
ez azért jó mert most 80mm, és gondolkodok rajta hogy lejjebb engedem a kormányt..

Akkor én is kérdezek egyet:a kormány felsõ pontja és az ülõpont közti függõleges távolságot hogy nevezik?van erre is valami szakkifejezés?
ill. hogy 175cm-hez mennyi az ideális?
Kb. 280 grammal könnyebb a hátsó kerekem mint a korábbi volt. Most már értem miért írták itt többen, hogy a Vittoria Zaffiro külsõ csúszik. Kiállva tekerve sokszor úgy érzem, mintha driftelnék.... ennek hamarosan csere lesz a vége.
Egyelore a megrajzolas stadiumaban van.
remelem, minel hamarabb leadhatom a dizajnt. Egyebkent kb. mennyi ido az elkeszulese? (alap taska elkeszulesi ideje+a minta gondolom, radob egy-ket napot...)
Hülye kérdés lehet, de ilyenkor a bowdeneket is cserélitek a kormánnyal együtt?
Hátõõõ elméletileg az enyém már el van ígérve, DE lehet hogy a postás srácok nem mennek ki az idõfutamra csak a mezõnyre, és akkor a tiéd az egész kormány-könyöklõ-váltókar(jó 10eshez)-fékkar kombó
Megkérdezem a napokban, hogy tudj számolni vele.
Egyébként OVAL, és fasza.
Köszönöm szépen mégegyszer a segítségeteket. Úgy döntöttem, építtetek egyet. Végül egy 60-as aluvázra lesz Campa Xenon-Veloce "mix", Campa Khamsin kerekek+ 23-as Conti, XLC Premium road nyereg, Campa fékek. Nagyjából ennyi. Olyan 150-160 körül fog megállni, a Spec fényezéssel együtt. Ha kész - 30.-a körül - szívesen linkelek róla majd fotót. Üdv.
Soha ne hagyd abba a csüggedést!
Ki tudna nekem idõfutamkormányt kölcsönözni az OB-ra? Mondjuk ilyen apróságok sem ártanának, mint váltókar, fékkar, ilyesmi...
De legrosszabb esetben csak egy sima könyöklõ lesz a kormányon, és jól van.
Ki tudna nekem idõfutamkormányt kölcsönözni az OB-ra? Mondjuk ilyen apróságok sem ártanának, mint váltókar, fékkar, ilyesmi...
De legrosszabb esetben csak egy sima könyöklõ lesz a kormányon, és jól van.
A sebesség mindent megold.