végre egy nem agyon árazott acél colnago. ezért a vázért sokszor többet kérnek,mint ennek az ára.
Ezt ennyiert sem lehet konnyu eladni, 61-es!!!
végre egy nem agyon árazott acél colnago. ezért a vázért sokszor többet kérnek,mint ennek az ára.
Ezt ennyiert sem lehet konnyu eladni, 61-es!!!
Nem értek hozzá, de ez tetszik:
https://bolha.testbi...horus-al-351824
végre egy nem agyon árazott acél colnago. ezért a vázért sokszor többet kérnek,mint ennek az ára.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
https://www.aliexpre...uBLvMPAgVtl2tVU
mindent is másolnak Kínában.
nem sok eredeti speedplay pedált láttam élőben,és ilyen másolatot meg végkép nem. kíváncsi lennék,h hogyan is működik élesben. van belőle titán tengelyes is.
Ezt a típust még én se láttam de amúgy Speedplay Zerot használok (eredetit). A legjobban a pedálomra szoktak rácsodálkozni az emberek, pedig a bringa se csúnya.
Feri84 módosította - 2019. október 28. - 14:51
Canyon Ultimate CF SL DISC 8.0 - 2018
Ex: Focus Culebro SL 2.0 - 2014
https://www.aliexpre...uBLvMPAgVtl2tVU
mindent is másolnak Kínában. nem sok eredeti speedplay pedált láttam élőben,és ilyen másolatot meg végkép nem. kíváncsi lennék,h hogyan is működik élesben. van belőle titán tengelyes is.
https://www.aliexpre...VbbsoF19b7Kkvn8
donciccio módosította - 2019. október 28. - 09:07
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
2 kg alatt azért így se rossz egy muffolt váz közepes vagy nagy méreteben.
már csak az a kérdés, hogy miért venne valaki ilyet egy rakás pénzért újonnan, amikor van használtan egy csomó jó töredékáron. És mint tudjuk ez nem fárad el. Ha szép akkor általában jó is szokott lenni.
ezek is elfáradhatnak
2 kg alatt azért így se rossz egy muffolt váz közepes vagy nagy méreteben.
már csak az a kérdés, hogy miért venne valaki ilyet egy rakás pénzért újonnan, amikor van használtan egy csomó jó töredékáron. És mint tudjuk ez nem fárad el. Ha szép akkor általában jó is szokott lenni.
fél kg-t kamuzni nem szép egy vázról
https://www.bikerada...ded_slideshow=1
vs
http://albabici.com/.../sf2/sf2-mp.htm
a villában csak 130 gr a dif
Köszönöm a választ.
Én azt hittem, hogy ez a hátsó fékre mutató beállítás a kompakt kormányokkal kihalt, csak a hagyományos hajlításnál érvényes. Viszont jól mondod, így ezen az alsó fogás botrányos.
Ebben a példában, ha maga felé csavarja a kormányt a tesztelő, lejjebb kell tenni a fékváltókarokat, jól gondolom? De mitől lesz így közelebb a fékkar?
Miért jó, hogy egyre hosszabb a fékváltókarok "teste"?
ez egy jó beállítás
ami a cx bringán történt, két dolog
- a kormány felfelé tekerték, így a felső íve egyvonalban van a stucnival, az alsó fogás viszont kb 8 óra felé mutat
- a fvkart centikkel előrébb tolták a kormányon, így megnőtt a fvkarfogás távolsága
>Miért jó, hogy egyre hosszabb a fékváltókarok "teste"?
Mi a hosszabb?
Nekem 7800, 9000, 9100 karokkal van tapasztalatom. Mar a 9000 is kicsi, ha visszamegyek arra, de a 7800 az igazi sokk. Szvsz a 9100 az tokeletes meret. A bena hidros karok persze mas teszta, nem probaltam, nem ismerem, no komment.
A biciklit meg ugy kell beallitani, ahogy tetszik, ahogy kenyelmes, es ahogy jol hasznalhato. Semmilyen szabalyt nem szabad kovetni, bar a "tetszik" ketsegtelenul a legtobb embernek definialhato szabalykent is, ezert is szokott ide is beposztolva lenni egy-ket "szornyeteg"
en ezzel sokat kinlodtam es kiserleteztem cx bringan... jo, hogy kitalaltak a kompakt kormanyokat, mert tenyleg rovidebb lett a felso resz. csakhogy a tarcsas fekvaltok meg hosszitottak, igy lenyegeben ugyanott vagyunk, mint a kompaktsag elott ezert is mashogy nezhet ki.
a bevalt beallitas nekem: a kormany felso resze ugy jo, ha vizszintes, a (hosszitott) fekvalto kicsit felfele all, hogy az ember tenyere ne legyen annyira megtekeredve. probaltam elotte azt is, ha a kormany kicsit felfele tekerve, es a fekvalto koveti ezt, igy eltunik a egy kis "godor" a fekvalto es kormany kozott, amit en kenyelmesnek talaltam - ezt kovetik ezen a bringan. ha a kormanyt allitod be jol, akkor a fekvalto nagyon eloretekerne a kezed. de kivancsi vagyok jani tapasztalataira, o sokkal tobb bringan ul (en ezt harom bringabol es negy kormanybol, es stucnibol szurtem le).
mongy az igazsaghoz hozzatartozik, hogy nekem minden bringa hosszu kicsit (ami magassagban passzol, mes hossz kellene les magassaggal), igy hatrebb fogom kicsivel a fekvaltot. erre meg nem talaltam megoldast, mert se a rovidebb stucni, sem a kisebb vaz nem segitett, csak kenyelmetlenebb, illetve rosszabb lett. igy ha kenyelmi pozicioban fogom, akkor kicsit hatrebb csuszok, "aerobb" pozicioban meg kicsit elorebb fogom. ha nem egy magas turabringarol lenne szo, akkor inkabb eggyel kisebb vazat valasztanek, ami rovidebb, alacsonyabb.
arn módosította - 2019. október 04. - 09:59
láthatóan arra a hülyeségre törekedtek, hogy a stucni (aminek ugye sokféle szöge lehet) egy vonalban legyen a kormány felső vonalával
így viszont
- 1: túl messze kerül a fvkar
- 2: az alsó kormányrész teljes tévút
a lényeg, hogy az alsó kormányrész a hátsó fék (vagy annak egykori ) helyére mutasson
Köszönöm a választ.
Én azt hittem, hogy ez a hátsó fékre mutató beállítás a kompakt kormányokkal kihalt, csak a hagyományos hajlításnál érvényes. Viszont jól mondod, így ezen az alsó fogás botrányos.
Ebben a példában, ha maga felé csavarja a kormányt a tesztelő, lejjebb kell tenni a fékváltókarokat, jól gondolom? De mitől lesz így közelebb a fékkar?
Miért jó, hogy egyre hosszabb a fékváltókarok "teste"?
Átmásolom ide, hátha... - köszi Kisherceg a tippet.
láthatóan arra a hülyeségre törekedtek, hogy a stucni (aminek ugye sokféle szöge lehet) egy vonalban legyen a kormány felső vonalával
így viszont
- 1: túl messze kerül a fvkar
- 2: az alsó kormányrész teljes tévút
a lényeg, hogy az alsó kormányrész a hátsó fék (vagy annak egykori ) helyére mutasson
Átmásolom ide, hátha... - köszi Kisherceg a tippet.
Rendhagyó módon, kérdeznék guruktól, beleértve Janit is: mit, merre kellene a mai cikk tesztbringa kormányán állítani, hogy megfelelő legyen?
Én első ránézésre nem mondanám furcsának, leszámítva a fékváltókar modern formavilágát. A felső sík, stucni-kormány-fékváltókar a fotó alapján rendben van. Mi a hiba, az alsó fogás?
https://www.bikerada...ases-speedplay/ a wahoo megvette a speedplay-t. új wattmérős pedálok jöhetnek? jó lenne,ha lejjebb menne az ára ezeknek a kütyüknek. mondjuk én nem értek a watt alapú edzésekhez,meg nem is versenyzek,de pl a hajtás technikát javíthatnám velük.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
2020-ra lesz a lugano,hajtogatós külsőből klasszikus színű oldalfallal külső. legalábbis ezt találtam a gyártó honlapján. jó lenne,ha az alsóbb szegmensekben is megjelenne ez a szín,mert jelenleg,szinte csak a prémium minőségű külsőknél van ez az opció. mondjuk,ha a vittoria rubino is megkapná ezt a színt,annak nagyon örülnék.
https://www.schwalbe.../lugano-ii.html
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
eddig nem tudtam hogy a kerékpáros videó műfajban is léteznek modoros gnóm prolik, de ez a két szerencsétlent kidobta a you2be
https://www.youtube....h?v=T-b290JoNEM