Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#14001
Posted 2012. October 03. - 14:49

persze lehetne még lejjebb menni, de nem nekem. Nem azért fizetnek, még csak nem is versenyzek. Amilyen teljesítményeket el akartam érni, azt így is eltudtam.
ill. a 20Km 30 perc alatt fordítóval még nincs meg, de jövõre talán az is összejön.
a kerékpárvásárlást még megbeszélem az asszonnyal.
Flickr
#14002
Posted 2012. October 03. - 14:36

Mellette 1700kcal energiabevitel, az is foleg feherjebol, meg olivaolajbol
400mg koffein naponta+meg zoldtea. Fogyott am a zsir
1700kcal bevitel napi 3órás edzéssel???
én 3 óra alatt kb 2000-t elégetek, plusz még az egész napos tevékenységeim során is 1000nél többet biztos. Ha 1700at vinnék be emellett 1 nap, az annyira negatív enegrgiamérleget eredményezne, hogy elfogynék szép lassan. Igyis alig birom tartani a 70kg-ot, pedig nyáron, amíg rendesen volt idõm edzeni, níapi 6000kcal.t is megettem.
#14003
Posted 2012. October 03. - 14:16

kiskubai,
Nagyon szep! A napi 3-6 ora is!!
Mellette 1700kcal energiabevitel, az is foleg feherjebol, meg olivaolajbol


Andris: En a helyedben be mernem vallalni 90es stucnival (nyilvan kolcson- vagy olcsostucni, aztan ha nem jo, ki lehet cserelni 80asra.)
#14004
Posted 2012. October 03. - 14:12

174 cm vagyokHa megkérdezhetem hány cm magassághoz érzed hosszúnak az 555-öt?
~81cm lábköz
~61 cm törzs
~62cm kar
nekem ergo hajlítású van, az szerintem kicsit hosszabb mint a kompaktok(nagyobb reach)...Andris, nem hosszu az az 555 felsocso
En alig surolom a 170 centit, es eppen most vettem meg ezt a gyonyoruseget ugyanilyen meretben:
http://a1.sphotos.ak...1904399434_o.jp
Az elejen en is gondolkodtam rajta, de aztan ralestem az Orbeam geojara, es mm-re pontosan akkora mint a BMC, sot meg magasabb is a nyeregvazcsonel. 90mm-es stucnival, es kompakt kormannyal hasznalom, teljesen elegedett vagyok vele. Augusztusban 3 hetig minden nap 3-6 orat mentem vele (Na meg elotte EGY EVET) peldaul, es abszolut nem kenyelmetlen, ezert mertem megvenni a BMC-t.
a 80-as stucni gáz?
155 a fejcsõ, az meg magas lehet..
még az se biztos, hogy idén veszek új vázat. jön a rossz idõ, és amúgy is tanulnom kell..
Flickr
#14005
Posted 2012. October 03. - 14:07

#14006
Posted 2012. October 03. - 14:06

Igaz, 90-es stucnival en is ellennek akar 600-as felsocsovel is. (560-hoz van 130-as)
#14007
Posted 2012. October 03. - 13:53



Az elejen en is gondolkodtam rajta, de aztan ralestem az Orbeam geojara, es mm-re pontosan akkora mint a BMC, sot meg magasabb is a nyeregvazcsonel. 90mm-es stucnival, es kompakt kormannyal hasznalom, teljesen elegedett vagyok vele. Augusztusban 3 hetig minden nap 3-6 orat mentem vele (Na meg elotte EGY EVET

#14008
Posted 2012. October 03. - 13:52

közben vadásztam geo. táblát a BMChez, hosszú az 555 felsõcsõ...
Ha megkérdezhetem hány cm magassághoz érzed hosszúnak az 555-öt?
#14009
Posted 2012. October 03. - 13:42

konzolos átdobóm van.az nem gáz hogy a BMC konzolos?
közben vadásztam geo. táblát a BMChez, hosszú az 555 felsõcsõ...Szerintem egyertelmuen a Speci, csak a D/A hajtomu kerul annyiba ujonnan.
De szep az a BMC, szo se rola.
hajtó kar nélkül menbyi lehet a speci? vagy vegyem meg így, és adjam el?
Flickr
#14010
Posted 2012. October 03. - 11:13

De szep az a BMC, szo se rola.
#14011
Posted 2012. October 03. - 07:46

melyik lenne jobb választás?
54-es Specialized Tarmac Pro váz Dura-Ace hajtómûvel « váz « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
ezt hajtómû nélkül kéne beárazni..
BMC Racemaster slx01 vázszett féláron « váz « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
ez itt van helyben, meg is tudom nézni..
az nem gáz hogy a BMC konzolos?
#14012
Posted 2012. October 03. - 06:53

54-es Specialized Tarmac Pro váz Dura-Ace hajtómûvel « váz « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
ezt hajtómû nélkül kéne beárazni..
BMC Racemaster slx01 vázszett féláron « váz « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
ez itt van helyben, meg is tudom nézni..
Flickr
#14013
Posted 2012. October 02. - 13:47



#14014
Posted 2012. October 02. - 13:06

>Azért lássuk be a magyar amatõr mezõny kb 90% szenved az emelkedõn
Mindenki szenved.Lemond megmondta, nem lesz konnyebb sose, csak gyorsabban mesz.
Az utolso 1-2 km-en pedig ok rakapcsoltak, en meg behaltam.
Pedig te nem tartozol a 90%-ba...
De ha megnézed - az utolsó 2km-t leszámítva - egész constansan távolodik tõled, függetlenül attól hogy azért vannak puklik.
#14015
Posted 2012. October 02. - 12:35

igen, csak akkor sajnos nem tudnék mit kezdeni a régivel illetve anyagilag sem állok valami jól!
nem tudod megvariálni sehogy sem. sajna ez van.
#14016
Posted 2012. October 02. - 12:10

#14017
Posted 2012. October 02. - 12:10

Mindenki szenved.

Dehamar, akkor.
Megrajzoltam erdekessegkeppen PBG (4. lett abszolutban, 4perc hatrannyal) es a sajat bolyom tavolasaganak alakulasat a Matra Koron.
En alig 30mp-re voltam a legjobbamtol a Matrafured-Matrahaza szakaszon, es megis 3percet kaptam tole. Es o is meguszott par masodpercet a spicctol!

A kek vonal a kulonbseg kettonk kozott adott ponton, a sarga meg a szintrajz.
Paradra amikor leertunk, toltuk kb. 6-an, es akkor sem kozeledtunk picit se. Ok csak harman voltak, kesobb csak ketten.
Kicsit kesobb persze nalunk megszunt az osszhang.
Az utolso 1-2 km-en pedig ok rakapcsoltak, en meg behaltam.
#14018
Posted 2012. October 02. - 12:06

tehát, félejtõpapucsos régi váz, erre való váltóval, ezt szeretném átépíteni ejtõpapucsos vázra. Gondolom nem lehet vagy igen? (új a váz tehát papucsokat nem hegesztgetünk
)
amit linkeltél váltó az nem lesz jó a vázadhoz. lehet ilyen tourney váltót kapni mind2 papucs típushoz.
#14019
Posted 2012. October 02. - 12:00

"tehetõsebb sznobok körében újabban nagy sikerük van az egzotikusabb vázanyagoknak: az alumíniumnak és a titánnak"
hatalmas arc a szerzõ
88-ban jött ki a könyv.

#14020
Posted 2012. October 02. - 11:14

