Egész jó tényleg az a wheeler donci, csak hát az kb c-c 50-es, ami szerintem nagyon kicsi
a wheeler tuti nagyobb c-c 50-nél. sztem annál is nagyobb,mint a hirdetésben van. sztem meg kéne nézzed,mert nem fogsz jobbat találni rövid időn belül.
Egész jó tényleg az a wheeler donci, csak hát az kb c-c 50-es, ami szerintem nagyon kicsi
a wheeler tuti nagyobb c-c 50-nél. sztem annál is nagyobb,mint a hirdetésben van. sztem meg kéne nézzed,mert nem fogsz jobbat találni rövid időn belül.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Blokkoló keréknél nem mindegy a fékerő?
Megnézem, hogy lenyomott hátsókerékkel, hogyan blokkolod a hátsókereket egy 25évvel ezelőtti fékkel. ![]()
A sebesség mindent megold.
Nagyobb fékerő és lehet ülni a felsőcsőre.
Blokkoló keréknél nem mindegy a fékerő?
miért jó az ha rejtett bowden vezetésű egy váz?
Nagyobb fékerő és lehet ülni a felsőcsőre.
A sebesség mindent megold.
Erről nekem is volna pár kérdésem.
-9-es fékváltókarhoz 8s első átdobó? Miért?
-Hány éves a váz? A hátsó váltóbowdent vezető szem a középcsapágyház tetején van..
-Hány éves a váz? a felsőcsövön végig bowdenházban fut a fékbowden.
-Hány éves a váz? Az ultegra agyas kerékszettet csak úgy "széthúzom oszt beleteszem" módon erőltették be a 126-os papucba hátul, vagy át van hézagolva az agy?
-Miért egyforgáspontosak a fékek, ha a tricolor család tud ettől többet is nyújtani?
-Miért van gyorskötözővel rögzítve a hátsó váltóhoz futó kis bowdenház szekció?
Sajnos ez sem rejtett bowdenvezetésű, de erről mi a vélemény?
http://apro.bikemag....to-l224104.html
Erről nekem is volna pár kérdésem.
-9-es fékváltókarhoz 8s első átdobó? Miért?
-Hány éves a váz? A hátsó váltóbowdent vezető szem a középcsapágyház tetején van..
-Hány éves a váz? a felsőcsövön végig bowdenházban fut a fékbowden.
-Hány éves a váz? Az ultegra agyas kerékszettet csak úgy "széthúzom oszt beleteszem" módon erőltették be a 126-os papucba hátul, vagy át van hézagolva az agy?
-Miért egyforgáspontosak a fékek, ha a tricolor család tud ettől többet is nyújtani?
-Miért van gyorskötözővel rögzítve a hátsó váltóhoz futó kis bowdenház szekció?
![]()
Egész jó tényleg az a wheeler donci, csak hát az kb c-c 50-es, ami szerintem nagyon kicsi
http://apro.bikemag....z-l224201.html# vegyedvegyedvegyed minél hamarabb.
(bevallom, nekem is érdekem, hogy a váz el legyen adva.. sajna az eladó rá nem jellemző módon elfelejtette a papucstávot és fékbenyúlást leírni.. de kérhetnéd szerintem komplett bringaként is pl. pezsgő105tel vagy tricolorral.)
Ma mentem egy probat nemi valtoallitgatas utan, a bicaj 80%, egyes fokozatokat kerulni kell, es neha nem valt poccentesre, csak ket poccentes, egy vissza-ra. Ez most eleg lesz a hetvegen.
En 90% vagyok. Faj, de nem nagyon.
nekem shimano kompatibilis acor pedálom volt. az ritka hitvány egy darab volt.
Vajon miben térnek el ezek az acor-dekatlon-exustar féle olcsó keo pedálok?
Nekem sima keo ízi van, remek kis plasztik, rigóerőállítás nincs, az már a classicon lenne, bár azon kívül szvsz teljesen identikusak. Első pedálnak nekem tökéletes. Majd a ficánkolós 4.5fokot mozgó stoplit cserélem fixre, de a használat ellenére nem kopik túl gyorsan a kis műanyagdarab.
én ma láttam 9ezer ft-os acor pedált, keo kompatibilis, kromó test, állítható rugóerő, 285 gramm párban. és óccó.
nekem shimano kompatibilis acor pedálom volt. az ritka hitvány egy darab volt.
sikerült faragnom a paripám tömegéből,ugyanis egy record monoblokkot szereztem.
szóval nem 2 db csészét vettem,hanem egy komplett felújított középrészt. ez 10 papírba került,de ha azt nézzük,h a másik 8 volt,akkor ez teljesen rendben van. azt a törött vackot,meg megtartom,h emlékeztessen a türelmetlenségemre.
én ma láttam 9ezer ft-os acor pedált, keo kompatibilis, kromó test, állítható rugóerő, 285 gramm párban. és óccó.
sikerült faragnom a paripám tömegéből,ugyanis egy record monoblokkot szereztem.
szóval nem 2 db csészét vettem,hanem egy komplett felújított középrészt. ez 10 papírba került,de ha azt nézzük,h a másik 8 volt,akkor ez teljesen rendben van. azt a törött vackot,meg megtartom,h emlékeztessen a türelmetlenségemre.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nellanal is talaltam villat, meg egy baratomnak is van elvileg egy hasznalhato, de meg nem 100%.
Viszont a regi vazzal is vannak gondjaim, nem birom kiszedni a Fulcrum cseszeket, a hajtasoldalit. (Tudom, hogy forditott menetes)
Konkretan mar akkora erokart hasznaltam, hogy atfordult a szerszam, szoval egyre nagyobb a baj. ![]()
Raadasul gorbe a valtotarto ful is, igaz ezt legalabb lehet egyengetni.
És még ilyen is van, igaz ez alu-karbon:
és középhosszú benyúlású fékhez való
bocsánat, azért a rövid is jó lesz rá, mivel azok sh-nál 49-ig, campánál 50-ig leérnek.
Ave: recikliéknek tuti van, de az áraik-modoruk-enyhe pökhendiségük miatt nem igazán havaslom a jelyet.
Vejne módosította - 2014. április 10. - 15:09
Ha nagyon kell és gyorsan akkor nekem van egy otthon amit szerintem sosem fogok használni. A nyak mértében viszont nem vagyok biztos, ez az a mértet ami általánosan elterjedt az ahead-os rendszereknél, lehet, hogy ez nagy neked? Márkája az nincs (én a Neuzertől rendeltem jó pár éve de sosem építettem be, az RR600 vázakhoz volt ilyen asszem) , elég masszív darab vágatlan nyakkal ha jól emlékszem 5-600g. Normál beépítési magasságú. Fekete, díszkarbon kívülről. Szerintem a szárakban van alu is de a nyak full karbon. A nyak nem lett vágva. Nem egy high-end darab az tény.
Ha érdekel szólj
És még ilyen is van, igaz ez alu-karbon:
http://www.ecobike.h..._a-head_nyakkal