De mi szukseg ezekre a tekerocsavarokra?
Az elso allitocsavart meg megertem, mert a regi valtoknal nem volt lehetoseg pontos beallitasra. De a hatso mindig is allithato volt tudtommal.
Menet kozben meg miert kellene tekergetni? Verseny kozben kerekcsere utan regen talan kellett?
En mondjuk az elsot is ugy csinaltam meg a LOOK-on, hogy nem volt finomallito. Igaz, eleg idoigenyes volt megcsinalni pontosra.
Azota egyebkent mar van rajta inline allito, bowdencsere utan egyszerubbnek tunt, mint tokolni.
A 9100-en a valto maga allithato, igy az S5-on nincs semmilyen tekerom.
Egyszer egy versenyen kezdett kiszálasodni a hátsóváltó bowdenem a fékváltó kimenetnél, szorult a házban. Ezt persze csak otthon tudtam meg mikor szétszedtem. Menet közben csak annyi volt, hogy nem vált pontosan, állandóan kerregett. Na akkor végig állítgattam menet közben. Valóban lehet élni nélküle, de akkor hasznos volt