Sziasztok!
Létezik tárcsafékes országúti karbonvilla? A városi gépembe elkelne legalább elöl normális fékhatás. 32-es külsővel tolom. Vagy ez már cyclocross villa inkább?
Sziasztok!
Létezik tárcsafékes országúti karbonvilla? A városi gépembe elkelne legalább elöl normális fékhatás. 32-es külsővel tolom. Vagy ez már cyclocross villa inkább?
Nagyon hasonló a betűstílus?
Még jó, hogy Zero néven van portékája mindkét cégnek, bár már csak a Coke gyártja azt alumíniumból. ![]()


Nagyon szemezek az Alur-ral de nekem konkrétan azt mondta egy családtag hogy kitagad ha megveszem
Azt nem tudom hogy mit csinál ha átmatricáznám, valószínüleg tettlegességgel végződne
Miért, mert olyan rossz allűrökkel bír? : D
Egyébként mi pumpálta fel így az árakat? Nemrég (kb. 1.5 éve) még 70-80ért tudtál szerezni jó állapotú Tricoloros gépet, fékváltókarral. Most meg jó 10-20%-al drágább minden..
7,9kg acélvázzal, menetkészen, nos igen a Spirit csőszett és a muffnélküli ezüstforrasztás ilyet tud. azt gondoltam egyébként hogy a Spirit-nél van súlylimit, de pl itt nincs feltüntetve, csak a rozsdamentesnél http://www.classicbi...eel-frames.html Hát én maradok a Zona-nál és a sörnél :-)
sztem nem könnyebb az a váz az enyémnél. legfeljebb több szénszálas cucc van rajta,amit én meg el szeretnék kerülni. kapásból a pedálja sztem a negyede az enyémnek. mármint a tömege.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
sprint és gyors váltás: mekkora szopó lehetett alsócsöves karral sprintelés közben / előtt (?) váltani
térdel lerúgom.
egyébként előtte váltottak/váltottam. én még alsó csöves váltókarral versenyeztem. még előtte ki kellett választani az áttételt,aztán gyia.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
sprint és gyors váltás: mekkora szopó lehetett alsócsöves karral sprintelés közben / előtt (?) váltani
akkor az volt a természetes, klipsszíj meghúz, majd leváltottál egyet(ha sík volt) aztán pörgettél ezerrel
jó dolog a fékváltokar.
senki, de SENKI nem nézi le a dekatlon cuccait.
Nagyon szemezek az Alur-ral de nekem konkrétan azt mondta egy családtag hogy kitagad ha megveszem
Azt nem tudom hogy mit csinál ha átmatricáznám, valószínüleg tettlegességgel végződne ![]()
A mai nap elmentem kipróbáltam a wheeler-t. Kicsit lassúnak éreztem a váltókat. Kipróbálta az eladó is, azt mondta ez teljesen jó. A shimano 600 ilyen. Akkor úgy tűnik nekem nagyok az elvárásaim. Azt olvastam vhol hogy a campa váltók agresszívabbak, gyorsabbak, pontosabbak. Mi a tapasztalatotok erről? Ez tényleg így van?
A lassú váltás pl. simán lehet a régi bowdenezés miatt is. Hihetetlen különbség szokott lenne a váltás sebeségében egy átbowdenezés után.
legkisebbre leteszi a váltó?
Le, fel nem veszi onnan, csak ha kettot fel egyet le.
tényleg gyorsabb de ha valóban ilyen sokat számítana akkor mindenki campa-s lenne. http://bit.ly/QZEY4a
7,9kg acélvázzal, menetkészen, nos igen a Spirit csőszett és a muffnélküli ezüstforrasztás ilyet tud. azt gondoltam egyébként hogy a Spirit-nél van súlylimit, de pl itt nincs feltüntetve, csak a rozsdamentesnél http://www.classicbi...eel-frames.html Hát én maradok a Zona-nál és a sörnél :-)
sprint és gyors váltás: mekkora szopó lehetett alsócsöves karral sprintelés közben / előtt (?) váltani
vittore30 módosította - 2014. április 29. - 22:41
A mai nap elmentem kipróbáltam a wheeler-t. Kicsit lassúnak éreztem a váltókat. Kipróbálta az eladó is, azt mondta ez teljesen jó. A shimano 600 ilyen. Akkor úgy tűnik nekem nagyok az elvárásaim. Azt olvastam vhol hogy a campa váltók agresszívabbak, gyorsabbak, pontosabbak. Mi a tapasztalatotok erről? Ez tényleg így van?
Illetve lécci írjátok le hogy a campa váltók/szettek hogy mennek felfelé minőségben. Arra gondolok Mint a shimanonál: 105->tiagra->600->dura ace
Előre is köszi!
ki kellene próbálnod egy campa fékváltókart is,mert csak így tudod meg,h tetszik e vagy sem. lehetőleg vlmi középkategóriást legalább. vagy attól feljebb. most legjobb lenne neked,egy 8-as chorus-t kipróbálni,mert az van egy szinten a wheeler alkatrészeivel. a campa váltás,érzetre nem sokat változott az első példányokhoz képest. a shimano-nál más a helyzet. a japók direkt könnyebb váltást szerettek volna a későbbiekben. ride light volt talán a koncepció neve. 1993-ban tették meg az első lépést a deore lx szettel,majd elég sokáig követték/követik ezt az irányvonalat. mondjuk,ha lassúnak érezted az ulegra-t,akkor talán a campa jobban tetszene neked.
a lassúság érzete onnan ered a shimano-nál,h ott előbb kattan a mechanika,és utána vált a váltó. a campa meg amikor kattan,addigra már megtörtént a váltás.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Köszi Vejne. De neked mi a tapasztalatod? Tényleg jobbak?
Szerintem van egy Lance keresztnevű arc, akinek egész jól működött a 7700-es DA is, pedig az sem campag.
A mai nap elmentem kipróbáltam a wheeler-t. Kicsit lassúnak éreztem a váltókat. Kipróbálta az eladó is, azt mondta ez teljesen jó. A shimano 600 ilyen. Akkor úgy tűnik nekem nagyok az elvárásaim. Azt olvastam vhol hogy a campa váltók agresszívabbak, gyorsabbak, pontosabbak. Mi a tapasztalatotok erről? Ez tényleg így van?
Illetve lécci írjátok le hogy a campa váltók/szettek hogy mennek felfelé minőségben. Arra gondolok Mint a shimanonál: 105->tiagra->600->dura ace
Előre is köszi!
Nem kellett volna ilyeneket olvasnod, hogy a Campa váltók gyorsabbak-agresszívabbak-pontosabbak, mert akkor megvetted volna a bringát. De már mindegy.
90-es évek:
stratos-avanti-mirage-veloce-athena-chorus-record
2000-es évek:
xenon-mirage-veloce-centaur-chorus-record
2009 után:
veloce-centaur-athena-chorus-record-super record
Amit tudni érdemes: volt Daytona, ami az Athenából lett Centaur (majdnem cápából delfin lett az átoperált tibi, de mégsem)
Első átdobós téma: Ugyebár a 7-8s kérdésnél, az A550-1055-6400 hátsó váltók paralelogrammája rövid a 8-as sorokhoz, bár ez még nem olyan nagy gond. Az első váltók 45 fokos tengelyűek, nem jók a nyolcas sorokhoz. Nem véletlenül lett az A551-1056 és 6401es 90 fokos tengelyű. Ezt csak azért írtam le, mert valaki apróban 1056-os átdobót keres
Meg mert voltam olyan mázlista, hogy a Basson "gyárilag" 1056-os volt elöl, 6401-es hátul, szóval elvileg jó lett volna 8s Shimano rendszerhez is. Cserébe megmaradt az 1056 elöl, a többi meg Csimpányolóvá vedlett.
Vejne módosította - 2014. április 29. - 20:26