Sziasztok!
Kicsit vissza olvasva többen írtátok, hogy nem mindegy hogy áll a medence csont. Kaphatok egy leírást arról, hogy hogyan is kell állnia, honnan tudom mikor jó, és mikor nem jó.
Előre is köszönöm! ![]()
vendég_anorche_*
Sziasztok!
Kicsit vissza olvasva többen írtátok, hogy nem mindegy hogy áll a medence csont. Kaphatok egy leírást arról, hogy hogyan is kell állnia, honnan tudom mikor jó, és mikor nem jó.
Előre is köszönöm! ![]()
lehet hogy sort is cserélhetsz.
Ugyanmar, alig 7000km utan? Ez Shimano!
CN-9000 egyebkent.
ha vlmi meghibásodott,akkor cseréled. ennyi a max.
ne kelljen. Amúgy sóherség miatt történhet ez meg
mert aki "csak tizenötöt akarok kiadni" hozzáállással vesz kerékszettet, ne csodálkozzon ilyesmin.
@ave: ez milyen lánc? 11s DA v Ultegra? ![]()
Edited by Vejne, 2015. February 15. - 20:33.
Ma megtalaltam a lanchossz meromet, gondoltam megnezem mennyit "nyult" 6 honap alatt. 0.75-os beesik. 1.0-s beesik. Afene. Nem bir sokat.
Amint marcius lesz, lecserelem.
Nem szeretjük a bandázsolást túlbonyolítani, nem érdemes..
Guy Vexille kormányra tekerve. Az inkvizíció nem kegyelmez, felcsavar, keresztez.Egyébként ha kicsit kattog-lóg a hátsó agyam, felső lánckerekekn spontán ugrál a lánc ide-oda, meg persze klikkelget, mit tehetek, a szabadonfutó ellenőrzésén meg kónuszállításon kívül? :|
Nem szeretjük a bandázsolást túlbonyolítani, nem érdemes..
Guy Vexille kormányra tekerve. Az inkvizíció nem kegyelmez, felcsavar, keresztez.Egyébként ha kicsit kattog-lóg a hátsó agyam, felső lánckerekekn spontán ugrál a lánc ide-oda, meg persze klikkelget, mit tehetek, a szabadonfutó ellenőrzésén meg kónuszállításon kívül? :|
ha vlmi meghibásodott,akkor cseréled. ennyi a max. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nem szeretjük a bandázsolást túlbonyolítani, nem érdemes..
felkerült a hazai verseny útvonala: http://meszkoember.w...rseny-utvonala/
meg bemásolok ide egy idézett szöveget a fb-ról. nem én írtam,de majdnem ezeket fogalmaztam meg én is. ![]()
Ma végigtekertem az új pályán. Sajnos amíg Magyarországon fontosabb a stadionok építése a közúthálózat karbantartásánál, addig minden tavasszal kisebb félelemmel teszem meg ezt az utat. Mindenesetre a globális felmelegedés kissé mellettünk áll, az út minősége még nem annyira rossz, mint amennyire egy tisztességes tél után lehetne.
De nem akarok senkit elszontyolítani ezen a verőfényes, szinte már tavaszias vasárnap délelőttön.
Mondom inkább a száraz tényeket: az új útvonal pontos hossza: 6,28 km. Ebből 670 méter lefelé vezet. Az eddigi cél után még 2 km-t megy tovább a bánya bejáratánál felállítandó célig az új útvonal. Én pályabejárós tempóban 22 perc 20 másodperc alatt értem fel. Ezt csak úgy leírtam, természetesen nem ez az etalon idő smile hangulatjel
Javaslom mindenkinek, akinek lehetősége van rá, hogy a tavaszi felkészülés jegyében legalább egyszer guruljon végig az új útvonalon. A 670 m lejtős részben van egy fifikás kanyar, jó lenne, ha mindenki tisztában lenne vele. Nem szeretnénk senkit kiszedni a verseny során az árokból, még annyira sem esetleg levakarni egy szemből érkező autó szélvédőjéről. Természetesen akik nem tudnak végigmenni a pályán, azok sem lesznek hátrányban. A versenyre szépen felfestjük az aszfaltra, hogy hol kell vigyázni.
Ha valaki rendelkezik űrtechnikával és végigment a pályán, szeretném, ha elküldené nekem a rögzített adatokat, leginkább a szintemelkedés érdekelne, hogy fel tudjam tölteni a honlapra. Így lélekben azok is tudnának készülni az új pályára, akiknek nincs lehetőségük végigtekerni rajta a verseny előtt. Előre is nagyon szépen köszönöm!
Röviden ennyi! Várunk mindenkit április 19-én!! smile hangulatjel
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Iden telen en is mindig a jo bringaval jartam, de esos, trutyis idoben inkabb gorgoztem.
Eredetileg azon gondolkodtam, hogy majd atszerelem a teljesitmenymerot a telire es jarok azzal, de lusta voltam, egyszerubb igy megoldani.
Télen, hidegben nem bicajozok, ergo nincs is téli. Kelleni fog később is a térdem.
Bár most már rezeg a léc, tegnap eltakarítottam a két bicajt (asszonyét is, full atomjaira szedtem őket), ki kéne menni egy körre.
Én meg sz.r időben nem megyek. Előző két szezonban mentem, de szándékosan eladtam a sárvédőszettem. Mondom, így kisebb a kísértés, tartósabbak az alkatrészek.
Más: pár hete írtam a Gommitalia Iris Kevlar gumiról, hogy takony, csúszik, iránításra nem jó. Vernixe lehetett a kicsinek, mert most, hogy kissé megkapta az aszfalt a felső rétegét, teljesen más a viselkedése. Kiváló. Lehet, hogy ronda, lehet, hogy 20mm-es, de kényelmes, tapadós, jól gyorsítható és kevésbé rázós, mint a 4mm-el szélesebb rubino. Igaz, élettartamra tuti rövidebb lesz, de mivel kb. 1600 ft-os darabáron szereztem őket, nem fogok sírva fakadni, ha 5-6 ezer km után elkezd "látszódni" a használat..
Télen, hidegben nem bicajozok, ergo nincs is téli. Kelleni fog később is a térdem.
Bár most már rezeg a léc, tegnap eltakarítottam a két bicajt (asszonyét is, full atomjaira szedtem őket), ki kéne menni egy körre. ![]()
Nekem nincsenek ilyen gondjaim. Van egy kb. 25 éves acélvázas országútim. Nevezhetjük télinek is, igaz ezt hajtom nyáron is. Használom, kopik, a rozsda kóstolgatja. Az edzésmunka és a kerékpározás élménye hibátlanul megvan ennek a nyergében is! Aztán ha kicsit szárad a talaj irány az erdő-mező mtb-vel.
egy ilyen kis közvélemény kútásást végeznék itt a fórumon. mostanában egyre többet látom,h télen is a nekem ünneplős bringának tűnő gépeket hajtják az emberek. csak én vagyok ennyire maradi,h amíg tél van,addig nem veszem elő a jobbik bringám? még ilyen szép időben sem használnám. az én magyarázatom az,h megszoktam a téli geóját,és nem szeretném,ha lecsapódna a pára a bringán. mi,régen október végétől,március elejéig télivel mentünk.
mondjuk azt értem,h az alu,karton vázak nem rozsdásodnak,de az új alkatrészek nem bírják úgy a dzsuvát,mint a régiek.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
mi a véleményetek? elég vállalható az ár és jóval alatta van a custom daraboknak. kb 74e ft és Reynolds 525
tömegadat nincs
egész pofás cucc. én egy "s"-est kérek.
sztem még az ára is elfogadható. itthon a papék 80 körül mondták,h csinálnak vázat a könnyebbik reynolds 531-esből. ebből van az én régi vázam. kb 1 éve kérdeztem tőlük.

Edited by donciccio, 2015. February 15. - 05:52.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
mi a véleményetek? elég vállalható az ár és jóval alatta van a custom daraboknak. kb 74e ft és Reynolds 525
tömegadat nincs
egy trekking után és néha "keresem" az egyensúlyt ilyenkor.
pár éve felültem egy trekkingre. szédítő élmény volt
bizonytalanabbnak éreztem mintha sok sör után felültem volna az országútira, mondjuk PB palackkal a vázon
:DD Elhiszem, az ember ha megszokik valamit, akkor az átszokáshoz kell némi idő.
Azért bátor voltál hogy ilyen bizonytalanság érzet mellett PB palackot szállítottál. ![]()
egy trekking után és néha "keresem" az egyensúlyt ilyenkor.
pár éve felültem egy trekkingre. szédítő élmény volt
bizonytalanabbnak éreztem mintha sok sör után felültem volna az országútira, mondjuk PB palackkal a vázon
http://bringaland.hu/bg-fit.html
nem reklámozok, de ez itt többeknek bevált. sokba kerül de előbb utóbb megtérül: stucnik, nyeregcsövek, kormányok vásárlása helyett
Igen, ezt ismerem, de sajnos amennyibe kerül az nekem fél havi fizetésem. Stucniból mindenképpen egy 100 mm hosszút kell venni, az már biztos. A kalkulátor szerint beállítom a nyerget, meg a kormány magasságot és majd kiderül a többi az úton. Tegnap mikor mentem vele a belvárosban budára meg vissza, nem éreztem különösebben rosszat, kihajtottam rendesen és nem görcsölt be semmim, egyedül még amire figyelnem kell hogy ha a kormányon a fékkarrt megfogom és úgy tekerek, akkor ha tartom kicsit magam a könyököm alatti rész kezd el zsibbadni kicsit, ha meg rá támaszkodom kicsit a fékkarra, akkor meg hátul a derekamnál zsibbad. De ez biztosan csak azért van,mert nem szoktam hozzá, plusz még meg kell tapasztalnom a helyes tartást. Ez az amihez idő kell.
Meg ugye addig azt sem tudom pontosan megmondani hogy a medence csontom libikókázik e, amíg nincs megfelelő párnázott biciklis nadrágom. Tegnap feszesebb sztreccs farmerben tekertem és ennek az anyaga sajnos csúszósabb. Szóval most nem akarok ilyen mélyen belemenni a dolgokba inkább, egyenlőre legyen meg minden és kipróbálom hosszabb távon milyen tekerni. Még pl. azt is meg kell szokjam hogy álló helyzetben a kormányt fogva kigyorsítok, mert kicsit szokatlan a kormányfogás egy trekking után és néha "keresem" az egyensúlyt ilyenkor.
Edited by Norby86, 2015. February 14. - 12:15.
http://bringaland.hu/bg-fit.html
nem reklámozok, de ez itt többeknek bevált. sokba kerül de előbb utóbb megtérül: stucnik, nyeregcsövek, kormányok vásárlása helyett