Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#16241
Írta 2012. február 16. - 21:16

#16242
Írta 2012. február 16. - 20:33

Aszfalt, kb. rendes, azaz sima, lefele már legyalogoltam rajta (föl is, szintén gyalog, de másutt). Ne lõjétek le egy darabig az eredményt, szerintem érdekes lesz.na, az durva lehet!
felület?
aszfalt, vagy kockakõ?
az ilyen várbejáratok általában gyilkosak.
a güssingi várba is ilyesmi megy fel.
kb 350m ,és 47m-t emelkedik, úgy hogy egyre meredekebb(4%->26%)
#16243
Írta 2012. február 16. - 20:22

na, az durva lehet!Nekem pont kéne egy ilyen - sajnos azonban egy Veloce is megteszi, számomra s erre nem érdemes nemesfémbõl gyártani
. Nem, nem puhultam el teljesen (bár Richie meg Ave tavalyi Bp-i Nyereg utcai teljesítményével adós vagyok), de van egy híres, nagyon meredek és elég magas (30% (!), na jó, néha csak 14% és a legmeredekebbeken 26%-ra is könnyíthetõ, ha „lankásan” kanyarodunk; 270 m.) emelkedõ, a grenoble-i Bastille hegyen (a Chartreuse-ben), erre kéne. Itt még a fiatal Bernard Hinault is letette a lábát (igaz, elõtte esett egy óriásit), de az edzõje valahogy lelket vert bele.
1999-tõl úgy szept 3. körül külön versenyt tartanak az adott szakaszon, centiméteres (!) pontossággal. Amúgy pedig a Critérium de Dauphiné fénypontja szokott lenni ez a kínzás.
Tippeljétek meg, mi a legjobb idõ, s ki tartja? Profi és amatõr idõ is jöhet, sok-sok neves versenyzõ volt ott, Armstrong is. A csúcson étterem van (1896-tól ua. a család viszi, Pèr' Gras, azaz Zsíros Papa, közepes, de a kilátás csodálatos).
Nos, idén megpróbálom, följutok-e, de a 12-25-ös triplát 13-29-re cserélem „eleinte” (egy Veloce 50 € körüli).
felület?
aszfalt, vagy kockakõ?
az ilyen várbejáratok általában gyilkosak.
a güssingi várba is ilyesmi megy fel.
kb 350m ,és 47m-t emelkedik, úgy hogy egyre meredekebb(4%->26%)
Flickr
#16244
Írta 2012. február 16. - 20:09

Ha jól gondolom egyenes.
FSA Vision Trimax Wheelset £249.99
Köszönöm
#16245
Írta 2012. február 16. - 15:35

#16246
Írta 2012. február 16. - 14:06

Nekem pont kéne egy ilyen - sajnos azonban egy Veloce is megteszi, számomra s erre nem érdemes nemesfémbõl gyártaniValakinek ötlete, hogy mennyit érhet egy 13-29es titánium 10-es record sor? Akad egy ilyenem fölösbe.

1999-tõl úgy szept 3. körül külön versenyt tartanak az adott szakaszon, centiméteres (!) pontossággal. Amúgy pedig a Critérium de Dauphiné fénypontja szokott lenni ez a kínzás.
Tippeljétek meg, mi a legjobb idõ, s ki tartja? Profi és amatõr idõ is jöhet, sok-sok neves versenyzõ volt ott, Armstrong is. A csúcson étterem van (1896-tól ua. a család viszi, Pèr' Gras, azaz Zsíros Papa, közepes, de a kilátás csodálatos).
Nos, idén megpróbálom, följutok-e, de a 12-25-ös triplát 13-29-re cserélem „eleinte” (egy Veloce 50 € körüli).
#16247
Írta 2012. február 16. - 13:35

24 mm a csapágy alatt, a többi részen ~23,8 mm körül van.köszi!
végig 24 mm, vagy a shimano-nál is van egy picivel (talán 0,2 mm-el) nagyobb átmérõjû rész a lánckerék felõli csapágynál?
A sebesség mindent megold.
#16248
Írta 2012. február 16. - 11:14

24mm.
köszi!
végig 24 mm, vagy a shimano-nál is van egy picivel (talán 0,2 mm-el) nagyobb átmérõjû rész a lánckerék felõli csapágynál?
#16249
Írta 2012. február 16. - 10:43

hol lehetne utánanézni, hogy a shimano integrált tengelyes hajtómûveinek mekkora a tengely-átmérõje? (tech-dok.-ban nem nagyon van ilyesmi)
de ha valakinek van kéznél hajtómûve, és megmérné, megköszönöm!
24mm.
A sebesség mindent megold.
#16250
Írta 2012. február 16. - 09:43

de ha valakinek van kéznél hajtómûve, és megmérné, megköszönöm!
másik: press-fit (trek BB90) középhez jó az integrált hajtómû, csak a középcsapágy változik, ugye?
#16251
Írta 2012. február 16. - 01:22

Mondjuk Dolomitokba vegulis nem rossz, de hat ha a Campa, akkor 11... Aki meg 10-esen van, az valoszinuleg arerzekeny.
#16252
Írta 2012. február 16. - 00:41

Valakinek ötlete, hogy mennyit érhet egy 13-29es titánium 10-es record sor? Akad egy ilyenem fölösbe.
érjen annyit mint egy record hátsóagy: 120 euró. de hát ki használ ilyesmit?
#16253
Írta 2012. február 16. - 00:07

#16254
Írta 2012. február 15. - 19:41

#16255
Írta 2012. február 15. - 13:40

#16256
Írta 2012. február 15. - 13:16

#16257
Írta 2012. február 15. - 13:11

Hoppá.
Szerintem elég jól néz ki az új kerekekkel meg villával. Villanyakvágás, szingóragasztás és fékpofacsere még hátravan.
Ez a kulacstartó még tudna dobni az amúgy is szép összképen: Specialized Bicycle Components : Rib Cage Road/MTB
A legutolsó piros-fehérre gondoltam...
#16258
Írta 2012. február 15. - 13:08

#16259
Írta 2012. február 15. - 12:20

#16260
Írta 2012. február 15. - 12:05
