Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#18601
Írta 2011. augusztus 19. - 12:33

legalább is nekem ez szokott mûködni..
Flickr
#18602
Írta 2011. augusztus 19. - 12:26

Az említett versenyzõ az egyik bajnoki címét a lejtõzési tudásának köszönhetõen szerezte (lefelé nyerte meg a versenyt).
Nyílván nem a bajnokra gondolok, hanem a saját futottak még kategóriámra. Hiába lennék Samuel Sanchez lefelé a Gerecsében, fölfelé úgyis mindenki visszaelõzne.
#18603
Írta 2011. augusztus 19. - 12:25

nekem bejön a lefelézés. Egy aoutót elöztem lefele és egy motorost is megelözhettem volna.
Kanyarokban eddig olyan volt, hogy még 5km/ht rátehettem volna, a gumi oldalfalán volna még 2-3mm hely a balonos részéböl.
a max 76,5km/h volt, itt montival 10km/h val gyorsaban mentem (igaz, akkor egy országutis csoportot elöztem meg)
Lehet a motorozás/montizás is jót tesz ilyenkor. ami zavar az a kormány alul fogása. 50km/h nél nem érzem ugy, hogy most alul keljen fogni, de kanyarokban kell a fékkar.
#18605
Írta 2011. augusztus 19. - 12:05

#18606
Írta 2011. augusztus 19. - 11:12

#18607
Írta 2011. augusztus 19. - 10:44

Az említett versenyzõ az egyik bajnoki címét a lejtõzési tudásának köszönhetõen szerezte (lefelé nyerte meg a versenyt).De ugye valamikor meg kell tanulni, ha versenyen szeretnéd tudni. Mondjuk nem hiszem, hogy egy magyar amatõr versenyen az fog dönteni, hogy valaki jól tud lefelé menni.
A sebesség mindent megold.
#18609
Írta 2011. augusztus 19. - 10:16

uhh, a lejtõzésnél nekem állandó félelem hogy amibe belemegyek az a fák árnyéka vagy tankcsapda. p-sztlászlóról szentendrére is max 70-ig merem engedni, rátekerésrõl meg szó sem lehet
Az szép.....nálam 45 már tele a gatya

#18611
Írta 2011. augusztus 19. - 10:11

#18612
Írta 2011. augusztus 19. - 09:39

Azért nem árt ovatosan lejtõzni, fõleg a kanyarokban.
Egyszer hibázz egyet, és lehet nem lesz második...
Szóval én inkább egy kicsit lassabban megyek mint lehetne, és akkor talán nem lesz baj. Egy rossz pici kõdarab a kanyarban mikor alaposan döntesz és már meg is dõlsz:)
Persze ez nem igaz a fullra kiélezett versenyre, ez most az edzés vonal volt.
De ugye valamikor meg kell tanulni, ha versenyen szeretnéd tudni. Mondjuk nem hiszem, hogy egy magyar amatõr versenyen az fog dönteni, hogy valaki jól tud lefelé menni.
#18613
Írta 2011. augusztus 19. - 08:46

Egyszer hibázz egyet, és lehet nem lesz második...
Szóval én inkább egy kicsit lassabban megyek mint lehetne, és akkor talán nem lesz baj. Egy rossz pici kõdarab a kanyarban mikor alaposan döntesz és már meg is dõlsz:)
Persze ez nem igaz a fullra kiélezett versenyre, ez most az edzés vonal volt.
#18614
Írta 2011. augusztus 19. - 07:53


#18615
Írta 2011. augusztus 19. - 07:06

ez kemény lehet...A kanyarodásról nekem mindig az jut eszembe, hogy egy ideig azt hittem, hogy jól tudok kanyarodni országútival is, aztán láttam egy többszörös magyar bajnokot kanyarodni (csúszik a kanyarban fék nélkül és dobogókõ-esztergom lejtõt tudja fék nélkül), azóta nem vagyok annyira elszállva magamtól
.
#18616
Írta 2011. augusztus 19. - 01:39

Elkepeszto lehet. Nem is tudom tan a gellerthegyi downhillrol neztem vmi videot, ott a vegen vette az egyik srac ugy a kanyart, hogy na mondom, ez se tudja hogy fog befordulni, de siman befordult.
Megneztem a Hegyek Poklan mit csinaltam ezen a lejton, hat el nem tudom kepzelni, hogy tud befordulni a "hajtukbe" fek nelkul, es foleg, hogy mereszel, de elhiszem, hogy van ilyen is.
#18617
Írta 2011. augusztus 18. - 23:05


A sebesség mindent megold.
#18618
Írta 2011. augusztus 18. - 22:40

többet bír mint amire hitelesítették ezt le is írták, de annál is többet bír, mint amit leírtak, és annál is többet bír mint gondolnádhm... akkor biztos jól tapad.
szemezgetek ezzel a gumival. mennyi km-t tettél már bele?mennyit bírhat vajon?

kapott hideget-meleget, napon kinthagyást, üveget, kavicsot, és hogy hazajöttem rajta 4 km-t tök laposan(elsõ kerék)
így végül is bõven 5000 fölött volt benne.
a hátsót 3500 után cseréltem most tavasszal mikor elõvettem, azóta 2700 van benne.még szimpatikusan néz ki, a kopás már persze látszik rajt.
egy Írottkõ Classic-ot mentem (53Km,660m,1:43) 8:17-kor indultam pont 10re értem hazaMikor indultal, hogy mar otthon is vagy gep elott??
Es foleg, milyen erzes volt ennyire bedonteni?
délutános vagyok, és még pihenni is szeretek bringázás után
kicsit félelmetes volt, hallani ahogy az út hullámai sercegnek a gumi alatt..

a térképen a Waldgebiet feliratnál van a balos visszafordító, amúgy 40-el lehet kanyarodni, 45-el már necces..

Flickr
#18619
Írta 2011. augusztus 18. - 22:23

nézegettem én is aprókat találtam párat, de nem akarom telespammolni topicot:
http://apro.bikemag....ul-l29589.html# bár nem tudom cube nál más méret van -e ?
+ még ez , linket nem adok, mert nem errõl az apróról van:
Használt Serotta Colorado Al 58, 58-as világbajnok alu váz,Shimano pezsgo 105 szett,8-as fékváltókaros.Szép megkímélt állapotban
105e
esetleg ez a marin de itt nicns vázméret:
Marin versenykerékpár nagyon szép Full Campagnolo « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
edit: sry rosz volt elsõ link
#18620
Írta 2011. augusztus 18. - 22:20

köszi
még annyit, hogy 2 közül szerinted melyiket, vagy esetleg valami mást.
giant rapid 3 2010 amit elõször szerttem volna az már csak kis méretben van.
A leader fox egy kicsivel jobb. De használtban tényleg kapsz sokkal jobbakat is.
A sebesség mindent megold.