De komolyan, ha nem feküdne annyira a bringán lehet egy kicsivel jobban menne hegyre. De tényleg csak egy kicsivel.Írjunk Cancellara-nak, hogy ne nyújtson többet és garantált a Tour gyõzelem.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#20881
Írta 2011. március 22. - 19:07

A sebesség mindent megold.
#20882
Írta 2011. március 22. - 18:58

Lehet ezért megy az egyik jól hegyre a másik meg síkon.
Írjunk Cancellara-nak, hogy ne nyújtson többet és garantált a Tour gyõzelem.
#20883
Írta 2011. március 22. - 18:53

Én végigjártam ugyanezt az utat. Nekem is iszonyat hosszúnak tûnt a stucni elsõre és nagyon sokáig tartott, amíg ráéreztem az országúti pozícióra. Kezdõknél én mindig azt látom, hogy teljes kinyújtott kezekkel, elõracsopott vállakkal és a hátuk felsõ részét görnyesztve ülnek és még így is újheggyel fogják a kormányt. Próbálj meg minél inkább a csípõnél elõredõlni, a medencecsontot "elõreforgatni", így egyenes lesz a hát. Nem árt hajlékonynak lenni sem, de emlékszem, hogy a Cyclingnews-on volt egyszer egy cikk a Saxo-sok Specialized-os korszakából, amikor Andy Pruitt-al állították be a pozíciót, és míg Cancellara simán leteszi a tenyerét a földre, addig a Schleck-ék még újheggyel sem érték el, tehát még a profiknál is nagy különbségek vannak.
Lehet ezért megy az egyik jól hegyre a másik meg síkon.

A sebesség mindent megold.
#20884
Írta 2011. március 22. - 18:34

12cm.ahogy próbálgattam,úgy tûnt 7 centissel jó lenne,de akkor ha azt mondjátok,majd hozzászokok
Én végigjártam ugyanezt az utat. Nekem is iszonyat hosszúnak tûnt a stucni elsõre és nagyon sokáig tartott, amíg ráéreztem az országúti pozícióra. Kezdõknél én mindig azt látom, hogy teljes kinyújtott kezekkel, elõracsopott vállakkal és a hátuk felsõ részét görnyesztve ülnek és még így is újheggyel fogják a kormányt. Próbálj meg minél inkább a csípõnél elõredõlni, a medencecsontot "elõreforgatni", így egyenes lesz a hát. Nem árt hajlékonynak lenni sem, de emlékszem, hogy a Cyclingnews-on volt egyszer egy cikk a Saxo-sok Specialized-os korszakából, amikor Andy Pruitt-al állították be a pozíciót, és míg Cancellara simán leteszi a tenyerét a földre, addig a Schleck-ék még újheggyel sem érték el, tehát még a profiknál is nagy különbségek vannak.
#20885
Írta 2011. március 22. - 18:16

#20886
Írta 2011. március 22. - 18:05

#20887
Írta 2011. március 22. - 17:49

Akkor szokjad még egy kicsit. 7cm-es stucnival az nagyon rövid lenne, még nekem is, pedig csak 178cm vagyok. A mostani mekkora?184 cm:)
A sebesség mindent megold.
#20888
Írta 2011. március 22. - 17:20

#20889
Írta 2011. március 22. - 17:17

Milyen magas vagy? Már elfelejtettem.elvileg jó a váz mérete,56 körüli vázat tanácsoltatok,a váz pedig 57-es,szóval nem kellene nagy problémának lennie.egyébként merida 880-as vázról van szó,2007-es.gondolkoztam én is ezen,hogy lehet csak még szokatlan az üléspozíció.

Van rá esély, hogy a monti után szokni kell, nekem is jó sok idõmbe került, de egyszer csak azt vettem észre, hogy magasan van a kormány.
A sebesség mindent megold.
#20890
Írta 2011. március 22. - 17:01

ezek a rövid stucnik elég hülyén néznek ki szerintem. hosszú a váz? valamennyire azért kell nyújtózni aero megfontolásokból.
elvileg jó a váz mérete,56 körüli vázat tanácsoltatok,a váz pedig 57-es,szóval nem kellene nagy problémának lennie.egyébként merida 880-as vázról van szó,2007-es.gondolkoztam én is ezen,hogy lehet csak még szokatlan az üléspozíció.
#20891
Írta 2011. március 22. - 16:26

#20892
Írta 2011. március 22. - 14:34

A + kis betétek azért kellenek mert nem mindenkinek jó a talp geometriája, és amikor tekersz a térded kileng vagy a váz felé vagy a váz-tól és ez kóros térd sérülésekhez vezethet ill csökkenti a teljesítményt. Van benne pluszos és mínuszos . A térdnek úgy kell járnia mint az Otto motor dugattyúja i.. hajtókarja lengések nélkül.
10.000.- Ft a komplett szett.
A Specialized cipõkeben úgy tudom eleve ilyen van.
Ma bementem egy Specialized partnerüzletbe, csak megrendelésre hoznának, 20% elõleggel. Mivel nem tudhatom, hogy a három közül melyik a jó, így ez természetesen szóba se jöhet. Ahol te vetted volt mind a három?
#20893
Írta 2011. március 22. - 12:27

persze,én is ezen voltam,csak ahol kérdeztem,és ahol néztem neten,nincs ilyen átmérõben 7 centis stucni,8as is csak rendelésre van
ezek a rövid stucnik elég hülyén néznek ki szerintem. hosszú a váz? valamennyire azért kell nyújtózni aero megfontolásokból.
#20894
Írta 2011. március 22. - 10:29

Superfeet Premium Insoles : Yellow : Insoles for all of your footwear and activities. Skiing, hiking, running, soccer and work.
#20895
Írta 2011. március 21. - 22:19

Mjani, jól emlékszem hogy te 6500as ultegrát használsz az országútidon? Mit szólt a versenyhez? Terhelés alatti váltás emelkedõn, meg ilyenek.
Rosszul emlékszel.




A sebesség mindent megold.
#20896
Írta 2011. március 21. - 21:58

BBB ROADDRIVE KORMÁNYSZÁR - FEHÉR - Bringa Butik Webáruház
Kérdés, hogy mennyit akarsz rá költeni, van-e valami problémád a BBB-vel, meg hasonló szempontok még vannak.

BBB BHS-06 RaceForce (Kormány | Kormányfej | AHEAD Országúti) | Kerékpár Webshop
BBB BHS-07 RoadForce II (Kormány | Kormányfej | AHEAD Országúti) | Kerékpár Webshop
BBB BHS-12 RoadForce (Kormány | Kormányfej | AHEAD Országúti) | Kerékpár Webshop
#20897
Írta 2011. március 21. - 20:56

#20898
Írta 2011. március 21. - 20:40

#20899
Írta 2011. március 21. - 20:30

ja,gugliban én is ilyet találtam,csak gondoltam megkérdem,hátha tud valaki valami okosságot.elég sok helyen számít ez a 0.6mm,de itt szerintem annyira nem.használ valaki ilyet,hogy a gyakorlatban mennyire megbízható?
szerintem ne sajnálj venni hozzá való stucnit. nevetséges összegért lehet venni szinte bárhol. egy esetleges töréssel viszont elég nagyot lehet szívni...
#20900
Írta 2011. március 21. - 20:15
