http://www.testbike....helin-lithion-2 itt szeretik
a linkelt kalkulátor nekem is nagyon alacsony nyeregmagasságot dobott ki
http://www.testbike....helin-lithion-2 itt szeretik
a linkelt kalkulátor nekem is nagyon alacsony nyeregmagasságot dobott ki
Sajnos valamiért nem tudok idézni, nem engedi a gép, de odaírom kinek írok.
Szóval Donciccio: írtad hogy "seat setback: 4,1 cm? érdekes. látszik,h nem érdekli őket az uci szabályzata. mondjuk mind1. nem profik használják ezt a progit." Kérdésem, hogy az utcai szabályzat mit mond konkrétan? Mert én azt olvastam hogy 3 és 5 cm között kell lennie a nyereg magasságának a kormánytól, attól függően hogy sportos vagy kényelmibb funkciót választ az ember. Ugye nekem most ez egészen pontosan lemérve 3,1 cm. Tehát ha jól értem, egy centit lejjebb kéne tolnom a nyerget, és vele együtt a kormányt is hogy az ne kerüljön magasabbra mint a nyereg. Azért annak örülök hogy ezt és a kormányszár hosszát leszámítva jók a beállításaim és a vázméretem is a kalkulátor szerint.
Mondjuk ez a kalkulátor nem mondja hogy 25,4 vagy 31,8 -as kormánybefogóval méri e ezt a kormány-nyereg távolságot.
Most látom, hogy még nagyon kezdő vagy. Állítsd be a bringát valamelyik kalkulátor szerint (többféle beállítás létezik) és használd sok ezer km-t, az elején kényelmetlen lesz, de majd alkalmazkodik hozzá a tested, aztán majd lehet állítgatni miután megtanultál ülni a kerékpáron.
Nálam 9-10cm és nincs alacsonyan a kormányom. Egyébként a seat setback az nem ez.
A sebesség mindent megold.
Sajnos valamiért nem tudok idézni, nem engedi a gép, de odaírom kinek írok. ![]()
Szóval Donciccio: írtad hogy "seat setback: 4,1 cm? érdekes. látszik,h nem érdekli őket az uci szabályzata. mondjuk mind1. nem profik használják ezt a progit." Kérdésem, hogy az utcai szabályzat mit mond konkrétan? Mert én azt olvastam hogy 3 és 5 cm között kell lennie a nyereg magasságának a kormánytól, attól függően hogy sportos vagy kényelmibb funkciót választ az ember. Ugye nekem most ez egészen pontosan lemérve 3,1 cm. Tehát ha jól értem, egy centit lejjebb kéne tolnom a nyerget, és vele együtt a kormányt is hogy az ne kerüljön magasabbra mint a nyereg. Azért annak örülök hogy ezt és a kormányszár hosszát leszámítva jók a beállításaim és a vázméretem is a kalkulátor szerint.
Mondjuk ez a kalkulátor nem mondja hogy 25,4 vagy 31,8 -as kormánybefogóval méri e ezt a kormány-nyereg távolságot.
Pszichogén szkoliózisról és derékfájásról nemrég írtam Istinek, sajna, engem súlyt a dolog
>annyira hanyagul tartottam magam úgy... egész gyermekkoromban és serdülőkoromban, hogy mostanra igazi traktoros gerinccel vagyok megáldva!<
Gaboca: szerintem abban az országban, ahol a 15 éves srácok kondroitint meg glükózamint ropogtatnak a "térdfájdalom" miatt, 52:14es áttéttel építenek "fissziket" és az számít dicsőségnek, ha valaki minél alacsonyabb pedálfordulattal teker minél nagyobb hidegben mennél kevesebb réteg ruhában, föl'sleges térdegészségről beszélni ![]()
korábban én is magasabb nyeregállással tekertem, de rájöttem, jobb, ha nem nyújtom ki a lábam a felső holtponton. ![]()
Más: valakinek van tapasztalata a Lithion2-vel, @Faktum1-t leszámítva? Dobozban bontatlanul rohad nálam egy pár belsőkkel már jó ideje, a bringa, amire rátettem volna, már nincs meg, a másik vázamban nem fér el (25mm) s állítólag eg hulladék az egész. Adjam el, vagy érleljem a dobozban még? ![]()
Ha valakit érdekelne, 10500 ft a pár ajándék belsőkkel, 25mm- széles, még ki se bontottam a csomagból ![]()
Edited by Vejne, 2015. February 14. - 10:17.
nem kell kinyujtani a lábad a felso holtponton.. vagyis én nem szoktam, kb egy hat fokos enyhe flexio mindig van a térdemben . igy a csipo stabil, nem dol egyik oldalrol a másikra, nem "kacsázik". e
Ráadásul így a térdedet sem nyírod ki! ![]()
azt hiszem én elég szerencsésnek mondhatom magam ezekkel a beállítós,hátas témákkal kapcsolatban. nekem mondjuk nem a kerékpár volt kezdetben a fő sportágam. evezősként kezdtem,12-13 évesen. talán 3 évig húztam a lapátot,de ott baromira megerősödött a hátam. főleg a derék környéke. külön erősíteni kellett nekünk.
amikor már igazolt versenyző lettem,akkor lett a mostanihoz hasonló beállításom. sztem akkor messzebb volt a kormányom,mint most.
amikor abbahagytam,akkor csináltattam magamnak egy vázat,aztán abba egy jóval rövidebb stucni került,mint amit megszoktam. az ár,és az esztétika miatt vettem meg annó. a mali nagykerben jártunk,és ott volt kiárusítva a 3ttt forma sl kormány,és a hozzá passzoló evol stucni. 105 mm-es volt. ezzel lett összerakva a bringa. nagyon fura volt. elég rövidnek éreztem az egészet. aztán vettem a mostani 120-mm-es itm stucnimat,és helyreállt a világ rendje.
volt egy év,amikor ezzel a beállítással baromira fájt a hátam,de sztem az inkább a stressz,v a depresszió miatt jött ki. nem volt munkám,aztán elég sz@rul éltem meg. néhány éve,amikor szereltem egy helyi boltban,akkor meg nagyon jól ment ismét a bringa. úgy be tudtam ülni,úgy bírtam forgatni ahogy versenyző koromban. akkor nagyon fel voltam dobva.
ezzel az egész hsz-al csak annyit akartam,h van amikor nem testi problémák okozzák a fájdalmat.
Edited by donciccio, 2015. February 14. - 09:01.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
25mm, GP4000S? Jobb választás létezik egyáltalán?
Ha elfér a vázban-villában a 25mm-es külső, hajrá!
Köszönöm a választ. Ránézésre biztosan elfér, de azért felhívom a forgalmazót.
Na, lemértem minden porcikámat amit ez a kalkulátor kért, majd kiszámolta mik az ideális beállítások. Szóval nekem ez jött ki: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Rögtön meg is néztem mi van elállítva a kerékpáron és meglepő de a felső cső hossza pont egyezik azzal amit a kalkulátor kiadott, szóval az kipipálva, de két apró hiba van, az egyik hogy elvileg most 2!! cm-el magasabban van a nyereg mint kéne, viszont ha lejjebb húzom akkor nem nyújtózik ki a lábam teljesen egyenes helyzetbe. Vagy az a jó ha minimálisan kinyújtott lábbal is van hajlása a térdnek? Másik hogy a kormány és a nyereg közötti magasság nálam csak 3cm míg ő 5,5 cm-t ír. Szóval lejjebb kéne tennem a kormány stucnit, de egy fontos adatra nem tért ki a kalkulátor, a kormány stucni hosszára. De reménykedem hogy ha 100-as hosszra cserélem és lejjebb rakom a kormányt akkor talán jó lesz. Mondjuk ma sem volt vele nagyobb gondom,mert ma rendesen kipróbáltam a kicsikét végre.
Elnéztem, mert mégiscsak kitért a stucnira, csak elkerülte a figyelmem.
100mm. Tehát akkor jó lesz ha ezt lecserélem százasra.
seat setback: 4,1 cm? érdekes. látszik,h nem érdekli őket az uci szabályzata. mondjuk mind1. nem profik használják ezt a progit.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Na, lemértem minden porcikámat amit ez a kalkulátor kért, ......
Mi ez a kalkulátor??? ![]()
Ridley Noah Fast
Na, lemértem minden porcikámat amit ez a kalkulátor kért, majd kiszámolta mik az ideális beállítások. Szóval nekem ez jött ki: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Rögtön meg is néztem mi van elállítva a kerékpáron és meglepő de a felső cső hossza pont egyezik azzal amit a kalkulátor kiadott, szóval az kipipálva, de két apró hiba van, az egyik hogy elvileg most 2!! cm-el magasabban van a nyereg mint kéne, viszont ha lejjebb húzom akkor nem nyújtózik ki a lábam teljesen egyenes helyzetbe. Vagy az a jó ha minimálisan kinyújtott lábbal is van hajlása a térdnek? Másik hogy a kormány és a nyereg közötti magasság nálam csak 3cm míg ő 5,5 cm-t ír. Szóval lejjebb kéne tennem a kormány stucnit, de egy fontos adatra nem tért ki a kalkulátor, a kormány stucni hosszára. De reménykedem hogy ha 100-as hosszra cserélem és lejjebb rakom a kormányt akkor talán jó lesz. Mondjuk ma sem volt vele nagyobb gondom,mert ma rendesen kipróbáltam a kicsikét végre. ![]()
Elnéztem, mert mégiscsak kitért a stucnira, csak elkerülte a figyelmem.
100mm. Tehát akkor jó lesz ha ezt lecserélem százasra.
Edited by Norby86, 2015. February 14. - 00:13.
nekem hajlik a hátam,pld simán letenyerelek a földre. Viszont ha alsófogásban fogom a kormányt akkor a térdemmel szétrugdalom a sörhasam
ez egy ördögi kör
Az nem ugyanaz!! En is siman letenyerelek, sot. De ettol meg nem hajlik ugy a hatam, ahogy kellene. kb. 45 fokig tudok elorehajolni ugy, hogy a medencem marad ahogy van, utana a medence is forog elore.
Ez nagyrészt adottság, tehát tud úgy ülni, ha elég rugalmas és erős hozzá.
Adottsag, de szerintem tizenevesen nagyon sokat alakul meg a csontozat. De huszonevesen mar nem.
En csak annyit tudok hozzatenni a dologhoz, hogy ha nem hajlik ugy a hatad, mint egy profinak, akkor nem tudsz ugy ulni, ahogy ok. Ahhoz mar regen keson van meg neked is, hogy ezt megvaltoztasd.
Armstrong gumigerincét még a profik se tudták lekövetni eddig.
Remélem nem is fogják.
http://ebay.eu/1yxz08R ez a kormány és fvkarbeállítás se lehet túl kényelmes
Nem is csodálom, hogy csak 600-at futottak a Zondák, így nehéz. (Persze, ha igaz.)
25mm, GP4000S? Jobb választás létezik egyáltalán?
Ha elfér a vázban-villában a 25mm-es külső, hajrá!
Szervusztok!
Gumivásárlás előtt vagyok és látva ezt a GCN videot arra jöttem rá, hogy nem egyértelmű már a 23 mm széles (vagy keskenyebb) gumi.
Fulcrum Racing 5 kerekeim vannak, arra néztem ki Continental Grand Prix 4000 sII-t. Eddig Grand Prix 3000 ből a 23 mm-est használtam, de most elgondolkodtam a 25-ös szélességen, mert nem tükör simaságú az aszfalt a környékünkön és én sem vagyok pehelysúlyú kerékpáros. Az alföldön lakom, nagyon ritkán jutok hegy közelébe ha ez esetleg számít valamit a válasznál.
Mit mondanátok 25 v 23 mm, illetve ha a kiválasztott külsőnél van jobb ötletetek tartós, de jó minőségű gumira, akkor azt is szívesen várom.
Előre is köszönöm a segítséget.
nekem hajlik a hátam,pld simán letenyerelek a földre. Viszont ha alsófogásban fogom a kormányt akkor a térdemmel szétrugdalom a sörhasam
ez egy ördögi kör