volt nálad betétlap?
a váz deformációjára a legjobb módszer a madzagos. kiveszed a kerekeket és egy madzagot átvezetsz a hátsó papucson egészen a homlokcsövön át, majd másik oldalon vissza a papucsig. majd tolómérõvel megméred hogy a madzag egyenlõ távra van e (mm-re pontosan) mind2 oldalon a nyeregvázcsõtõl
másik mód hogy beleteszel egy új kereket a vázba és megméred hogy egyenlõ távolságra van e a lánc- és támvilláktól
Én egy hónapja kissé 40 felett rongyoltam bele egy autóba, hasonlóan az autós jóvoltából. Keményen törtem a kocsit, a bringámon viszont semmi külsérelmi nyom (karcolásokat nem figyelembe véve).
Ha megengedsz pár szót, minden alut cserélnék a helyedben ami kicsit is átvett valamit az ütésbõl. Ezek fáradnak és egyszer csak törnek - szintúgy tapasztaltam forgalom kellõs közepén. Karbontól nem kell félni.
Fenti hozzászólással ellentétben nem, a karbon nem törik, rugalmas alakváltozást amíg tud szenvedni. Azután meg olyan szinten törik, hogy használhatatlan úgyis. Addig meg nincs gond. De az alutól ilyenkor menekülj bármi ami ütést kapott, vagy rendesen csavarodott. Minap volt is alkalmam látni egy vadul bringázó kolléga alatt, hogy mekkora ütést bír az alu (mint pl a nemrég linkelt video-n is), de szerintem nem sokáig fog vele már rohangálni.
Egy szó mint száz, én az autóssal minden aludarabot fizettetnék ami kapott rendesen és az külsérelmi nyomokból látható. Minden ami karbon, azt nyugodtan használd tovább, ha nem szálszakadásos, akkor lazán mehet tovább. De mutatok ilyesmit ha nem hinnéd el.
Edit: felépülni nem két nap, szerintem pihenj egy kicsit, pár nap és a te hibáid is kijönnek... csak tapasztalatból ezt is.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére








