõkre hasonlít. Nem tudjátok mi a magyar neve?
Szarvasbor.
Regen tenyleg az volt, ma mar szintetikus mind
#18768
Írta 2011. augusztus 04. - 20:19
Tegnap meghozta a futár a vázat. Elsõ benyomás: minõségi cucc! Szépen eldolgozott hegesztések, hibátlan fényezés és grammra (!) pontosan a specifikált 1,420 kg súly. Van rajta egy "handbuilt in germany" matrica is, ez vagy igaz vagy nem, de el tudom hinni.
Amivel viszont mellélõttem az a szín. Grafitszürkét választottam de valóságban jóval világosabb ez az árnyalat mint amire számítottam. Így a karbonvilla nagyon elüt tõle színben. 1-2 éven belül ha összeszed sérüléseket majd mattfeketére szóratom a vázat, egyenlõre így marad. Vagy szerintetek nagyon gáz így az összhatás?
Nekem nagyon tetszik ez a váz-villa kombó!
Egy gondolat erejéig vissza visszatérve a nadrágokhoz...
Nemrég vettem egyet és nagyom meglepett a párnázata, nem tudom jobban leírni de valamilyen pihe-puha selymes dolog alkotja a felsõ réteget. Angolul valami chamois-nak nevezett dolog, leginkább az autóápolásból ismerõs kendõkre hasonlít. Nem tudjátok mi a magyar neve?
#18769
Írta 2011. augusztus 04. - 18:20
Azok anodizáltak, lehet hogy az óúti váz is. Az pedig jobban bírja mint a festék, mert az anyagon keletkezik egy pár mikrométer (?) vastag oxidréteg.Úgy emlékszen az alu canyon bringák is mattok (legalábbis a feketék). ....
A gyakorlatban meg annyi, hogy ütöm-vágom szegény canyont, eddig egy karc jött össze
#18771
Írta 2011. augusztus 04. - 17:23
Így döntöttem volna én is. A Scott vázak nagyon könnyûek, ám ha broken scott cr1-re keresel, találsz bõven, azaz mintha törhetõ lenne. Kétlem, hogy ezekkel az alap (amellett persze jó) Fulcrum Racing (sztem 7) kerekekkel is 5000 € lett volna, egy ennyire könnyû vázhoz és Dura Ace rendszerhez eleve jobb kereket ad egy rendes bolt. Így a 6,3 kg is optimistának látszik, de becslésnek elmegy. (Durva alsó becslésem (nyeregcsõ pl. nincs is benne) 2085+1900+500+900+300+300+300=6285: DA, kerekek, gumik+belsõk (ez vsz több), nyereg, kábelek, pedál.)Ez lett volna az alternativa még a hibike mellet:
Scott CR1 Carbon Dura Ace 7900 kompl Ritchey wie neu bei eBay.de: Fahrräder (endet 03.08.11 22:28:14 MESZ)
5000Eus bicó enyiért...
A Dura Ace persze nagy vonzerõ, nagyon finom, tartós (legalábbis volt, 7800-at próbáltam, a 7900 felteszem legalább olyan jó).
A váz jó, a kerék sem rosszabb, mint a másiké, az áttételben van egy jó (és meredek hegyekre szükséges) kis tartalék (28 a 25 helyett hátul), a 105 persze kevésbé elegáns, mint a DA, de sose legyen rosszabb - no és mindez vadiúj és a méretedre szabott.
#18772
Írta 2011. augusztus 04. - 16:15
#18773
Írta 2011. augusztus 04. - 16:09
#18774
Írta 2011. augusztus 04. - 16:02
Scott CR1 Carbon Dura Ace 7900 kompl Ritchey wie neu bei eBay.de: Fahrräder (endet 03.08.11 22:28:14 MESZ)
5000Eus bicó enyiért...
Matt az szép, az enyém igy néz majd ki. (élöben máskép mutat biztosan)
Haibike
#18775
Írta 2011. augusztus 04. - 16:02
#18776
Írta 2011. augusztus 04. - 15:55
#18777
Írta 2011. augusztus 04. - 15:04
Lehet a végén a villát fújom át majd grafitszürkére és nem a vázat feketére?
matt festés ritka dolog, szóval egyedi a cucc
#18778
Írta 2011. augusztus 04. - 14:48
#18779
Írta 2011. augusztus 04. - 14:46
Semmi baj a VISP cuccokkal. Azon kívül hogy a pályavázuk nem teljesen pályageos (de ez kiderül ha megnézed a táblázatot), és leér, a minõségére nincs panasz.Occó kínai váz. Én nem mernék ráülni. Azért az nem játék ha pl. egy gyors lejtõn törik a villa. A majd 3kg villa + a váz tömeg is brutál sok. Jó eséllyel a méretek, illesztések sem pontosak, a hegesztés minõsége is kérdéses.
Ehhez képest a 50khuf annyira nem is olcsó, kicsit többért, 75-bõl kijött nekem a drössiger váz controltech karbon villával, 1.75 kg együtt.....de ez majd egy külön postban.
#18780
Írta 2011. augusztus 04. - 14:03

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






