Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#12341
Posted 2013. March 12. - 15:32

#12342
Posted 2013. March 12. - 14:45

Tud valaki 'forrast' hasznalt szerelvenyekre?
Igenyes cuccok, olcson...
Az ebay jo lenne, de 'messze van', maceras...
#12343
Posted 2013. March 12. - 08:45

Megvan mi lesz az uj kormanyom.
Superleggera
A tokeletes forma es tenyleg csak 180-185g. Lehet ebben a honapban a gyerek nem kap kindertojast.
De csak ha tenyleg raszanom magam a cserere, vegulis a mostani is nagyon jo.
ez tényleg jól néz ki, de én azért kiprobálnám mielõtt kiadom a 31 db kindertojás árát

#12344
Posted 2013. March 12. - 08:42


#12345
Posted 2013. March 12. - 01:33

Superleggera
A tokeletes forma es tenyleg csak 180-185g. Lehet ebben a honapban a gyerek nem kap kindertojast.

De csak ha tenyleg raszanom magam a cserere, vegulis a mostani is nagyon jo.
#12346
Posted 2013. March 11. - 22:47

Ot ismeri valaki szemelyesen?
myworld.ebay.com/velossimo/
Az itteni Andris szponzora (volt?).
A résztáv nem azt jelenti, hogy maxon tolod neki, hanem hogy adott idõtartamot adott intenzitáson edzel. Akár GA1-ben is lehetne résztávozni, de annak túl sok értelme nincs. Télen GA2-ben és K3-ban fejlesztek erõt."én jelenleg is aerobban résztávozok hegyen. " ezt hogyan csinálod MJani? nagy az aerob zónád vagy gyenge az intenzitás?
A sebesség mindent megold.
#12347
Posted 2013. March 11. - 20:05

#12348
Posted 2013. March 11. - 19:55

#12349
Posted 2013. March 11. - 17:21

#12350
Posted 2013. March 11. - 15:50


Igaz ilyenkor van meg 2 fokozatom, de a nekem kenyelmes fordulathoz az is keves lenne.
Sikon magas pulzust tartani nekem is nehez, nem szokott menni, foleg nem egyenletes pulzussal menni.
#12351
Posted 2013. March 11. - 15:03

egyébként kb. én is erre gondoltam, ezért mentem idén hosszú laza etapokat, hegyre is most menetem elõször. Az 53-as tányért meg lassan csak lejtõn váltom. síkra is bõven jó a 39. Ahogy ezért próbálgattam résztávozni magasabb intenzitáson 5-10 perceket jobban megy mint 1 éve.
Edzetlen vagy aerobban, én jelenleg is aerobban résztávozok hegyen. Régen nekem is nehezen ment síkon a magas pulzust tartani, de amióta országútizom ugyanúgy megy mint hegyen.
Használd hegyen a váltót.
#12352
Posted 2013. March 11. - 14:41

És ezt hogyan lehet kivitelezni pl. hegyen? Ha abszolút kényelmesen megyek valahova föl ami kicsit is emelkedik akkor is bõven belenyal a pulzusom az anaerobba. Jó tudom, akkor maradjak a síkon. Nekem hegyen sehogyan sem megy ez. Az viszont érdekelnek, hogy ti hogy vagytok azzal, hogy hegyen simán megyek fél órát 85%-on, de síkra (idõfutam) valahogy ezt nem tudom átvinni. Az tény, hogy idõfutam versenyen még nem indultam, lehet, hogy ott a versenydrukk segít ebben, nem tudom.
amúgy mennyit menetek mostanában? (óra/hét)
Edzetlen vagy aerobban, én jelenleg is aerobban résztávozok hegyen. Régen nekem is nehezen ment síkon a magas pulzust tartani, de amióta országútizom ugyanúgy megy mint hegyen.
Használd hegyen a váltót.

A sebesség mindent megold.
#12353
Posted 2013. March 11. - 14:28

És ezt hogyan lehet kivitelezni pl. hegyen? Ha abszolút kényelmesen megyek valahova föl ami kicsit is emelkedik akkor is bõven belenyal a pulzusom az anaerobba. Jó tudom, akkor maradjak a síkon. Nekem hegyen sehogyan sem megy ez. Az viszont érdekelnek, hogy ti hogy vagytok azzal, hogy hegyen simán megyek fél órát 85%-on, de síkra (idõfutam) valahogy ezt nem tudom átvinni. Az tény, hogy idõfutam versenyen még nem indultam, lehet, hogy ott a versenydrukk segít ebben, nem tudom.
amúgy mennyit menetek mostanában? (óra/hét)
#12354
Posted 2013. March 11. - 13:38

Tavaly vagy tavalyelõtt volt az, hogy Fejes Gabi rommá vert minket versenyeken és õ is még csak aerobba edzett akkor.Hat igen, azt ma sem ertem, nehezen hiheto, hogy 400 Wattot annyira konnyed aerob modon tol.
>kezd az az érzésem lenni, hogy a SKY-on kívül mindenki elfelejtett biciklizni.
Ugye? Nem vagy egyedul ezzel...
Már tavaly is mondtam, hogy õk az új US Postal.

A sebesség mindent megold.
#12355
Posted 2013. March 11. - 13:37

tudom, hogy sokan leszólják, de ha nagyon vágynék pl egy drága alkatrészre/vázra, akkor megvenném áruhitelre. 200e ft esetén fizetném mondjuk 10 hónapig és lenne rajta +1 hónapnyi bukóm/költségem
Elvileg pont ezt nem lenne szabad: fogyasztást hitelbõl finanszírozni. Széchenyi ilyen témájú könyve sem errõl szólt anno, hanem termelõ beruházások beindításáról. Ilyen kicsiben persze tökmindegy, nekem is "0% THM" akció keretében vett monitorom van. De aki autóval játszott el hasonlót, azok közül sokan csúnyán megszívták... Nem szabad egyenlõségjelet tenni a "vágyom rá" és a "szükségem van rá" közé.
Ha fiatal vegy és egyedül élsz, akkor megteheted azt is, hogy megkoplalod a vágyott vázat, vagy akármit. De családdal ilyesmi már nem jöhet szóba...
Sokminden eszembe jut még a témáról, de az már nagyon messzire vezetne az országúti kerékpározástól, úgyhogy inkább lakatot teszek a billentyûzetemre.
#12356
Posted 2013. March 11. - 13:13

Ugye? Nem vagy egyedul ezzel...
#12357
Posted 2013. March 11. - 13:11

#12358
Posted 2013. March 11. - 13:01

MJani, Az lehet, hogy van aki meg nem edzett anaerobban (pl. en se, hogy egy komoly peldat hozzak
), de hogy aki az elejen ott van, az tuti.
Froome pl. a Tirreno szombati szakaszan az utolso kilometeren (~2'20") 510 Wattot tolt.
Nem feltétlenül, láttad te is azt a teljesítmény diagramot, ami valamelyik idõfutamán készült.
A sebesség mindent megold.
#12359
Posted 2013. March 11. - 12:53

http://www.cols-cycl...ourbes/1066.gif
Porte, Wiggins, Froome mint referencia...kezd az az érzésem lenni, hogy a SKY-on kívül mindenki elfelejtett biciklizni. De ott van még Uran is (monduk ilyen névvel értem ha jól megy) meg a másik kolumbiai cimbije - Cataldo talán. Ahol elindulnak ott nyernek is (vagy minimum dobogó)
MJani, Az lehet, hogy van aki meg nem edzett anaerobban (pl. en se, hogy egy komoly peldat hozzak
), de hogy aki az elejen ott van, az tuti.
Froome pl. a Tirreno szombati szakaszan az utolso kilometeren (~2'20") 510 Wattot tolt.
#12360
Posted 2013. March 11. - 12:15


Froome pl. a Tirreno szombati szakaszan az utolso kilometeren (~2'20") 510 Wattot tolt.