https://www.facebook..._count=1&ref=nf


donciccio: igen, az, ezt a vázat valóban versenyzésre készítették.
Vejnecske: nincs geotáblája (legalábbis én nem találtam) sehol a neten.
A fejcsövet hogyan mérted csõközéptõl csõközépig? Azt az aljától a tetejéig mérjük.
A fejcsövet hogyan mérted csõközéptõl csõközépig? Azt az aljától a tetejéig mérjük.Hahó!
Egy georajz van valahol a vázról?Tegnap méricskéltem a sajátot, ott meg egész érdekes dolgok jöttek ki.. CC 58 nyeregvázcsõ, cc56 felsõcsõ, és 13 cc homlokcsõ .. :S Utóbbit nem értettem.
Szögeket nem mértem mondjuk, de lesz itt eltérés..
A sebesség mindent megold.
donciccio: üléscsõ C-C 54, felsõcsõ C-C 55
Sziasztok!
Máig 3 hajtókarhosszt hajtottam, városi outi 170, országúti 172.5, monti 175. Nem éreztem soha különbséget. Viszont aktuális lett az országútin a lánckerék csere, és jobban kijöttem, hogy új hajtómûvet vettem, ez 170-es lett. Elképzelhetõ, hogy érzem ezt a 2.5mm-t, plusz kevésbé halad a bringa? Lehet, hogy csak bemagyarázom magamnak, csak simán pihenni kellene. Valakinek tapasztalata, megjegyzése? Végül is simán vissza tudom rakni az 172.5-ös hajtókart, csak azon morfondírozom, hogy jó lenne mindkét outin ugyanazt a hosszt hajtani. (Egyébként 173 magas vagyok.)
akkor én már biztos nem leszek a vevõd
nagy lenne nekem
donciccio: üléscsõ C-C 54, felsõcsõ C-C 55
na az jó köszi a tippet! power tape-t tudtam szerválni, gondolom kb ugyanaz. így megmenekült egy jó külsõ, amiben még bõven volt kraft
Belülre két réteg dáktép és még ütni sem fog. Nekem facsavar csinált hasonlót, a parktool külsõfoltjától dobolt a kerék, de valami vékony erõsített ragasztószalag tökéletesen megold egy fél cm-es vágást.
mai pusztítás http://bit.ly/139CKS1 fél cm vágás, üvegszilánktól. asszem a külsõ ezzel kuka
donciccio, nekem columbus genius vázam (Bianchi - eladásra kerül) van, és nem muffos, a súlya 1800 gramm körül van.