igy esztétikusabb,nem kell szigetelőszalag. használni meg ugy sem használják.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#9681
Írta 2014. március 06. - 18:45

#9682
Írta 2014. március 06. - 18:26

#9683
Írta 2014. március 06. - 17:02

Vagy csak engem zavar az állandó lefelé tekintgetés a stucnira? Vagy itt mindenki kaméleon szemekkel és térlátással bír, csak én nem?!
én még autóban sem nézem folyamatossan a műszerfalat mit kell ezen állandoan nézni?
#9684
Írta 2014. március 06. - 15:28

Sziasztok!
Használ közületek valaki kerékpáros óra konzolt, ami a stucni elé nyúlik?
Ilyet találtam az ebayen:
http://www.ebay.co.u...T-/300875204116
Hasonlót keresnék itthon, jött már ilyen valakivel szembe boltban?
Az egyik kerékpárboltban egy műanyag rátétet javasoltak a stucnira amit gumipókkal kellett volna rögzíteni, de színben sem tetszett, meg a rögzítés sem..
Vagy csak engem zavar az állandó lefelé tekintgetés a stucnira? Vagy itt mindenki kaméleon szemekkel és térlátással bír, csak én nem?!
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???
#9685
Írta 2014. március 06. - 09:19

ócó: http://www.ebay.com/...=item51b99f83a9
mindjárt licitálok rá.
Nem rossz.
Amúgy a C60-ról mit tudni? Szép muffolt váz, A klasszik változat vörösben vagy mélykékben meg egyenesen tetszik A csőformák se' rosszak, egész kellemes összkép.
#9686
Írta 2014. március 05. - 20:01

ha valak olcsón keres jónak tűnő pedált akkor láttam egy egész használhatót a dekában, saját márkás Btwin KEO-kompatibilis (bár én shimano SPD-SL párti vagyok) acél koptatóbetéttel és fém pedáltesttel, állítható rugóerővel, bontható csapággyal és elég könnyű is 280g körül 12-ért.
ezt a pedált linkeltem néhány hete. akkor még csak annyi volt odaírva,h hamarosan. én sztem is jó vétel lehet. hasonló áron van mint a kompozit keo,de sztem tartósabb.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9687
Írta 2014. március 05. - 19:58

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9688
Írta 2014. március 05. - 18:41

Az alacsonyabb vázam (52 cc nyeregvázcső) 31.6os nyeregcsövet fogad, így 25cm-re kell kihúznom az optimális (kényelmes) nyeregmagassághoz a szárat. Itt már azért érezhetően tompít. No nem a gyári 31.6-os 400 grammos alu nyeregszár, hanem egy kínai C12 féleség, elég elasztikus. Az acélváz pont 6 cm-el magasabb cc, így ott pont 6 cm-el van kevésbé kihúzva a nyereg, 27.2-es alumínium, érezhetően kényelmesebb, bár. Az alacsonyabb vázban gyári kerékszett, elöl radiálba, hátul aszimmetrikusan fűzve teljesít, az acélváznál mezei 36-36 XXX-re fűzve. Az alacsonyabb váznál komfortban még ami dobott a műanyag nyeregszár után az a magasabb szövetsűrűségű (290tpi) külső gumi volt. (Vittoria Open Corsa Evo KS). A gyári csengsin külsőkhöz meg 400 grammos petrencéshez képest már karosszék a gépezet. Az acélban tervezem 25-ös gumi kipróbálását, amint a mostaniak csereérettek lesznek.
Olyan Cannondale Saeco váza volt kb. 1.5 éve HS-nek is eladó, valami vicc áron, talán 30k alatt, úgy rémlik, 25-ért, colos fejcsővel. Igaz, elég nagy méretben (60)
#9689
Írta 2014. március 05. - 18:17

nem véletlenül nincs 27,2-től eltérő méret a komfort nyeregcsövek közt: már attól rugalmasabb az egész,h vékonyabb a cső. sztem 1 sima 27,2-es csővel is rugózna már az egész nyereg rész.
Görgőn kell megnézni oldalról, pl egy montin nagyon durván megy előre-hátra a 27,2-es cső, de a 31,6-os is látványos. Országútin persze jóval kisebb az erőkar.
ez tényleg kafa volt anno, de még most se köpném le http://apro.bikemag....m-l216766.html# már csak azt nem értem mit raktak rá amitől ilyen atomnehéz lett.
Majdnem egy ilyet vettem két éve, de pont elvitték előlem.
A sebesség mindent megold.
#9690
Írta 2014. március 05. - 17:46

ez tényleg kafa volt anno, de még most se köpném le http://apro.bikemag....m-l216766.html# már csak azt nem értem mit raktak rá amitől ilyen atomnehéz lett.
#9691
Írta 2014. március 05. - 16:35

Hello! használ valaki közületek nyeregcső-átmérő szűkítőt (31,6-ról kellene lemenni 27,2-re) milyenek ezek, nem recsegnek-ropognak menet közben?
Történt ugyanis hogy hétvégén felültem a nyári vasra, vagyis műanyagra és rendesen felpumpálva szar utakon bizony hiányoltam a téli vas kényelmét. Igaz, hogy a téli az valóban vas meg 25-ös gumi van rajta nem agyonfúva, de elgondolkodtam egy "ergo" nyeregcső használatán. Van pár kifejezetten ilyen pl canyonnak, meg specialiezednek de ahogy szétnéztem mind 27.2-es, az árakról most ne beszéljünk mert az horror (canyon VCLS 2 vagy Ergon) Nekem meg 31.6-os a vázam, szóval érdekelne, hogy jó megoldás-e a szűkítő. Vagy hagyjam a pi..ba az egészet mert úgyis megszokom a nyárit megint (eddig 5 évig jó volt)
ha valak olcsón keres jónak tűnő pedált akkor láttam egy egész használhatót a dekában, saját márkás Btwin KEO-kompatibilis (bár én shimano SPD-SL párti vagyok) acél koptatóbetéttel és fém pedáltesttel, állítható rugóerővel, bontható csapággyal és elég könnyű is 280g körül 12-ért.
nem véletlenül nincs 27,2-től eltérő méret a komfort nyeregcsövek közt: már attól rugalmasabb az egész,h vékonyabb a cső. sztem 1 sima 27,2-es csővel is rugózna már az egész nyereg rész.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9692
Írta 2014. március 05. - 14:09

bizony hiányoltam a téli vas kényelmét
ezért jó nyáron is a vas
![]()
Várjál, a legjobbat még nem is mondtam, még a full alu bringámat (villa is) is kényelmesebbnek éreztem! Ez alig volt rosszabb mint a téli. igaz, hogy az aluban fűzött kerekek vannak meg puhább a nyereg is a karbonban meg betonmerevek a kerekek is. A gyorsaságról meg súlyról ne beszéljünk, a karbon a merev kerekekkel üt mindent, nagyon...
a sorrend most kényelem szempontjából így néz ki:
Acél Trek, fűzött kerék 25-ös gumi - 12kg mindennel
Alu Principia fűzött kerék 24-es gumi - 9.8 kg mindennel
Karbon Scott gyári kerék 23-as gumi- 7.8 kg mindennel
petter78 módosította - 2014. március 05. - 14:12
#9693
Írta 2014. március 05. - 14:03

Montin évekig használtam. Be kell zsírozni a szűkítő és a váz között rendesen és nem fog recsegni. Annyi gond lehet, hogy a boltban kapható szűkítők nem túl pontosak, ezért lehet kell egy réteg sörösdoboz is a váz és a szűkítő közé.
Aluba acélba nem lenne kérdés, abba simán vállalnám, viszont ez karbon, ahol zsírozni nem lehet, esetleg "karbonzsír" de az igazából nem erre való, hanem súrlódást növel, hogy ne csússzon be a szár. Viszont láttam műanyag szűkítőt is valahol - termoplastic megjelöléssel, gondolom ez nem recseghet annyira.
#9694
Írta 2014. március 05. - 13:54

#9695
Írta 2014. március 05. - 13:21

Hello! használ valaki közületek nyeregcső-átmérő szűkítőt (31,6-ról kellene lemenni 27,2-re) milyenek ezek, nem recsegnek-ropognak menet közben?
Történt ugyanis hogy hétvégén felültem a nyári vasra, vagyis műanyagra és rendesen felpumpálva szar utakon bizony hiányoltam a téli vas kényelmét. Igaz, hogy a téli az valóban vas meg 25-ös gumi van rajta nem agyonfúva, de elgondolkodtam egy "ergo" nyeregcső használatán. Van pár kifejezetten ilyen pl canyonnak, meg specialiezednek de ahogy szétnéztem mind 27.2-es, az árakról most ne beszéljünk mert az horror (canyon VCLS 2 vagy Ergon) Nekem meg 31.6-os a vázam, szóval érdekelne, hogy jó megoldás-e a szűkítő. Vagy hagyjam a pi..ba az egészet mert úgyis megszokom a nyárit megint (eddig 5 évig jó volt)
ha valak olcsón keres jónak tűnő pedált akkor láttam egy egész használhatót a dekában, saját márkás Btwin KEO-kompatibilis (bár én shimano SPD-SL párti vagyok) acél koptatóbetéttel és fém pedáltesttel, állítható rugóerővel, bontható csapággyal és elég könnyű is 280g körül 12-ért.
Montin évekig használtam. Be kell zsírozni a szűkítő és a váz között rendesen és nem fog recsegni. Annyi gond lehet, hogy a boltban kapható szűkítők nem túl pontosak, ezért lehet kell egy réteg sörösdoboz is a váz és a szűkítő közé.
A sebesség mindent megold.
#9696
Írta 2014. március 05. - 13:09

Hello! használ valaki közületek nyeregcső-átmérő szűkítőt (31,6-ról kellene lemenni 27,2-re) milyenek ezek, nem recsegnek-ropognak menet közben?
Történt ugyanis hogy hétvégén felültem a nyári vasra, vagyis műanyagra és rendesen felpumpálva szar utakon bizony hiányoltam a téli vas kényelmét. Igaz, hogy a téli az valóban vas meg 25-ös gumi van rajta nem agyonfúva, de elgondolkodtam egy "ergo" nyeregcső használatán. Van pár kifejezetten ilyen pl canyonnak, meg specialiezednek de ahogy szétnéztem mind 27.2-es, az árakról most ne beszéljünk mert az horror (canyon VCLS 2 vagy Ergon) Nekem meg 31.6-os a vázam, szóval érdekelne, hogy jó megoldás-e a szűkítő. Vagy hagyjam a pi..ba az egészet mert úgyis megszokom a nyárit megint (eddig 5 évig jó volt)
ha valak olcsón keres jónak tűnő pedált akkor láttam egy egész használhatót a dekában, saját márkás Btwin KEO-kompatibilis (bár én shimano SPD-SL párti vagyok) acél koptatóbetéttel és fém pedáltesttel, állítható rugóerővel, bontható csapággyal és elég könnyű is 280g körül 12-ért.
#9697
Írta 2014. március 04. - 19:02

Múlt héten volt egy olyan gondolatom, hogy a pár éves hibátlan Campa Vento 1800g körüli kerékszettem mellé vennék egy 1.5kg körüli szettet használtan (79kg vagyok. Súlylimit nem játszik a legtöbbnél.).
Drágák. Kizárólag hobbira van értelme, vagy hajtsam ezt? Nem a kenyérre valóból kellene elvenni hozzá, de sokallom az akár hat számjegyű pénzmagot érte. Inkább jólesőket tekerek, edzésterv nincs. Egyébként meg birizgál, hogy milyen lehet.
#9698
Írta 2014. március 04. - 16:07

még mindig az lenne a fő csapásirány,h 36 lyukas campa,v campa kompatibilis agyat szerzek. ha nem tudok beszerezni ilyet,akkor jöhet vlmi ilyesmi kerék.
Képről amúgy nem oly' vészes. Szerencsére a felni sem valami páratlan küllőkiosztású, hanem 24h-s, meg szerintem egyenesfejű küllőkkel fűzhető.
De én megkérdezném a hirdetőt, hogy tud-e olyan agyat szerezni esetleg.. Mert nála bármi előfordulhat a kínálatban (ebayen is hirdet m.anna néven talán..)
egyébként ezekről mi a vélemény?
http://tuttibringa.h...rekszett-detail
és a ritchey pro:
http://tuttibringa.h...nyereg?start=18
a nyerget kipróbálnám a Q-bik helyett, talán, ha nem is jön be, 5-6 ezerért túl lehet rajta adni. (e-bike-on 10k felett van)
Vejne módosította - 2014. március 04. - 16:09
#9699
Írta 2014. március 04. - 12:03

még mindig az lenne a fő csapásirány,h 36 lyukas campa,v campa kompatibilis agyat szerzek. ha nem tudok beszerezni ilyet,akkor jöhet vlmi ilyesmi kerék.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9700
Írta 2014. március 04. - 11:35

kinéztem ezt a mavic kereket: http://apro.bikemag....on-l216108.html
nem vagyok otthon a gyári kerekek árképzésében. ez kb ér ennyit? téli bringához kellene. a másik kérdésem az lenne,h pl küllőt,v felnit be lehet e itthon szerezni hozzá?
köfi.
nekem volt cosmos-om. ha téli bicajra kell, akkor gondolom a tömeg nem számít...egyébként átlag súlyban van. centrírozni sosem kellett, a jelentős kg-k ellenére sem. ellenben a hátsóval egyéb gázok voltak, mielőtt megveszed kapj elő egy tolómérőt. szóval lehet hogy csak kifogtam egy hibás szériát, de a tengelyek átmérői nem voltak perfektek. az egyik oldal rendben 10mm, de a másik 9,5mm, emiatt pont nem állt egyenesben a kerék a vázban.