beszállok a tippversenybe, a bianchi pedállal együtt 8,85 kg :-)
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#9521
Posted 2014. April 04. - 12:02

#9522
Posted 2014. April 04. - 11:56

Pedig a szórt fény ideális, jól kijönnek a részletek
Amúgy nekem tetszik és ez nagy szó nálam, mert Bianchit sosem akartam, kivéve mikor 92-3 körül láttam egy szépet a bécsújhelyi SCS Intersportjában..
Súlyban mit tud? pedállal ahogy a képen van olyan 9,7 körül tippelném
Szerintem kevesebb A kerékszett elég könnyű, a record alkatrészek is, a nyereg is, én inkább 9.1 körülre, valamiért.
MJani: Köszönet a tippért, ahogy nézem, a PC-850 árban tkp. a HG50el vethető össze, de ezek szerint hosszabb életre számolhatok vele. A Shimano láncok meg jók lesznek trekkingre, azon úgyis hetes sor van
Edited by Vejne, 2014. April 04. - 11:57.
#9523
Posted 2014. April 04. - 11:51

szerettem volna szép fényképeket csinálni róla,de sajna felhős az ég nálunk.
Pedig a szórt fény ideális, jól kijönnek a részletek
Amúgy nekem tetszik és ez nagy szó nálam, mert Bianchit sosem akartam, kivéve mikor 92-3 körül láttam egy szépet a bécsújhelyi SCS Intersportjában..
Súlyban mit tud? pedállal ahogy a képen van olyan 9,7 körül tippelném
#9524
Posted 2014. April 04. - 09:24

szerettem volna szép fényképeket csinálni róla,de sajna felhős az ég nálunk.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9525
Posted 2014. April 04. - 09:07

Szép a Bianchi
jól áll neki a hosszú stucni, ellentétben vele http://apro.bikemag....hi-l222588.html
#9526
Posted 2014. April 04. - 08:56

ezzel az ss dologgal kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy milyen gyakran kell/szoktad utánaállítanod a láncfeszességet?
Az első egy-két terephasználat után mindig utána kellett állítani, aztán később már kibírt kb 200-300km-t is.
A sebesség mindent megold.
#9527
Posted 2014. April 04. - 07:26

Köszönet a tippekért A Trollogika úgy szól eredetileg:
Sachs New Success campagnolo kompatibilis sorral készült, s lánccal. A Sachsot megvette a SRAM, így Campy 8s dinoszauruszokhoz SRAM lánc kell, és kész.
Donciccio: nemhiába nem találod meg recikliéket ebayen. Nagyon negatívak a visszajelzések rájuk, s a becsületességüket sem sokan dicsérik. Akik pozitívan nyilatkoznak az üzletről, általában vagy társultak, vagy haverok. Hátha tudsz szerezni csészét külön, szerencsére sok a jó kereskedő itthon, akik egy része vállalja magát nemzetközi piacon is, s szinte csak pozitív értékeléseket kaptak.
Btw, pár napja ingyen szállítás volt a shopbuilderen, vettem egy 1literes kulacsot, s igen meglepő módon pár forróvizes öblítés után nincs semmiféle mellékíz, műanyagérzet, s tökéletesen is zár, nem csöpög, nem szivárog. Kellemes meglepetés az árhoz képest Főleg, hogy a kis gagyi műanyag kulacstartó nem nyöszörög tőle, nem kell erőltetni, lazán kivehető-visszatehető. Remélem, pár hónap múlva is ilyen véleményem lesz róla..
Edited by Vejne, 2014. April 04. - 07:38.
#9528
Posted 2014. April 04. - 00:37

sikerült összeépítenem a vasat:
azért savanyú a szőlő egy kicsit,mert 2 db monoblokk csészét kellett volna beszereznem,de sikerült egy hibás,törött komplett középrészt beszereznem nagyon rossz áron. üzletet direkt nem írok,h ne legyen hirig. nem tudom olvassák e a fórumot. privátban megírom bárkinek,h hol ne vásároljon. szóval még én is belefutok a xar üzletekbe. hozzá tartozik a sztorihoz,h amit vettem,annak egy része kuka. tehát plusz kiadás lesz. a legnagyobb hiba a türelem hiánya volt. tehát én hibáztam a legnagyobb részét az üzletnek. ami jobban elszomorít,az az,h az eladónak semmi lelkiismeret furdalása nincsen abból,h 1 eleve xar alkatrészt adott el. tudom: kereslet,kínálat. és én b@xtam el.
tudjátok mit. bevállalom,és inkább kiírom ide: a Recikli-be ilyen faszán árusítanak. telefonon kerestem először a boltot,annyit mondtak,h később keressem őket. vissza hívtam,majd a bolt hívott vissza,h van náluk ilyen alkatrész. az arc mondta,h sérült,repedt a csésze pereme,majd kérdeztem az árát. 30 euro,vagyis 9000 ft volt első körben a bemondott összeg. lealkudtam 8000 huf-ra,de tényleg az én faxságom,h elhoztam.
én szereltem sokak bringáját,boltokban is dolgoztam,de sohasem volt pofám ilyesmihez. ha nem tudtam megcsinálni vlmit,inkább ajánlottam olyat,aki ért hozzá. ha nem tudtam beszerezni,akkor ajánlottam azt aki be tudja szerezni,de sohasem adnék el,vagy szerelnék be olyan alkatrészt ami tudom,h rossz.
- SerpaPerec likes this
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9529
Posted 2014. April 03. - 22:59

PC-850-re szoktak esküdni az ss bingások, nekem is az van az ss montimon. Ja és a Puchra is az került 10ekm körül kellett cserélni.
ezzel az ss dologgal kapcsolatban szeretném megkérdezni, hogy milyen gyakran kell/szoktad utánaállítanod a láncfeszességet?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#9530
Posted 2014. April 03. - 22:01

Majd kiderül gyakorlatban
Ezért van értelme a 11s soroknak, lehet egyesével lépkedni
Amit még ki fogok próbálni, valami SRAM PC-870 szintű lánc, nem shimanoban. A mostani láncot valszeg még fel fogom dobni az új sorhoz, ha a nyúlásmérő nem esik bele. Ugyebár ez az ebayen Kínából vásárolt 2900 ft-os HG50-es, ami mondjuk a mechiszakik szerint eredeti, de sokan ijesztgetnek vele, hogy csak replika.
Minden esetre dobozban jött, leírással, shimano gyártási kód szerint 2012 júliusi, szóval akár eredeti is lehet.
PC-850-re szoktak esküdni az ss bingások, nekem is az van az ss montimon. Ja és a Puchra is az került 10ekm körül kellett cserélni.
A sebesség mindent megold.
#9531
Posted 2014. April 03. - 11:48

#9532
Posted 2014. April 03. - 09:22

nem lehet elég korán kezdeni:
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9533
Posted 2014. April 03. - 09:21

Majd kiderül gyakorlatban
Ezért van értelme a 11s soroknak, lehet egyesével lépkedni
Amit még ki fogok próbálni, valami SRAM PC-870 szintű lánc, nem shimanoban. A mostani láncot valszeg még fel fogom dobni az új sorhoz, ha a nyúlásmérő nem esik bele. Ugyebár ez az ebayen Kínából vásárolt 2900 ft-os HG50-es, ami mondjuk a mechiszakik szerint eredeti, de sokan ijesztgetnek vele, hogy csak replika.
Minden esetre dobozban jött, leírással, shimano gyártási kód szerint 2012 júliusi, szóval akár eredeti is lehet.
volt régen egy arany színű sedis lánc,azzal állítólag lazán eltekert az ember akár 20000 km-t is. nekem volt ilyen márkájú láncom. ezt adták a campához régen. igaz vlmi alap modell volt,de 1 szezont simán bírt nekem. akkor még kb 18-19000-ket mentem. a sedis-t megvette a sachs,és a sachs-ot a sram. ennyit a történelemről.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9534
Posted 2014. April 03. - 08:09

nem volt esetleg 13-23-as sor? nekem kevésszer volt olyan sorom amiben nem volt 16-os lánckerék,de nagyon nem szerettem. én inkább beáldozom a kicsit érte. a másik lánckerék,amivel nem nagyon tudtam megbarátkozni,az a 18-as. a télimre most ilyet tettem,mert talán ott lesz használva. adok neki még egy esélyt.
Majd kiderül gyakorlatban Ezért van értelme a 11s soroknak, lehet egyesével lépkedni
Amit még ki fogok próbálni, valami SRAM PC-870 szintű lánc, nem shimanoban. A mostani láncot valszeg még fel fogom dobni az új sorhoz, ha a nyúlásmérő nem esik bele. Ugyebár ez az ebayen Kínából vásárolt 2900 ft-os HG50-es, ami mondjuk a mechiszakik szerint eredeti, de sokan ijesztgetnek vele, hogy csak replika. Minden esetre dobozban jött, leírással, shimano gyártási kód szerint 2012 júliusi, szóval akár eredeti is lehet.
#9535
Posted 2014. April 03. - 06:36

http://apro.bikemag....i-l222257.html# hajjaj, ha jól látom, ez bizony 57*57-es
Elvileg holnap meglesz az új sorom, 12-23-as Miche. 12-13-14-15-17-19-21-23, szóval nem teljesen ideális, mert hiányzik a 16-os. De így meg tényleg sok lesz az az 53 nekem, annyira azért nem vagyok combos (annak ellenére, hogy most jóval erősebb vagyok, mint tavaly aug-szettember környékén voltam).
Minden esetre kíváncsi leszek a tapasztalatokra, meg a váltásteljesítményre majd. : )
nem volt esetleg 13-23-as sor? nekem kevésszer volt olyan sorom amiben nem volt 16-os lánckerék,de nagyon nem szerettem. én inkább beáldozom a kicsit érte. a másik lánckerék,amivel nem nagyon tudtam megbarátkozni,az a 18-as. a télimre most ilyet tettem,mert talán ott lesz használva. adok neki még egy esélyt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9536
Posted 2014. April 02. - 22:07

Tavalyi Tarjan Kupa (masters mezony) videoja is elkeszult, erosen roviditett, de a lenyeg benne van.
#9537
Posted 2014. April 02. - 19:32

http://apro.bikemag....i-l222257.html# hajjaj, ha jól látom, ez bizony 57*57-es
Elvileg holnap meglesz az új sorom, 12-23-as Miche. 12-13-14-15-17-19-21-23, szóval nem teljesen ideális, mert hiányzik a 16-os. De így meg tényleg sok lesz az az 53 nekem, annyira azért nem vagyok combos (annak ellenére, hogy most jóval erősebb vagyok, mint tavaly aug-szettember környékén voltam).
Minden esetre kíváncsi leszek a tapasztalatokra, meg a váltásteljesítményre majd. : )
#9538
Posted 2014. April 02. - 16:15

4 perc: versenyzői saller az okoskodó nézőnek
4,30 körül: zsűrikocsi előbb félig elüti a rider-t, majd áthajt az elsőkerekén
#9539
Posted 2014. April 02. - 13:58

Mit jelent a verzatilis?
Szerintem éppen fénykorát éli a kompakt, rengetegen használják. De ha kérdezed, hogy mi a probléma vele, tányér 50/34-en kívül nincs normális árban hozzá és szűk a kínálat, nagy a lépcső az 50 és a 34 között, sűrűbb sor kell hátra, ugyanez a probléma megvan 52/36-nál is, de tényleg jobb lenne gyárilag 52/36-tal.
Szinte majdnem mindegyik kombinációt használom (52/39, 53/39, 50/34, 50/36) többet-kevesebbet és azt kell, hogy mondjam, hogy nincs optimális. Versenyre itthon az 53/39 a nyerő de simán edzésre egyedül vagy laza bringázásra az 53/21 néha sok, ha azt szeretném, hogy forogjon is a lábam. Ennél jobban meg nem szívesen váltok keresztbe sokáig. Tavasszal alapozáskor ezért szinte végig kistányéroztam síkon is, csak az emelkedőkön tettem nagyra erőt fejleszteni (néhányan hülyének is néztek ezért :-) Tavaszra és egyedül bringázáshoz az 50/36-ot tartom most a legjobbnak 11/25-ös sorral. Ha legközelebb bringát veszek akkor az már 11-es lesz és azt hiszem ezzel a felállással fogom venni. Kistányért meg lehet kapni reletíve olcsón. abból elég az egyszerű is mert általában nincs rajta semmi extra váltást könnyítő csap vagy megmunkálás (a dura ace-n legalábbis nincs) a trükkök mindig a nagytányéron vannak, azok a drágák. és akkor marad a 34-es kistányér a Dolomitokra, mert oda meg kell, vagyis nem árt.
Persze, ha valakinek 70-80-as a kényelmes fordulata akkor mehet az 53/42 is
#9540
Posted 2014. April 02. - 12:49

Vejne, erre gondolsz "gagyi compact"? http://apro.bikemag....n-l222147.html#
Pozitívba fordított stucnija van.
Igen. Mondjuk az Onyxnak eleve hosszabb a fejcsöve, mint az Orcának, mert az Onyx inkább "grandfondosabb" váz volt, a szokásos receptre "hosszabb fejcső, hosszabb láncvilla, hosszabb tengelytáv" trióval.