Akkor 9,7-el csúnyán mellélőttem. Gratulálok, jó könnyű lett! Nem gondoltam volna, hogy befér akár 9 alá is (Delta Pedál, dugós stucni, acélvilla, stb). Azért ha megmérted rendes mérlegen is akkor dobd fel az adatot. Meg persze pici a váz is, nem az 55-57, amin eddig szocializálódtam.
Ha azt vesszük, hogy a hátsó agy 320 gramm körül van, az első 150 körül (plusz patentzárak), a felnik darabja 430-430, a küllők meg nem sima 2mm-esek, akkor a kerékszett nem nehéz. Ezek a stucnik ált. 250-270 grammban vannak, legalábbis ami nékem van 3ttt Record84 ilyesmi tömegű. A Rekord fékváltókarok 330-340 grammban vannak párban, a hátsó váltó 200 körül, a hajtókar középrésszel 880 körül állhat meg. Szóval a fő "bűnösök" a túlépített régi Campy fékek és a delta pedál
A váz mivel nem muffos, és kicsi is, így nem túl nehéz, a jobb acélvillák meg 600 gramm alá beférnek rövid nyakkal.
Titkon bíztam benne, hogy 9 kg alá esik, de biztonság kedvéért 9.1-re tippeltem
![]()
http://weightweenies...type=roadwheels
a custom kerékszettek közt sokat találsz, ami Donciccioéhoz nagyon hasonló. ie: Record agyak-Open Pro felnik, küllők meg szerintem DT Competitionök, de nem esküdnék meg rá.
Edited by Vejne, 2014. April 04. - 13:01.

Sign In
Create Account

Back to top








