Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34322 replies to this topic

#861
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,333 posts

https://www.youtube....h?v=yFEW53hFYyk

 

nem rossz bolt, de kér hogy az igazi márkák - merida, sram - nem kaptak helyet a sok ócskaság között

múzeum,és bolt egyben. összeraknak egy csomó bringát használatra. van,h modern alkatrészekkel,van,h régiekkel, leginkább campával. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#862
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,662 posts

Az oké hogy Tokió de sok Shimano cuccot nem látni a boltban. Izé..a múzeumban. :-))


Marci

#863
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

https://www.youtube....h?v=yFEW53hFYyk

 

nem rossz bolt, de kér hogy az igazi márkák - merida, sram - nem kaptak helyet a sok ócskaság között

muzeum.



#864
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

https://www.youtube....h?v=yFEW53hFYyk

 

nem rossz bolt, de kér hogy az igazi márkák - merida, sram - nem kaptak helyet a sok ócskaság között


  • donciccio likes this

#865
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

https://www.youtube....h?v=ekOsNl0YqZE

 

páran érdekes pózban tekertek de hatékony volt a matek az autóúton (nem sok kanyarral)


  • donciccio likes this

#866
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

pbg remlik, szoval pro bike gear.



#867
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

En nagyon orulok a sikereinek!   Hajra János!       ProBikeKit vagy mi is volt a juzerneve meg a regi forumon?



#868
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Ha minden igaz, Pelikan Jani a V4-en elkepesztot ment a tegnapi 2. helye utan es nyert ma! Wow!

Ime, a log itt: https://www.strava.c...ties/2551068335

Reméljük ezzel végre összeszedi magát, meg kap valahová rendes szerződést.



A sebesség mindent megold.

 


#869
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,321 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Ha minden igaz, Pelikan Jani a V4-en elkepesztot ment a tegnapi 2. helye utan es nyert ma! Wow!

Ime, a log itt: https://www.strava.c...ties/2551068335



#870
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 posts

De mi szukseg ezekre a tekerocsavarokra?

Az elso allitocsavart meg megertem, mert a regi valtoknal nem volt lehetoseg pontos beallitasra.  De a hatso mindig is allithato volt tudtommal.

Menet kozben meg miert kellene tekergetni?    Verseny kozben kerekcsere utan regen talan kellett?

 

En mondjuk az elsot is ugy csinaltam meg a LOOK-on, hogy nem volt finomallito.  Igaz, eleg idoigenyes volt megcsinalni pontosra.

Azota egyebkent mar van rajta inline allito, bowdencsere utan egyszerubbnek tunt, mint tokolni.

 

A 9100-en a valto maga allithato, igy az S5-on nincs semmilyen tekerom.

Egyszer egy versenyen kezdett kiszálasodni a hátsóváltó bowdenem a fékváltó kimenetnél, szorult a házban. Ezt persze csak otthon tudtam meg mikor szétszedtem. Menet közben csak annyi volt, hogy nem vált pontosan, állandóan kerregett. Na akkor végig állítgattam menet közben. Valóban lehet élni nélküle, de akkor hasznos volt



#871
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,333 posts

De mi szukseg ezekre a tekerocsavarokra?

Az elso allitocsavart meg megertem, mert a regi valtoknal nem volt lehetoseg pontos beallitasra.  De a hatso mindig is allithato volt tudtommal.

Menet kozben meg miert kellene tekergetni?    Verseny kozben kerekcsere utan regen talan kellett?

 

En mondjuk az elsot is ugy csinaltam meg a LOOK-on, hogy nem volt finomallito.  Igaz, eleg idoigenyes volt megcsinalni pontosra.

Azota egyebkent mar van rajta inline allito, bowdencsere utan egyszerubbnek tunt, mint tokolni.

 

A 9100-en a valto maga allithato, igy az S5-on nincs semmilyen tekerom.

amikor elkezdték a fékváltókarokat használni,akkor mennyi fajta szabvány volt? teljesen más hézagok,és bovdenhúzások voltak. ezért szükség volt arra,h menet közben is lehessen állítani a bovdenen. versenyen nem biztos,h olyan kereket kapott az ember,mint ami kellett volna. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#872
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

De mi szukseg ezekre a tekerocsavarokra?


Ezért is írtam, hogy hatsohoz fölösleges. Elsőhöz sem kötelező, de könnyebb beállítani vele az atdobot.

Cimbinek mondjuk pont hátra is kellett, mert a hátsó váltó bowdentekero csavarja megadta magát (95 körüli évjáratú Athena váltó..)

Amíg be lehet szépen hangolni, fassza minden

#873
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

De mi szukseg ezekre a tekerocsavarokra?

Az elso allitocsavart meg megertem, mert a regi valtoknal nem volt lehetoseg pontos beallitasra.  De a hatso mindig is allithato volt tudtommal.

Menet kozben meg miert kellene tekergetni?    Verseny kozben kerekcsere utan regen talan kellett?

 

En mondjuk az elsot is ugy csinaltam meg a LOOK-on, hogy nem volt finomallito.  Igaz, eleg idoigenyes volt megcsinalni pontosra.

Azota egyebkent mar van rajta inline allito, bowdencsere utan egyszerubbnek tunt, mint tokolni.

 

A 9100-en a valto maga allithato, igy az S5-on nincs semmilyen tekerom.


  • Vejne likes this

#874
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

igazából mind1,h melyiket rendeled. a füles a dura ace-hez tartozott. a campa pl még a record-hoz is csak sima tekerőset használt. ez fokozatmentes. a shiminek egyik sem fokozatmentes.


A campy megoldása szimpi, bár a gyári spannolocsavart érdemes lecserélni jobban tekergethetore. Igazából a hátsó váltó kabelehez fölösleges az alsocsore szerelhető bowdenvezeton a tekerentyu, atdobohoz már erősen ajánlott, bár nélküle is beállítható.

Tipp : mindig ki kell gondolni korbeirassal, mit szeretne az ember vásárolni, aztán hasonlóra guglizni. Ie alsocsore szerelhető bowdenvezeto / bowdenmegakaszto. Jó eséllyel találsz.

Nálam 1.5 éve rohad egy új szett a táskám oldalzsebeben, sajnos a gyári campag bowdenszett még mindig tökéletesen működik, emiatt nem volt meg értelme cserélni..
  • donciccio likes this

#875
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,333 posts

Ez valóban egy érvnek tűnik. Azt hiszem ezt a füles verziót fogom berendelni. Köszi, srácok! 

igazából mind1,h melyiket rendeled. a füles a dura ace-hez tartozott. a campa pl még a record-hoz is csak sima tekerőset használt. ez fokozatmentes. a shiminek egyik sem fokozatmentes.


  • Vejne likes this

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#876
Erõs Pista

Erõs Pista

    újonc

  • fórumtag
  • 5 posts

kerékcserénél a hátsót lehet,h utána kell állítani. az első úgy marad,ahogy be le lett állítva az elején.

 

Ez valóban egy érvnek tűnik. Azt hiszem ezt a füles verziót fogom berendelni. Köszi, srácok! 


  • donciccio likes this

#877
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,700 posts
csak abból gondoltam,hogy első váltókaroknál hallottam ilyen trimmerelhetőségről, ha beleérne a lánc a kalitkába. A kerékcsere oké, de akkor a végállás is változhat..
  • donciccio likes this

#878
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,333 posts

én azt gondolnám, az első váltót kellhet finomhangolni menet közben, a hátsót csak egyszer.. szóval nem fordítva logikus?

kerékcserénél a hátsót lehet,h utána kell állítani. az első úgy marad,ahogy be le lett állítva az elején.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#879
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,700 posts

én azt gondolnám, az első váltót kellhet finomhangolni menet közben, a hátsót csak egyszer.. szóval nem fordítva logikus?

 

A hengeres állító kerüljön a bal oldalra az első váltóhoz. Ha nincs ilyen széles határok között állítható elem a rendszerben valahol akkor elég nehéz pontosan belőni az első váltót. A füles megy a hátsó váltóhoz, ezzel akár menet közben is lehet finomhangolni. Könnyebb ezt kezelni menet közben mint a hengerest, cserébe kevesebbet állít. Ez pont elég is. Szóval ez így egy pár csak ne cseréld fel őket a felszerelés során



#880
Erõs Pista

Erõs Pista

    újonc

  • fórumtag
  • 5 posts

Ami képet linkeltél, azon az SM-ST74 (Y-67D98010) van. Kicsit felemás, mert a jobb oldali füles kialakítású. Fogalmam sincs, hogy jobb-e, mint a sima hengeres formájú, ezt írják erről:
 

 

 

Igen, tényleg ez van a képen. Nem tudom mennyire szerencsés ez a füles megoldás, mert szerintem ezt azért véletlenül el tudja állítani az ember. Minden esetre használnám ezt a bringát napi szinten, nem csak dísznek lenne, úgyhogy lehet a korábban belinkelt verzió hasznosabb lehet. Ha esetleg van valakinek tényleges tapasztalata ezekről az ne tartsa magában...   :)

 

Nem számít, ha 3-4 hét alatt ér ide, egyáltalán nem sűrgős a dolog.