Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#16761
Írta 2012. január 05. - 00:14

#16762
Írta 2012. január 04. - 23:57

Jani,nem mindenki edz mint állat,aki egyszerüen csak szeret bringázni,az csak km-t néz.Szerintem.
De nem lenne egyszerûbb idõben mérni, mint távolságban? Ahhoz még km-óra sem kéne.
A sebesség mindent megold.
#16763
Írta 2012. január 04. - 23:49

Igen, valójában a km adat semmit nem ér. Az edzést idõben mérjük.
az edzést lehet, de egy olyan kényelmes hobbibringásnak, mint pl. én, abszolút nem számít, mennyi idõ alatt tekeri le az éves mennyiséget.
#16764
Írta 2012. január 04. - 23:35

Igen, valójában a km adat semmit nem ér. Az edzést idõben mérjük.
#16766
Írta 2012. január 04. - 22:06

Na ja,a "bowden feszességet" a fékrugó állít,meg Te mikor markolászod a fékkart.Szal ugyan félreérthetõ a beírásom ide vonatkozó része,viszont a feltett kérdésre kielégítõ a válaszom,azaz ezzel a fékkarral sanszos lehet a belövés országúti fékhez.Esetleg ezt is máshogyan látod?Mellesleg ha az a piros izé tekergetése nem változtat a bowden feszességén,akkor próbáld ki,hogy behúzott fékkarnál mennyire engedi magát tekergetni az a piros izé!De ha ezt ilyen szépen tudod, akkor miért kellett azt a hülyeséget leírni az elõtte lévõ hozzászólásodban, hogy "bowden feszességet" állít a piros tekerõ... ?


#16767
Írta 2012. január 04. - 20:55

#16768
Írta 2012. január 04. - 19:38

#16769
Írta 2012. január 04. - 18:21

Láttam mindenki megírta mennyit tekert tavaly km-ben. Node ez idõben mennyi elfoglaltságot jelentett? Ez is érdekes adat.
Nekem kb. 400 óra , ha 11749 km majnem 29km/ ó átlaggal számolom.
#16770
Írta 2012. január 04. - 18:17

Az fr7,sd7 mûködési módja szempontjából ugyanaz.A piros izé tekergetése adja meg a kar forgáspontja és a bowden érintõje távolságát.Ha növeled vele a távot,akkor azonos szögfordulat több bowdent húz.Így már egyértelmû?Az országúti fékeknek "kevés" bowden húzás kell a v fékhez képest...
De ha ezt ilyen szépen tudod, akkor miért kellett azt a hülyeséget leírni az elõtte lévõ hozzászólásodban, hogy "bowden feszességet" állít a piros tekerõ... ?

#16771
Írta 2012. január 04. - 18:16

Láttam mindenki megírta mennyit tekert tavaly km-ben. Node ez idõben mennyi elfoglaltságot jelentett? Ez is érdekes adat.
Igen, valójában a km adat semmit nem ér. Az edzést idõben mérjük.
A sebesség mindent megold.
#16772
Írta 2012. január 04. - 18:15

Szerintem itt a többségnek "lefelé hajló" (-5 fokos stucni igazából felfelé áll) stucnija van, akár -17 fokos is, semmi extrémet nem látok a -5-ösben.
Ahogy nézegettem a mostani fejcsõszögeket 72-73 fok körül van az átlag, így egy -17°os stucni kb. vízszintesen fog állni.
#16773
Írta 2012. január 04. - 17:33

#16774
Írta 2012. január 04. - 12:22

Szerintem itt a többségnek "lefelé hajló" (-5 fokos stucni igazából felfelé áll) stucnija van, akár -17 fokos is, semmi extrémet nem látok a -5-ösben.
Köszi! Idõközben én is megmértem a régit és tényleg így van. Csak "kicsit" beparáztam elsõre, de így már nyugodtan alszom végre.

(már csak össze kell majd szerelni a biciklit, ha ideér a hátsó váltó... )
#16775
Írta 2012. január 04. - 09:55

Mire jó az, hogy a stucni lefele hajlik?
Csak azért kérdem, mert sikerült elb@sznom egy rendelést és -5 -ös stucnit vettem. Most nem tudom, mit csináljak. Próbáljam rávenni az eladót, hogy vegye vissza, vagy ez amúgy megszokható valahogy? Szívesebben megtartanám, mert pont azért vettem, hogy a stucni olyan legyen mint a kormány és ha ez nem lesz, de ha ezt nem tartom meg, akkor nem lesz ilyenem soha.
Van aki próbált már ilyen lefelé hajló stucnit? Esetleg valami vélemény, tapasztalat? - túl azon, hogy hülye voltam a vásárlásnál...
Szerintem itt a többségnek "lefelé hajló" (-5 fokos stucni igazából felfelé áll) stucnija van, akár -17 fokos is, semmi extrémet nem látok a -5-ösben.
#16776
Írta 2012. január 04. - 09:30

Mire jó az, hogy a stucni lefele hajlik?
Csak azért kérdem, mert sikerült elb@sznom egy rendelést és -5 -ös stucnit vettem. Most nem tudom, mit csináljak. Próbáljam rávenni az eladót, hogy vegye vissza, vagy ez amúgy megszokható valahogy? Szívesebben megtartanám, mert pont azért vettem, hogy a stucni olyan legyen mint a kormány és ha ez nem lesz, de ha ezt nem tartom meg, akkor nem lesz ilyenem soha.
Van aki próbált már ilyen lefelé hajló stucnit? Esetleg valami vélemény, tapasztalat? - túl azon, hogy hülye voltam a vásárlásnál...
fordítsd meg, hogy emelkedjen. olyan nincs (tudomásom szerint) hogy egy stucnit csak egyféleképpen lehessen használni.
legalábbis a-head-es stucni esetébn.
#16777
Írta 2012. január 04. - 08:32

Csak azért kérdem, mert sikerült elb@sznom egy rendelést és -5 -ös stucnit vettem. Most nem tudom, mit csináljak. Próbáljam rávenni az eladót, hogy vegye vissza, vagy ez amúgy megszokható valahogy? Szívesebben megtartanám, mert pont azért vettem, hogy a stucni olyan legyen mint a kormány és ha ez nem lesz, de ha ezt nem tartom meg, akkor nem lesz ilyenem soha.
Van aki próbált már ilyen lefelé hajló stucnit? Esetleg valami vélemény, tapasztalat? - túl azon, hogy hülye voltam a vásárlásnál...
#16778
Írta 2012. január 03. - 23:23

Köszi. Akkor mit? Ami 2-2.5 ujjas kialakítású, és fekete lehetõleg. (shimano?, avid SD7?)
Nekem Tiagra van az outi fékhez egyenes kormányon. Teljesen jó.

-- Bikemarket.hu -- Shimano*Tiagra BL-R550 fkkar pr
#16779
Írta 2012. január 03. - 23:21

Az fr7,sd7 mûködési módja szempontjából ugyanaz.A piros izé tekergetése adja meg a kar forgáspontja és a bowden érintõje távolságát.Ha növeled vele a távot,akkor azonos szögfordulat több bowdent húz.Így már egyértelmû?Az országúti fékeknek "kevés" bowden húzás kell a v fékhez képest...
Számomra ez eddig is tiszta volt. Ami a karokat illeti. A fékekkel kapcsolatos infót kösz.
#16780
Írta 2012. január 03. - 23:18

Egyenes kormány mellé, Avid FR5-ös karok jók lesznek valami két forgáspontos o.uti fékhez? Ha jól emlékszem közvetlen bovden húzású kell.
nekem a dolgozóbajárós bicajon elõl outi fék van avid FR5-ös fékkarral. simán jó.