Vennek karbon 1 1/8-os karbon villat, kb. 22cm-s nyak kell. Hasznaltat is.
Van valakinek otlete hol lehet esetleg boltban ilyet nem tul dragan?
itt akad 1-2 jó vétel: http://www.planetx.c...?sort=price-asc
Vennek karbon 1 1/8-os karbon villat, kb. 22cm-s nyak kell. Hasznaltat is.
Van valakinek otlete hol lehet esetleg boltban ilyet nem tul dragan?
itt akad 1-2 jó vétel: http://www.planetx.c...?sort=price-asc
ave,
magánban írni akartam neked egy pótbicikliről, de nem fogad a bikemag leveleződ új üzenetet. (57-es 8-as Ultegra 600, Vitus szénszálas, csöves, Wolber kerekekkel, ld. rvmg mutasd mid van 2014. febr. 16.)
Vennek karbon 1 1/8-os karbon villat, kb. 22cm-s nyak kell. Hasznaltat is.
Van valakinek otlete hol lehet esetleg boltban ilyet nem tul dragan?
A Tahi idofutamon melegitettem gorgon, azota nem csereltem vissza a gyorszarat. Koszi a tippet!
Az jo hir. Johet info arrol, hogy ki/hol/mennyiert.
Igazan persze most az bosszant, hogy mi a fenevel fogok a hetvegen versenyezni... A 11kg-s acellal hegyi versenyt? :/
Ház ez igazi szívás, bad luck. Menj be a Probike-ba vagy hívd fel őket és érdeklődj náluk. Ők már többször javíttattak karbont jó minőségben, megvan hozzá az emberük (ha jól tudom akkor a bringás Szeghalmi apja) szerintem ők biztosan tudnak segíteni de meglepne ha hétvégére összejönne. A helyedben néznék valakitől cserebringát.
Ha simán csak cső sérül azt biztosan meg tudják oldani. Törött csövekből is lett már náluk újra bringa úgy, hogy alig mondod meg, hogy javítva volt. A papucs az más tészta, az azért bonyolultabb picit.
bájdevéj te a Look-al görgőzöl??? (gyorszár miatt)
Mcmester megoldást javasoltak ennél a cikknél:
http://bikemag.hu/ma...l-z-ig#comments
"Campa berágódás elleni védelem : A kapaszkodó körmök hátsó, tehát nem terhelt oldalait megreszelni kb. 0,3mm-t, mindegyiket. Aztán a campa testre úgy felhúzni, h előtte két csepp pillanatrag.-val a kazettatest bordák terhelt éleire 0,2-es hézagolólemezt ragasztunk. Ilyet beszerezni nem probléma, méretre vágni már esetleg igen. Eltávolítható, nem teszzük tönkre a kazettatestet. A hézagolólemez
eloszlatja a nyomást, megszünik a benyomódás, berágódás."
mondjuk alacsony bordás shimano rotornál nehezebb a megfelelő méretű acéllemezt kivágni. Meg nem is hangzik túl elegánsan, bár kétség kívül ötletes és frappáns. : D
Olvastam, de nehezen kivételezhető. Régebben gondolkoztam hasonló megoldáson, a 0,2-es helyett mindenképpen vastagabb lemez kéne.
A sebesség mindent megold.
Rutinos alu rotor használó vagyok, 2009 óta vannak folyamatosan ilyen kerekeim. A 13-as is berágja magát, az nem gond, csak ne vágja át a bordákat. 17-esem van/volt országúton, azzal nem volt gond, főleg, hogy csak versenyeken használtam. De most 10-es sorom lett és az ultegra sort lebutították, csak a felső három van tartóbakon. 11-28-at használok edzésen, de kéne egy másik sor is versenyekre, a 11-25-tel nem vagyok előrébb, mert ott is külön van a 19-es, ebből a szempontból a 11-23 lenne jó, de azt meg nem biztos, hogy szeretni fogom.
Mcmester megoldást javasoltak ennél a cikknél:
http://bikemag.hu/ma...l-z-ig#comments
"Campa berágódás elleni védelem : A kapaszkodó körmök hátsó, tehát nem terhelt oldalait megreszelni kb. 0,3mm-t, mindegyiket. Aztán a campa testre úgy felhúzni, h előtte két csepp pillanatrag.-val a kazettatest bordák terhelt éleire 0,2-es hézagolólemezt ragasztunk. Ilyet beszerezni nem probléma, méretre vágni már esetleg igen. Eltávolítható, nem teszzük tönkre a kazettatestet. A hézagolólemez
eloszlatja a nyomást, megszünik a benyomódás, berágódás."
mondjuk alacsony bordás shimano rotornál nehezebb a megfelelő méretű acéllemezt kivágni. Meg nem is hangzik túl elegánsan, bár kétség kívül ötletes és frappáns. : D
Most megneztem, adtak egy tartalek valtotarto fulet is a vazhoz. Nezem, nezem, es most latom, hogy eg es fold a biciklin levo es a tartalek.
A tartalek kb. 1.5mm vastag, ez tuti elhajlott volna. Persze a manualban egy szo sincs errol...

Az jo hir. Johet info arrol, hogy ki/hol/mennyiert.
Igazan persze most az bosszant, hogy mi a fenevel fogok a hetvegen versenyezni... A 11kg-s acellal hegyi versenyt? :/
Szia!
Két cégről tudom hogy Carbon javítással foglalkozik néha.
Az egyik kapcsolatok nélkül megközelíthető és elismert kompetencia: hadács boats Balatonkörnyéke (http://www.hodacs.hu/hu/), a másikat pedig a reptér környékén keresd, de őket kontakt nélkül kár zavarni.
Árakat nem tudok sajnálom.
Ez a nagy vázméret miatt lehetséges, vagy tényleg ekkora kolbász ez a váz? http://bit.ly/1n4NKIS
Az jo hir. Johet info arrol, hogy ki/hol/mennyiert.
Igazan persze most az bosszant, hogy mi a fenevel fogok a hetvegen versenyezni... A 11kg-s acellal hegyi versenyt? :/
Gyok kettovel ma sikerult ugy eldolnom, hogy elrepedt a hatso papucs.
Ami igazan bosszanto, hogy az alu valtotarto ful egyaltalan nem hajlott el, pedig hat azert volna.
Lehet ilyet javitani valahogy?
Ez karbon, igaz? Ha igen, lehet javítani, Viccesnek volt hasonló problémája szezon végén és megcsinálták neki.
A sebesség mindent megold.
Esetleg vele föl tudod venni a kapcsolatot? Ezek az eldőlős dolgok ilyenek, nekem szerencsére csak papucs hajlott el, de úgy, hogy a váltókanál felső 4 lánckeréken a küllők között volt már..
Ize, ez karbon papucs. O meg femhez irt, igy ranezesre...
Gyok kettovel ma sikerult ugy eldolnom, hogy elrepedt a hatso papucs.
Ami igazan bosszanto, hogy az alu valtotarto ful egyaltalan nem hajlott el, pedig hat azert volna.
Lehet ilyet javitani valahogy?
Esetleg vele föl tudod venni a kapcsolatot? Ezek az eldőlős dolgok ilyenek, nekem szerencsére csak papucs hajlott el, de úgy, hogy a váltókanál felső 4 lánckeréken a küllők között volt már..
Gyok kettovel ma sikerult ugy eldolnom, hogy elrepedt a hatso papucs.
Ami igazan bosszanto, hogy az alu valtotarto ful egyaltalan nem hajlott el, pedig hat azert volna.
Lehet ilyet javitani valahogy?

En fogyasztok L karnitint, ilyesmi folyekonyt. Nem vettem eszre igazan semmi extrat. Persze en eleg sovany vagyok mar igy is, lehet aki jobban ki van parnazva, annak eszrevehetobb a hatasa.
kéne egy kis segítség fogyás ügyben. kinéztem magamnak ezt a terméket: http://www.biotechus...70000mg-chrome/ használ e vlki ilyet,ha igen,akkor mennyire vált be. tudom,h nem vág a témába,de nem találtam hozzá normális topikot. heti 350-400 km kellene nekem minimum,h magamtól tudjak fogyni. ezt biztosra tudom,mert néhány éve kb ennyi km-el jött le rólam 15 kg. sajna nem tudom,h tudnék e menni ennyit a jelenlegi munkám miatt. tervezni sem tudok,mert nem mindig tudok időben elindulni.
hasonló dolog segitett(kicsit) a lényeg hogy kevesebbet egyél és többet mozogjál. Tekerjél annyit amennyit tudsz,de ne ugy ahogy bírod
én pik-pak leadtam 20 kilot,igaz volt is miből. Ha jól csinálod(gondolom hogy tudod hogyan kell jól csinálni) meglepödsz milyen gyorsan felszívod magad(állitolag a test emlékszik) aztán mire feleszmélsz már ott fogsz állni a rajtvonalnál(hisz ahogyan mondják:ezt nem lehet abba hagyni)
Sajnos nincs rá garancia, hogy nem rágja be magát..
http://forums.mtbr.c...hub-835444.html
itt már a 15t-s is nyomot hagyott a kazettatesten.
Rutinos alu rotor használó vagyok, 2009 óta vannak folyamatosan ilyen kerekeim. A 13-as is berágja magát, az nem gond, csak ne vágja át a bordákat. 17-esem van/volt országúton, azzal nem volt gond, főleg, hogy csak versenyeken használtam. De most 10-es sorom lett és az ultegra sort lebutították, csak a felső három van tartóbakon. 11-28-at használok edzésen, de kéne egy másik sor is versenyekre, a 11-25-tel nem vagyok előrébb, mert ott is külön van a 19-es, ebből a szempontból a 11-23 lenne jó, de azt meg nem biztos, hogy szeretni fogom.
A sebesség mindent megold.
Használ itt valaki shimano rendszerben alu kazettatesthez olyan sort, amin a 19-es már nem alu tartóbakon van?
Sajnos nincs rá garancia, hogy nem rágja be magát..
http://forums.mtbr.c...hub-835444.html
itt már a 15t-s is nyomot hagyott a kazettatesten.