Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#12021
Írta 2013. április 09. - 16:42

Great wheel test 2008 – Part 1 – Aerodynamics | Roues Artisanales
És én is megnyugodtam, hogy a kerekemnél kevés szarabb van :-) ebbõl a szempontból (Ksyrium elite)
Azt mondjuk nem tudom, hogy az 50-nél jelentkezõ kb. 10w különbség a két kerék között mire elég, ez innen már játék a számokkal
#12022
Írta 2013. április 09. - 15:37

Ha mar oldalszel, a 2010-es Kinok Kinjat sose fogom elfelejteni. Konkretan be kellett donteni a biciklit oldalra, hogy az uton maradjak. Attol tartottam, hogy egyszeruen ki fog csuszni alolam, volt aki kozvetlenul elottem esett el. Sok falevel is volt a nedves uttesten, K nagy vihar volt.
A jelenlegi formámat kompenzálva kifejezetten örülnék annak, ha idén megint ilyen idõ lenne.
A sebesség mindent megold.
#12023
Írta 2013. április 09. - 15:11

Ha hatul van, akkor is figyelni kell, foleg konyoklo pozban, azert nem olyan konnyu iranyitani a gepet. Lejton, konyokolve, oldalszelben, no az nekem tuti para.
Ha mar oldalszel, a 2010-es Kinok Kinjat sose fogom elfelejteni. Konkretan be kellett donteni a biciklit oldalra, hogy az uton maradjak. Attol tartottam, hogy egyszeruen ki fog csuszni alolam, volt aki kozvetlenul elottem esett el. Sok falevel is volt a nedves uttesten, K nagy vihar volt.
#12024
Írta 2013. április 09. - 15:10

Most miert? Nem nehezebb, mint egy valodi telikerek.
A formaja azert persze nem idealis, de szerintem nem nagy problema.
OB-n szabálytalan. A tavaly Péten erõs oldalszél volt, Ave szerintem te nem tudtál volna a súlyod miatt az úton maradni vele.
A sebesség mindent megold.
#12025
Írta 2013. április 09. - 14:54

A formaja azert persze nem idealis, de szerintem nem nagy problema.
#12026
Írta 2013. április 09. - 14:23

szeretem az oldalszelet még yaris-polo volánja mögött is, azokat se dobálja.
Mondjuk pár "tanyabringán" láttam már, hogy kemény mûanyag lemezbõl egyfajta "küllõvédõ" volt rá varázsolva. Persze más céllal, mint aerodinamikai elõnyök. Korrózióvédelem és stílus egy köntösben.
#12027
Írta 2013. április 09. - 14:02



A sebesség mindent megold.
#12028
Írta 2013. április 09. - 13:55

Mivel a kerek befogva forgathato, nagyon szep, egyenletesre lehet csiszolni a gittelt purhabot is, aztan festek ra es kesz. Legalabbis ezt gondolnam, de mondjuk nem ertek hozza.

#12029
Írta 2013. április 09. - 13:47

http://pbkmedia.prob.../1/1/110063.jpg
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#12030
Írta 2013. április 09. - 10:39

én is gyorsan lezongoráztam magamban,és tényleg nem rossz ötlet. akár használt kerék is lehet az alap,csak ne legyen benne ütés. mondjuk nem tudom honnan szereznék ekkora fóliát,vagy mit.
karbon hatású fólia Eurojet - Mindent a szélesformátumú nyomtatásról! - MACtac carbonfólia
sajnos 10e/m2, de hát a divat
de ha már kommersz a karbon, mehet rá a disznóbõr http://eurojetonline...103b559d1a4.jpg :-))
ezek a fóliák nem nyomtathatók, de matrica mehet rá
#12031
Írta 2013. április 09. - 07:22

Corima FULL KARBON országúti kerékpár « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
#12032
Írta 2013. április 09. - 05:24

Centirozni?
Ugyanmar. Egy jobb kereket 10-20ezerkm utan sem kell centirozni, egy idofutam kerekkel meg egy evben megy az ember mondjuk 200km-t? Ha amator, meg annyit se! Raadasul jellemzoen egesz jo utakon.
Idehaza osszesen van talan 150km-nyi idofutam egy evben? Elgondolkodtato. Nem is kell draga, konnyu kerek. Lehet csinalok is egyet.
én is gyorsan lezongoráztam magamban,és tényleg nem rossz ötlet. akár használt kerék is lehet az alap,csak ne legyen benne ütés. mondjuk nem tudom honnan szereznék ekkora fóliát,vagy mit.
#12033
Írta 2013. április 08. - 23:10


Ugyanmar. Egy jobb kereket 10-20ezerkm utan sem kell centirozni, egy idofutam kerekkel meg egy evben megy az ember mondjuk 200km-t? Ha amator, meg annyit se! Raadasul jellemzoen egesz jo utakon.
Idehaza osszesen van talan 150km-nyi idofutam egy evben? Elgondolkodtato. Nem is kell draga, konnyu kerek. Lehet csinalok is egyet.
#12034
Írta 2013. április 08. - 20:30

venni drága, 800e ft, de egy kis purhab és carbon vinyl megoldja :-)
Elég vacak lehet centírozni.
#12035
Írta 2013. április 08. - 20:14

#12036
Írta 2013. április 08. - 19:47

venni drága, 800e ft, de egy kis purhab és carbon vinyl megoldja :-)
#12037
Írta 2013. április 08. - 19:17


mondjuk telikerékkel ritkan mesz 1 oranal tobbet. Valahol olvastam, hogy van akit ez a hang inspirál is
Amit kerdeztel az idorol, nos azt nem tudom pontosan mert az orám nem a rajt pillanataban indult, hanem utána legalabb 6-8 masodperccel. Az ora szerinti átlag 37,5 volt, a hivatalos meg asszem 37,48. Igazabol mindegy. Mondjuk az teny, hogy elég suru volt a mezony, volt, ahol 4-5 masodperc akar 5 helyet is erhetett, de nekem most ez nem szamitott ezért nem is mertem pontosan
A telekerek allitolag segit tartani a tempot is, mint egy lendkerek (hisz jo nehez)
En nem tudom, de fogok kolcsonozni egyet, kivancsi vagyok. A hangja az brutal jo, szerintem az elszorakoztatna a verseny alatt.
#12038
Írta 2013. április 08. - 18:57

En nem tudom, de fogok kolcsonozni egyet, kivancsi vagyok. A hangja az brutal jo, szerintem az elszorakoztatna a verseny alatt.
#12039
Írta 2013. április 08. - 18:42

HBalage írt idõfutamos cikket nálunk, a revomagon, szerinte egy aero felnivel szemben jelentéktelen a különbség.
Viszont a hangja, na az nagyon ott van

#12040
Írta 2013. április 08. - 18:14

telekerék vajon mennyit segít?
HBalage írt idõfutamos cikket nálunk, a revomagon, szerinte egy aero felnivel szemben jelentéktelen a különbség.
A sebesség mindent megold.