columbus slx metszet:

Edited by donciccio, 2014. March 08. - 07:17.
columbus slx metszet:

Edited by donciccio, 2014. March 08. - 07:17.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Barfly pl. egyszerű és szép...szerintem
Köszönöm szépen, igen, erre vágytam!![]()
Sziasztok!
Használ közületek valaki kerékpáros óra konzolt, ami a stucni elé nyúlik?
Ilyet találtam az ebayen:
http://www.ebay.co.u...T-/300875204116
Hasonlót keresnék itthon, jött már ilyen valakivel szembe boltban?
Az egyik kerékpárboltban egy műanyag rátétet javasoltak a stucnira amit gumipókkal kellett volna rögzíteni, de színben sem tetszett, meg a rögzítés sem..
Vagy csak engem zavar az állandó lefelé tekintgetés a stucnira? Vagy itt mindenki kaméleon szemekkel és térlátással bír, csak én nem?!
http://www.testbike....computer-konzol
igy esztétikusabb,nem kell szigetelőszalag. használni meg ugy sem használják.
Vagy csak engem zavar az állandó lefelé tekintgetés a stucnira? Vagy itt mindenki kaméleon szemekkel és térlátással bír, csak én nem?! ![]()
én még autóban sem nézem folyamatossan a műszerfalat
mit kell ezen állandoan nézni?
Sziasztok!
Használ közületek valaki kerékpáros óra konzolt, ami a stucni elé nyúlik?
Ilyet találtam az ebayen:
http://www.ebay.co.u...T-/300875204116
Hasonlót keresnék itthon, jött már ilyen valakivel szembe boltban?
Az egyik kerékpárboltban egy műanyag rátétet javasoltak a stucnira amit gumipókkal kellett volna rögzíteni, de színben sem tetszett, meg a rögzítés sem..
Vagy csak engem zavar az állandó lefelé tekintgetés a stucnira? Vagy itt mindenki kaméleon szemekkel és térlátással bír, csak én nem?!![]()
ócó: http://www.ebay.com/...=item51b99f83a9
mindjárt licitálok rá.
Nem rossz.
Amúgy a C60-ról mit tudni? Szép muffolt váz, A klasszik változat vörösben vagy mélykékben meg egyenesen tetszik
A csőformák se' rosszak, egész kellemes összkép.
ha valak olcsón keres jónak tűnő pedált akkor láttam egy egész használhatót a dekában, saját márkás Btwin KEO-kompatibilis (bár én shimano SPD-SL párti vagyok) acél koptatóbetéttel és fém pedáltesttel, állítható rugóerővel, bontható csapággyal és elég könnyű is 280g körül 12-ért.
ezt a pedált linkeltem néhány hete. akkor még csak annyi volt odaírva,h hamarosan. én sztem is jó vétel lehet. hasonló áron van mint a kompozit keo,de sztem tartósabb.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Az alacsonyabb vázam (52 cc nyeregvázcső) 31.6os nyeregcsövet fogad, így 25cm-re kell kihúznom az optimális (kényelmes) nyeregmagassághoz a szárat. Itt már azért érezhetően tompít. No nem a gyári 31.6-os 400 grammos alu nyeregszár, hanem egy kínai C12 féleség, elég elasztikus. Az acélváz pont 6 cm-el magasabb cc, így ott pont 6 cm-el van kevésbé kihúzva a nyereg, 27.2-es alumínium, érezhetően kényelmesebb, bár. Az alacsonyabb vázban gyári kerékszett, elöl radiálba, hátul aszimmetrikusan fűzve teljesít, az acélváznál mezei 36-36 XXX-re fűzve. Az alacsonyabb váznál komfortban még ami dobott a műanyag nyeregszár után az a magasabb szövetsűrűségű (290tpi) külső gumi volt. (Vittoria Open Corsa Evo KS). A gyári csengsin külsőkhöz meg 400 grammos petrencéshez képest már karosszék a gépezet. Az acélban tervezem 25-ös gumi kipróbálását, amint a mostaniak csereérettek lesznek.
Olyan Cannondale Saeco váza volt kb. 1.5 éve HS-nek is eladó, valami vicc áron, talán 30k alatt, úgy rémlik, 25-ért, colos fejcsővel.
Igaz, elég nagy méretben (60)
nem véletlenül nincs 27,2-től eltérő méret a komfort nyeregcsövek közt: már attól rugalmasabb az egész,h vékonyabb a cső. sztem 1 sima 27,2-es csővel is rugózna már az egész nyereg rész.
Görgőn kell megnézni oldalról, pl egy montin nagyon durván megy előre-hátra a 27,2-es cső, de a 31,6-os is látványos. Országútin persze jóval kisebb az erőkar.
ez tényleg kafa volt anno, de még most se köpném le http://apro.bikemag....m-l216766.html# már csak azt nem értem mit raktak rá amitől ilyen atomnehéz lett.
Majdnem egy ilyet vettem két éve, de pont elvitték előlem.
A sebesség mindent megold.
ez tényleg kafa volt anno, de még most se köpném le http://apro.bikemag....m-l216766.html# már csak azt nem értem mit raktak rá amitől ilyen atomnehéz lett.
Hello! használ valaki közületek nyeregcső-átmérő szűkítőt (31,6-ról kellene lemenni 27,2-re) milyenek ezek, nem recsegnek-ropognak menet közben?
Történt ugyanis hogy hétvégén felültem a nyári vasra, vagyis műanyagra és rendesen felpumpálva szar utakon bizony hiányoltam a téli vas kényelmét. Igaz, hogy a téli az valóban vas meg 25-ös gumi van rajta nem agyonfúva, de elgondolkodtam egy "ergo" nyeregcső használatán. Van pár kifejezetten ilyen pl canyonnak, meg specialiezednek de ahogy szétnéztem mind 27.2-es, az árakról most ne beszéljünk mert az horror (canyon VCLS 2 vagy Ergon) Nekem meg 31.6-os a vázam, szóval érdekelne, hogy jó megoldás-e a szűkítő. Vagy hagyjam a pi..ba az egészet mert úgyis megszokom a nyárit megint (eddig 5 évig jó volt)
ha valak olcsón keres jónak tűnő pedált akkor láttam egy egész használhatót a dekában, saját márkás Btwin KEO-kompatibilis (bár én shimano SPD-SL párti vagyok) acél koptatóbetéttel és fém pedáltesttel, állítható rugóerővel, bontható csapággyal és elég könnyű is 280g körül 12-ért.
nem véletlenül nincs 27,2-től eltérő méret a komfort nyeregcsövek közt: már attól rugalmasabb az egész,h vékonyabb a cső. sztem 1 sima 27,2-es csővel is rugózna már az egész nyereg rész.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
bizony hiányoltam a téli vas kényelmét
ezért jó nyáron is a vas
![]()
Várjál, a legjobbat még nem is mondtam, még a full alu bringámat (villa is) is kényelmesebbnek éreztem! Ez alig volt rosszabb mint a téli. igaz, hogy az aluban fűzött kerekek vannak meg puhább a nyereg is a karbonban meg betonmerevek a kerekek is. A gyorsaságról meg súlyról ne beszéljünk, a karbon a merev kerekekkel üt mindent, nagyon...
a sorrend most kényelem szempontjából így néz ki:
Acél Trek, fűzött kerék 25-ös gumi - 12kg mindennel
Alu Principia fűzött kerék 24-es gumi - 9.8 kg mindennel
Karbon Scott gyári kerék 23-as gumi- 7.8 kg mindennel
Edited by petter78, 2014. March 05. - 14:12.
Montin évekig használtam. Be kell zsírozni a szűkítő és a váz között rendesen és nem fog recsegni. Annyi gond lehet, hogy a boltban kapható szűkítők nem túl pontosak, ezért lehet kell egy réteg sörösdoboz is a váz és a szűkítő közé.
Aluba acélba nem lenne kérdés, abba simán vállalnám, viszont ez karbon, ahol zsírozni nem lehet, esetleg "karbonzsír" de az igazából nem erre való, hanem súrlódást növel, hogy ne csússzon be a szár. Viszont láttam műanyag szűkítőt is valahol - termoplastic megjelöléssel, gondolom ez nem recseghet annyira.
Hello! használ valaki közületek nyeregcső-átmérő szűkítőt (31,6-ról kellene lemenni 27,2-re) milyenek ezek, nem recsegnek-ropognak menet közben?
Történt ugyanis hogy hétvégén felültem a nyári vasra, vagyis műanyagra és rendesen felpumpálva szar utakon bizony hiányoltam a téli vas kényelmét. Igaz, hogy a téli az valóban vas meg 25-ös gumi van rajta nem agyonfúva, de elgondolkodtam egy "ergo" nyeregcső használatán. Van pár kifejezetten ilyen pl canyonnak, meg specialiezednek de ahogy szétnéztem mind 27.2-es, az árakról most ne beszéljünk mert az horror (canyon VCLS 2 vagy Ergon) Nekem meg 31.6-os a vázam, szóval érdekelne, hogy jó megoldás-e a szűkítő. Vagy hagyjam a pi..ba az egészet mert úgyis megszokom a nyárit megint (eddig 5 évig jó volt)
ha valak olcsón keres jónak tűnő pedált akkor láttam egy egész használhatót a dekában, saját márkás Btwin KEO-kompatibilis (bár én shimano SPD-SL párti vagyok) acél koptatóbetéttel és fém pedáltesttel, állítható rugóerővel, bontható csapággyal és elég könnyű is 280g körül 12-ért.
Montin évekig használtam. Be kell zsírozni a szűkítő és a váz között rendesen és nem fog recsegni. Annyi gond lehet, hogy a boltban kapható szűkítők nem túl pontosak, ezért lehet kell egy réteg sörösdoboz is a váz és a szűkítő közé.
A sebesség mindent megold.
Hello! használ valaki közületek nyeregcső-átmérő szűkítőt (31,6-ról kellene lemenni 27,2-re) milyenek ezek, nem recsegnek-ropognak menet közben?
Történt ugyanis hogy hétvégén felültem a nyári vasra, vagyis műanyagra és rendesen felpumpálva szar utakon bizony hiányoltam a téli vas kényelmét. Igaz, hogy a téli az valóban vas meg 25-ös gumi van rajta nem agyonfúva, de elgondolkodtam egy "ergo" nyeregcső használatán. Van pár kifejezetten ilyen pl canyonnak, meg specialiezednek de ahogy szétnéztem mind 27.2-es, az árakról most ne beszéljünk mert az horror (canyon VCLS 2 vagy Ergon) Nekem meg 31.6-os a vázam, szóval érdekelne, hogy jó megoldás-e a szűkítő. Vagy hagyjam a pi..ba az egészet mert úgyis megszokom a nyárit megint (eddig 5 évig jó volt)
ha valak olcsón keres jónak tűnő pedált akkor láttam egy egész használhatót a dekában, saját márkás Btwin KEO-kompatibilis (bár én shimano SPD-SL párti vagyok) acél koptatóbetéttel és fém pedáltesttel, állítható rugóerővel, bontható csapággyal és elég könnyű is 280g körül 12-ért.