csináltam ma is egy videót. kormányon van a kamera,lógatva. beraktam a dobozába,mert nem akartam eláztatni. szóval így sikerült.
csináltam ma is egy videót. kormányon van a kamera,lógatva. beraktam a dobozába,mert nem akartam eláztatni. szóval így sikerült.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
biztos volt már téma, de melyik a jó útvonal országútival a balatonhoz Bp-ről?
En alapvetoen a 7-esen vegigmegyek, de egyszer visszafele mar csinaltam ezt:
https://www.google.h...1!2b1!3e0?hl=en
Alig hosszabb. Update: nem is hosszabb, mint a 7-esen.
(Javitottam a linket)
ave módosította - 2016. június 02. - 13:48
biztos volt már téma, de melyik a jó útvonal országútival a balatonhoz Bp-ről?
Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy mekkora a külömbség egy Mavic Aksium Elite és egy Fulcrum Racing 77 kerékszett között?
2 Cube bringát néztem ki. Ezt: http://www.testbike....ube-attain-race és ezt: http://www.testbike..../cube-attain-sl
Mindkettőre van egy kis kedvezményem. Race 275-ért az SL pedig kb 320-330 tudom elhozni. Amatőr szintem szeretném használni majd. Az a + megéri a 105 és elvileg jobb kerék szettet?
Köszönöm!
Mivel a racing77 az tkp. a 2013-as évjáratú racing7, így kb. 1900 gramm körüli, a mavic jó 150 grammal könnyebb. De, én leginkább azt tenném, hogy megveszem a tiagrás gépet, a kerékszettet eladom, és veszek egy fulcrum racing quattro lg-t kb. 250 euróért, vagy racing 5 lg-t 220 körül.
Mindkét kerékszett veri az aksiumot, a tiagra meg teljesen jó.
Én az olcsóbbat venném, és a kereket tuningolnám.
racing 5 lg:
https://www.bike-com...radsatz-p40668/
racing 4 lg:
http://www.bike-disc...75909/wg_id-216
más webshopokban talán olcsóbb.
Vejne módosította - 2016. június 02. - 12:21
Sziasztok!
Kérdésem az lenne, hogy mekkora a külömbség egy Mavic Aksium Elite és egy Fulcrum Racing 77 kerékszett között?
2 Cube bringát néztem ki. Ezt: http://www.testbike....ube-attain-race és ezt: http://www.testbike..../cube-attain-sl
Mindkettőre van egy kis kedvezményem. Race 275-ért az SL pedig kb 320-330 tudom elhozni. Amatőr szintem szeretném használni majd. Az a + megéri a 105 és elvileg jobb kerék szettet?
Köszönöm!
Sziasztok!
Felmerült a lehetőség, hogy TALÁN letudom cserélni a 10 éves Trek bringámat egy új karbon gépre.
Két jelöltem van, véleményeteket kérném elsősorban a vázak összehasonlításában!! A körítést kb én is megtudom ítélni.
Szezononként max 2e km-t szoktam bringázni, versenyzés nem célom, csak élvezni a menetszelet és a slickek hangját
Igazából a szívem a Trek felé húz, az eszem meg a Canyon felé, bár a vázakhoz nem igazán értek.
Harmadik opció nem segítség!
A két bringa közül a Canyon váza jobb (szerintem..), meg amúgy is jobban felszerelt. Én azt venném. Egyetlen büdös gusztustalan dolog van a canyonnál: a colnegyedes kormányszár, ami még rövid is. Ha cserélni szeretnéd, nincs sok opciód: ricsi vagy szüntácse.
A lánckeréksorból szerintem hazai viszonyoknál egy 12-28 hasznosabb lesz, mint az óriási ugrásokkal teletűzdelt 11-32, de ez shimanónál nagyon nem téma (vö.: egy 105-ös sor árát egy choruséval, és meglátod, miről beszélek)
A geometriája mindkettőnek hasonló, a kormányszárral tudsz játszani, de, mint föntebb utaltam rá, ez a canyonnál picit trükkösebb.
A döntés a Tied, de, ha a kormányszár hossza megfelelő számodra, akkor a canyonnal jobban jársz. A trek picit sportosabb, mert valamivel rövidebb a homlokcsöve& hét fokos a kormányszár.
na, hozok valami rágcsát, mert már várom, hogy megjelenjen Dave, és felhívja a figyelmem arra, hogy alföldiként ne pofázzak bele a 11-32 vs. 12-28 témába..
Vejne módosította - 2016. június 01. - 19:01
Sziasztok!
Felmerült a lehetőség, hogy TALÁN letudom cserélni a 10 éves Trek bringámat egy új karbon gépre.
Két jelöltem van, véleményeteket kérném elsősorban a vázak összehasonlításában!! A körítést kb én is megtudom ítélni.
Szezononként max 2e km-t szoktam bringázni, versenyzés nem célom, csak élvezni a menetszelet és a slickek hangját ![]()
Igazából a szívem a Trek felé húz, az eszem meg a Canyon felé, bár a vázakhoz nem igazán értek.
Harmadik opció nem segítség! ![]()
Mondjuk a susi vázak nagy előnye nem épp a tömeg.
Hanem a komfort és kiegyensúlyozott (nem versenyzős, de nem is trekkinges, hanem arany középutas) geometria-vázkialakítás.
Igazából utálom a rozsdaboglya coralt, ahogy a vesémet is kirázza a supersixhez képest. Pedig utóbbinak nem is ejtett a felsőcsöve, és 31.6-os nyeregcsövet fogad, ami alig látszik ki a vázamból. De a kényelme nagyon jó.
http://www.ecobike.h...asznalt_57-55cm
igen.
amúgy ultegrával olcsóbb volt.
de én inkább azzal venném.
De a lenyeg, hogy ennyi penzert ez egy szuper jo, konnyu kis bringa.
http://www.ecobike.h...asznalt_57-55cm
igen. ![]()
amúgy ultegrával olcsóbb volt.
de én inkább azzal venném. ![]()
Vejne módosította - 2016. május 31. - 07:41
A fotok csak illusztraciok. Ez volna a gond?
..ezt valahol jelezték? Mert akkor elkerülte a figyelmem.
Ridley Noah Fast
..egy kerékpárüzlet és szerviz ennyire van tisztában a dolgokkal:
http://apro.bikemag....cm-l345844.html
és aki nem ért hozzá el is hiszi!
A fotok csak illusztraciok. Ez volna a gond?
..egy kerékpárüzlet és szerviz ennyire van tisztában a dolgokkal:
http://apro.bikemag....cm-l345844.html
és aki nem ért hozzá el is hiszi! ![]()
Ridley Noah Fast
amugy kicsit lentebb levő nyerget kifejezetten jól tolerálok, főleg, hogy a városimon jó 2-3 cm-rel alacsonyabban van (így is a min. jelzéstől tovább ki van húzva a nyeregcső..)
de, ha magasabban van, megérzem.
kicsit alacsonyabb? Nem probléma. A magas az.
félek a magasban.
más: Don shamalját látva ránéztem, milyen áron vesztegetnek racing quattro lg-t pbk-n, wiggle-ön, bc-n.
Ha tavaly nem hullik ölembe a korallban levő (akkor 0 km-es) khamsin, lehet, olyat vettem volna. Nagyon jó áron van, matricák nélkül szép, és a 17.5mm belső szélesség még modern is. ![]()
szerk: mondjuk mernék is venni, mert a ventoval (r5) és khamsinnal is csak elégedett km-ek voltak, jól fékezhető, stabil, és a legfontosabb: abúzusbiztos merev darabok.
Vejne módosította - 2016. május 30. - 15:01
Tegnap 110km-s versenyen a rajttol a celig lejjebb csuszott a nyergem kb. 20-25mm-t. A vege fele ereztem, hogy becsuszott, de olyan 5mm-re saccoltam, annyit emeltem is utana, levezetesnel, gurulgatasnal jonak tunt. Ma reggel felultem ra, es mondom hat ez szerintem meg mindig tul alacsony. Visszamentem a lakasba, megmertem, es akkor latom, hogy meg majd 2 cm-rel lejjebb van, mint kellene.
Ezt csak azert irom, mert eszembe jutott, hogy van aki millimetereken izel. A tegnapi versenyen siman mentem igy is, tok jo powert toltam, nem fajt, nem fajdult meg tole semmim. (100km-t mentunk szokesben ketten, 7 perccel nyertunk)
Ma mar jo magassagu nyereggel, de jo 2cm-rel lejjebb tett kormannyal mentem, de ez is ugyanaz, semmi se faj, ugyanolyan jo igy is, mint elotte.
gumiember vagy.
engem biztos az őrületbe kergetne. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nekem sajnos még csak vagy olyan volt, hogy becsúszott a felsőcsőig, vagy, hogy úgy berohadt, hogy megmozdítani sem tudtam satuba fogás nélkül. ![]()
Előbbi azért volt kellemetlen, mert otthontól elég messze történt, és kiderült: a nyeregcsőbilincs csavar túl hosszú is volt ahhoz, hogy megfogja a becsúszó csövet.
> http://www.cheapbike...ages/b/7171.jpg <
kicsit köszörültem belőle, jó lett.
előbb csak föltűnt a bringa mellett állva, hogy kevés látszik a nyeregcsőből. aztán menet közben hamar a felsőcső szintjére csúsztam..
Vejne módosította - 2016. május 30. - 06:01
Tegnap 110km-s versenyen a rajttol a celig lejjebb csuszott a nyergem kb. 20-25mm-t. A vege fele ereztem, hogy becsuszott, de olyan 5mm-re saccoltam, annyit emeltem is utana, levezetesnel, gurulgatasnal jonak tunt. Ma reggel felultem ra, es mondom hat ez szerintem meg mindig tul alacsony. Visszamentem a lakasba, megmertem, es akkor latom, hogy meg majd 2 cm-rel lejjebb van, mint kellene.
Ezt csak azert irom, mert eszembe jutott, hogy van aki millimetereken izel. A tegnapi versenyen siman mentem igy is, tok jo powert toltam, nem fajt, nem fajdult meg tole semmim. (100km-t mentunk szokesben ketten, 7 perccel nyertunk)
Ma mar jo magassagu nyereggel, de jo 2cm-rel lejjebb tett kormannyal mentem, de ez is ugyanaz, semmi se faj, ugyanolyan jo igy is, mint elotte.
Valamennyire érzem az undorító àrukapcsolàs problémàjat. A record-tól én azt vàrom hogy a csepel mûvek bowdenjével is faszagànyosan vàltson , nulla fokban, félig a mocsàrban.
aminek alu váltókarja van az így fog működni,ahogy leírtad. a kompozit nem igazán szereti,ha nagy a súrlódás a bovdeneknél. a télimen a veloce karokba tök mind1 mit rakok. az működik. viszont a record-omnak már tört el váltókarja a szar bovdenek miatt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
olajozd meg,aztán meg rongyra tegyél féktisztítót,és törölgesd meg.
Eléggé ördögi körnek tűnik ez a megoldás, az olaj vonzza a port a szemek közé, én inkább teflonnal próbálkoznék, egy fokkal talán jobb.