Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34366 replies to this topic

#16221
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts

Jettison!
Valaki régebben említette, hogy neked valamilyen nagyon egyszerû idõfutamkormányod van. Tudnál róla képet mutatni (akár itt, akár privátüzenetben)?


képem nincs róla, és most szét is van szedve. egy régi 40-es kormányt vágtam le és fordítottam meg, erre jött rá egy itm könyöklõ, aminek a végén meg egy régi frikciós sachs alsócsöves váltó volt. ehhez ugye ki kellett hézagolni, hogy megfelelõ legyen az átmérõ, és meg kellett támasztani a bowdenházat is, amit egy törött campa hátsóváltó bowdenfeszítõ csõbilinccsel való rögzítésével oldottam meg. még annyi trükk volt, hogy kifúrtam alul középen két helyen, hogy belül lehessen vezetni a bowdent. a fékkar meg egy régi mezei sh volt.

#16222
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Jettison!
Valaki régebben említette, hogy neked valamilyen nagyon egyszerû idõfutamkormányod van. Tudnál róla képet mutatni (akár itt, akár privátüzenetben)?


A sebesség mindent megold.

 


#16223
Jettison

Jettison

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 620 posts

>Miért jó a rozsdamentes acélváz?
Miért, jó? - hogy egy klasszikust idezzek. :)
Azon kivul, hogy rozsdamentesse teszik az acelt, biztos vannak egyeb tulajdonsagai is az otvozoanyagainak. Amennyire tudom nehez vele dolgozni, de ezt a featúrát tudjak egyes "rozsdasodo" acelcso keszletek is.



a rozsdamentességen kívül szinte csak hátrányos tulajdonságai vannak. szilárdságilag sem olyan jók. ezért voltak régen ritkábbak a rozsdamentes acél küllõk, mert akkoriban nem tudtak még olyan szakítószilárdságút gyártani, mint pl egy nikkelezett küllõ...

#16224
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
élmény lehet marni, kb 10-szer tovább tartó "élmény"

#16225
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
>Miért jó a rozsdamentes acélváz?
Miért, jó? - hogy egy klasszikust idezzek. :)
Azon kivul, hogy rozsdamentesse teszik az acelt, biztos vannak egyeb tulajdonsagai is az otvozoanyagainak. Amennyire tudom nehez vele dolgozni, de ezt a featúrát tudjak egyes "rozsdasodo" acelcso keszletek is.

#16226
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Emberek,

Miért jó a rozsdamentes acélváz? colombus xcr, reynolds 953? szóval értem, nem rozsdásodik, festeni se kell (mint a titánt), de amúgy?

Örökké tart?


A sebesség mindent megold.

 


#16227
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
Emberek,

Miért jó a rozsdamentes acélváz? colombus xcr, reynolds 953? szóval értem, nem rozsdásodik, festeni se kell (mint a titánt), de amúgy?

#16228
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2,189 posts

Ha jól tudom, Pantani nem járt ott (különben elöl lenne, talán legelöl), a pontosabb adat 320 m szint és 2 km menet, az amatõrök több profit is lenyomtak és nõk is mentek 11 perc alatt. LOPEZ DE MUNAIN Albert 6' 50.37 az eddigi legjobb, Armstrong második. Továbbiak:
La prise de la Bastille | LaPriseDeLaBastille / Les montées les plus rapides browse


a pulzusa gondolom az eget verte..:)
Feltöltött kép
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#16229
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 posts

Pantani-t mondanám ha valaha elindult ott, a "vad' 90es évekbõl, amikor még mindenki sokkal gyorsabb volt. :) Legalábbis Alpe d'Huez adatok alapján erre számítanék. :)

Ha jól tudom, Pantani nem járt ott (különben elöl lenne, talán legelöl), a pontosabb adat 320 m szint és 2 km menet, az amatõrök több profit is lenyomtak és nõk is mentek 11 perc alatt. LOPEZ DE MUNAIN Albert 6' 50.37 az eddigi legjobb, Armstrong második. Továbbiak:
La prise de la Bastille | LaPriseDeLaBastille / Les montées les plus rapides browse

#16230
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2,189 posts
de a kar hátranyúlása elég jó..
meg ugye egy fotóból nem derül ki, hogy milyen úton mozog
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#16231
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

Ez csak nekem új? ---> Spy Shot! TRP Hydraulic Road Brake Lever with Integrated Di2 Buttons - Bike Rumor

Feltöltött kép


kicsit hosszú ez a fékváltókar-felsõ. vagy az nba-ban tesztelték

#16232
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

ezek szerint akkor egy press-fit-es vázhoz kifejezettem sramhoz való középcsapágy kell?

Igen, ugyanúgy, mint a menetesnél.


A sebesség mindent megold.

 


#16233
csimpy

csimpy

    vendég

  • fórumtag
  • 184 posts

A sram nem kompatibilis vele.


ezek szerint akkor egy press-fit-es vázhoz kifejezettem sramhoz való középcsapágy kell?

lenne egy 2011-es trek 5.5-ös váz egész jó áron (talán még a mostani vázamat is beszámítanák), abba kéne akkor belevarázsolnom a mostani, sram force hajtómûvet.

Feltöltött kép

#16234
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts

Nekem pont kéne egy ilyen - sajnos azonban egy Veloce is megteszi, számomra s erre nem érdemes nemesfémbõl gyártani :).
...
13-29-re cserélem „eleinte” (egy Veloce 50 € körüli).

Kaptál egy privátot egy csábító ajánlattal.

Feltöltött kép

#16235
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

kicsit megkésve, de köszi még egyszer. megmérem még egyszer a sramomat, de asszem az is pont ilyen méretû.....


A sram nem kompatibilis vele.


A sebesség mindent megold.

 


#16236
csimpy

csimpy

    vendég

  • fórumtag
  • 184 posts

24 mm a csapágy alatt, a többi részen ~23,8 mm körül van.


kicsit megkésve, de köszi még egyszer. megmérem még egyszer a sramomat, de asszem az is pont ilyen méretû.....

#16237
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Demo bringara azert rendesebben illene bandazsolni.

Nem tunik tul praktikusnak a ket gomb.
Bar... Nekem a DI2 ket gombja is eleg bena megoldasnak tunt elso ranezesre, aztan eloben probalva egyaltalan nem az.

#16238
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,854 posts
Ez csak nekem új? ---> Spy Shot! TRP Hydraulic Road Brake Lever with Integrated Di2 Buttons - Bike Rumor

Feltöltött kép

#16239
Fábián Imre

Fábián Imre

    vendég

  • fórumtag
  • 35 posts

FSA kerek: http://s.wiggle.co.u...0-0100-zoom.jpg egyenes


Köszönöm!

#16240
The D

The D

    vendég

  • fórumtag
  • 102 posts

Nekem pont kéne egy ilyen - sajnos azonban egy Veloce is megteszi, számomra s erre nem érdemes nemesfémbõl gyártani :). Nem, nem puhultam el teljesen (bár Richie meg Ave tavalyi Bp-i Nyereg utcai teljesítményével adós vagyok), de van egy híres, nagyon meredek és elég magas (30% (!), na jó, néha csak 14% és a legmeredekebbeken 26%-ra is könnyíthetõ, ha „lankásan” kanyarodunk; 270 m.) emelkedõ, a grenoble-i Bastille hegyen (a Chartreuse-ben), erre kéne. Itt még a fiatal Bernard Hinault is letette a lábát (igaz, elõtte esett egy óriásit), de az edzõje valahogy lelket vert bele.
1999-tõl úgy szept 3. körül külön versenyt tartanak az adott szakaszon, centiméteres (!) pontossággal. Amúgy pedig a Critérium de Dauphiné fénypontja szokott lenni ez a kínzás.
Tippeljétek meg, mi a legjobb idõ, s ki tartja? Profi és amatõr idõ is jöhet, sok-sok neves versenyzõ volt ott, Armstrong is. A csúcson étterem van (1896-tól ua. a család viszi, Pèr' Gras, azaz Zsíros Papa, közepes, de a kilátás csodálatos).
Nos, idén megpróbálom, följutok-e, de a 12-25-ös triplát 13-29-re cserélem „eleinte” (egy Veloce 50 € körüli).


Pantani-t mondanám ha valaha elindult ott, a "vad' 90es évekbõl, amikor még mindenki sokkal gyorsabb volt. :) Legalábbis Alpe d'Huez adatok alapján erre számítanék. :)