Jó, jó, de egy duplán húzott 531 vagy 521-es váz és egy sima végig 1mm-es falvastagságú 500-as "heavy duty" váz közt azért JELENTŐS különbség lesz 
A wheeler nagy.
Én annak a híve vagyok: Kisebb vázat tudsz kompenzálni egy hosszabb stucnival. Esetleg, ha érdekel kétszer húzott Tange csöves wheeler 600-as ultegrával, nézd meg ezt:
http://www.hasznaltb...=8&cc=15&p=1192
Milyen magassághoz keresel vázat? Mert a webes táblázatok véleményem szerint sokszor felülméreteznek. 
Ridelife: sajnos 8s karokból egyre kevesebb van értelmes áron és jó állapotban. Talán, ha valaki megunja a Kláriszát, azt lehet jó áron szerezni majd (ST-2400). 8s campa ergopowert kb. ingyen kéne, hogy utánad hajítsák, annyira nem jó semmire ma már, mégis hülye áron megy, shimanonál meg talán lesz némi árcsökkenés amiatt, hogy boltból új Clarist tudsz venni "olcsón", s az is 100%ig kompatibilis a régi 8s váltókkal. Bowdenhúzás adapterre szükséged lesz, de ezt Te is tudod, a kérdés már csak az, hogy hetes vagy nyolcas karhoz.
De most én kérdezek 
Fékhatás erősségében mennyit számít a felni oldalfalának kiképzése? Mert most voltam otthon, s meglepődtem, hogy a 2008as Veloce mennyivel jobban harap (digitális mondjuk.) a köszörült oldalfalú Khamsin felnin, mint a kétforgáspontos Centaur a Mexico 68 felniken. Utóbbi felnik oldalfala elég érdekes,
http://velobase.com/...um=107&AbsPos=5 A centaur fékekben alusarus fékbetétek vannak, szinte újak, a Velocében meg sima műanyag saruba tett gumik, a fék geometriája a Centaurnál az "oldszkúl" campa, amit a Szkeleton előtt gyártottak (cca. 2004-es évjáratról van szó). Marad, hogy a felni miatt gyatrányos a fékhatás.
síkos, mint egy büdös angolna, s eléggé nyúlós fékérzetet produkál. Lehet, ki kéne próbálnom más felnivel is.
Vejne módosította - 2014. április 06. - 17:01