Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#14761
Írta 2012. július 06. - 20:47

Thumbnail Gallery Photos | Cyclingnews.com
#14762
Írta 2012. július 06. - 18:21

#14763
Írta 2012. július 06. - 18:10

Ez a kérdés topikot tévesztett. Egyébként már válaszoltunk rá ezerszer.Mar miert ne mehetnenek a nok a maratonok hosszu tavjan?
Pl. a Maratona d'les Dolomites-en 212 no ment vegig a teljes tavon, a gyoztes ideje ferfiak kozott is abszolut 50-ben volna. (~9000 indulo)
http://services.data...olo/Rang216.pdf
A sebesség mindent megold.
#14764
Írta 2012. július 06. - 17:55

Giro Donne pl. most megy. ( Giro D'Italia Internazionale Femminile 2012: Results & News | Cyclingnews.com ) Csak hat keveseket erdekel, latod, te se tudsz rola.
Mar miert ne mehetnenek a nok a maratonok hosszu tavjan?
Pl. a Maratona d'les Dolomites-en 212 no ment vegig a teljes tavon, a gyoztes ideje ferfiak kozott is abszolut 50-ben volna. (~9000 indulo)
http://services.data...olo/Rang216.pdf
#14765
Írta 2012. július 06. - 17:44

#14766
Írta 2012. július 06. - 17:38



Egyebkent ha 10-kor van rajt, akkor 7 korul reggelizem.
Tavaly, amikor egesz jol ment, akkor Jo Reggelt keksz volt a reggeli legtobbszor, vagy natur kifli.
#14767
Írta 2012. július 06. - 17:33

mondjuk a banán ebbõl a szempontból nem igazán stimmelmûzli/banán/tészta. minimum 3 órával elõtte. de ez egyénfüggõ. de kb a léyneg, hogy hirtelen felszívódó szénhidrátot ne.

#14768
Írta 2012. július 06. - 17:12

Verseny reggelén/elött mit szoktatok enni és kb mikor,mennyivel elötte?
mûzli/banán/tészta. minimum 3 órával elõtte. de ez egyénfüggõ. de kb a léyneg, hogy hirtelen felszívódó szénhidrátot ne.
#14769
Írta 2012. július 06. - 16:59

Verseny reggelén/elött mit szoktatok enni és kb mikor,mennyivel elötte?
Bici és én is megírtuk.
A sebesség mindent megold.
#14770
Írta 2012. július 06. - 16:40

#14771
Írta 2012. július 06. - 15:20

#14772
Írta 2012. július 05. - 18:18

nem nagyon kajázok elõtte. 4:50 körül keltem,5:15 körül meg elindultam. a bringán eszek többet ilyenkor. csak ma tudtam így menni,mert szabadnapos vagyok. amikor dolgozni megyek,akkor csak úgy tudok edzeni,h bringával közlekedek. az meg csak 40 kili/nap. az elõzõ 2 évben mentem reggel 5-tõl 7-ig bringázni,amikor a napkelte engedte. akkor sem reggeliztem,csak utána. szeretek ilyen korán menni,fõleg ilyen melegben. a pulzusom is alacsonyabb ilyenkor. az elsõ 20 kilin nem nagyon ment 130 fölé ma sem.
újabban én sem eszem elõtte, bringán bekapok egy DM-es enrgiaszeletet, 50kilire elég szokott lenni. Tényleg alacsonyabb a pulzus, ez nekem is feltûnt.
#14773
Írta 2012. július 05. - 14:33

#14774
Írta 2012. július 05. - 13:09

reggeli/hajnali bringázás letudva.
Vác,Verõce,Kismaros,Szokolya,Deszkametszõ,Kóspallag,Márianosztra,Szob (fordító),és ugyanerre vissza. néhol 10,12,14%-os emelkedõk,szerencsére nem hosszúak
80 km,24,3 km/h átlag sebesség,3 óra 17 perc menetidõ,139-es átlagpulzus,176 a max pulzus. jövõ 7en lesz 1 szabadnapom. akkor bepróbálkozok egy 100assal. még idén nem mentem ennyit 1ben. elég jól bírtam még a végét is. lehet,h u.ez lesz az útvonal,csak Szobnál elmegyek még Letkés felé.
én is ezen a héten kezdtem átállni a korai bringázásokra. nyögõs felkelni, pláne ha a gyerek szarul alszik, meg lassan is melegszem be, de utána szuper a hûvösben csapatni. igaz, én alföldön megyek, meg csak max 50-60kilit. Te szoktál elõtte kajálni, vagy éhgyomorral indulsz neki?
#14775
Írta 2012. július 05. - 10:11



#14776
Írta 2012. július 05. - 09:08

Az egyenes kormánynál pedig jobb a koskormány
, legalábbis, ha 20 km-nél többet mégy valaha egyfolytában.
igen, ez így van. amíg vártam a cserevázra, a dolgozóbajárós egyeneskormányossal bringáztam, és nagyon hiányzott egyrészt az alsófogás (szembeszélnél fõleg

#14777
Írta 2012. július 05. - 08:32

Két lánckerék elég 10% hegy alatt, olyan Mo-n kevés van (hosszúban). Bp-n (is) van ugyan pár utca (Kiscelli, Nyereg u) amin nem tudsz majd fölmenni (mert 14-20 %-os), de az ritka és más úton megtehetõ. Nekem van kettes és hármas is, a hosszú (1000 m fölötti), 10 % körüli emelkedõkön kényelmesebb ugyan a hármas, de a kettes is megteszi.Most készülök összeépíteni egy fitness bringát (egyenes kormányos outi).
Abban kérném a segítségeteket, hogy milyen hajtómûvet rakjak bele? Triplát vagy duplát?
Eddig egy xc bringám volt, leginkább a pilisben tekergettem vele, városban használtam. Ez a bringa is hasonló célra épülne.
A megszokott útvonalaimon az xc bringámmal elég ritkán kellet leváltanom elõl kicsire, hogy megmásszam az emelkedõket. Ezért gondolkodtam el dupla lánckerekes hajtókaron.
A fitness bringán amit építek, hátul egy 11-28-as 8 sebességes fogaskeréksor van. A hajtókarokon amiket kinéztem pedig: 39-53, illetve 30-42-52 a lánctányérok mérete. [...]
Az egyenes kormánynál pedig jobb a koskormány

#14778
Írta 2012. július 05. - 02:19

Most készülök összeépíteni egy fitness bringát (egyenes kormányos outi).
Abban kérném a segítségeteket, hogy milyen hajtómûvet rakjak bele? Triplát vagy duplát?
Eddig egy xc bringám volt, leginkább a pilisben tekergettem vele, városban használtam. Ez a bringa is hasonló célra épülne.
A megszokott útvonalaimon az xc bringámmal elég ritkán kellet leváltanom elõl kicsire, hogy megmásszam az emelkedõket. Ezért gondolkodtam el dupla lánckerekes hajtókaron.
A fitness bringán amit építek, hátul egy 11-28-as 8 sebességes fogaskeréksor van. A hajtókarokon amiket kinéztem pedig: 39-53, illetve 30-42-52 a lánctányérok mérete.
Szerintetek melyik választás lenne megfelelõbb?
Köszönöm: Boti
#14779
Írta 2012. július 04. - 21:47



Ridley Noah Fast
#14780
Írta 2012. július 04. - 20:55

En is gondolkodtam, hogy betekerjem-e szigszalaggal az uj vazam. Nemi habozas utan ugy dontottem nem.
De most tenyleg, egy cipo az hasznalati targy, nem szabad foglalkozni vele.
Errõl nekem a szõnyegvédõszõnyegvédõszõnyeg jut eszembe.

A sebesség mindent megold.