Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#9501
Posted 2014. April 04. - 20:04

Ezt több géppel együtt linkeltem és ez lett kiválasztva mint legjobb, te túl sokat nem mondtatok róla, ellenben nagyon megtetszett hogy slx-es. Akkor ez most mennyire jó?
#9502
Posted 2014. April 04. - 19:57

A másiknak a szettje annyira jó? Esetleg van is vevőd a vázra meg villára?

#9503
Posted 2014. April 04. - 19:36

És milyen szintű csőszett ez a tange infinity? Columbus melyik csövéhez hasonlít a legjobban?
Aelle. Jó nehéz.
én a helyedben megvenném ezt:
http://apro.bikemag....os-l222614.html
eladnám a vázat-villával, és vadásznék egy megfelelő méretű vázat.
#9504
Posted 2014. April 04. - 19:32

#9505
Posted 2014. April 04. - 19:27

Grat a biancihoz donci, nagyon irigyellek xD
Szerintetek ez milyen?
http://apro.bikemag....on-l222448.html
kicsit sokat kérnek érte. ez a bringa erőteljesen 80-as évek vége.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9506
Posted 2014. April 04. - 19:22

Grat a biancihoz donci, nagyon irigyellek xD
Szerintetek ez milyen?
http://apro.bikemag....on-l222448.html
100ezerért 1050-est? Hahaha. Feléért reálisabb lenne. Oké, a hátsó kerék pezsgő-agyas, de itt van ez:
http://apro.bikemag....u-l222624.html#
jobb gép, és olcsóbb.
ja, csak a váltás-fékezés-kerékszett jobb rajta, a nyeregcső-nyereg-kormány nem. : )
Edited by Vejne, 2014. April 04. - 19:25.
#9507
Posted 2014. April 04. - 19:18

Szerintetek ez milyen?
http://apro.bikemag....on-l222448.html
#9508
Posted 2014. April 04. - 19:00

Donciccio: akkor egyszerű a képlet, "divatkerékszetted" van
Record agypár-Dt Revolution küllők-alu küllőanyák, kb 1600 gramm párban, bár a gyorszárral odaversz neki Egyébként nem egy szokványos kerékszett, úgy vettem észre, hogy ilyen hosszban (ugyebár az open pro alacsony felni, jó 294-295 mm-es küllőkre tippelek három keresztes fűzés esetén) nem szívesen használnak Revo küllőket, ált. a Compra esküsznek.
Sok különbség tömegben nincs mondjuk, így nagyobb tömeg esetén simán érthető, miért megy a választás a vastagabb küllőkre Egyébként kár, hogy a Ventot behozta a Campy 1700 gramm alá, mert akárhogy számolsz, annyi pénzből könnyebb kerékszettet nem fogsz tudni építeni. Bár valószínűleg egy értelmes alkatrészekből összeválogatott "házi" kerékszett meg tartósabb lesz.
260-as kormány? Akkor az elvileg 260 gramm kell, hogy legyen. Szép könnyű darab. Én amin meglepődtem, a BBB BHB-03 fastbar, ami a gyártó szerint 284 gramm, valójában csak 264:
http://www.bikeradar...b-fastbar-9406/
lemértem, és tényleg 264. Bárcsak az olaszok is így kezelnék a grammokat.!
Sikeresen leírtam 2-szer ugyanazt külön posztban. huh..
Edited by Vejne, 2014. April 04. - 19:12.
#9509
Posted 2014. April 04. - 18:56

Szep a Bianchi, es egesz jo a sulya is, figyelembe veve pl. a pedalt.
A kormany egy kicsit "nagy" aranyaiban -egy klasszikus olasszal szvsz jobban festene-, de ha ez a kenyelmes, akkor ezt kell hasznalni.
klasszikus olasz ez is. itm super italia pro 260. ez régen egy nagyon jó kormánynak számított.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9510
Posted 2014. April 04. - 18:53

Donciccio: azt hiszem, az DT revolution kell, hogy legyen, amit én már nem is mernék bevállalni
Egyébként csoda dolgokat lehet kihozni belőle, bár sokallom az árát. Alpina 2-1.7-2-es küllőket használ itthon egy közismert "kerekesbolt" építésre, s azzal is nagyon jó tömegűre hoznak ki kerékszetteket.
Árra szerintem jóval a DT alatt lesz, bár a minőségében nem vagyok biztos.
sztem simán be lehet vállalni. jelenleg eléggé hasonlítok Gombóc Artúrra,és elég jól bírja.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9511
Posted 2014. April 04. - 14:54

Errol jut eszembe, ez a cikk+videok, amit nemreg olvastam/neztem.
Marianne Vos fiukat vert meg gyerekkent.
Ez teljesen normális dolog, amíg nem indul meg a nagy mennyiségű ösztrogéntermelés addig nincs jelentős különbség a két nem között, pl jégkorongban is jól mennek a lányok, sőt fejlettebbek fejben és nagyobb a látómezőjük.
A sebesség mindent megold.
#9512
Posted 2014. April 04. - 14:52

Donciccio: azt hiszem, az DT revolution kell, hogy legyen, amit én már nem is mernék bevállalni Egyébként csoda dolgokat lehet kihozni belőle, bár sokallom az árát. Alpina 2-1.7-2-es küllőket használ itthon egy közismert "kerekesbolt" építésre, s azzal is nagyon jó tömegűre hoznak ki kerékszetteket.
Árra szerintem jóval a DT alatt lesz, bár a minőségében nem vagyok biztos.
#9513
Posted 2014. April 04. - 14:35

Szep a Bianchi, es egesz jo a sulya is, figyelembe veve pl. a pedalt.
A kormany egy kicsit "nagy" aranyaiban -egy klasszikus olasszal szvsz jobban festene-, de ha ez a kenyelmes, akkor ezt kell hasznalni.
#9514
Posted 2014. April 04. - 14:33

Akkor 9,7-el csúnyán mellélőttem. Gratulálok, jó könnyű lett! Nem gondoltam volna, hogy befér akár 9 alá is (Delta Pedál, dugós stucni, acélvilla, stb). Azért ha megmérted rendes mérlegen is akkor dobd fel az adatot. Meg persze pici a váz is, nem az 55-57, amin eddig szocializálódtam.
Nem olyan nehéz a súlyvadászat :-). Nekem egy 55-ös muffos acélváz (1,9kg) és egy rekordnehéz karbonvilla (600gr) párosra épített bringa állt meg 9284 grammon, pedállal, kulacstartókkal, km-órával együtt. És ha belegondolok, egy db igazán könnyű alkatrész van a bicajon, a 229 grammos hátsóagy.
#9515
Posted 2014. April 04. - 14:30

nem lehet elég korán kezdeni:
Errol jut eszembe, ez a cikk+videok, amit nemreg olvastam/neztem.
Marianne Vos fiukat vert meg gyerekkent.
http://racefietsblog...ar-leven-video/
#9516
Posted 2014. April 04. - 13:32

lehet,h 9 kg alatt van,mert mint írtam: egy régi mechanikus mérleggel mértem. sztem nem pontos. a hátsó kerekemet régebben lemértem. az 856 gramm,gyorszár nélkül,pucéran. igaz a gyári acél campa gyorszárat használom,ami ugye nem a pille súlyáról híres. tehát ezen is faraghatnék. van itthon egy készlet könnyű gyorszáram. végül is beépíthetném,akkor lemenne 9 kg alá. a stucni is könnyű,de annak nem tudom a tömegét. hosszában is meg van fúrva,és alu ékes. a pedál ami nagyon nehéz. 460 gramm körül van párban. szóval az bazi sok. a kulacstartót is lecserélhetném könnyebbre,de nagyon szeretem. így ez marad.
a küllők dt márkájúak,de nem tudom melyik nevű. 2-1,5-2 mm átmérőjű,és alu küllőanyával használom.
Edited by donciccio, 2014. April 04. - 13:34.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9517
Posted 2014. April 04. - 12:59

Akkor 9,7-el csúnyán mellélőttem. Gratulálok, jó könnyű lett! Nem gondoltam volna, hogy befér akár 9 alá is (Delta Pedál, dugós stucni, acélvilla, stb). Azért ha megmérted rendes mérlegen is akkor dobd fel az adatot. Meg persze pici a váz is, nem az 55-57, amin eddig szocializálódtam.
Ha azt vesszük, hogy a hátsó agy 320 gramm körül van, az első 150 körül (plusz patentzárak), a felnik darabja 430-430, a küllők meg nem sima 2mm-esek, akkor a kerékszett nem nehéz. Ezek a stucnik ált. 250-270 grammban vannak, legalábbis ami nékem van 3ttt Record84 ilyesmi tömegű. A Rekord fékváltókarok 330-340 grammban vannak párban, a hátsó váltó 200 körül, a hajtókar középrésszel 880 körül állhat meg. Szóval a fő "bűnösök" a túlépített régi Campy fékek és a delta pedál
A váz mivel nem muffos, és kicsi is, így nem túl nehéz, a jobb acélvillák meg 600 gramm alá beférnek rövid nyakkal.
Titkon bíztam benne, hogy 9 kg alá esik, de biztonság kedvéért 9.1-re tippeltem
http://weightweenies...type=roadwheels
a custom kerékszettek közt sokat találsz, ami Donciccioéhoz nagyon hasonló. ie: Record agyak-Open Pro felnik, küllők meg szerintem DT Competitionök, de nem esküdnék meg rá.
Edited by Vejne, 2014. April 04. - 13:01.
#9518
Posted 2014. April 04. - 12:52

a fotó ilyen lett:
megmértem egy régi mérleggel,ami még nem digitális. azzal,a képen lévő felállásban 9040 gramm lett. majd jövő héten megpróbálom lemérni digitális mérleggel. ha delta helyett keo-t tennék rá,akkor tuti lemenne 9 kg alá.
Akkor 9,7-el csúnyán mellélőttem. Gratulálok, jó könnyű lett! Nem gondoltam volna, hogy befér akár 9 alá is (Delta Pedál, dugós stucni, acélvilla, stb). Azért ha megmérted rendes mérlegen is akkor dobd fel az adatot. Meg persze pici a váz is, nem az 55-57, amin eddig szocializálódtam.
#9519
Posted 2014. April 04. - 12:40

a fotó ilyen lett:
megmértem egy régi mérleggel,ami még nem digitális. azzal,a képen lévő felállásban 9040 gramm lett. majd jövő héten megpróbálom lemérni digitális mérleggel. ha delta helyett keo-t tennék rá,akkor tuti lemenne 9 kg alá.
- petter78 likes this
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A