Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#16201
Írta 2012. február 26. - 18:40

Ryder Hesjedal :: Haleakala Record on Vimeo
#16202
Írta 2012. február 26. - 16:47


#16204
Írta 2012. február 26. - 15:44

országútra az SPD-SL való, ezért aerodinamikusabb. a sima SPD ennek a butított montis változata.
épp ezért a csavarhelyek nagyon különbözõek
És a look pedál nemigazán ajánlod?Mert én ezen gondolkodom.
Szép napot:)
#16206
Írta 2012. február 26. - 09:56

Sziasztok,tudom elég amatõr kérdés,de nem baj:)Tehát az érdekelne ha veszek look pedált vagy spd.-t akkor azt a részt is hozzáadják amit a cipõre kell szerelni,vagy azt külön kell hozzá venni?És itt több a profi bringás akkor rákérdezek:országútira melyik a jobb pedál a look vagy az spd estleg spd sl?
Elõre is köszönöm a tanácsokat,jó tekerést mindenkinek!!
a stoplit a pedálhoz adják.
arra is figyelj majd, hogy az spd-n és spd-sl-en máshol vannak a csavarhelyek, tehát spd-s cipõhöz nem jó az spd-sl stopli/pedál.
#16207
Írta 2012. február 26. - 09:20

Elõre is köszönöm a tanácsokat,jó tekerést mindenkinek!!
#16208
Írta 2012. február 25. - 19:02

igen
úgy 25 kg-vel.
bejelölhetlek a face-en?
Persze, nyugodtan jelölj be.
A sebesség mindent megold.
#16209
Írta 2012. február 25. - 15:40

donciccio,
Szep hosszan elnyultal a vazon...
majdnem így ülök most is,csak idõnként a lábammal verem a hasam

#16210
Írta 2012. február 25. - 15:38

A facebook képed alapján most kicsit vastagabb vagy.
igen


#16211
Írta 2012. február 25. - 15:16

#16212
Írta 2012. február 25. - 14:25

sose azt nézd.....legalább már jó idõ van, lehet menni.
alighanem a ma délutáni körömön nekem se lesz jobb átlagom ekkora szélben. igaz, nem az átlagokért, hanem magáért a bringázásért bringázok, amolyan legkényelmesebb outis tempóban
Ma én se bírtam magammal.


#16213
Írta 2012. február 25. - 14:00

há-hááááá. találtam 1 régi fotót magamról
![]()
kb 15 éve készült. Stollwerck FTC-s mezben nyomulok.
A facebook képed alapján most kicsit vastagabb vagy.

Én meg remélem letudtam az évi kötelezõ hülyével való konfliktus adagomat. Minden évre kijut nekem egy igazi, tenyészteni való barom.
Nekem jött egy ostoba nõ a körforgalomban hátulról-oldalról és még neki állt feljebb! Pulzus egybõl az egekben, úgy ordítottam, vele mint a sakál, mert azt hajtogatta, hogy én mentem neki, mert már mellettem volt, és különben is én vagyok a hibás, mert nem jeleztem a bal kezemmel, hogy nem akarok kimenni a körforgalomból annál a kijáratnál.Az eszem megáll.
Aztán kiszállt egy 50 körüli faszi az anyósülésrõl és nekiállt harciaskodni, hogy miért beszélek a ribanccal ilyen csúnyán. Késõbb valahogy elment a kedve. A suzuki jobb eleje horpadt és mély karc lett rajta, a bringának semmi baja, a sárvédõ felfogató csavaron van némi festéknyom. Nem is értem hogyan, mert a közvetlen mellette lévõ gyorszár egy centivel kijjebb lóg és azon meg semmi nyom, érintetlen rajta a téli kosz.
Vigyázzatok az úton, mert a front miatt (meg egyébként is) teljesen hülyék a népek.
Mondhattad volna neki, hogy ezt mondja el egy rendõrnek is.

Acél vs papír suzuki?

A sebesség mindent megold.
#16214
Írta 2012. február 25. - 13:58

Nekem jött egy ostoba nõ a körforgalomban hátulról-oldalról és még neki állt feljebb! Pulzus egybõl az egekben, úgy ordítottam, vele mint a sakál, mert azt hajtogatta, hogy én mentem neki, mert már mellettem volt, és különben is én vagyok a hibás, mert nem jeleztem a bal kezemmel, hogy nem akarok kimenni a körforgalomból annál a kijáratnál.

Aztán kiszállt egy 50 körüli faszi az anyósülésrõl és nekiállt harciaskodni, hogy miért beszélek a ribanccal ilyen csúnyán. Késõbb valahogy elment a kedve. A suzuki jobb eleje horpadt és mély karc lett rajta, a bringának semmi baja, a sárvédõ felfogató csavaron van némi festéknyom. Nem is értem hogyan, mert a közvetlen mellette lévõ gyorszár egy centivel kijjebb lóg és azon meg semmi nyom, érintetlen rajta a téli kosz.
Vigyázzatok az úton, mert a front miatt (meg egyébként is) teljesen hülyék a népek.
#16215
Írta 2012. február 25. - 13:45

#16216
Írta 2012. február 25. - 12:43

itt a jó idõ gyerekek.
elõvettem az ünneplõs bringámat,és tegnap már suhantam is vele 1 nagyon kemény 30km-t,20as átlaggal,síkon.
lehet röhögni mindenkinek,h ilyen szánalmasan gyenge vagyok.
sose azt nézd.....legalább már jó idõ van, lehet menni.
alighanem a ma délutáni körömön nekem se lesz jobb átlagom ekkora szélben. igaz, nem az átlagokért, hanem magáért a bringázásért bringázok, amolyan legkényelmesebb outis tempóban

#16217
Írta 2012. február 25. - 12:35

itt a jó idõ gyerekek.
elõvettem az ünneplõs bringámat,és tegnap már suhantam is vele 1 nagyon kemény 30km-t,20as átlaggal,síkon.
lehet röhögni mindenkinek,h ilyen szánalmasan gyenge vagyok.
Ez a jó idõ ünneplése volt, semmi kivetnivaló nincs benne


#16218
Írta 2012. február 25. - 09:25




#16219
Írta 2012. február 23. - 16:17

Köszi. Én is gondolkodtam hasonló megoldáson, lehet megcsinálom, mert az biztos, hogy 25000-ért nem fogok váltókart venni a könyöklõre.
Mi lenne ha kolcsonadnam az idofutamkormanyomat fekkarral-valtokarral mindennel egyutt?

Annyi keresem van cserebe, hogy a fekkar a vegen az egy cyclocrosshoz valo fekkar oversize kormanyhoz, nem esztergaltatnal hozza egy hezagolot? jelenleg egy femkarika+iszonyat mennyisegu szigszalag van alatta hogy a helyen maradjon

A valtokar gyarilag 8sebesseges de atallithato frikciosra. shimano.
#16220
Írta 2012. február 23. - 01:26

képem nincs róla, és most szét is van szedve. egy régi 40-es kormányt vágtam le és fordítottam meg, erre jött rá egy itm könyöklõ, aminek a végén meg egy régi frikciós sachs alsócsöves váltó volt. ehhez ugye ki kellett hézagolni, hogy megfelelõ legyen az átmérõ, és meg kellett támasztani a bowdenházat is, amit egy törött campa hátsóváltó bowdenfeszítõ csõbilinccsel való rögzítésével oldottam meg. még annyi trükk volt, hogy kifúrtam alul középen két helyen, hogy belül lehessen vezetni a bowdent. a fékkar meg egy régi mezei sh volt.
Köszi. Én is gondolkodtam hasonló megoldáson, lehet megcsinálom, mert az biztos, hogy 25000-ért nem fogok váltókart venni a könyöklõre.
A sebesség mindent megold.