Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#16741
Írta 2012. január 07. - 17:00

Ki mien gumit ajánlana 20x622 méretbe?
Most állok gumvásár elött de nem tudok dönteni.
#16742
Írta 2012. január 07. - 16:04

A shimano sora fékváltókarokon a váltás miért nem egy külön kis füllel történik mint a magasabb szériáknál?
#16743
Írta 2012. január 07. - 13:16

Három márkát találtam ami leírások alapján jónak tünik.
1. Schwalbe Lugano
2. Vittoria Zaffiro
3. Vittoria Open Corsa Evo CX
Az elsõ 2 igen olcsó és újak. A 3. használt olyan 200 km van és csak 6000-el lenne drágább mint az elsõ 2.
Kérném véleményeteket, hogy úttartás élettartam oldalról melyiket ajánlanátok?
Köszönöm elõre is a válaszokat.
#16744
Írta 2012. január 06. - 22:08

Nem inkább túlzottan hosszúnak? Hosszabb vázhoz, rövidebb stucni, sztem.párszor már volt itt is téma ez az "elsõ agyat takarja a kormány, akkor jó a stucni hossz"
de ez gondolom csak akkor mûködik ha már megvan a jó váz, nem? :-)
mert ha egy kisember felül egy 64-es vázra, aminek pl 103 cm a tengelytávja, akkor hiába nézeget, még a 120as kormányszárat is rövidnek fogja látni
#16745
Írta 2012. január 06. - 21:29

de ez gondolom csak akkor mûködik ha már megvan a jó váz, nem? :-)
mert ha egy kisember felül egy 64-es vázra, aminek pl 103 cm a tengelytávja, akkor hiába nézeget, még a 120as kormányszárat is rövidnek fogja látni
#16746
Írta 2012. január 06. - 18:06

A villa hófehér, fényes felületû a váz pedig gyöngyházszínû, kicsit sötétebb mint a villa.
Ok, tudom, hatalmas probléma
kályha ezüstöt neki,mókusszõr ecsettel felhordva.


#16747
Írta 2012. január 06. - 18:02

ne aggódj a fehér váz miatt. kerestem neked egy igazi beteg darabot: Benotto CronoTime TT
:-)
még most sem látom a problémát

#16748
Írta 2012. január 06. - 15:48

#16749
Írta 2012. január 06. - 12:59

mi a gond? én nem látom.
A villa hófehér, fényes felületû a váz pedig gyöngyházszínû, kicsit sötétebb mint a villa.
Ok, tudom, hatalmas probléma

#16750
Írta 2012. január 06. - 08:13

#16751
Írta 2012. január 06. - 08:00

#16752
Írta 2012. január 06. - 02:50



#16753
Írta 2012. január 05. - 13:32


Mennyiség és minõség. (A minõség nem az, amikor 190-es pulzuson szétcsapod magad).
A sebesség mindent megold.
#16754
Írta 2012. január 05. - 13:31

akkor már nem egyszerûbb leadott kalóriákat számolni?
Szerintem számoljuk wattban!

#16756
Írta 2012. január 05. - 12:23

Javaslom vezessük be a átlagpulzusXóra értéket aminek adjunk egy nevet: pl. terhelésidõ, és ezt jegyezzük és adogassuk össze.
benne vagyok, ha veszel nekem egy pulzusmérõt

#16757
Írta 2012. január 05. - 10:28

Én jóval többet BRINGÁZTAM mint EDZETTEM ha érted mire gondolok.
Az órában mért edzésidõ sem utal a terhelésre. Javaslom vezessük be a átlagpulzusXóra értéket aminek adjunk egy nevet: pl. terhelésidõ, és ezt jegyezzük és adogassuk össze. (nyilván baromság...bocs)
Egyébként kösz a tippet az alapozáskor érdekes gyakorlatokról. Megkerestem a régi Bikemagokat és tényleg elég jó cikkeket találtam.
De nem lenne egyszerûbb idõben mérni, mint távolságban? Ahhoz még km-óra sem kéne.
#16758
Írta 2012. január 05. - 08:36


#16759
Írta 2012. január 05. - 08:23

Az en edzestervem is orakrol is szol, termeszetesen, ugyanakkor szerintem evidens, hogy az eves edzes (+verseny) mennyiseget nem oraban, hanem km-ben adjuk meg, amator profi egyarant.
nálad a pont.

tegnap gatyába ráztam a téli bringámat. bezsíroztam az agyakat,láncot cseréltem,letakarítottam. régi campa agyak vannak a télimen. szedem szét a hátsót,és látom,h az 1ik reteszelõ kalapács rugója el van törve. 3 kalapács van benne,3 kicsi spirálrugó mûködteti a mechanikát. a probléma megoldása: vlmi régi tollból kiszedtem a spirálrugót,méretre vágtam,és beépítettem. elég vicces,m müxik.

#16760
Írta 2012. január 05. - 01:13
