
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#16801
Írta 2012. január 02. - 19:48


#16802
Írta 2012. január 02. - 19:00


#16803
Írta 2012. január 02. - 18:56


#16804
Írta 2012. január 02. - 18:42

Most, hogy a LOOK-nak kaput, a Garmin jeladojat attettem a MALI-ra, ezzel mar nem lenne gond.
Ennel tobb idot kizart, hogy a jelenlegi munkam mellett tudjak bringan tolteni. De nem panaszkodom, igazabol eleg is nekem ennyi.
Persze mivel a legtobb edzesem atlaga 30 alatti, ha inkabb sikon mennek csoportos edzeseket, azzal sok plusz kilometert lehetne szerezni azonos ido alatt.

#16805
Írta 2012. január 02. - 18:28

Sziasztok, csak a miheztartás végett érdekelne, hogy ti mennyit mentetek 2011-ben km-ben?
(én kb. 7500-at és 120-130 napon ültem bringán 2011-ben)
Más: szívesen olvasnék olyan cikket amiben a téli alapozás alapjain kívül a különbözõ gyakorlat típusokról lehetne olvasni. Pl van-e értelme az alapozás során alacsony fordulatú erõedzést csinálni, akár résztávokkal vagy hosszú résztávokat (akár 20-30 perc) csinálni magasabb (100 feletti) pedálfordulaton a hajtási technika fejlesztése miatt?
Vagy ezeknek inkább csak a formába hozási idõszakban van értelme?
Ha tudtok ilyen cikket / linket akkor dobjátok be, köszi.
Ha már úgyis nyeregbe ülök heti 1-2 alkalommal (+heti 1 görgõ) télen is akkor idéntõl talán valami rendszert is vinnék bele
Cikkeknek nem sok értelmét látom, ahányat elolvasol, annyiszor fogsz mást csinálni és nem igazán érted meg, hogy mit miért csinálsz. Ha komolyan érdekel, szerezz be könyveket az Amazonról (magyar szakirodalom tudtommal nem létezik, hacsak nem elégedsz meg a "Bicikli életre-halálra" szinttel), de ha ügyesen keresgélsz, pdf-ben is találsz, ingyen.
#16806
Írta 2012. január 02. - 17:52

#16807
Írta 2012. január 02. - 17:49

Már két hónapja használom a 175-öst (montin 7éve
) a 172,5-es helyett. Egyelõre ugyanúgy tudom forgatni ülve (100-110 között kényelmesen), állva meg sokkal jobb.
szerencsés ember

#16808
Írta 2012. január 02. - 17:47

(én kb. 7500-at és 120-130 napon ültem bringán 2011-ben)
Más: szívesen olvasnék olyan cikket amiben a téli alapozás alapjain kívül a különbözõ gyakorlat típusokról lehetne olvasni. Pl van-e értelme az alapozás során alacsony fordulatú erõedzést csinálni, akár résztávokkal vagy hosszú résztávokat (akár 20-30 perc) csinálni magasabb (100 feletti) pedálfordulaton a hajtási technika fejlesztése miatt?
Vagy ezeknek inkább csak a formába hozási idõszakban van értelme?
Ha tudtok ilyen cikket / linket akkor dobjátok be, köszi.
Ha már úgyis nyeregbe ülök heti 1-2 alkalommal (+heti 1 görgõ) télen is akkor idéntõl talán valami rendszert is vinnék bele
#16809
Írta 2012. január 02. - 17:47

ha megvennéd lemérem nekem a váz méreteit szögeit?
biztos nem veszem meg,csak álmodozok. nagyon nem kell méregetni semmit a mali acélvázainál. olasz vázméretezés,középtõl középig mérték az ülõcsövet. ki lehet guglizni 1 mérettáblázatoz a 90es évekbõl sztem.
#16810
Írta 2012. január 02. - 17:32

a kerék marad.
láttam a blogodon,h hosszabb hajtókart szeretnél használni. nem tudom milyen stílusban tekersz,de nagyobb pedálfordulatnál nem a legelõnyösebb a hosszabb kar. ne értsd félre,nem szeretnék beleszólni. majd úgy is meglátod mennyire fekszik neked. pl akinek jó volt a 180as kar az Indurain. elég szépen tudta forgatni. aki inkább rövidebbre cserélte (175rõl 172,5re) az pedig Armstrong. nekem volt 1 db-ig 172,5ös karom,de nagyon nem jött be. visszacseréltem 170esre. persze én nem hasonlítom magam a királyokhoz.
Már két hónapja használom a 175-öst (montin 7éve

A sebesség mindent megold.
#16811
Írta 2012. január 02. - 17:23

ez is tetszik: MALI full Campagnolo profi országúti « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása ez is jó lenne méretben.
amin változtatnék: eredeti villát vissza raknám,ha megvan. emiatt kormánycsapágy,stucni csere is lenne. pedál kidob,könyöklõ elad,és megint bilibe lóg a kezem.
szeretem ezeket a régi mali bringákat.
ha megvennéd lemérem nekem a váz méreteit szögeit?

#16812
Írta 2012. január 02. - 15:26


#16813
Írta 2012. január 02. - 15:02

A kerekeket olcsón megvenném.ez is tetszik: MALI full Campagnolo profi országúti « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása ez is jó lenne méretben.
amin változtatnék: eredeti villát vissza raknám,ha megvan. emiatt kormánycsapágy,stucni csere is lenne. pedál kidob,könyöklõ elad,és megint bilibe lóg a kezem.
szeretem ezeket a régi mali bringákat.

A sebesség mindent megold.
#16814
Írta 2012. január 02. - 14:51

Knoll-nál én is voltam. részleges térdszalagszakadást kezeltek gyógytornával, ultrahanggal és fizikóval. hát nem olcsó, de cserébe nem is sztk, szóval nincs húgyszag a folyosón, tetszetõs a design, vidámak a recepciós csajok, a gyógytornához van öltözõ, a passzív kezelésekhez zene :-)
izé, már off, de eddigi tapasztalataim alapján ha kicsit is jót akarsz magadnak a "nem olcsó" magándoki összességében, hosszú távon mindig olcsóbb mint az "ingyenes" sztk.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#16815
Írta 2012. január 02. - 14:46

#16816
Írta 2012. január 02. - 14:38



#16817
Írta 2012. január 02. - 14:38

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#16818
Írta 2012. január 02. - 13:14

#16819
Írta 2012. január 02. - 12:56

Sajna gyakorlatilag nem javul semmit. Keresnem kell egy terd specialistat, attol tartok. :/
Felénk vannak jó térdspecialisták, akik a jégkorongozók térdét is szerelik.
A sebesség mindent megold.
#16820
Írta 2012. január 02. - 12:31

Sajna gyakorlatilag nem javul semmit. Keresnem kell egy terd specialistat, attol tartok. :/
búék mindenkinek. kérdezõsködjek ki a legjobb,v kihez érdemes fordulni? betegszállítóknál dolgozok,és talán tudnak ajánlani vlkit az ismerõseim. legtöbbet pesten vagyunk.