Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#3381
Írta 2016. május 22. - 22:19
Nibali mai szopodàjànak osszefoglaloja. Mocskos campa :-) szoval feltette nagytanyerre es tulvaltott. Egy régebbi giros blogban olvastam egy nézôtôl hogy teljesen megdöbbent amikor elmentek mellette a versenyzôk h mindenkinek csörgött csattogott a vàltója,lànca. Szoval siman lehet hogy nibali bicaján is szarul volt beàllitva a fd végallas.
Azt irja még h amikor kézzel akarta visszatenni a lancot,eltort a vàltó.hogy melyikrôl beszelt az vegülis mindegy.hìres eset,mint anders shlekk esete a touron
- donciccio kedveli ezt
#3382
Írta 2016. május 22. - 15:28
miért nem jó nézni? sztem jobb,mint a kormány.
Ha szereted nézni a bringádat tök jó, de amúgy elég zavaró hogy a kép nagy részét kitölti, középen, és semmit nem látni az útból ![]()
#3383
Írta 2016. május 22. - 14:14
sziasztok!
ISO szabvány négyszöges monoblokkot keresek régi olasz hajtókarhoz. nem tudjátok, honnan lehet ilyet rendelni? mindenhol csak JIS-t találok... illetve 10+-ért talán lenne ISO, de nem akarok annyit költeni rá, városi rohangálós bicóba lenne..
#3384
Írta 2016. május 22. - 09:12
nekem a sima flite ti kevlar 208, a flite max mangánsínes pedig 248 gramm. Utóbbi még speckó felfüggesztéses rendszerrel is bír.
nem igazán fejtettem ki nagy erőket rá, ez így hajlik. Bár a sima flite ülőlapja legalább ennyire tud deformálódni már kis erőhatásokra is.
Arn linkelt nagyon szimpatikus nyerget, Cosine:
http://www.wiggle.co...=4294581036&o=5
Még ami jó lehet(ne) nekem: fizik aliante gamma& charge spoon. Mindkettő széles, jó formájú.
Azért írom, hogy lehet(ne), mert a mostaniakat leváltani nem fogom, amíg nem reped valamelyik valahol..
max flite. eddig ez a legkompatibilisabb az alfelemmel. ![]()
hogy a csöcsbe' tudok így berakni youtube linket?
donciccio módosította - 2016. május 22. - 09:12
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3385
Írta 2016. május 22. - 09:10
Nezni se jo... Szoval errol ennyit.
![]()
miért nem jó nézni? sztem jobb,mint a kormány.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3386
Írta 2016. május 22. - 07:49
nekem a sima flite ti kevlar 208, a flite max mangánsínes pedig 248 gramm. Utóbbi még speckó felfüggesztéses rendszerrel is bír.
nem igazán fejtettem ki nagy erőket rá, ez így hajlik. Bár a sima flite ülőlapja legalább ennyire tud deformálódni már kis erőhatásokra is.
Arn linkelt nagyon szimpatikus nyerget, Cosine:
http://www.wiggle.co...=4294581036&o=5
Még ami jó lehet(ne) nekem: fizik aliante gamma& charge spoon. Mindkettő széles, jó formájú.
Azért írom, hogy lehet(ne), mert a mostaniakat leváltani nem fogom, amíg nem reped valamelyik valahol.. ![]()
Vejne módosította - 2016. május 22. - 07:52
#3387
Írta 2016. május 21. - 21:04
egy kis kamera téma. a felső csőre raktam vlmelyik nap. így egész jó a képminőség. nem vibrál annyira a kamera. viszont a bilincse beleér a combom belső részéhez. nem túl kényelmes. https://www.youtube....h?v=4UvBK1wUAE8
Nezni se jo... Szoval errol ennyit.
Jobb helyen van a kormanyon. Probalkozhatsz meg a hatrafelevel esetleg, az is lehet erdekes
#3388
Írta 2016. május 21. - 19:28
33grammal nehezebb az alap flite-nal
#3389
Írta 2016. május 21. - 15:17
egy kis kamera téma. a felső csőre raktam vlmelyik nap. így egész jó a képminőség. nem vibrál annyira a kamera. viszont a bilincse beleér a combom belső részéhez. nem túl kényelmes. https://www.youtube....h?v=4UvBK1wUAE8
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3390
Írta 2016. május 21. - 15:14
https://www.youtube....h?v=A8SokDx7YxQ érdekes sisak a bollé-tól
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#3391
Írta 2016. május 20. - 20:36
#3392
vendég_anorche_*
Írta 2016. május 20. - 20:27
vendég_anorche_*
Tényleg, van bármi oka annak, hogy a hajtás a jobb oldalon van? Vagy ez is olyan, mint a futásnál az atlétika pályákon mindig az óramutató járásával ellentétesen futunk?
#3393
Írta 2016. május 20. - 16:51
Ha a problemat jol is lattak meg, rossz a valasz. Tegyenek egy hajtomu szeru aero hajtokart a bal oldalra is, ha az aerobb, de a lancot szerintem erdemes a masik oldalon tartani.
#3394
Írta 2016. május 20. - 11:24
baloldali hajtókar
gyors volt, jár a csoki!
a cikk szerint a Felt arra jött rá, hogy a pályán igazából a versenyzők a kanyarokban "ráfordulnak" a levegőre, ezért - szerintük - az aerodinamikai tervezés során úgy kell tekinteni, hogy a szelet nem közvetlenül elölről kapják, hanem picit mindig balról - 2-5 fokban. Ezért tették a hajtást balra, mert ennek a karnak kisebb a légellenállása mint a másik oldalnak lánckerék nélkül. Vagyis kérem ez itt az első "szélezésre optimalizált" kerékpár. Amúgy piszok keskeny is, papucstáv elöl 70mm, hátul 95mm
#3395
Írta 2016. május 20. - 11:19
Igaz, hogy pálya tech, de mi a furcsa a képen? (az első helyes megfejtő kap virtuális csokit Dévényi Tibi bácsitól)
baloldali hajtókar
#3396
Írta 2016. május 20. - 11:18
Igaz, hogy pálya tech, de mi a furcsa a képen? (az első helyes megfejtő kap virtuális csokit Dévényi Tibi bácsitól)
http://velonews.comp...chment/g42a1392
#3397
Írta 2016. május 17. - 09:51
Sziasztok!
Hétvégén elszakadt a láncom és mivel már korábban terveztem cseréjét ezt meg is tettem egy azonos új láncra, ekkor ért a hideg zuhany hogy a fogaskoszorú is el van kopva, mert kiállva nagy terhelésnél a lánc ugrik, biztos vagyok benne, hogy cserélni kell a fogaskoszorú sort, kérdésem az lenne, hogy ilyenkor a lánctányérokat is cserélni kell vagy az maradhat?
Üdv
Ákos
képet. nem vagyok biztos a lánckeréksor cseréjében sem, ott is előfordulhat, hogy az új lánc nem érzi teljesen jól magát egy közepesen használt klaszteren.
#3398
Írta 2016. május 17. - 09:36
Sziasztok!
Hétvégén elszakadt a láncom és mivel már korábban terveztem cseréjét ezt meg is tettem egy azonos új láncra, ekkor ért a hideg zuhany hogy a fogaskoszorú is el van kopva, mert kiállva nagy terhelésnél a lánc ugrik, biztos vagyok benne, hogy cserélni kell a fogaskoszorú sort, kérdésem az lenne, hogy ilyenkor a lánctányérokat is cserélni kell vagy az maradhat?
Üdv
Ákos
#3399
Írta 2016. május 17. - 07:51
csoda?
új potenza: drágább, mint az athena volt, cserébe lecserélték a hátsó váltó felét műanyagra az alumíniumról, a fékváltókar nagyobb lánckerék fölé léptető fékkar mögötti karját műanyagra az aluról, megtartották ugyanazokat a fékeket, de immáron csak kétforgáspontos verzióban, leváltották a korábbi hatalmas lánckeréksor kínálatot egy montis sorral, és felhízlalták a hajtókart ![]()
athena PT crabon&alu:



középrész a rendszerhez:
eleve barmok.. nem gyártanak, csak 1 féle hosszban hajtókart, és a pedálpersely van máshová helyezve.. spórolós olah banda..
#3400
Írta 2016. május 16. - 20:54
- donciccio kedveli ezt

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






