Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#19101
Írta 2011. július 11. - 23:04

Kereket keresek a bicajomhoz. Egy Altrix Courier, koskormánnyal. Keret eléggé behatárolt, gyári kerékbõl a WH-R500-at találtam, ami elég óccsó, és elvileg beszerezhetõ (Biondo).
Nagyon nem akarok (tudnék, de minek) többet áldozni rá. Fõleg aszfalton, de kevés terepen használnám (õsszel-télen pár alkalom). Tartósan nem járatnám piszkos helyeken, jó idõben edzésre, túrázni kell.
Vaagy, összerakok alkatrészekbõl CL tárcsás kerékszettet, és jó lesz montiba is.
Tehát arra vagyok kíváncsi, milyen kerék az 500-as? Kinek van tapasztalata vele egyenesség, küllõ, agy tartósság szempontjából.
Race, no Rest!
#19102
Írta 2011. július 11. - 23:03

Tegnap én Turul Kupán voltam. Érdekes egy pálya, egy részét már ismertem korábbi idei versenyekrõl. 11-28-as sort raktam fel és kihasználtam mindkét végletet a soron (bár nagyon örültem volna ha nem kell felraknom a 28ra
, majdnem sikerült, mondjuk ha nincs lehet kibírtam volna, de inkább nem kockáztattam meg
). A másik meg: a conti gp4000s nem egy kanyarkirály gumi, mostanában egyre õrültebben megyek lefelé és ez a gumi nem jó társ hozzá, az edzõgumim (panaracer stradius sport) sokkal jobb erre a célra.
Ja, beszámoló itt: Márkus Jani kerékpáros blogja: Turul Kupa - 2011.07.10.
#19103
Írta 2011. július 11. - 22:56

#19104
Írta 2011. július 11. - 21:24

#19105
Írta 2011. július 11. - 18:10

RAUH-Welt
B E G R I F F
#19106
Írta 2011. július 11. - 17:59

#19107
Írta 2011. július 11. - 17:40



Ja, beszámoló itt

A sebesség mindent megold.
#19108
Írta 2011. július 10. - 22:20


Kölcsönadtam volna a Powertapet, hogy elemezgethessük...

#19109
Írta 2011. július 10. - 22:00

#19110
Írta 2011. július 10. - 19:23

#19111
Írta 2011. július 10. - 18:09

#19112
Írta 2011. július 10. - 16:50

ha netalán Bp.-en jársz, az Alpinbike-ban ingyen csinálnak "BodyScan" mérést: Bodyscanning system - Alpinbike.hu
(ha bringával mész, egybõl be is állítják a biciklit.)
tök jó fejek, eddig 1x voltam (pont emiatt a mérés miatt mentem - kiderült, hogy egész jól beállítottam a bringám érzésbõl is, alig kellett rajta változtatni), nem vettem semmit, csak nézelõdtem meg beszélgettem, csak ajánlani tudom.
Elég kezdetleges ez a módszer.
A sebesség mindent megold.
#19113
Írta 2011. július 10. - 15:25

#19114
Írta 2011. július 10. - 13:47

(ha bringával mész, egybõl be is állítják a biciklit.)
tök jó fejek, eddig 1x voltam (pont emiatt a mérés miatt mentem - kiderült, hogy egész jól beállítottam a bringám érzésbõl is, alig kellett rajta változtatni

#19115
Írta 2011. július 10. - 11:16

#19116
Írta 2011. július 10. - 09:57

volt egy scott 909afd vázra épített outim.sokáig állítgattam,de vhogy sosem volt az igazi.a váz 55-ös volt(110-s stucnival és "0"-s nyeregcsõvel..én178 vagyok. most egy m-s wilierrel megyek ennek a gyári mérete 53,5. ezt most tökéletesnek érzem.110-s stucni és "0"-s nyeregcsõ...A mostani vázam nyeregvázcsöve és felsõcsöve 55 cm,talán mintha kicsit hosszúnak érezném...ez a váz egy oria csövekbõl készült,rejtett bowdenezésû Mali váz.SS-ként használom de ez most lehet lényegtelen,ami fontosabb az az,hogy én 175 centi vagyok,és jobban szeretem ha kicsit kisebb a váz,nem szeretek rajta különösebben nyúlni.Számtalan nyeregbeállítást próbáltam,meg más nyergeket is,de akárhogyan is állítottam be a nyergeket,leginkább úgy éreztem,mintha a nyereg közepén ülnék,ami hosszabb távon elég nyomós volt.Arra gondoltam,hogy elcserélem a vázat egy kisebbre,és most befutott egy ajánlat.Ez a váz Sursee névre hallgat,50es a nyeregvázcsöve,53as a felsõcsöve.A kérdés pedig az,hogy megéri e nekem cserélnem,jó e ez a méret számomra?Kerestem ezt a Sursee-t,de nem találtam róla semmit,ti tudtok róla valamit,ismeritek??
Itt vannak róla képek:https://picasaweb.go...414847805493234
#19117
Írta 2011. július 10. - 09:42

Én is hosszúnak éreztem az outit mtb után aztán ebbõl a méretezésbõl az jött ki, hogy hosszban pont jó, és valóban, azóta összeszoktunk.
A 175 centihez az 55 cm vázhossz (rövid stucnival) elvileg jó. Az hogy a nyergen nem találod a helyed alapvetõen két oka lehet: vagy a váznak túl lapos a üléscsõszöge, vagy a testarányaid nem átlagosak, rövid comb, hosszú felsõtest. Ez ki fog derülni a fit calculatorból.
Nekem egyébként pont ilyen a testalkatom. Ebben az esetben valóban jó választás lehet egy rövidebb üléscsõ, hosszabb felsõcsövû váz, de az 50/53 (ücs. ct/ fcs. cc)-at látatlanba kicsinek mondanám a magasságodhoz. Nekem a 170 centimhez 54/54-es váz van egyenes felsõcsõvel 90-es stucnival és jó, bár tény hogy optikailag jobban mutatna alattam egy 50-es slopingos váz hasonló hosszban, jobban kihúzott nyeregcsõvel.
Azzal is számolj hogy átlagos geometria esetén a kisebb váznak a fejcsöve is rövidebb, emiatt mélyebbre kell hajolnod vagy hézagolni.
A mostani vázam nyeregvázcsöve és felsõcsöve 55 cm,talán mintha kicsit hosszúnak érezném...
#19118
Írta 2011. július 10. - 01:25

Itt vannak róla képek:https://picasaweb.go...414847805493234
#19119
Írta 2011. július 08. - 11:47

Gyanítom itt valami aerodinamika szerinti a fõ besorolási tényezõ. Csupa 90mmes felni a topban.
de kereshetsz alacsonyabb felniket is, mondjuk megnézheted melyik a jobb 50mm környéki
#19120
Írta 2011. július 08. - 11:46
