Köszi!Google apó ajánlásával: http://www.bikeman.c...ent/view/94/59/
Szerintem a nem hajladozól, aprófogú, magas profilú fûrész a nyerõ, csak ne rángasd.
Jól bizony!jól sejtem, hogy fullkarbon yasec váz boldog tuajdonosa vagy?


Köszi!Google apó ajánlásával: http://www.bikeman.c...ent/view/94/59/
Szerintem a nem hajladozól, aprófogú, magas profilú fûrész a nyerõ, csak ne rángasd.
Jól bizony!jól sejtem, hogy fullkarbon yasec váz boldog tuajdonosa vagy?
Google apó ajánlásával: http://www.bikeman.c...ent/view/94/59/Karbon fûrészelésrõl kellene nekem valami infó. Hogyan, mivel kezdjek hozzá? Mire vigyázzak? Vigyem inkább profihoz? Köszönöm!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
Köszi! Igen villanyak.
Szép az a Coppi
Azé' majd kérünk matzricás fotót is!
Acélbringát mindenkinek! Kíváncsi lennék, hogy viselkedik karbon villával, nekem vasvilla van benne (szintén Colombus, mintahogy a vázam is)
Mivel lesz szerelve?
jeszus mit akarsz azon fûrészelni? ha meg szabad kérdeznem,)
hello nekem is coppi acélvázam van, használtam vettem (komplett bringaként). annyi különbség hogy erre colombus neuron nivacrom van írva.
van fotód a vázról?
olaszosok, (
)
sokan azzal nyaggatnak, hogy alu kellett volna...
olaszosok, (
)
fausto coppi acélváz colombus genius csövekbõl az jó parti? vettem egy ilyet és sokan azzal nyaggatnak, hogy alu kellett volna...
1800 gramm, 80 ropi volt karbonvillával
köfi
én úgy emlékszem hogy a miche.a pályakerekeiben legalábbis nagy többségben ez van.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960Respect, ennyiért megérte. Annyi baj lehet h. a vékony acélcsövek törnek, reped(het)nek a sz*r magyar utaktól. De ez sem általános, csak lehetséges. Meg sztem azért garit is adtak rá...