Értem, köszi. És a radiál fűzés az erősebb vagy gyengább kerekeket eredményez mint pl. egy 3 keresztes?
Megbízhatóbb a 3keresztes. A keresztezett fűzés merevebb oldalirányban, de van egy képlékenysége a függőleges hatásokra, ami segít tompítani a rezgéseket az út felől. A radiális előnye, hogy függőleges irányban merevebb, könnyebb a rövidebb küllőzés miatt, meg jobban néz ki, de ugyanakkor az agyperemet is nagyobb mértékben terheli. Szűz agynál nem probléma, de ha már volt befűzve 3keresztre az agyad, ne fűzd újra sugarasan, mert a perem lehet, hogy nem fogja bírni..
Donciccio kerékszettje egy példája annak, miket tudsz kihozni a hagyományos kerékszettekből. Tipp lehet: 105-ös agyszetthez Mavic Open Sport felni (490 gramm darabja) DT competition küllőkkel (olcsóbb mint a revolution, és azért középen vastagabb, így kissé merevebb lesz a fűzés) alu küllőanyákkal, és tippre olyan 1850 gramm körüli kerékszetted lesz. 
ez itt open proval van mondjuk:
http://www.thecyclec...o_wheelset.html
amúgy érdemes megnézned http://tuttibringa.hu kerékkínálatát v árajánlatot kérned tőlük is, mert néha jó dolgok fordulnak ottan meg. 
MakaiMark: ne írj, a telefon sokszor célravezetőbb. Ugyanis lehet,mire észreveszik a mailed, elúszik a hajó.
PS: ha irritálóan nagy hülyeségeket írok, szóljatok.. nem akarom a színvonalat lehúzni.
Edited by Vejne, 2014. April 07. - 14:02.