ilyen egy igazi igénytelen barom, 0,5 cm3 agytérfogattal. és még kurjongat, amikor előzi a buszt.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#9341
Írta 2014. április 13. - 19:03
#9342
Írta 2014. április 13. - 18:35
Szerintem életbiztosítás. Teljesen mindegy a sisak hiánya, ilyen tempónál már szépségtapasznak sem jó
Tetszik a GTR ebben a színösszeállításban-bandázzsal. : )
Vejne módosította - 2014. április 13. - 18:36
- SerpaPerec kedveli ezt
#9343
Írta 2014. április 13. - 17:28
Milyen a középrész merevsége? A muffos megoldás elméletileg merevebb a TIG-nél, de lehet hogy nem érezhető. A Bianchi középrésze mögött van merevítő híd? Szokták keverni is a TIG+muff illesztést, ilyenkor a középcsapágyház illesztéseit muffolják: http://www.torelli.c...l/countach.html
Persze lehet hogy esetedben a 102mm-s középcsapágy önmagában megoldja, hogy ne legyen kolbászos a hajtás.
az enyémen nincsen merevítés. van egy kis kihajlása,de ez megvolt a c40-nél is. sztem a hajtókar miatt van. mondjuk a titán tengely is hajlik egy kicsit,de nem vészes. szóval nem kell emiatt az első váltót állítgatni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9344
Írta 2014. április 13. - 16:48
a héten már tudtam néhány km-t menni a bianchi-val.
nagyon jó cimbik leszünk,úgy érzem. https://www.youtube....h?v=po1GUcxSqyo
még nem sok tapasztalatom van vele,de azt már észrevettem,h nagyon kicsi különbség van a c40-es karbon váz,és a columbus genius csöves acél váz között. kb 300 gramm van a két váz között,de menet tulajdonságaiban alig van vlmi differencia. talán egy kicsivel merevebb a karbon,de tényleg nem sokkal. alig érezni. nagyon jó hajtani. ma voltam vele a Naszály hegyen,ami nekem amolyan tesztpályának felel meg. van benne hajtű kanyar, hosszú egyenes a nagyobb sebesség eléréséhez. meg persze a Mészkőember is ma van/volt,és megnéztem a versenyzőket. http://meszkoember.w...u/verenykiiras/ én csak szépen,lassan felporoszkáltam,mert még mindig nem vagyok tökéletes állapotban. lefele sem nyomtam meg,de az egyenes részeken azért hagytam gurulni a bringát. a geometriára sem lehet panasz: még nagyobb sebességnél is elég stabil a járgány. a csövek kialakítása is sokat dob a latba. sztem e miatt is ilyen jó az irányítása. régen nem annyira értettem,h a profi versenyzők miért nem használtak minden versenyre szénszálas vázat. itt a 90-es évek elejére,közepére gondolok. gondolok itt olyan csapatokra akik pl.: colnago-val tekertek. most ezzel a vázzal értettem meg: tényleg annyira kevés a különbség. mondjuk nem hasonlítanám már össze a mai,modern vázakkal,de a régi karbonnal ez a csőszett simán felveszi a versenyt.
Milyen a középrész merevsége? A muffos megoldás elméletileg merevebb a TIG-nél, de lehet hogy nem érezhető. A Bianchi középrésze mögött van merevítő híd? Szokták keverni is a TIG+muff illesztést, ilyenkor a középcsapágyház illesztéseit muffolják: http://www.torelli.c...l/countach.html
Persze lehet hogy esetedben a 102mm-s középcsapágy önmagában megoldja, hogy ne legyen kolbászos a hajtás.
#9345
Írta 2014. április 13. - 14:04
a héten már tudtam néhány km-t menni a bianchi-val.
nagyon jó cimbik leszünk,úgy érzem. https://www.youtube....h?v=po1GUcxSqyo ![]()
még nem sok tapasztalatom van vele,de azt már észrevettem,h nagyon kicsi különbség van a c40-es karbon váz,és a columbus genius csöves acél váz között. kb 300 gramm van a két váz között,de menet tulajdonságaiban alig van vlmi differencia. talán egy kicsivel merevebb a karbon,de tényleg nem sokkal. alig érezni. nagyon jó hajtani. ma voltam vele a Naszály hegyen,ami nekem amolyan tesztpályának felel meg. van benne hajtű kanyar, hosszú egyenes a nagyobb sebesség eléréséhez. meg persze a Mészkőember is ma van/volt,és megnéztem a versenyzőket. http://meszkoember.w...u/verenykiiras/ én csak szépen,lassan felporoszkáltam,mert még mindig nem vagyok tökéletes állapotban. lefele sem nyomtam meg,de az egyenes részeken azért hagytam gurulni a bringát. a geometriára sem lehet panasz: még nagyobb sebességnél is elég stabil a járgány. a csövek kialakítása is sokat dob a latba. sztem e miatt is ilyen jó az irányítása. régen nem annyira értettem,h a profi versenyzők miért nem használtak minden versenyre szénszálas vázat. itt a 90-es évek elejére,közepére gondolok. gondolok itt olyan csapatokra akik pl.: colnago-val tekertek. most ezzel a vázzal értettem meg: tényleg annyira kevés a különbség. mondjuk nem hasonlítanám már össze a mai,modern vázakkal,de a régi karbonnal ez a csőszett simán felveszi a versenyt.
donciccio módosította - 2014. április 13. - 14:11
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9346
Írta 2014. április 12. - 18:01
Sziasztok, erről mi a véleményetek?
http://apro.bikemag....ar-l224347.html
Vagy inkább a wheeler?
54 Nagy. Neked. Plusz "húsvéti tojás": Sora fékváltókar VELOCE fékekkel. 23-as gumi kifér, talán.
Ugyebár gyorskioldó nulla.
#9347
Írta 2014. április 12. - 16:24
- Vejne kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9348
Írta 2014. április 12. - 15:37
#9349
Írta 2014. április 12. - 14:46
Ja bocs, nem tudtam, h antik bicajokkal versenyeztek.
Csak antik bringából van olyan, ahol végig házban megy a fékbovden. Ha összerakod mai fékekkel, akkor is nyúlós lesz a fékérzés és sokkal nagyobb erővel kell húzni. Meg sokat számít, hogy ki húzza a féket, mennyire tanult meg fékezni, pl nekem sem blokkol a hátsókerekem könnyedén hiába vannak jó fékeim.
A sebesség mindent megold.
#9350
Írta 2014. április 12. - 13:57
170 cm magas vagyok. De ezt elolvasva inkább én is a belső lábhossz alapján számoltam ki a megfelelő vázméretet. (81cm a belső lábhosszam)
http://revomag.hu/20...testre-szabasa/
az én téli bringám ugyan ilyen méret,mint a wheeler. középtől a tetejéig 52 cm. kell bele egy 120 mm-es stucni,és tuti jó lesz.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9351
Írta 2014. április 12. - 09:12
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9352
Írta 2014. április 12. - 08:50
170 cm magas vagyok. De ezt elolvasva inkább én is a belső lábhossz alapján számoltam ki a megfelelő vázméretet. (81cm a belső lábhosszam)
http://revomag.hu/20...testre-szabasa/
nem lesz bajod az 50cc-vel.. Ő pl. 176 cm:
http://bolha.testbik...php?clid=180314
amúgy a bringát nem ajánlom. Titkol sok dolgot, amit én láttam-tudok, plusz ettől olcsóbban vette 1 éve : D
#9353
Írta 2014. április 12. - 08:37
http://revomag.hu/20...testre-szabasa/
#9354
Írta 2014. április 12. - 08:36
10-ért lett record monoblokk. titán tengelyes.
Nyugodtan leírhatod, szerintem, hogy kitől, honnan, ha nem magánszemély
Csak, hogy legyen pozitív példa is hazai viszonylatban, ha már a Delfinmosót annyira szapulják minden fórumon. ![]()
#9355
Írta 2014. április 12. - 07:50
elég drága a komplett csere, chorus 102mm nincs 20e alatt-
az utángyártottak meg ki tudja milyenek, hiába kevesebb mint fele az ár http://bit.ly/QPMBuy
10-ért lett record monoblokk. titán tengelyes. ![]()
donciccio módosította - 2014. április 12. - 08:03
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9356
Írta 2014. április 12. - 07:43
Egész jó tényleg az a wheeler donci, csak hát az kb c-c 50-es, ami szerintem nagyon kicsi
milyen magas is vagy?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9357
Írta 2014. április 12. - 06:54
Megnézem, hogy lenyomott hátsókerékkel, hogyan blokkolod a hátsókereket egy 25évvel ezelőtti fékkel.
Ja bocs, nem tudtam, h antik bicajokkal versenyeztek. ![]()
#9358
Írta 2014. április 12. - 06:15
Rövid a memóriám, de milyen magas is MakaiMark?
mert mindig netes kalkulátorokra hivatkozik, de azok közt van, ami felülméretez. Meg annyi adalék:
a saját vázam 2cm-el magasabb, mint amilyen hosszú. Egy havernak a kotter acélváza viszont 1cm-el hosszabb, mint amilyen magas, szóval kihúzott nyeregcsővel én is kényelmesen elhasználom a gépet, annak ellenére, hogy magasságra van bőven különbség a két váz közt.
Ha nem valami extra VTG nyeregcsöved van, ami 18-20cm hosszú, akkor a váz magasságát könnyű kompenzálni. Szerintem. Igaz, nekem sok okos mondja, hoyg kicsi a váz a magasságomhoz, de szerintem nettó hülyeség..
#9359
Írta 2014. április 12. - 06:06
Egész jó tényleg az a wheeler donci, csak hát az kb c-c 50-es, ami szerintem nagyon kicsi
a wheeler tuti nagyobb c-c 50-nél. sztem annál is nagyobb,mint a hirdetésben van. sztem meg kéne nézzed,mert nem fogsz jobbat találni rövid időn belül.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#9360
Írta 2014. április 11. - 22:33
Blokkoló keréknél nem mindegy a fékerő?
Megnézem, hogy lenyomott hátsókerékkel, hogyan blokkolod a hátsókereket egy 25évvel ezelőtti fékkel. ![]()
A sebesség mindent megold.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





