itt egy video a sapka helyes viselésére http://www.youtube.c...h?v=6IjFa_aszjQ
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#10081
Posted 2013. December 26. - 14:37

#10082
Posted 2013. December 26. - 12:51

Kénytelen leszek jövőre 15%-al gyorsabban tekerni. Az öcsém egy Campa klasszika sapkával lepett meg Karácsonyra. Elvileg ettől a sapkától gyorsabbnak kell majd lennem, minden esetre tetszik a VB-csíkozás rajta.
: )
Azért ne kapkodjál.Előszőr is olvassad el a magyar nyelvű használati utasítást.ha nem adtak hozzá akkor majd segítek.Szóval nem mindegy hogy, a sild része merre felé van.Ez nagyban befolyásolja a sapka és ez által a fejed cw értékét. 4 féle variáció van úgy nagyjából.1.mikor teljesen menetirány felé mutat.(kivéve mikor tolatsz) 2. mikor menetiránnyal ellentétesen van , vagyis hátrafelé mutat. 3.mikor a jobb oldalra mutat. 4. mikor a bal oldalra mutat. A két utóbbi főleg a ma divatos hárlemi néger változat vagy ennek követői pl. byealex,SP .Logika nincsen benne mert ha a napfény ellen veszed fel a sapkát és joob vagy baloldalason hordod akkor valamelyik füledet mindig jobban süti a nap.Ami a fül színeváltozását hozhatja magával.Ha viszont előre mutat akkor a cw érték megugrik és 15%-kal lassabban tudsz menni. Ez hiteles forrásból tudom.Ha viszont hátrafelé áll akkor megváltozik a rajta lévő csíkok kombinációja ami szintén zavart okozhat.Cw érték szerint ez a legutóbbi a legjobb.Viszont ekkor úgy nézel ki mintha jönnél és nem mennél.Tömegben egyesek megijedhetnek ettől. Nagy szélben problémát okozhat , hogy nincs gyári kötője.Így a szél könnyen leviheti a fejedről.Tehát kis piros szalagból varrjál rá kb. 1-1 arasznyit. Így viszont csak akkor tudod megkötni , ha vagy előre vagy hátrafelé álla sild.Így a ma legdivatosabb viseletnél nem tudod megkötni. Szóval mielőtt csak úgy a fejedre húznád és elmennél bicózni , gondoldd át a sapka helyes feltevését. A legőszintébb gratulációm a sapkáért.
Edited by montimi, 2013. December 26. - 12:52.
#10083
Posted 2013. December 26. - 10:46

Kénytelen leszek jövőre 15%-al gyorsabban tekerni. Az öcsém egy Campa klasszika sapkával lepett meg Karácsonyra. Elvileg ettől a sapkától gyorsabbnak kell majd lennem, minden esetre tetszik a VB-csíkozás rajta.
: )
nem kell abban bringázni,láttam én kőmüvest bicajos sapkában falazni, a legdurvább meg egy ács volt aki yellow jersey-ben dolgozott
#10084
Posted 2013. December 26. - 10:26

Kénytelen leszek jövőre 15%-al gyorsabban tekerni. Az öcsém egy Campa klasszika sapkával lepett meg Karácsonyra. Elvileg ettől a sapkától gyorsabbnak kell majd lennem, minden esetre tetszik a VB-csíkozás rajta.
: )
#10085
Posted 2013. December 24. - 09:39

Nem tagadom, tényleg gnóm, meg a kis ujjak nem érnék el a mikroshift ergóinak a kioldókarját, igaz, rövid ujjakhoz nehéz ergonomikus fékváltókar-formával előállni. Talán a sram, mivel ott nem kell csak a fékkar mögötti pöcköt elérni. Vagy sh egy távtartóval, ami közelebb hozza a fékkart a kormányhoz.
Minden esetre defektmentes békés boldog Szentestét és Jézuskát.
http://www.youtube.c...eature=youtu.be
Mondom: defektmentest : )
#10086
Posted 2013. December 22. - 17:14

http://roadchildbike.blogspot.ru/
Na, ez gyerkőcbinga
Bár, nem tudom, hogy egy vágott-fércelt vázra rá merném-e bízni a gyerek biztonságát.
ez egy picit gnom, nagy a nyereg és nagy a kormány.....és kicsik a kerekek ehez a vázhoz.
#10087
Posted 2013. December 22. - 14:54

http://roadchildbike.blogspot.ru/
Na, ez gyerkőcbinga
Bár, nem tudom, hogy egy vágott-fércelt vázra rá merném-e bízni a gyerek biztonságát.
Az eredeti is ragasztva van. A ragasztasrol pedig legtobbunknek nem a tuti biztos kotes jut eszebe, pedig de.
Es egy erre valo gyerek nincs 30kg.
Az en bajam inkabb az vele, hogy meg igy is tul nagy a vaz, nem szep ez igy.
#10088
Posted 2013. December 22. - 08:28

http://roadchildbike.blogspot.ru/
Na, ez gyerkőcbinga Bár, nem tudom, hogy egy vágott-fércelt vázra rá merném-e bízni a gyerek biztonságát.
#10089
Posted 2013. December 22. - 00:15

Fotok emberek gorgozos szobairol. "Akad" egy ket irigylesre melto setup, meg 1-2 jo otlet is. Kene nekem is meg egy szoba.
http://www.thesuffer...orture-chamber/
#10090
Posted 2013. December 20. - 22:59

Túlértékelt, túlárazott vasak http://www.velociao.com/ (most jónevű aluvázat kell venni, azt nem kell senkinek)
#10091
Posted 2013. December 20. - 20:29

Elég, létezik 35mm-es stucni is, de akár az említett 37mm-essel is elmegy.
Kellően alacsony lenne a cockpit : ) Hézagoló már szóba se jöhetne, hát, ha még a stucni is ejt, biztos nem lenne gond a rugalmassággal.
Ezt mindenkinek, aki nem szereti a giccsest!
#10092
Posted 2013. December 19. - 09:24

http://www.retrobike...p?f=22&t=280134
teszem azt föl, 160mm a saját fejcsövem. Ez 225mm-es villanyak. Vegyünk egy 3cm beépítési magasságú kormánycsapágyat, akkor 19 cm-nél vagyunk, marad 3.25 cm a stucnira.Jól sejtem, hogy az édesrövid :? : )
Elég, létezik 35mm-es stucni is, de akár az említett 37mm-essel is elmegy.
A sebesség mindent megold.
#10093
Posted 2013. December 19. - 08:14

teszem azt föl, 160mm a saját fejcsövem. Ez 225mm-es villanyak. Vegyünk egy 3cm beépítési magasságú kormánycsapágyat, akkor 19 cm-nél vagyunk, marad 3.25 cm a stucnira.Jól sejtem, hogy az édesrövid :? : )
kb 3,7 centi magas a stucnim,ezt beválalnám. Alunyakasnál volt hogy majdnem 1 centi hiányzott a stucni tetejéig és semmi gondom nem volt.
#10094
Posted 2013. December 19. - 07:08

http://www.retrobike...p?f=22&t=280134
teszem azt föl, 160mm a saját fejcsövem. Ez 225mm-es villanyak. Vegyünk egy 3cm beépítési magasságú kormánycsapágyat, akkor 19 cm-nél vagyunk, marad 3.25 cm a stucnira.Jól sejtem, hogy az édesrövid :? : )
Nem mintha vennék ilyen villát, de szép nagyon, és jó tömegben is van.
ez a kona:
http://www.retrobike...p?f=23&t=278183
meg katalógusképen gyönyörű, plusz tetszik a váz felépítése. Alacsony, de a nyeregvázcső szépen túllóg a felsőcsövön, s a zöld-sárga mindig Chapman klasszik Lotusait juttatja eszembe. : )
Edited by Vejnecske, 2013. December 19. - 07:10.
#10095
Posted 2013. December 18. - 19:56

nekem kettő is elfogyott peddig még 60 kilo sem voltam, ettől függetlenül nem mondanám hogy rossz csak nekem nem volt szeencsém vele. Volt ill. még megvan egy suntour xc pro agyas elsőkerekem, ez még mindig tökéletes peddig ebben rettentő sok kilométer van. Rigida dp 18-ba van fűzve a súlya meg annyi mint egy fulcrum első /hátsónak együtt
A fulcrum 7-ben lehet csapágyat cserélni?
Huhh, találtam az agyszettemből gy olyat, aminek a leírásában szerepel a tömeg.
http://www.ebay.com/...=item3f298ed673
708 gramm párban? Na, erre fűzzön valaki könnyű kerékszettet. : ) főleg 72 küllővel. : ) Rigida DP18 féle felnik nem is jöhetnek szóba, mert azzal simán 2.6 kg körüli végerdményt kapunk.
hozzátenném, ma lemértem az első gyz-at, ami 80 grammosra sikerült.
Edited by Vejnecske, 2013. December 18. - 20:06.
#10096
Posted 2013. December 18. - 19:38

FH-1055 -ot kb. 1993-ban vehettem. EGYSZER volt szervizelve is, 95 korul. (zsirzas)
Azota nem vettem a faradsagot, hogy foglalkozzam vele, mivel szepen gurul igy is.
A hatso annyiban ter el, hogy a 1055-ost 95 korul csereltem 1056-ra, es azota nem nyultam hozza.
kb. 8 teljes szezon van benne, 3 csak téli hasznalat (gorgon es szabadban, latyakban is), plusz 5 evnyi ritka hasznalat.
Mondjuk sose voltam 78kg-nal tobb, 100 kilos bringas alatt biztos nem birna ennyit.
nekem kettő is elfogyott peddig még 60 kilo sem voltam, ettől függetlenül nem mondanám hogy rossz csak nekem nem volt szeencsém vele. Volt ill. még megvan egy suntour xc pro agyas elsőkerekem, ez még mindig tökéletes peddig ebben rettentő sok kilométer van. Rigida dp 18-ba van fűzve a súlya meg annyi mint egy fulcrum első /hátsónak együtt A fulcrum 7-ben lehet csapágyat cserélni?
#10097
Posted 2013. December 18. - 19:37

nekem is volt. 56-os felsőcsőhöz az extrém rövid homlokcső miatt – center to center – 52-es nyeregvázcső párosult. más villával valóban orrabukott
#10098
Posted 2013. December 18. - 17:10

Nekem volt whirwind rs105-öm. Az egy könnyű és viszonylag merev váz. Viszont vigyázni kell vele mert a geoja elég speciális. Nagyon rövid a fejcső viszont a gyárilag hozzáadott aluvilla meg jó hosszú, a beépítési magassága (első kerék tengely és az alsó fejcsapágy csésze közti táv) 1-2 centivel nagyobb a szokásosnál. Ha villát kell benne cserélni akkor csak a sajátjával kompatibilis. Más villával lebukik az eleje 1-2 centit. Akartam hozzá karbonvillát venni a kényelem miatt és vettem egyet a Neuzertő-, ugyanazt amivel ők szerelik ugyanezt a vázat RS 600 néven. Na az is rövid volt hozzá úgyhogy be se tettem. Egyszer megnéznék egy RS600-as bringát mert annak tuti előre lejt a felsőcsöve emiatt és a váz szögei is jó meredekek lehetnek. Nem egy kényelmes váz, elég merev. Én miindezek ellenére szerettem mert sportos, a kényelem miatt váltottam másra.
Köszi! Gondolom akkor a Whirlwind 2.0-nak is hasonló a villája,legalábbis ránézésre olyan.Mondjuk nem valószínű hogy villát cserélnék benne,tehát annyira nem zavarna,hogy csak a gyári jó bele.Amúgy milyen magas vagy?Mekkora váz volt?Igazából képek alapján annyira nem jön be,bár lehet hogy élőben jobban néz ki.Valahogy olyan fura az egész,biztos a geo miatt :)De lehet hogy végül ez lesz ,mert hasonló árban nem találtam másikat szettben eddig.
Edited by Zolee81, 2013. December 18. - 17:10.
#10099
Posted 2013. December 18. - 16:20

FH-1055 -ot kb. 1993-ban vehettem. EGYSZER volt szervizelve is, 95 korul. (zsirzas)
Azota nem vettem a faradsagot, hogy foglalkozzam vele, mivel szepen gurul igy is.
A hatso annyiban ter el, hogy a 1055-ost 95 korul csereltem 1056-ra, es azota nem nyultam hozza.
kb. 8 teljes szezon van benne, 3 csak téli hasznalat (gorgon es szabadban, latyakban is), plusz 5 evnyi ritka hasznalat.
Mondjuk sose voltam 78kg-nal tobb, 100 kilos bringas alatt biztos nem birna ennyit.
#10100
Posted 2013. December 18. - 16:15

csak a 6402-esre, amelyik a 8as.
de lehet gyártottak belőle olyat is, amin C-rotor volt.
bocsánat amúgy, hogy ennyire "klasszikus 90-es évek" hangulatot teremtek, de az ismerősi köröm 99%-a mai napig 8-as szettekkel megy, s emiatt "napi téma" nálunk.. : D
van egy 6402-es kerekem,meg kellene probálnom ha viszont mükődik akkor a grafit 105-re is jó,mert azon meg 600-as rotor van. Azért kemény lenne egy grafit agy 10-es sorral