"Zavar" helyett inkább "érdekel" egy adott műszaki megoldás miértje.
Teljesen normális megoldás. Nálunk melóhelyen vízpumpákban van ilyen hullámos alátét ami előfeszíti a csapágyakat.
"Zavar" helyett inkább "érdekel" egy adott műszaki megoldás miértje.
Teljesen normális megoldás. Nálunk melóhelyen vízpumpákban van ilyen hullámos alátét ami előfeszíti a csapágyakat.
Mivel hullamos alatet van alkalmazva, igen igen csodalkoznek, ha nem lehetne kicsit mozgatni a hajtomuvet. Kit zavar ennyi mozgas? Miben zavar?
"Zavar" helyett inkább "érdekel" egy adott műszaki megoldás miértje.
leírom a campa record,chorus négyszög tengelyes monoblokk csapágyainak a méretét,hátha kell még vlkinek:
6903 jelzésű a nagyobbik. ennek a méretei: belső átmérő: 17 mm; külső átmérő: 30 mm; szélesség: 7 mm
6803 jelzésű a 2 db kisebb. ezeknek a méretei: belső átmérő: 17 mm; külső átmérő: 26 mm; szélesség: 5 mm
többféle jelölés van,így én a méreteket adnám meg a csapágyboltban.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
így egy kicsit érdekesnek tűnik ez a mozgás,de ha meg van minden alkatrész,és nem is kopottak,akkor ez ilyen. ha én jól emlékszem,akkor a csészékben kell lennie egy-egy tömítésnek,vagy kiegyenlítőnek. a rögzítő "gyűrűt" is meg lehet nézni,és annak a furatát. meg még a csapágyház mérete is lényeges. kevés tűrést enged a campa.
a csészékben lévő fehér tömítések rendben és a helyükön vannak
a csapágyház több helyen mérve is tizedmm pontosan 70
rögzítő gyűrű és annak furata? a hullámos, baloldali távtartó/rugós alátétre gondolsz (wavy washer)
nem a rugós (hullámos) alátétre gondoltam,hanem a jobb alsó bizgentyűre:

OC-RE001 a becsületes neve. sztem,ha a tűréshatár felső értékéhez közelítene a csapágyházad,akkor nem mozogna a kar. ha az alsó érték közelében lenne,akkor meg még ennél is nagyobb játéka lenne. az a rugós (hullámos) alátét azért van benne,h kompenzálja ezeket a hibákat. szóval nem gáz ennyi mozgás. legalábbis ez az én véleményem.
Edited by donciccio, 2014. May 16. - 05:30.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Mivel hullamos alatet van alkalmazva, igen igen csodalkoznek, ha nem lehetne kicsit mozgatni a hajtomuvet. Kit zavar ennyi mozgas? Miben zavar?
így egy kicsit érdekesnek tűnik ez a mozgás,de ha meg van minden alkatrész,és nem is kopottak,akkor ez ilyen. ha én jól emlékszem,akkor a csészékben kell lennie egy-egy tömítésnek,vagy kiegyenlítőnek. a rögzítő "gyűrűt" is meg lehet nézni,és annak a furatát. meg még a csapágyház mérete is lényeges. kevés tűrést enged a campa.
a csészékben lévő fehér tömítések rendben és a helyükön vannak
a csapágyház több helyen mérve is tizedmm pontosan 70
rögzítő gyűrű és annak furata? a hullámos, baloldali távtartó/rugós alátétre gondolsz (wavy washer)
https://www.dropbox....15 16.51.07.jpg így talán meg lehet nézni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nálam a kép nem látszik.
Egyébként szerinted okés az az UT mozgás amit korábban belinkeltem? Végülis te szereltél már több db-t :-) http://bit.ly/1nkNZQL
Ez meg Boonen cucca http://cdn.velonews....494-660x440.jpg Nem az volt a mondás hogy a karbonvilla igényli a stucni felett is a hézagolót?
így egy kicsit érdekesnek tűnik ez a mozgás,de ha meg van minden alkatrész,és nem is kopottak,akkor ez ilyen. ha én jól emlékszem,akkor a csészékben kell lennie egy-egy tömítésnek,vagy kiegyenlítőnek. a rögzítő "gyűrűt" is meg lehet nézni,és annak a furatát. meg még a csapágyház mérete is lényeges. kevés tűrést enged a campa.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nálam a kép nem látszik.
Egyébként szerinted okés az az UT mozgás amit korábban belinkeltem? Végülis te szereltél már több db-t :-) http://bit.ly/1nkNZQL
Ez meg Boonen cucca http://cdn.velonews....494-660x440.jpg Nem az volt a mondás hogy a karbonvilla igényli a stucni felett is a hézagolót?
ugyan itthon vagyok szabin,de ma nem akartam tekerni az eső miatt,így szerelgettem egy kicsit. szétszedtem a közép részt,mert időnként fura hangokat adott,meg az összerakás kicsit sietősre sikeredett. szerettem volna a váz meneteit jobban kitakarítani,mert a campának a record,chorus monoblokkjai kényesek erre. ha nem tökéletes a menet a vázban,akkor kicsit szorulni fog a csapágy. az összeszerelésnél tud zömülni a két "persely". teljesen szétszedtem az egészet,és egy kicsit érdesnek éreztem a futását a 3 csapágyból 2-nek. ezek a hajtás oldalon vannak,és kisebbek is,mint a másik oldalon. majd holnap leírom a csapágyak számait. ezt a két kicsit kicseréltem,mert volt itthon felesleges chorus közép részem,amit donorként akartam felhasználni. nos a record,és a chorus elég hasonló,de mégis van néhány különbség a 2 között. kb 30 grammal nehezebb a chorus. ebből 25 gramm az acéltengely számlájára írható. ez 125 gramm. a record titánból van,és kerek 100 gramm. a porvédő is más. a record karbonból van,a másik alu. aztán a csapágyak is különböznek abban,h a record-nak mind a 3 teljesen zárt,míg a chorus-nak a két szélső félig zárt,és a maradék egy nyitott. a két kicsit,mint írtam,átraktam a record-ba,de előtte tettem bele motorex zsírt,meg a porvédőket is áttettem a record csapágyaiból. így teljes lett a világbéke.
a váz menetéből sikerült a festék nagy részét kiszednem,így mehetett vissza a felújított record monoblokk. aránylag egyszerű volt ez a művelet. bíztam benne,h nem fog kelleni csapágylehúzó szerszám,és szerencsémre így is volt. simán le bírtam szedni mindegyiket. csináltam képet a két tengelyről. íme:
amelyik középen vastagabb,az a record titán tengelye. na ennyi.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
vlmi változik az 1 órás rekord szabályaiban: http://velonews.comp...ck-bikes_328018
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://apro.bikemag....t-l230762.html# valaki szóljon neki, hogy a vázhoz ragasztva kerekekkel együtt ér 80-at a Mirázsszett
ismerem a Nadapot, az tényleg combos de rövid, csak a falu után gáz, az meg kb. 1 km, de azt kéri rendesen :-), aztán jön a csákvári "domb" meg később az alcsúti arborétum, ezek is túlélhetők ja és persze a végén Vereb előtt is van egy pukli. Gondolom ez neked háziverseny, itt minden kátyút illik ismerned.
Keveset szoktam arrafelé edzeni, ismerem a pályát, de nem nevezném hazai pályának.
Szerintem nem a tempó lesz a gyilkos, hanem a lószparádé. ![]()
A sebesség mindent megold.
Indulok
, de nem kötelező, mehettünk volna az uci 1.2 -re is.
A pálya könnyűségéről csak annyit mondok, hogy előfordulhat, hogy a nadapi emelkedő után egy kezemen meg tudom majd számolni azok számát, akik nem olyan mezt viselnek, mint én.
ismerem a Nadapot, az tényleg combos de rövid, csak a falu után gáz, az meg kb. 1 km, de azt kéri rendesen :-), aztán jön a csákvári "domb" meg később az alcsúti arborétum, ezek is túlélhetők ja és persze a végén Vereb előtt is van egy pukli. Gondolom ez neked háziverseny, itt minden kátyút illik ismerned.
Hat ezt en sem zarnam ki.
Foleg mivel a Kinok Kinja csak jobb verseny, nem is ertem ki indul Velencen ahelyett.
De persze azt se ertem, miert kell egy nap 3 versenyt rendezni, aztan meg egy csomo hetvegen semmi.
A Cube Balaton azert nem megy a V4-en mert a Velence maratonon kell menni inkabb? Azert ez gaz, nem?
Tudom
, ezért írtam. Maximum egy Cador Rida vagy hasonló kaliberű bringás rendezheti át az erőviszonyokat.
Mint már írtam, nem azért nem megyünk.
A sebesség mindent megold.
A pálya könnyűségéről csak annyit mondok, hogy előfordulhat, hogy a nadapi emelkedő után egy kezemen meg tudom majd számolni azok számát, akik nem olyan mezt viselnek, mint én.
Hat ezt en sem zarnam ki.
Foleg mivel a Kinok Kinja csak jobb verseny, nem is ertem ki indul Velencen ahelyett.
De persze azt se ertem, miert kell egy nap 3 versenyt rendezni, aztan meg egy csomo hetvegen semmi.
A Cube Balaton azert nem megy a V4-en mert a Velence maratonon kell menni inkabb? Azert ez gaz, nem?
Akkor most mégis indulsz tósport rendezvényen??? :-)
Vagy ez most "kötelező" nektek?
Nézegettem a Velencét, szerintem ez most feküdne is nekem (ez nem azt jelenti, hogy esélyes lennék bármire is, hanem, hogy nem szakadnék le az első dombon) de ahogy látom esni fog, úgyhogy erősen kétséges nekem a dolog. Esőben nem megyek az tuti.
A kínok kínja meg megint egy hosszú heggyel indít ami nekem most kemény tempóban sok lenne.
Indulok
, de nem kötelező, mehettünk volna az uci 1.2 -re is.
A pálya könnyűségéről csak annyit mondok, hogy előfordulhat, hogy a nadapi emelkedő után egy kezemen meg tudom majd számolni azok számát, akik nem olyan mezt viselnek, mint én.
A sebesség mindent megold.
Nem vagyok én Kuszti, hogy olvashassál róla.
Egyébként ott van az utolsó előtti bejegyzésem alján.
Akkor most mégis indulsz tósport rendezvényen??? :-)
Vagy ez most "kötelező" nektek?
Nézegettem a Velencét, szerintem ez most feküdne is nekem (ez nem azt jelenti, hogy esélyes lennék bármire is, hanem, hogy nem szakadnék le az első dombon) de ahogy látom esni fog, úgyhogy erősen kétséges nekem a dolog. Esőben nem megyek az tuti.
A kínok kínja meg megint egy hosszú heggyel indít ami nekem most kemény tempóban sok lenne.