Mivel hullamos alatet van alkalmazva, igen igen csodalkoznek, ha nem lehetne kicsit mozgatni a hajtomuvet. Kit zavar ennyi mozgas? Miben zavar?
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#8901
Írta 2014. május 16. - 02:30

#8902
Írta 2014. május 15. - 22:55

így egy kicsit érdekesnek tűnik ez a mozgás,de ha meg van minden alkatrész,és nem is kopottak,akkor ez ilyen. ha én jól emlékszem,akkor a csészékben kell lennie egy-egy tömítésnek,vagy kiegyenlítőnek. a rögzítő "gyűrűt" is meg lehet nézni,és annak a furatát. meg még a csapágyház mérete is lényeges. kevés tűrést enged a campa.
a csészékben lévő fehér tömítések rendben és a helyükön vannak
a csapágyház több helyen mérve is tizedmm pontosan 70
rögzítő gyűrű és annak furata? a hullámos, baloldali távtartó/rugós alátétre gondolsz (wavy washer)
#8903
Írta 2014. május 15. - 22:37

https://www.dropbox....15 16.51.07.jpg így talán meg lehet nézni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#8904
Írta 2014. május 15. - 22:32

Nálam a kép nem látszik.
Egyébként szerinted okés az az UT mozgás amit korábban belinkeltem? Végülis te szereltél már több db-t :-) http://bit.ly/1nkNZQL
Ez meg Boonen cucca http://cdn.velonews....494-660x440.jpg Nem az volt a mondás hogy a karbonvilla igényli a stucni felett is a hézagolót?
így egy kicsit érdekesnek tűnik ez a mozgás,de ha meg van minden alkatrész,és nem is kopottak,akkor ez ilyen. ha én jól emlékszem,akkor a csészékben kell lennie egy-egy tömítésnek,vagy kiegyenlítőnek. a rögzítő "gyűrűt" is meg lehet nézni,és annak a furatát. meg még a csapágyház mérete is lényeges. kevés tűrést enged a campa.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#8905
Írta 2014. május 15. - 22:17

Nálam a kép nem látszik.
Egyébként szerinted okés az az UT mozgás amit korábban belinkeltem? Végülis te szereltél már több db-t :-) http://bit.ly/1nkNZQL
Ez meg Boonen cucca http://cdn.velonews....494-660x440.jpg Nem az volt a mondás hogy a karbonvilla igényli a stucni felett is a hézagolót?
#8906
Írta 2014. május 15. - 20:57

ugyan itthon vagyok szabin,de ma nem akartam tekerni az eső miatt,így szerelgettem egy kicsit. szétszedtem a közép részt,mert időnként fura hangokat adott,meg az összerakás kicsit sietősre sikeredett. szerettem volna a váz meneteit jobban kitakarítani,mert a campának a record,chorus monoblokkjai kényesek erre. ha nem tökéletes a menet a vázban,akkor kicsit szorulni fog a csapágy. az összeszerelésnél tud zömülni a két "persely". teljesen szétszedtem az egészet,és egy kicsit érdesnek éreztem a futását a 3 csapágyból 2-nek. ezek a hajtás oldalon vannak,és kisebbek is,mint a másik oldalon. majd holnap leírom a csapágyak számait. ezt a két kicsit kicseréltem,mert volt itthon felesleges chorus közép részem,amit donorként akartam felhasználni. nos a record,és a chorus elég hasonló,de mégis van néhány különbség a 2 között. kb 30 grammal nehezebb a chorus. ebből 25 gramm az acéltengely számlájára írható. ez 125 gramm. a record titánból van,és kerek 100 gramm. a porvédő is más. a record karbonból van,a másik alu. aztán a csapágyak is különböznek abban,h a record-nak mind a 3 teljesen zárt,míg a chorus-nak a két szélső félig zárt,és a maradék egy nyitott. a két kicsit,mint írtam,átraktam a record-ba,de előtte tettem bele motorex zsírt,meg a porvédőket is áttettem a record csapágyaiból. így teljes lett a világbéke. a váz menetéből sikerült a festék nagy részét kiszednem,így mehetett vissza a felújított record monoblokk. aránylag egyszerű volt ez a művelet. bíztam benne,h nem fog kelleni csapágylehúzó szerszám,és szerencsémre így is volt. simán le bírtam szedni mindegyiket. csináltam képet a két tengelyről. íme:
amelyik középen vastagabb,az a record titán tengelye. na ennyi.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#8907
Írta 2014. május 15. - 20:21

vlmi változik az 1 órás rekord szabályaiban: http://velonews.comp...ck-bikes_328018
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#8908
Írta 2014. május 15. - 14:36

http://apro.bikemag....t-l230762.html# valaki szóljon neki, hogy a vázhoz ragasztva kerekekkel együtt ér 80-at a Mirázsszett
#8909
Írta 2014. május 15. - 09:16

#8910
Írta 2014. május 14. - 23:08

#8911
Írta 2014. május 14. - 21:41

ismerem a Nadapot, az tényleg combos de rövid, csak a falu után gáz, az meg kb. 1 km, de azt kéri rendesen :-), aztán jön a csákvári "domb" meg később az alcsúti arborétum, ezek is túlélhetők ja és persze a végén Vereb előtt is van egy pukli. Gondolom ez neked háziverseny, itt minden kátyút illik ismerned.
Keveset szoktam arrafelé edzeni, ismerem a pályát, de nem nevezném hazai pályának.
Szerintem nem a tempó lesz a gyilkos, hanem a lószparádé.
A sebesség mindent megold.
#8912
Írta 2014. május 14. - 21:25

Indulok
, de nem kötelező, mehettünk volna az uci 1.2 -re is.
A pálya könnyűségéről csak annyit mondok, hogy előfordulhat, hogy a nadapi emelkedő után egy kezemen meg tudom majd számolni azok számát, akik nem olyan mezt viselnek, mint én.
ismerem a Nadapot, az tényleg combos de rövid, csak a falu után gáz, az meg kb. 1 km, de azt kéri rendesen :-), aztán jön a csákvári "domb" meg később az alcsúti arborétum, ezek is túlélhetők ja és persze a végén Vereb előtt is van egy pukli. Gondolom ez neked háziverseny, itt minden kátyút illik ismerned.
#8913
Írta 2014. május 14. - 20:03

Hat ezt en sem zarnam ki.
Foleg mivel a Kinok Kinja csak jobb verseny, nem is ertem ki indul Velencen ahelyett.
De persze azt se ertem, miert kell egy nap 3 versenyt rendezni, aztan meg egy csomo hetvegen semmi.
A Cube Balaton azert nem megy a V4-en mert a Velence maratonon kell menni inkabb? Azert ez gaz, nem?
Tudom , ezért írtam. Maximum egy Cador Rida vagy hasonló kaliberű bringás rendezheti át az erőviszonyokat.
Mint már írtam, nem azért nem megyünk.
A sebesség mindent megold.
#8914
Írta 2014. május 14. - 19:35

A pálya könnyűségéről csak annyit mondok, hogy előfordulhat, hogy a nadapi emelkedő után egy kezemen meg tudom majd számolni azok számát, akik nem olyan mezt viselnek, mint én.
Hat ezt en sem zarnam ki. Foleg mivel a Kinok Kinja csak jobb verseny, nem is ertem ki indul Velencen ahelyett.
De persze azt se ertem, miert kell egy nap 3 versenyt rendezni, aztan meg egy csomo hetvegen semmi.
A Cube Balaton azert nem megy a V4-en mert a Velence maratonon kell menni inkabb? Azert ez gaz, nem?
#8915
Írta 2014. május 14. - 17:00

Akkor most mégis indulsz tósport rendezvényen??? :-)
Vagy ez most "kötelező" nektek?
Nézegettem a Velencét, szerintem ez most feküdne is nekem (ez nem azt jelenti, hogy esélyes lennék bármire is, hanem, hogy nem szakadnék le az első dombon) de ahogy látom esni fog, úgyhogy erősen kétséges nekem a dolog. Esőben nem megyek az tuti.
A kínok kínja meg megint egy hosszú heggyel indít ami nekem most kemény tempóban sok lenne.
Indulok , de nem kötelező, mehettünk volna az uci 1.2 -re is.
A pálya könnyűségéről csak annyit mondok, hogy előfordulhat, hogy a nadapi emelkedő után egy kezemen meg tudom majd számolni azok számát, akik nem olyan mezt viselnek, mint én.
- zscs kedveli ezt
A sebesség mindent megold.
#8916
Írta 2014. május 14. - 14:28

Nem vagyok én Kuszti, hogy olvashassál róla.
Egyébként ott van az utolsó előtti bejegyzésem alján.
Akkor most mégis indulsz tósport rendezvényen??? :-)
Vagy ez most "kötelező" nektek?
Nézegettem a Velencét, szerintem ez most feküdne is nekem (ez nem azt jelenti, hogy esélyes lennék bármire is, hanem, hogy nem szakadnék le az első dombon) de ahogy látom esni fog, úgyhogy erősen kétséges nekem a dolog. Esőben nem megyek az tuti.
A kínok kínja meg megint egy hosszú heggyel indít ami nekem most kemény tempóban sok lenne.
#8917
Írta 2014. május 14. - 14:07

Nem vagyok én Kuszti, hogy olvashassál róla.
Egyébként ott van az utolsó előtti bejegyzésem alján.
Hat ja, azt egy nappal hamarabb irtad, mint a bringaverseny beszamolot, nem csoda, hogy korabban nem lattam.
#8918
Írta 2014. május 14. - 13:39

btw. a csapatvaltasrol se olvastam eddig.
Azert az nem rossz, hogy adnak egy bringat.
Nem vagyok én Kuszti, hogy olvashassál róla. Egyébként ott van az utolsó előtti bejegyzésem alján.
A sebesség mindent megold.
#8919
Írta 2014. május 14. - 13:28

btw. a csapatvaltasrol se olvastam eddig.
Azert az nem rossz, hogy adnak egy bringat.
#8920
Írta 2014. május 14. - 12:45

MJani,
Az mit jelent, hogy csapatbringa? Hogy lehet kozosen hasznalni egy biciklit?
A csapat tulajdona a kerékpár, én csak használom. Tandemről nem hallottál még?
A sebesség mindent megold.