Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34366 replies to this topic

#7621
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,278 posts

lehet, hogy félreértesz, vagy talán pont fordítva, én értelek félre téged. szerintem egy bárki által megvásárolható/megrendelhető termék árának egy kapcsolódó (szak)fórumon nem kell titoknak lenni, pláne nem, ha az internetet böngészve bárki utána tud nézni. viszont az, hogy vittore mennyit fizetett a vázáért, egyáltalán nem érdekel, jogom sincs megkérdezni, nem is tettem. nem érdekel az sem, hogy az kinek sok, kinek kevés. (elárulom, hogy abszolút értékben persze nekem is sok.) viszont valamelyik hozzászólásban, a ritchey váz árára reflektálva valaki megjegyezte, hogy ennyiért már méretre készült vázat is lehet építtetni. erre mondom én azt, hogy akkor már inkább vennék olyat. s mivel kb tisztában vagyok vele, hogy nálunk jobban eleresztett országokban mennyit kérnek egy egyedi vázért (ami persze még nem jelent méretre készített vázat, csak kis sorozatban, garázsban épített "tucatvázat")  és egy-két témába vágó interjút elolvasva, valamint a vállalkozásokat terhelő közterhek és egyé költségek ismeretében még mindig azt mondom, hogy a hazai mester (akikről és amilyen árakról én tudok) olcsón dolgoznak.

kivételesen egyet értünk  :)


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#7622
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,262 posts

annyira sztem ne feszegessük az árat. én láttam,és tapiztam is vittore vázát. nagyon szépen van megcsinálva. kb az árával is tisztában vagyok. nekem a "fogamat szívom,de még kifizetem" kategória. ez mondjuk elég szubjektív dolog. azt tudom,h az én vázam,amit a Papék csináltak 2000-ben,az 60000 ft volt. ezt lehet olcsónak mondani. egyébként most sem sokkal drágább náluk egy váz,villa kombó.

 

lehet, hogy félreértesz, vagy talán pont fordítva, én értelek félre téged. szerintem egy bárki által megvásárolható/megrendelhető termék árának egy kapcsolódó (szak)fórumon nem kell titoknak lenni, pláne nem, ha az internetet böngészve bárki utána tud nézni. viszont az, hogy vittore mennyit fizetett a vázáért, egyáltalán nem érdekel, jogom sincs megkérdezni, nem is tettem. nem érdekel az sem, hogy az kinek sok, kinek kevés. (elárulom, hogy abszolút értékben persze nekem is sok.) viszont valamelyik hozzászólásban, a ritchey váz árára reflektálva valaki megjegyezte, hogy ennyiért már méretre készült vázat is lehet építtetni. erre mondom én azt, hogy akkor már inkább vennék olyat. s mivel kb tisztában vagyok vele, hogy nálunk jobban eleresztett országokban mennyit kérnek egy egyedi vázért (ami persze még nem jelent méretre készített vázat, csak kis sorozatban, garázsban épített "tucatvázat")  és egy-két témába vágó interjút elolvasva, valamint a vállalkozásokat terhelő közterhek és egyé költségek ismeretében még mindig azt mondom, hogy a hazai mester (akikről és amilyen árakról én tudok) olcsón dolgoznak.


  • donciccio likes this

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#7623
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

fokozatmentes az enyém is, de nehezebb sokkal állítani, ennél meg bosszantóbb hogy nem elég stabil. vagy nem húzom meg eléggé. csak egy fix 5Nm-es kulcsom van, azt kiröhögi, sokkal jobban nem merem,hiába 6-s csavarok. dőlésszögre amúgy kényes vagyok, az elöl-hátul csavarosnál (kedvencem) képes vagyok félfordulatokat állítani.

Én is ezen csodálkozom akárhányszor hazakerülök, s tényleg vízszintesre állított nyergen tekerhetek, hogy észrevehető a különbség, nem is kicsit. Ideális megoldásnak találnám még egy C12 nyeregcső beszerzését, csak 27.2-es méretben, bár a 31.6-os is úgy hajlik-rugózik, hogy öröm. Esetleg tavaly vehettem volna 27.2-est, és szukítővel használhatnám, de kétlem, hogy az még több komfortot adna, hisz' érezhetően elasztikus a túlméretes változat is.

 

Múlt héten mondjuk eladtam egy Rockbros nyeregcsövet, mert valahogy nem fuztem sok reményt a fejkialakításhoz, anyaghoz. Főleg, hogy szerintem a gyártó se ajánlja 80 kiló fölötti népeknek. :) (bár lennék már annyi..\)



#7624
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,703 posts
fokozatmentes az enyém is, de nehezebb sokkal állítani, ennél meg bosszantóbb hogy nem elég stabil. vagy nem húzom meg eléggé. csak egy fix 5Nm-es kulcsom van, azt kiröhögi, sokkal jobban nem merem,hiába 6-s csavarok. dőlésszögre amúgy kényes vagyok, az elöl-hátul csavarosnál (kedvencem) képes vagyok félfordulatokat állítani.
  • Vejne likes this

#7625
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

A wcs nyeregcső kifejezetten szeret törni.

Köszi. Nem titok, ettől tartottam, főleg egy használt-sokat futott régebbi alumínium cső esetén. (Tele a zinternet törött-repedt aluvázakkal, de valamiért törött kiegészítőket nem surun mutogatnak.)



#7626
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Egyébként nem tudom, mennyit vennék észre egy fokozatmentes nyeregcsőfej-kialakításból fakadó új dőlésszögbeállításból. :D Csak mentem tavaly-idén bőven távot-időt ezzel a buta bontróger kialakítással, és annyira azért nem volt rossz.

 

Meg ilyenkor megy a dilemma, hogy ha esetleg csőcserére kerülne a sor, akkor olcsó noname-félét újonnan, vagy legyalázott régi Ritchey WCS-t, etc. vegyen az ember. Azért az a 230 gramm tömeg, amit ír a hirdető 40! cm-es hosszra, durván feladja a leckét az olaszoknak. :D (Ugyebár Deda-ITM alapmodellek 8-9ezer ft-ért kínálnak 300 gramm feletti sodrófákat)

 

Havertól kérek majd véleményt a Kalloy Unojáról, 26.6-os nyeregcső kellett neki, ilyet kaptunk, ezt is rendelni kellett, igaz, csak 2400 ft volt a bótban.

A wcs nyeregcső kifejezetten szeret törni.


  • Vejne likes this


A sebesség mindent megold.

 


#7627
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

van egy Oval Concept nyeregcsövem, szép, talán nem is nehéz, de annak hogy utálom a kétoldali rögzítését.... 

gondolom ennek a koppintása, csak nem sikerült jól. szenvedés beállítani, megtépni nem merem, így meg lekonyul, igaz, MTB-n használom (ja, off vagyok). mindjárt megy is apróba, de odaírom mellé, hogy egy f*s :D

Egyébként nem tudom, mennyit vennék észre egy fokozatmentes nyeregcsőfej-kialakításból fakadó új dőlésszögbeállításból. :D Csak mentem tavaly-idén bőven távot-időt ezzel a buta bontróger kialakítással, és annyira azért nem volt rossz.

 

Meg ilyenkor megy a dilemma, hogy ha esetleg csőcserére kerülne a sor, akkor olcsó noname-félét újonnan, vagy legyalázott régi Ritchey WCS-t, etc. vegyen az ember. Azért az a 230 gramm tömeg, amit ír a hirdető 40! cm-es hosszra, durván feladja a leckét az olaszoknak. :D (Ugyebár Deda-ITM alapmodellek 8-9ezer ft-ért kínálnak 300 gramm feletti sodrófákat)

 

Havertól kérek majd véleményt a Kalloy Unojáról, 26.6-os nyeregcső kellett neki, ilyet kaptunk, ezt is rendelni kellett, igaz, csak 2400 ft volt a bótban.



#7628
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,459 posts

1,8kg nekem nem tűnik túl nehéznek, montik között jó érték, de lehet hogy országúti acélvázak között más a könnyű.

 

minőségi ritchey termék? :) legfeljebb célnak megfelelő, túlárazva.

 

azt a papucsot láttam, linkeltem is. gyászos.

 

 

tehát éhbért fizettél. nekem 200e/váz, még ha az alap megoldásokkal és a legkevésbé neves, de neves csőszettből épült vázról van is szó, nem tűnik olyan veszettül soknak. pláne nem, ha tipp-topp mint írtad is és elhiszem tényleg olyan. Grafitember valahol egy interjúban elmondta, mennyi is marad a végén amiből kiflit lehet venni. nem voltam tőle elájulva.

annyira sztem ne feszegessük az árat. én láttam,és tapiztam is vittore vázát. nagyon szépen van megcsinálva. kb az árával is tisztában vagyok. nekem a "fogamat szívom,de még kifizetem" kategória. ez mondjuk elég szubjektív dolog. azt tudom,h az én vázam,amit a Papék csináltak 2000-ben,az 60000 ft volt. ezt lehet olcsónak mondani. egyébként most sem sokkal drágább náluk egy váz,villa kombó.

az 1,8 kg tényleg nem tűnik soknak,de pl az említett,muffos Pap vázam is ennyi. a Bianchi-m,meg 1,6 kg. igaz nem muffos,hanem hegesztett,mint a Ritchey. meg talán kicsivel jobb csőszettből készült,mint a bajuszkirályé. :) 

 

éppen tegnap olvastam a Merényi pályaváz történetét a piros oldalon,és amikor a szerző/tulaj kitért a csőszettre. ha jól emlékszem columbus life csövekből készült,de mindjárt bemásolom ide a szöveget.

A fő háromszöget alkotó Life csőszett a Columbus „Niobium” ötvözetéből készült, mely mangánt, krómot, nikkelt, molibdént és nióbiumot tartalmaz. A Columbus által kifejlesztett ötvözet egyik erénye, hogy kristályszerkezete sokkal finomabb, mint más, közönségesebb fémötvözeteké. Az ötvözés során használt nióbium a Columbus szerint sokkal hatékonyabban járul hozzá az ötvözet szilárdságához, mint a más csövek esetében hasonló célból alkalmazott vanádium. A csőszett végleges karakterét speciális hőkezelési eljárás adja meg, mely amellett hogy kiváló mechanikai tulajdonságokkal ruházza fel, a környezeti behatásokkal szemben is ellenállóbbá teszi. A hátsó háromszöget alkotó csövek szintén a Life család tagjai, de nióbiumot nem tartalmazó hagyományos ötvözetből készültek. A Life szettet muffolt és hegesztett technológiával épített felsőkategóriás versenyvázakhoz ajánlják, ahol az alacsony tömeg és a megbízhatóság egyaránt fontos szempont."

na szóval ez az. az én Genius csöveim is tartalmaznak nióbiumot,úgyhogy a Genius leszármazottja lehet a Life. egyébként én úgy tudom,h ez nióbium nevű anyag a rezgést jobban elvezeti a vázban. miután nem vagyok mérőműszer,így ezt sem megerősíteni,sem cáfolni nem tudom. mindenesetre a Reynolds 531-es cövekből készült Pap vázam,és a Columbus Genius csöves Bianchi-m hasonlóan kényelmes. igaz a Bianchi-nak néhány csöve nagyobb átmérőjű,és a cső húzása is elég speciális így merevebb is tud lenni bizonyos helyzetekben.

http://framebuilding.com/Genius.htm 

http://framebuilding.com/Butt.htm


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#7629
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,262 posts

Főleg hogy nem Grafit csinálta hanem az egyik konkurens:-) http://www.kurtz.hu/...=orszaguti-ksv1

 

nagyon szimpatikus. ez különösen tetszik, bár itt off-topic:

kcl1_8.jpeg


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#7630
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

1,8kg nekem nem tűnik túl nehéznek, montik között jó érték, de lehet hogy országúti acélvázak között más a könnyű.

 

minőségi ritchey termék? :) legfeljebb célnak megfelelő, túlárazva.

 

azt a papucsot láttam, linkeltem is. gyászos.

 

 

tehát éhbért fizettél. nekem 200e/váz, még ha az alap megoldásokkal és a legkevésbé neves, de neves csőszettből épült vázról van is szó, nem tűnik olyan veszettül soknak. pláne nem, ha tipp-topp mint írtad is és elhiszem tényleg olyan. Grafitember valahol egy interjúban elmondta, mennyi is marad a végén amiből kiflit lehet venni. nem voltam tőle elájulva.

Főleg hogy nem Grafit csinálta hanem az egyik konkurens:-) http://www.kurtz.hu/...=orszaguti-ksv1



#7631
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,262 posts

Sehol, de a tömegéből lehet következtetni.

 

Valószínűleg pont ugyanaz a minőség, mint a 29-es monti vázé, ami nem sikerült túl jóra a szakértő szemek szerint. Van valami a jelenlegi ritchey palettán, ami igazán minőségi termék? :)

 

1,8kg nekem nem tűnik túl nehéznek, montik között jó érték, de lehet hogy országúti acélvázak között más a könnyű.

 

minőségi ritchey termék?:) legfeljebb célnak megfelelő, túlárazva.

 

azt a papucsot láttam, linkeltem is. gyászos.

 

az éhbérért építő magyar mesterek árai erősen torzítják az összehasonlítást.

 

nekem custom vázam van, itthon készült. két heti meló volt vele. éhbérnek nem mondanám amit fizettem érte. mondjuk inkább úgy hogy egy kezdő szakmunkás órabérnek megfelelő összegbe került, cserébe tip-top és tökéletes

 

tehát éhbért fizettél. nekem 200e/váz, még ha az alap megoldásokkal és a legkevésbé neves, de neves csőszettből épült vázról van is szó, nem tűnik olyan veszettül soknak. pláne nem, ha tipp-topp mint írtad is és elhiszem tényleg olyan. Grafitember valahol egy interjúban elmondta, mennyi is marad a végén amiből kiflit lehet venni. nem voltam tőle elájulva.


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#7632
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

az éhbérért építő magyar mesterek árai erősen torzítják az összehasonlítást.

 

nekem custom vázam van, itthon készült. két heti meló volt vele. éhbérnek nem mondanám amit fizettem érte. mondjuk inkább úgy hogy egy kezdő szakmunkás órabérnek megfelelő összegbe került, cserébe tip-top és tökéletes



#7633
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,703 posts

van egy Oval Concept nyeregcsövem, szép, talán nem is nehéz, de annak hogy utálom a kétoldali rögzítését.... 

gondolom ennek a koppintása, csak nem sikerült jól. szenvedés beállítani, megtépni nem merem, így meg lekonyul, igaz, MTB-n használom (ja, off vagyok). mindjárt megy is apróba, de odaírom mellé, hogy egy f*s :D


  • Vejne likes this

#7634
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

http://apro.bikemag....u-l255745.html#

 

Mind a WCS mind a Selcof "szimpatikus". 27.2-es, a fejkialakítás lehetővé teszi a fokozatmentes állítást, a WCS-en levő kétcsavaros-kétoldali rögzítés meg atombiztos.

 

Persze a BLB csövemnek a fejkialakítása Vontrager koppintás, nem lehet fokozatmentesen állítani a dőlésszöget, és mellette 248 gramm volt a cső cca. 330 mm-es hosszban (Igaz, azóta túlvan egy felületkezelés lemarása-lecsiszolás-polírozás procedúrán, gondolom, 2-3 grammot levett belőle az "anyaghiány"

 

A WCS ennyiért tényleg kívánatos, főleg, hogy vágatlan, míg a selcof azért eléggé a limitjelnél lenne kihúzva.

 

Vicc amúgy, hogy cockpit-finishing kit (vagy legyen "kiegészítők?") vonalon mennyi múlik. Elég egy rosszul belőtt nyeregdőlésszög, egy túl rövid stüczni, rossz hátranyúlású nyeregcső, netán kényelmetlen hajlítású kormány, és kész a baj. De hát, kontaktpontok.

 

Egy ismerősöm pár napja ecsetelte mennyire szereti a rövid stucnikat, és sosem használ 90mm-től hosszabbat. Nos, a problémát ott látom, hogy 190 cm! magas emberről van szó, aki rendszerint nagy vázakkal jár, és a nagy országúti vázaknál a fejcső eleve meredekebb, a villaelőrenyúlás is sokszor kisebb, mint a kis vázakon. Ez rövid stucnival nyakalva az én bringakontrollom pl. már meghaladná. Kis vázaknál van létjogosultsága a kurta kormányszáraknak, pont a laposabb szög-nagyobb előrenyúlású villa miatt, de egy klasszikus geometriájú 60-61-es váznál a 90-es stucni szerintem az irányítást nem jó irányba viszi el.

 

:\ Kéne az a WCS cső, na :D hupsz, az is Ricsi, csak kicsit régebbi.


Edited by Vejne, 2014. October 10. - 20:01.


#7635
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Túl könnyű? Nem olyan nehéz 1-200 grammot lefaragni egy acélvázról. Muffok helyett TIG máris mínusz 100 gr és a kiegészítőkből is lehet a könnyűkre vadászni (fékhíd, papucsok...). Persze nem kizárt, hogy ez a váz nem 100e km után fárad (és reped) el, hanem 75e után.

Nem annyira könnyű. Vagy 10e után a papucsnál vagy a láncvillánál eltörik. Egy rossz hegesztés vagy alultervezett papucs miatt hamar megadja magát egy váz. Hunor facebook oldalán meg lehet nézni, hogy mi lett a montival.



A sebesség mindent megold.

 


#7636
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts

Sehol, de a tömegéből lehet következtetni.

 

Valószínűleg pont ugyanaz a minőség, mint a 29-es monti vázé, ami nem sikerült túl jóra a szakértő szemek szerint. Van valami a jelenlegi ritchey palettán, ami igazán minőségi termék? :)

Túl könnyű? Nem olyan nehéz 1-200 grammot lefaragni egy acélvázról. Muffok helyett TIG máris mínusz 100 gr és a kiegészítőkből is lehet a könnyűkre vadászni (fékhíd, papucsok...). Persze nem kizárt, hogy ez a váz nem 100e km után fárad (és reped) el, hanem 75e után.



#7637
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

a csőszettet hol látod? én nem találtam a ritchey honlapon.

 

egyébként nem mondom, hogy feltétlenül jó vétel ez a váz, sőt, de a minőségére miből következtetsz, vagy mi alapján hogy "kínai"? abból, hogy már nem a bajúszkirály hefteli a garázsban?

Sehol, de a tömegéből lehet következtetni.

 

Valószínűleg pont ugyanaz a minőség, mint a 29-es monti vázé, ami nem sikerült túl jóra a szakértő szemek szerint. Van valami a jelenlegi ritchey palettán, ami igazán minőségi termék? :)



A sebesség mindent megold.

 


#7638
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,262 posts

szerintem drága.

 

Pap kerékpár ennyiből Custom-vázat készít, egyedi geometria-kívánságok, akármilyen fejcső.. Sőt, HUnor kézműves kerékpár is hasonló árban dolgozik.

 

Nekem nem kéne. :)

 

Kocka:

Menj a jobb vázra. A 105-Ultegra váltásban nem sokban különbözik, az Ultegra hajtókar-fékszett jobb, de azon kívül a két szett teljesítménye kb. identikus. Nem tapasztalnál nagy különbséget a szettek közt szvsz, és a Sora-Tiagra után ÓRIÁSI ugrás lesz (főleg, hogy Neked még a régi "thumbie" Sorád van. :) ) A Dupla -kompakt hajtást is imádni fogod, annyi szent. :)

 

az éhbérért építő magyar mesterek árai erősen torzítják az összehasonlítást. persze még mindig inkább ez a torzítás, mint az alsó hangon kb dupla ennyi külföldi építők árai. ...egyébként minden kicsit is nevesebb váz drága. :) és innen már csak egy kisebb logikai ugrás az, hogy két (épp az ellenpólusokat képviselő) lehetőség van, ha valaki ár érték arányban jót akar. az egyik az említett olcsON-ONE, ami ugye ilyen vagy olyan (bár ebből én a drágább (853 inbred) kiadásokat láttam törve nagyobb arányban) és egyébként jó vele menni :), illetve a hazai mesterek diszkontárú építményei, amik az általam látott képek alapján megérni látszanak a pénzüket.

 

A csőszetten kívül kb az on-one minőségét hozza, ez már nem a régi ritchey.

 

a csőszettet hol látod? én nem találtam a ritchey honlapon.

 

egyébként nem mondom, hogy feltétlenül jó vétel ez a váz, sőt, de a minőségére miből következtetsz, vagy mi alapján hogy "kínai"? abból, hogy már nem a bajúszkirály hefteli a garázsban?


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#7639
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Ha karbon országútit akarnék venni, akkor itt nézelődnék:

 

http://www.canyon.co...89#tab-reiter1 

 

Ha a kényelem is fontos: http://www.canyon.co...ike.html?b=3501

 

Ha kevésnek érzed a 105-ös szettet, mindkét bringának van Ultegrás verziója.

Sőt, a diszkontdarabokat is nézném, mert 63-66 cm körüli vázméretből biztos lesz elfekvő. "szerintem"

 

szerk: fura dolog amúgy Canyont ajánlani Trek-Giant helyett, de nézzünk szembe a tényekkel. A Canyon NEM rose és NEM OnOne. :) Ugyebár, ha a Movistarnak is jók Pinarello helyett, s a sztálin-orgonások is ezzel zenélnek mostanság..


Edited by Vejne, 2014. October 10. - 14:39.


#7640
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,854 posts

Sziasztok!

 

Új országúti gépet szeretnék. A két eddigi jelölt:

Giant TCR Advanced 1 LTD: http://www.giant-bic...#specifications

Trek Émonda SL 5: http://www.trekbikes...a/emonda_sl_5/#

 

A Giant kb. 40 ezerrel olcsóbban jönne ki, de a Treknek talán jobb a váza, igaz gyengébb a felszereltsége, no meg élettartam garis a váz.

 

Kíváncsi vagyok a véleményetekre!

 

Köszi

Ha karbon országútit akarnék venni, akkor itt nézelődnék:

 

http://www.canyon.co...89#tab-reiter1 

 

Ha a kényelem is fontos: http://www.canyon.co...ike.html?b=3501

 

Ha kevésnek érzed a 105-ös szettet, mindkét bringának van Ultegrás verziója.


  • Vejne likes this