mi az az olcsó ?
40 körül adják szerintem
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#34301
Írta 2006. január 17. - 22:26
#34302
Írta 2006. január 17. - 18:07
hello, látom a kerekekrõl volt szó, ezért az lenne a kérdésem, hogy az r500-as shimano kerékszett az milyen? tapasztalat?mert láttam irtatok az 550-rol, 540,530-asról, de az 500-as nem került szóba. csak azért mert láttam olcsóért egy boltba, azt kiváncsi vagyok megéri e. azt tudom, h kurva nehéz, 1900gr, de edzésre lenne
#34303
Írta 2006. január 17. - 15:44
Azt iszem ma Mo-on nem lehet kapni 2x küllõs am class felnit.Amikor én is vettem, körbetelefonáltam érte az egész országot,de csak a pedaloman-ban-ben volt és az is 32 küllõs. Egyébként az e-bay-en (német )komplett gyári kerekeket árulnak kb 330 euró környékén, azt hiszem ha most venném onnan venék én is,bár fûzetni olcsóbban kijött itthoni árakkal kb egy huszassal.
#34304
Írta 2006. január 17. - 10:56
Igen, a 20/24-es rendszer jó 90 kg.-ig is. De: leginkább gyári kerekek esetében! EGyébként meg a legritkább hogy lehessen fûzetni kevés küllõset, mert nem lehet kapni 32ly alatti felnit és agyat. Szerintem nem is tanácsos ez alatt fûzetni. AmClassic agyat nagyon ritkán lehet szerezni nálunk, a Zoggi-féle inkább van, az elsõ agy ugyanaz oúit/MTB-ben, de a hátsóban 5mm különbség van, erre érdemes figyelni. MAga a (AC) gyártó is 28ly-ben fûzi a Sprint-féle kereket (1300 gr. körüli), csak a magasfelnis karbonkerekei kevésküllõsek.
A Gipiemme kerekek elég nehezek, ilyen tömegben simán lehet fûzetni is és olcsóbban.
A Gipiemme kerekek elég nehezek, ilyen tömegben simán lehet fûzetni is és olcsóbban.
#34305
Írta 2006. január 17. - 00:17
Aladdin: az én whr-535 kerekemben 16 küllö van és nehezebb vagyok nálad (de már nem sokáig:)).
#34306
Írta 2006. január 16. - 23:04
azért szerintem jócskán felülméretezettek ezek a mai kerekek ... legalábbis remélem
#34307
Írta 2006. január 16. - 21:26
20 vagy 24? Én meg azon agyaltam, hogy az érkezõ cangám 24 küllõ helyett többel kérem. Ez lenne egyelõre az egyetlen kerekem, tehát ezt használnám edzésekre és versenyek elõtt sem állnék be a depóba kerékcserére. Általában 74 kg alatt vagyok, akkor ez elegendõnek bizonyul? A felni Gipiemme techno 024.
Minél jobban nézel ki, annál többet látsz be.
#34308
Írta 2006. január 16. - 21:01
Azt hiszem én is lecserélem a kerekeket, de kellene egy kis segítség. Visszaolvasgattam és ez az american classic agy sokszor szóba került. Honnan lehetne ilyeneket beszerezni? E-bikeon láttam hátsót, de az cc bicajba való. 9-es shimano rendszerhez való kellene és a 32 küllõt sokallom egy picit. Nincs ez mondjuk 20 vagy 24-esben? Na meg ajánlhatnátok valami jó felnit (nem peremest).
Köszönöm.
Köszönöm.
#34309
Írta 2006. január 16. - 14:30
Elsõ körben sztem kérdezz meg egy autófényezõ mûhelyt. Tudnak megfelelõ színt is keverni.
#34310
Írta 2006. január 16. - 12:31
helo, mit javasoltok ha renoválni kellene egy vázat hová vihetném? apróbb festési gondjai vannak, nem rozsdált, de szeretném az eredeti színét megtartani, nem újrafesteni. köszi.
#34311
Írta 2006. január 14. - 00:20
Bejött egy ember rendelt kulacstartót aszonta max húsz..... tudtok rendelni zipp404et? áll le.... Aztán magyaráz kinn dolgozik olaszban szponzor a cannondale, hiszen is meg nem is , a kocsin egy tényleg cool cannon...
Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:
#34312
Írta 2006. január 13. - 10:15
Termélszetesen ennyit nem ér egy kerék, csak nagyon nagy divat a Campa és a karbonkerék. Ebbõl a valós a Campa gyári agyak kiváló minõsége, de különben olyan, mint a többi kerékmárka (pld. a DT swiss agyak is hasonlóan jók). A karbonfelni nagyon könnyû, nagyon merev, de pont ezért is nagyon nehéz centrírozni, és gyorsan tönkre megy. No most ez egy 700e-es költséggel... A grammánia hihetetlen dolgokra sarkall, különösebb értelem nélkül, pld. a mai tömegrekord kerékszettekben (már ami kapható kereskedelmi forgalomban) az Extralight nano-ja: 865 gr. (!), a karbonfelnije szuper alacsonyprofilú és karbon (kb. 220 gr.!!), ennek dacára csupán 20 titán küllõ van benne, hátul 24. Ki merne ráülni? (persze 85-90 kg. határtömeget adnak meg a ridernek). Itt is van egy racionális határ ami alá nem érdemes menni, még kiváló úthálózattal rendelkezõ országokban sem. Szerintem ez egy átlagos tömegû kerékpáros (70-80 kg) esetén Mo-on 1500/1400 gr., külföldön 1300 gr., szingóba talán 1000/1100 gr. (jó úton).
#34313
Írta 2006. január 13. - 10:08
Nagyon nehéz és nagyon drága kérdés, fõleg ha peremesben gondolkodsz, v. ha gyárit akarsz:ezen a szinten nehezen elérhetõ (csak külföldön vagy on-line), és kb. 2000€ körül. Általában karbonfelnivel létezik 1300 gr. körül v. alatt. Enélkül kevés van, pld.: AmercanClassic sprint és magnesium. Szingósban is fõként karbonosban van ilyen tömegben, de létezik alu fékezõfelülettel karbonkerék is. Ami talán kivétel: Extralight gyári kerekek, létezik 600€ körül 1200 gr. körüli szett, de olaszok és azt hiszem csak osztrákoknál van képviseletük, meg kell rendelni. Fûzöttben, szingóban: MAvic Reflex (375 gr.) / Ambrosio Chrono (350 gr.) felni, Sapim CX-ray (64 db./270 gr. körül)/ Dt revolution küllõk , AmClassic agyak (55/205 gr.); Tune, FRM, Extralight, Soul Kozak még jobb, de horribilis összegek és nálunk nem nagyon van. Ugyanez peremesben: MAvic Open pro (425 gr.) / Ritchey OCR (395 gr.) felnivel, de ezzel már inkább 1500 gr. körül.
#34314
Írta 2006. január 13. - 10:04
Én a héten végeztem megbízásból gyári kerekek összehasonlítását,és a Campa Hyperion Carbon 700ezres árától percekig nem kaptam levegõt...tényleg érhet ennyit két kerék???
#34315
Írta 2006. január 13. - 10:00
#34316
Írta 2006. január 13. - 01:18
Vkinek van tippje 1300g körüli kerékszettre?
Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:
#34317
Írta 2006. január 13. - 01:18
#34318
Írta 2006. január 13. - 00:57
Valószínû, hogy késõn szólok, de percek kérdése és kezdõdik a Pedálkirály az M1-en.
Minél jobban nézel ki, annál többet látsz be.
#34319
Írta 2006. január 12. - 15:18
akkor a félreértések és az esetleges sértõdések megelõzésére: a csetelõs, priviben is megbeszélhetõs, adok/veszekes (bár ez itt nem jellemzõ) jellegû hozzászólások a továbbiakban törlésre kerülnek. gondoljunk az újakra is, akik esetleg nem kiváncsiak arra, hogy tegnap ki, mennyit, hol és milyen idõjárási körülmények között nyomott le. szervezkedésre, beszélgetésre, egymás vagy magunk fényezésére a továbbiakban a szabadonfutóban VAGY a megmozdulásban VAGY a lokálpatriótákban van lehetõség (gyk. szabadon választható) (akár országútisok ide topik nyitásával)
#34320
Írta 2006. január 12. - 11:57
szeretnék megkérni mindenkit, hogy ebben a topikban a továbbiakban technikai jellegû kérdések megvitatása történjen.
köszönöm
köszönöm