a héten már tudtam néhány km-t menni a bianchi-val. nagyon jó cimbik leszünk,úgy érzem. https://www.youtube....h?v=po1GUcxSqyo
még nem sok tapasztalatom van vele,de azt már észrevettem,h nagyon kicsi különbség van a c40-es karbon váz,és a columbus genius csöves acél váz között. kb 300 gramm van a két váz között,de menet tulajdonságaiban alig van vlmi differencia. talán egy kicsivel merevebb a karbon,de tényleg nem sokkal. alig érezni. nagyon jó hajtani. ma voltam vele a Naszály hegyen,ami nekem amolyan tesztpályának felel meg. van benne hajtű kanyar, hosszú egyenes a nagyobb sebesség eléréséhez. meg persze a Mészkőember is ma van/volt,és megnéztem a versenyzőket. http://meszkoember.w...u/verenykiiras/ én csak szépen,lassan felporoszkáltam,mert még mindig nem vagyok tökéletes állapotban. lefele sem nyomtam meg,de az egyenes részeken azért hagytam gurulni a bringát. a geometriára sem lehet panasz: még nagyobb sebességnél is elég stabil a járgány. a csövek kialakítása is sokat dob a latba. sztem e miatt is ilyen jó az irányítása. régen nem annyira értettem,h a profi versenyzők miért nem használtak minden versenyre szénszálas vázat. itt a 90-es évek elejére,közepére gondolok. gondolok itt olyan csapatokra akik pl.: colnago-val tekertek. most ezzel a vázzal értettem meg: tényleg annyira kevés a különbség. mondjuk nem hasonlítanám már össze a mai,modern vázakkal,de a régi karbonnal ez a csőszett simán felveszi a versenyt.
Edited by donciccio, 2014. April 13. - 14:11.