Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34362 replies to this topic

#18761
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Angolul valami chamois-nak nevezett dolog, leginkább az autóápolásból ismerõs kendõkre hasonlít. Nem tudjátok mi a magyar neve?


Szarvasbor.
Regen tenyleg az volt, ma mar szintetikus mind

#18762
Arpi_

Arpi_

    vendég

  • fórumtag
  • 97 posts

Tegnap meghozta a futár a vázat. Elsõ benyomás: minõségi cucc! Szépen eldolgozott hegesztések, hibátlan fényezés és grammra (!) pontosan a specifikált 1,420 kg súly. Van rajta egy "handbuilt in germany" matrica is, ez vagy igaz vagy nem, de el tudom hinni.
Amivel viszont mellélõttem az a szín. Grafitszürkét választottam de valóságban jóval világosabb ez az árnyalat mint amire számítottam. Így a karbonvilla nagyon elüt tõle színben. 1-2 éven belül ha összeszed sérüléseket majd mattfeketére szóratom a vázat, egyenlõre így marad. Vagy szerintetek nagyon gáz így az összhatás?


Nekem nagyon tetszik ez a váz-villa kombó!

Egy gondolat erejéig vissza visszatérve a nadrágokhoz...
Nemrég vettem egyet és nagyom meglepett a párnázata, nem tudom jobban leírni de valamilyen pihe-puha selymes dolog alkotja a felsõ réteget. Angolul valami chamois-nak nevezett dolog, leginkább az autóápolásból ismerõs kendõkre hasonlít. Nem tudjátok mi a magyar neve?

#18763
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2,025 posts

Úgy emlékszen az alu canyon bringák is mattok (legalábbis a feketék). ....

Azok anodizáltak, lehet hogy az óúti váz is. Az pedig jobban bírja mint a festék, mert az anyagon keletkezik egy pár mikrométer (?) vastag oxidréteg.
A gyakorlatban meg annyi, hogy ütöm-vágom szegény canyont, eddig egy karc jött össze :)
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#18764
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
Scott CR1-rol nekem is hirtelen ez jutott eszembe
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#18765
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 posts

Ez lett volna az alternativa még a hibike mellet:
Scott CR1 Carbon Dura Ace 7900 kompl Ritchey wie neu bei eBay.de: Fahrräder (endet 03.08.11 22:28:14 MESZ)
5000Eus bicó enyiért...

Így döntöttem volna én is. A Scott vázak nagyon könnyûek, ám ha broken scott cr1-re keresel, találsz bõven, azaz mintha törhetõ lenne. Kétlem, hogy ezekkel az alap (amellett persze jó) Fulcrum Racing (sztem 7) kerekekkel is 5000 € lett volna, egy ennyire könnyû vázhoz és Dura Ace rendszerhez eleve jobb kereket ad egy rendes bolt. Így a 6,3 kg is optimistának látszik, de becslésnek elmegy. (Durva alsó becslésem (nyeregcsõ pl. nincs is benne) 2085+1900+500+900+300+300+300=6285: DA, kerekek, gumik+belsõk (ez vsz több), nyereg, kábelek, pedál.)
A Dura Ace persze nagy vonzerõ, nagyon finom, tartós (legalábbis volt, 7800-at próbáltam, a 7900 felteszem legalább olyan jó).

Haibike

A váz jó, a kerék sem rosszabb, mint a másiké, az áttételben van egy jó (és meredek hegyekre szükséges) kis tartalék (28 a 25 helyett hátul), a 105 persze kevésbé elegáns, mint a DA, de sose legyen rosszabb - no és mindez vadiúj és a méretedre szabott.

#18766
ridelife

ridelife

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,636 posts
ez matt lakk! nem?

#18767
andersen

andersen

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 posts
De vajon a matt bringák nem sérülékenyebbek? Gondolom a lakk nem csak csillog, hanem véd is. Talán takarítani is könnyebb a lakkozott felületet.

#18768
Rebell-78

Rebell-78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,977 posts
Ez lett volna az alternativa még a hibike mellet:
Scott CR1 Carbon Dura Ace 7900 kompl Ritchey wie neu bei eBay.de: Fahrräder (endet 03.08.11 22:28:14 MESZ)
5000Eus bicó enyiért...

Matt az szép, az enyém igy néz majd ki. (élöben máskép mutat biztosan)
Haibike

#18769
gandros

gandros

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 305 posts
meg Colnago C59 is

#18770
gandros

gandros

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 305 posts
DOGMA is van mattban

#18771
andersen

andersen

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 posts
Úgy emlékszen az alu canyon bringák is mattok (legalábbis a feketék). Tetszenek nagyon , legalábbis képrõl.
Lehet a végén a villát fújom át majd grafitszürkére és nem a vázat feketére? :) De egyenlõre így marad.

matt festés ritka dolog, szóval egyedi a cucc



#18772
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
56-os méretben 2 kg, hát nem vagyok benne biztos hogy így is megéri

#18773
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts

Occó kínai váz. Én nem mernék ráülni. Azért az nem játék ha pl. egy gyors lejtõn törik a villa. A majd 3kg villa + a váz tömeg is brutál sok. Jó eséllyel a méretek, illesztések sem pontosak, a hegesztés minõsége is kérdéses.
Ehhez képest a 50khuf annyira nem is olcsó, kicsit többért, 75-bõl kijött nekem a drössiger váz controltech karbon villával, 1.75 kg együtt.....de ez majd egy külön postban.

Semmi baj a VISP cuccokkal. Azon kívül hogy a pályavázuk nem teljesen pályageos (de ez kiderül ha megnézed a táblázatot), és leér, a minõségére nincs panasz.

#18774
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
matt festés ritka dolog, szóval egyedi a cucc

#18775
andersen

andersen

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 posts
Nem akartam leszólni semmit.
Én is tudom hogy a vázak 99%-a kínában készül, de azért nem mindegy hogy van-e megrendelõi kontroll és minõségbiztosítás a folyamatban vagy sem.
Csak eszembe jutottak a kínai autók EU törésteszt eredményei, és gondolatban átfordítottam ezt biciklire. Lehet hogy ez már manapság alaptalan.

Maradjunk annyiban, ha a 75ért karbon villás országúti váz sem lesz egy csúcsminõség, ha már a leszóláson van a hangsúly. Nem rossz az a kínai cucc sem és ott legalább bevallják hol készült :)



#18776
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
@andrersen: Szerintem teljesen rendben van ez igy.

#18777
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,248 posts
Maradjunk annyiban, ha a 75ért karbon villás országúti váz sem lesz egy csúcsminõség, ha már a leszóláson van a hangsúly. Nem rossz az a kínai cucc sem és ott legalább bevallják hol készült :)
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"

#18778
andersen

andersen

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 posts
Tegnap meghozta a futár a vázat. Elsõ benyomás: minõségi cucc! Szépen eldolgozott hegesztések, hibátlan fényezés és grammra (!) pontosan a specifikált 1,420 kg súly. Van rajta egy "handbuilt in germany" matrica is, ez vagy igaz vagy nem, de el tudom hinni.
Amivel viszont mellélõttem az a szín. Grafitszürkét választottam de valóságban jóval világosabb ez az árnyalat mint amire számítottam. Így a karbonvilla nagyon elüt tõle színben. 1-2 éven belül ha összeszed sérüléseket majd mattfeketére szóratom a vázat, egyenlõre így marad. Vagy szerintetek nagyon gáz így az összhatás?

Feltöltött kép

Hallottatok a Drössiger márkáról? A bike24-en van most nagyon jó áron (139 eur) 1.4 kilós aluváz, berendeltem egy M-est, majd beszámolok ha megépítettem.



#18779
ridelife

ridelife

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,636 posts
a kozepsonek a villanyaka tenyleg rozsdas?

#18780
andersen

andersen

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 posts
Occó kínai váz. Én nem mernék ráülni. Azért az nem játék ha pl. egy gyors lejtõn törik a villa. A majd 3kg villa + a váz tömeg is brutál sok. Jó eséllyel a méretek, illesztések sem pontosak, a hegesztés minõsége is kérdéses.
Ehhez képest a 50khuf annyira nem is olcsó, kicsit többért, 75-bõl kijött nekem a drössiger váz controltech karbon villával, 1.75 kg együtt.....de ez majd egy külön postban.

Olcso vaz kell valakinek? Villaval, kormanycsapaggyal, nyeregcsovel, szallitassal, vammal, afaval kb. 50k...
Mondjuk kicsit nehez, de hat ennyiert?
Road frame with seatpost 700CX47/50/53/56/59 CM | eBay