Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34366 replies to this topic

#9761
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

olvastam a merida tesztelést itt a bikkmakkon: http://bikemag.hu/ma...s-ride#comments

ezen a részen azért elgondolkodtam: A végkövetkeztetés tanulságos, főleg a hosszú távú fáradtság szempontjából. Egy átlag bringáshoz képest én gyakori látogatója vagyok az edzőteremnek, és ennek ellenére is kijött a két bringa közötti markáns eltérés a hatodik órára. Ha mindezt átvetítem mondjuk egy 200 kilométeres versenyre/országúti maratonra, akkor a képlet így néz ki: A Ride-dal van egy átlagosan jó, könnyű, merev, kevésbé aerodinamikus bringám, viszont képes vagyok a verseny végén is hatékonyan hajtani. A Reacto esetében pedig van egy elenyészően gyorsabb kerékpárom, sokkal inkább leharcolja a szervezetem az ötödik órára. Nyilván, ha egy profi versenyzőről van szó, akinek az a munkája, hogy az 5-6 órás versenyekre eddze a szervezetét, máshogy alakul a fáradtsággörbe, de még erről sem vagyok teljesen meggyőződve. Mindenki vonja le saját maga számára a következtetéseket, én saját részre, a saját élethelyzetemben biztosan a Ride-ot, vagyis az eddig méltatlanul lenézett „komfortkerékpárt” választanám a két csúcsgép közül.

nekem az jön le az egészből,h satnya habtestem felett már eljárt az idő,és maradnom kéne az acélvázaknál. :D gondolom más is így lehet vele. attól,h könnyebb,merevebb,de mégis kényelmes-legalábbis a marketing így adja el-még nem biztos,hogy mindenkinek jók ezek az új űrvázak. 

 

nem bírom ki,h ne savazzam a meridát: sztem még mindig egy vicc az országúti vonaluk....... de legalább jó drága. 

Vagy a nagyker a ride-ból szeretne többet eladni és ezért lett ez a teszt eredménye. :D



A sebesség mindent megold.

 


#9762
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

olvastam a merida tesztelést itt a bikkmakkon: http://bikemag.hu/ma...s-ride#comments

ezen a részen azért elgondolkodtam: A végkövetkeztetés tanulságos, főleg a hosszú távú fáradtság szempontjából. Egy átlag bringáshoz képest én gyakori látogatója vagyok az edzőteremnek, és ennek ellenére is kijött a két bringa közötti markáns eltérés a hatodik órára. Ha mindezt átvetítem mondjuk egy 200 kilométeres versenyre/országúti maratonra, akkor a képlet így néz ki: A Ride-dal van egy átlagosan jó, könnyű, merev, kevésbé aerodinamikus bringám, viszont képes vagyok a verseny végén is hatékonyan hajtani. A Reacto esetében pedig van egy elenyészően gyorsabb kerékpárom, sokkal inkább leharcolja a szervezetem az ötödik órára. Nyilván, ha egy profi versenyzőről van szó, akinek az a munkája, hogy az 5-6 órás versenyekre eddze a szervezetét, máshogy alakul a fáradtsággörbe, de még erről sem vagyok teljesen meggyőződve. Mindenki vonja le saját maga számára a következtetéseket, én saját részre, a saját élethelyzetemben biztosan a Ride-ot, vagyis az eddig méltatlanul lenézett „komfortkerékpárt” választanám a két csúcsgép közül.

nekem az jön le az egészből,h satnya habtestem felett már eljárt az idő,és maradnom kéne az acélvázaknál. :D gondolom más is így lehet vele. attól,h könnyebb,merevebb,de mégis kényelmes-legalábbis a marketing így adja el-még nem biztos,hogy mindenkinek jók ezek az új űrvázak. 

 

nem bírom ki,h ne savazzam a meridát: sztem még mindig egy vicc az országúti vonaluk....... de legalább jó drága. 

olvastam már pár karbonváz tesztet, de ez, hogy a gyártó nyeregcső becsúszásgátló bilincset ajánljon a saját cuccához....kissé meredek



#9763
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,459 posts

olvastam a merida tesztelést itt a bikkmakkon: http://bikemag.hu/ma...s-ride#comments

ezen a részen azért elgondolkodtam: A végkövetkeztetés tanulságos, főleg a hosszú távú fáradtság szempontjából. Egy átlag bringáshoz képest én gyakori látogatója vagyok az edzőteremnek, és ennek ellenére is kijött a két bringa közötti markáns eltérés a hatodik órára. Ha mindezt átvetítem mondjuk egy 200 kilométeres versenyre/országúti maratonra, akkor a képlet így néz ki: A Ride-dal van egy átlagosan jó, könnyű, merev, kevésbé aerodinamikus bringám, viszont képes vagyok a verseny végén is hatékonyan hajtani. A Reacto esetében pedig van egy elenyészően gyorsabb kerékpárom, sokkal inkább leharcolja a szervezetem az ötödik órára. Nyilván, ha egy profi versenyzőről van szó, akinek az a munkája, hogy az 5-6 órás versenyekre eddze a szervezetét, máshogy alakul a fáradtsággörbe, de még erről sem vagyok teljesen meggyőződve. Mindenki vonja le saját maga számára a következtetéseket, én saját részre, a saját élethelyzetemben biztosan a Ride-ot, vagyis az eddig méltatlanul lenézett „komfortkerékpárt” választanám a két csúcsgép közül.

nekem az jön le az egészből,h satnya habtestem felett már eljárt az idő,és maradnom kéne az acélvázaknál. :D gondolom más is így lehet vele. attól,h könnyebb,merevebb,de mégis kényelmes-legalábbis a marketing így adja el-még nem biztos,hogy mindenkinek jók ezek az új űrvázak. 

 

nem bírom ki,h ne savazzam a meridát: sztem még mindig egy vicc az országúti vonaluk....... de legalább jó drága. 


Edited by donciccio, 2014. February 27. - 11:15.

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#9764
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,326 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

nem ugyan azok a feltetelek de hatha jo lesz viszonyitas kepp.

dec eleje ota 700x35c gumit hasznalok 4-4.5 baron slime takonnyal varosban.eddig egy defektet sem vettem eszre.

Köszi! Megpróbálom mindenképp, aztán majd megosztom később, hogyan működött. Kapásból fogom tudni tesztelni, mert az egyik kerekemben a 0 km-es új belső már defektes lett, gondolom összerakásnál (nem én szereltem).



#9765
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

Köszönöm szépen!

 

Szerintetek kell telefonon időpontot kérni, vagy tudnak fogadni időpont nélkül is? most hogy kezdődik a szezon...

Nagyon pici a bolt (a Mészöly utcai) bringát nem nagyon tudsz otthagyni ha éppen mást csinálnak. érdemes telefonálni



#9766
.vackor.

.vackor.

    vendég

  • fórumtag
  • 139 posts

Köszönöm szépen!

 

Szerintetek kell telefonon időpontot kérni, vagy tudnak fogadni időpont nélkül is? most hogy kezdődik a szezon...



#9767
verti

verti

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,064 posts

+1 tőlem is



#9768
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,262 posts

 

+1


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#9769
zsbacsi

zsbacsi

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 287 posts

Zöldpont



#9770
.vackor.

.vackor.

    vendég

  • fórumtag
  • 139 posts

OFF:

 

tudtok egy megbízható biciklis boltot ajánlani csepelen, vagy  a belvárosban (2. kerület környékén)?

 

Be szeretném állítani a fékeket, meg a váltót, és lehet hogy bandázsoltatni is szeretnék.

 

Válaszokat előre is köszi!


Edited by .vackor., 2014. February 26. - 20:07.


#9771
ridelife

ridelife

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,636 posts

nem ugyan azok a feltetelek de hatha jo lesz viszonyitas kepp.

dec eleje ota 700x35c gumit hasznalok 4-4.5 baron slime takonnyal varosban.eddig egy defektet sem vettem eszre.


regi/hibas agyvaltokat veszek.


#9772
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,262 posts

pótbelső mindig kell. mindig.


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#9773
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,326 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Monti keréken van most 2 országútis 700 x 28C külsőm, országútis belsőkkel.

Visszaolvastam, látom, hogy volt, aki tett defektgátló folyadékot a belsőkbe, de az nem tiszta, valóban ad-e egy kis plusz defektvédelmet. Ad? :) Érdemes tenni bele egy pár 10 ml Joe's NoFlats-t, vagy inkább vegyek 1-2 pótbelsőt és cipeljem magammal?

 

Edit: a 7-7.5 bar guminyomás miatt kérdezem, fogalmam sincsen, ott hogy viselkednek ezek a szmötyik.


Edited by zscs, 2014. February 26. - 16:27.


#9774
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Kíváncsi lennék, a Kalloy UNO stucnik hogy teljesítenének ezen a teszten.

 

Egyébként ez jó:

http://apro.bikemag....s-l215480.html#

 

28ezerért párban 7800as DA fvk. 



#9775
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

Stucni teszt.

http://fairwheelbike...-stem-review-3/



#9776
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 posts

nekem bejönnek a fekete bringák,divat ide vagy oda.



#9777
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Akkor most nagyon vidámmá teszlek. Ismerős kollégája ugyanígy járt. 3 hét kóma után már csak 2 hónapig volt a kórházban. Az ajtó éle szétütötte a koponyáját. Újra tanult járni....meg ilyenek. Szóval megeshet.

A cuccaid ne is sajnáld annyira, azok csak egyszerű tárgyak. Hidd el, iszonyú szerencséd volt !

Minden esetre tanultam az esetből. Országúti bringával országútra, ingázni marad a 20k-t nem érő trekking.

 

Mondjuk belegondolva a forgalomba, meg ahova estem, tényleg szerencsém volt. 

Más:

http://road.cc/conte...b’twin-alur-700

Egész kellemesek a formák, az ár, a felszereltség, de ezt a mattfekete gyásztengert el kéne már felejteni. Nem is tudom, miért jött divatba. A francia nemzeti színek is teljesen jól mutatnak egy kerékpáron, vagy az áruházlánc kék-fehérje. A hátsó fék mondjuk maradjon a támvillákon szerintem, konzervatív vagyok ^^



#9778
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,697 posts

 

Megint meg kell törnöm a témát.. :D

Lehet hibáztatni, hogy az út szélén közlekedtem, nem a járdán (kacc.) Sőt, hogy nem a sávban bent rodeóztam a péntek délutáni csúcsforgalomban, de jó ötlet az út szélén parkoló autósnak tükörbe néznie, s nem akkor ajtót nyitni, mikor valaki a hátsó ajtónál érkezik kerékpárral.
hjajj, és a fizikai kárról (hogy hány napot kell edzésből kihagynom az alig mozgó boka, sajgó térd és használhatatlan jobb kar miatt) nem is beszélek, az idővel gyógyul magától :D
Nagyon amatőr egy ilyen baleset, vagy megeshet? 

 

Akkor most nagyon vidámmá teszlek. Ismerős kollégája ugyanígy járt. 3 hét kóma után már csak 2 hónapig volt a kórházban. Az ajtó éle szétütötte a koponyáját. Újra tanult járni....meg ilyenek. Szóval megeshet.

A cuccaid ne is sajnáld annyira, azok csak egyszerű tárgyak. Hidd el, iszonyú szerencséd volt !


Marci

#9779
SerpaPerec

SerpaPerec

    vendég

  • fórumtag
  • 403 posts

nem értem az árképzést: http://apro.bikemag....w-l213240.html# értem,h nos., meg,h ritka. titán tengelyes,alu rotoros. tényleg nem gyártották sokáig,de itt van egy újabb shamal: http://apro.bikemag....g-l212777.html# kevesebb,mint a feléért. szóval,ha vlmi komoly gyűjtő lennék,akkor sem fizetnék ennyit a 12 küllős kerekekért. sztem még a németeknél sem fizetne érte senki ennyit. a fekete viszont elég jó áron van sztem.

ez lehet hogy régebbi, ha campás lennék lehet hogy alkudnék rá(a kerekekre) http://www.konuszbik...-shamal-kerekek



#9780
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Bocs, hogy OFF a téma, de talán ezt a topicot követik itt a legtöbben, ezért ide írok.

 

Tud valaki valami globális Shimano elérhetőséget? Konkrétan olyan problémám akadt, hogy van egy Shimano S70R típusú szemüvegem, amiről letört ez egyik kis fém orr nyereg gumi tartó kis bigyó. Ettől eltekintve a szemüvegnek semmi baja, de így eléggé használhatatlan, mert folyton lecsúszik az orromon. Próbáltam írni a Paul Lange-nak, nem válaszoltak, hívtam őket párszor, nem vették fel és itt elakadtam. Nem szeretném egy ilyen apróság miatt kukázni a szemüveget, hiszen egyébként teljesen rendben van, ezért keresek valami megoldást rá. 

 

Nézegettem már azt is, hogy esetleg valakivel csináltatni ilyen kis fém "tüskét", de elég speckó valami, nem hiszem, hogy csak úgy le tudná gyártani akárki, de ha ilyen jellegű megoldás van, attól sem zárkózok el, csak legyen valami.

 

Köszi!

Írj rob-nak!



A sebesség mindent megold.