retró vagy nem, de ezek a cuccok egyre olcsóbbak http://ebay.eu/QTERaM
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#9461
Írta 2014. április 06. - 20:09

#9462
Írta 2014. április 06. - 16:51

itt 21 db Gazelle van, szóval körülbelül belőhető a tömeg, egyebek http://www.classicbi...sic-frames.html
Jó, jó, de egy duplán húzott 531 vagy 521-es váz és egy sima végig 1mm-es falvastagságú 500-as "heavy duty" váz közt azért JELENTŐS különbség lesz
A wheeler nagy.
Én annak a híve vagyok: Kisebb vázat tudsz kompenzálni egy hosszabb stucnival. Esetleg, ha érdekel kétszer húzott Tange csöves wheeler 600-as ultegrával, nézd meg ezt:
http://www.hasznaltb...=8&cc=15&p=1192
Milyen magassághoz keresel vázat? Mert a webes táblázatok véleményem szerint sokszor felülméreteznek.
Ridelife: sajnos 8s karokból egyre kevesebb van értelmes áron és jó állapotban. Talán, ha valaki megunja a Kláriszát, azt lehet jó áron szerezni majd (ST-2400). 8s campa ergopowert kb. ingyen kéne, hogy utánad hajítsák, annyira nem jó semmire ma már, mégis hülye áron megy, shimanonál meg talán lesz némi árcsökkenés amiatt, hogy boltból új Clarist tudsz venni "olcsón", s az is 100%ig kompatibilis a régi 8s váltókkal. Bowdenhúzás adapterre szükséged lesz, de ezt Te is tudod, a kérdés már csak az, hogy hetes vagy nyolcas karhoz.
De most én kérdezek
Fékhatás erősségében mennyit számít a felni oldalfalának kiképzése? Mert most voltam otthon, s meglepődtem, hogy a 2008as Veloce mennyivel jobban harap (digitális mondjuk.) a köszörült oldalfalú Khamsin felnin, mint a kétforgáspontos Centaur a Mexico 68 felniken. Utóbbi felnik oldalfala elég érdekes,
http://velobase.com/...um=107&AbsPos=5 A centaur fékekben alusarus fékbetétek vannak, szinte újak, a Velocében meg sima műanyag saruba tett gumik, a fék geometriája a Centaurnál az "oldszkúl" campa, amit a Szkeleton előtt gyártottak (cca. 2004-es évjáratról van szó). Marad, hogy a felni miatt gyatrányos a fékhatás.
síkos, mint egy büdös angolna, s eléggé nyúlós fékérzetet produkál. Lehet, ki kéne próbálnom más felnivel is.
Vejne módosította - 2014. április 06. - 17:01
#9463
Írta 2014. április 06. - 16:27

#9464
Írta 2014. április 06. - 16:21

#9465
Írta 2014. április 06. - 15:52

itt 21 db Gazelle van, szóval körülbelül belőhető a tömeg, egyebek http://www.classicbi...sic-frames.html
#9466
Írta 2014. április 06. - 15:51

#9467
Írta 2014. április 06. - 15:49

Az orbea nem tetszik valahogy. Az már modern nekem (kinézetre), illetve azt mondtad alsókategóriás a szett rajta. Mi a helyzet a giant-tal amit donci linkelt?
Árban jó, de karbon és 55-ös.
A sebesség mindent megold.
#9468
Írta 2014. április 06. - 15:46

#9469
Írta 2014. április 06. - 15:44

beszeltem az eladoval.sajnos ez egy 7-8 sebesseges kar ami lancvaltonal nem gaz de agyvaltonal az.
talan az lehet a megoldas hogy az indexracsni 8. fogat eltomitem epixival.
persze itt meg mar felmerul a kerdes hogy nem erne meg jobban venni egy 8as kart ami mukodik ha mar ugyis mokolni kell az indexracsnival.
gyakori aproban 8as sti kar (par) hasonlo aron?Vejne te elege kepben vagy a hasznalt piacon mi a velenyed?
ridelife módosította - 2014. április 06. - 15:46
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#9470
Írta 2014. április 06. - 15:26

makaimark, sima nem váétozo falvastagságu acélváz, kb. 2.6 kg lehet, végig 1mm falvastagsággal.. a bianchi nyrregcsöve 27,2 mm, a gazellé 26,8, a bianchi olaszmenetes, a gazelle angol, valamint az átdobo nem bilincses a bianchin, hanem konzolos... abszolut inkompatibilitás ;-)
más váz, esetleg az orbea aspin???
#9471
Írta 2014. április 06. - 15:10

http://apro.bikemag....sx-l223035.html
regebben volt szo rola hogy egy agyvaltot szeretnek fekvaltokarral mukodtetni.
7 sebesseges kar kell.sora es az sti-s rsx ilyen.
a linkelt kar nagy riziko lenne (az ar parra vonatkozik)?er ez ennyit?tudom nem illik ilyet kerdezni de abszolut nem vagyok kepben outis cuccok teren.
revon van cikk hasonlo szervizeleserol.ott az jott ki hogy ha raszanja az ember az idot es energiat ezek is javithatoak.en ilyen embernek erzem magam.
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#9472
Írta 2014. április 06. - 15:01

Nagyon köszönöm a véleményeket, hozzászólásokat. Mivel ti értetek a dologhoz hallgatok rátok
Vittore nagyon megtetszett az a váz, mit tudunk róla, milyen csövekből van? Illetve Vejne-re hallgatva lehet megveszem azt a bianchit megbontom és eladom a vázat. A cucokat pedig átszerelem a gizelle vázra ha az jó. Mit szóltok hozzá?
ezt találtam róla: http://www.lfgss.com/thread46985.html reynolds 500-as csövekből van. azért azt kérdezd meg az eladótól,h hátul mekkora a papucsok távolsága. 130 mm-nek kéne lennie,h a 8-9-10-11 fokozatú kerekeket be tudd tenni. ha nincs ennyi,akkor nem biztos,h megéri. át lehet alakítani,de macerás,és nem árt,ha vlki olyan csinálja,aki ért hozzá. a nyeregcső szinte biztos,h nem lesz jó bele. sztem 27.2 mm-es a bianchi-nak. a középrész is kérdéses. az első váltóhoz sztem kelleni fog bilincs. a gazelle fotókon nem láttam,h konzolos lenne. a bianchi vázat sztem 40 körül biztosan el lehet passzolni. szép állapotban van,és jó csövekből épült. sztem próbáld meg.
ezt még az ebay-on találtam: http://www.ebay.ca/i...t-/181307706213
donciccio módosította - 2014. április 06. - 15:05
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9473
Írta 2014. április 06. - 14:29


Vittore nagyon megtetszett az a váz, mit tudunk róla, milyen csövekből van? Illetve Vejne-re hallgatva lehet megveszem azt a bianchit megbontom és eladom a vázat. A cucokat pedig átszerelem a gizelle vázra ha az jó. Mit szóltok hozzá?
#9474
Írta 2014. április 06. - 14:08

MJani: a Gatorskinről gondoltam, hogy tartósabb, vagy esetleg a 4season változat. : ) De ha tényleg szélesebb, mint ami rá van írva, nem kecsegtet túl sok jóval. Pedig a józan ész azt diktálná, hogy alulméretezzék a gumikat, hogy utána büszkén hirdethessék, hogy x-y grammal könnyebb egy szélességben, mint a konkurencia..
23,5mm széles a 23-as, pont, mint a 25-ös durano-m, lehet ez inkább a többi gyártónak probléma, hogy erősen alulméretezik a gumijaikat.
A sebesség mindent megold.
#9475
Írta 2014. április 06. - 13:13

#9476
Írta 2014. április 06. - 09:40

kár,h méretben nem jó neked,de ez elég jó bringa: http://www.maxi-bike...0-f-kv-lt-karos
ez is jó vétel lehet: http://www.maxi-bike...5-f-kv-lt-karos igaz nem acél. ilyen méretet is keresel,ha jól emlékszem.
ezt már linkelted: http://www.maxi-bike...slx-shimano-105 ennél csak az a gáz,h 2x7 sebességes,és nem lenne neked egyszerű 2x8-ra varázsolni,fékváltókarosra. bár ez nem tudom szempont e neked.
Hát, valakit nem zavarna a nagy váz. Megvenné, lebontaná, a vázat lfgss-en eladná jó drágán, a lebontott szettet meg valami olcsóbb cromor vázra áttenné (mivel nagyobb vázról bontaná, így még a bowdenek hossza is megfelelő lenne..)
ha nem gond az aluváz meg alsókategóriás szett, akkor ez is jó lehet:
http://apro.bikemag....l-l222814.html#
MJani: a Gatorskinről gondoltam, hogy tartósabb, vagy esetleg a 4season változat. : ) De ha tényleg szélesebb, mint ami rá van írva, nem kecsegtet túl sok jóval. Pedig a józan ész azt diktálná, hogy alulméretezzék a gumikat, hogy utána büszkén hirdethessék, hogy x-y grammal könnyebb egy szélességben, mint a konkurencia..
#9477
Írta 2014. április 06. - 09:28

MJani nem verseny célra szeretnék venni. Tekerni szeretnék vele ide-oda ha kell, illetve leginkább növelni kicsit az állóképességem, edzeni. Napi 10km kb. Ilyesmire gondoltam, meg ezek mellett nagyon tetszenek is a muffolt acélvázak, az aerodinamikus, kecses formájú alkatrészek.
kár,h méretben nem jó neked,de ez elég jó bringa: http://www.maxi-bike...0-f-kv-lt-karos
ez is jó vétel lehet: http://www.maxi-bike...5-f-kv-lt-karos igaz nem acél. ilyen méretet is keresel,ha jól emlékszem.
ezt már linkelted: http://www.maxi-bike...slx-shimano-105 ennél csak az a gáz,h 2x7 sebességes,és nem lenne neked egyszerű 2x8-ra varázsolni,fékváltókarosra. bár ez nem tudom szempont e neked.
- Vejne kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9478
Írta 2014. április 06. - 08:33

Amin meg vagyok lepődve, hogy a gumikérdésre 99%ban válaszolt "GP4000S" és "GP Four Season" még nem került elő.
Én következő kiszemeltnek a GP4000S-t néztem ki, 25-ös szélességben. Tegye fel a kezét, aki ezeket itthon, boltban veszi meg, s nem netről rendeli. Mert ahol én idehaza GP4000S-t láttam, annak azért volt ára.
Mert versenygumi. Senki, itthon kétszer annyiba kerül, mint kint. Én 23-asban szeretem, akkora, mint a schwalbe 25-ösben. 25-ösben is nagyobb, mint a ráírt a méret?
MJani nem verseny célra szeretnék venni. Tekerni szeretnék vele ide-oda ha kell, illetve leginkább növelni kicsit az állóképességem, edzeni. Napi 10km kb. Ilyesmire gondoltam, meg ezek mellett nagyon tetszenek is a muffolt acélvázak, az aerodinamikus, kecses formájú alkatrészek.
Szerintem érdemesebb lenne egy közepes minőségű csövekből készült vázra épített bringát venned, pl cromor. A jobb csövek nem sokat adnak hozzá a bringához, de legalább jó drágák. Akár még fékváltókaros 600-as szettel szerelt bringa is kijön ebből az árból.
A sebesség mindent megold.
#9479
Írta 2014. április 06. - 08:04

Ja, nem annyira fontos, pláne, hogy sajna nem tudok nagyon sokat menni, így a nem annyira tartós is tartós lesz nálam:) Köszi.
Amin meg vagyok lepődve, hogy a gumikérdésre 99%ban válaszolt "GP4000S" és "GP Four Season" még nem került elő.
Én következő kiszemeltnek a GP4000S-t néztem ki, 25-ös szélességben. Tegye fel a kezét, aki ezeket itthon, boltban veszi meg, s nem netről rendeli. Mert ahol én idehaza GP4000S-t láttam, annak azért volt ára.
Sokan esküsznek a peremes szingóra is, de én nem látom az előnyét se árban, se tömegben, s nem hinném, hogy komfortra-tapadásra-útfekvésre többet nyújthat, mint egy becsületes peremes külső.
#9480
Írta 2014. április 05. - 23:01

Ha az ar nem fontos, lehet, hogy a tartossag sem fontos... De ez nem derul ki abbol amit irsz. Ha nem fontos, akkor pl. a Michelin Pro race is szuper valasztas.
Ja, nem annyira fontos, pláne, hogy sajna nem tudok nagyon sokat menni, így a nem annyira tartós is tartós lesz nálam:) Köszi.