nos igen. a fekete vonalnál kellene lennie a kar aljának. nem csoda hogy 0mm-s hátranyúlású nyeregcsővel kompenzál http://bit.ly/1gsqmQc
Mutatok rosszabbat x )
Itt úgy voltam, hogy a kormány egyenes alsó részének hosszabbítása legyen a fékkar alja, a kormány felső egyenes része meg tkp. legyen a stucni "hosszabbítása" (a paralel vonalakkal szeretném szemléltetni)
Pöppet, 1-1.5cm-t fentebb kerül majd a nyereg mondjuk, mert a képen látható beállítás városi használatra, utcai lapos talpú cipőben való tekeréshez való, a stopli ad annyi extra magasságot, hogy úgy már kényelmetlen a felső holtponton félig-meddig genuflektált térdízület. x ) Sosem szoktam olyan magasra tenni a nyerget, hogy nagyon ki kelljen nyújtani a lábam, a sokak által "megfigyelt" "egyik oldalról a másikra csúszkálás" meg aztán szóba sem jöhet.
Ja, amúgy pezsgő fvk? Jó cucc, de 8-as. Ha eddig alsócsöves hetes rendszer ment, akkor nem lesz pontos a 8s fékváltókarral. Abban az esetben alternatíva az RSX A410-es ("kék feliratos" ) változata.