:\ Hátsó agy?
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
nem néz ki biztatoan. Valami ötlet, azon kivul, hogy fuzessek uj kereket?
:\ Hátsó agy?
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
nem néz ki biztatoan. Valami ötlet, azon kivul, hogy fuzessek uj kereket?
e/h prizma helyett nálam is a matrica játszik, de hivatalosan nem fogadják el. ha józan eszére hallgat elfogadja, ha büntetni akar akkor fog.
küllőprizma helyett pedig, igen elfogadják a reflexcsíkos külsőt. Zs, hátsó kerékbe viszont kevés lesz, mert az elsőbe kötelező,
Kresz felszereltséggel kapcsolatban lenne kérdésem.
Az okosok előírják, hogy legyen prizma is a kerékpáron. Az a kérdésem, hogy valaki egyáltalán tett-e fel országútira előre, illetve hátra, és ha igen milyet? Végigbogarásztam a webshopokat sehol sincs normális, vagy 4 euró amit egyszerűen sokallok egy ilyen haszontalan dologra kiadni.
Köszi!
Részemről hanyagolnám, a láthatóságot másképp is meg lehet oldani, KRESZ ide vagy oda. Ha mégis a prizma mellett döntesz, csak hátsó kerékre tedd! Oldalszélben meredek lefelén nem vicces, mikor berezonál a kormány.
Az én megoldásom: narancssárga, E-jelzett fényvisszaverő 3M fóliát ragasztottam a felni két oldalára, egymással szemben, elöl-hátul. Ez az: https://www.kamionfe...sarga-E-jelzett
Ha a rend őreivel semmiképp nem szeretnél ujjat húzni, akkor az oldalt fényvisszaverő csíkos külsőt úgy rémlik, elfogadják már. Például Continental Grand Prix 4000 S II

Kresz felszereltséggel kapcsolatban lenne kérdésem.
Az okosok előírják, hogy legyen prizma is a kerékpáron. Az a kérdésem, hogy valaki egyáltalán tett-e fel országútira előre, illetve hátra, és ha igen milyet? Végigbogarásztam a webshopokat sehol sincs normális, vagy 4 euró amit egyszerűen sokallok egy ilyen haszontalan dologra kiadni.
Köszi!
Hol olvasod, hogy 10,5?? 1056grammot ir. (Ez akar lehet a vaz tomege.)
az is lehet, jogos
volt 1x egy cikk a bikkmakkon erről a témáról. vlki fölpolíroztatott egy mtb hajtókart aztán megmérte előtte,utána. volt vlmi anyagveszteség,de nem sok.
annak azért örülök hogy ez már nem menő http://bit.ly/17gijZj
+ http://apro.bikemag....o-l273766.html# ezt, hogy? 10,5kg karbonvázzal? van a családban egy 30 éves acélváz, saját villával, 15 éves alkatrészekkel, 9-es shimano fvkarral (mindenki tudja, milyen bomba nehéz), basic (szintén kőtömegű) taposópedállal, saját mérés szerint 10,7 kg.
Hol olvasod, hogy 10,5?? 1056grammot ir. (Ez akar lehet a vaz tomege.)
monedjuk a hajtókar középpel 1 kg. a kerékszett kb. 2.2 kg gumi-sor-gyorszár nélkül. a váltásszett nehéz-kormány nehéz.
a váz annyira nem mondjuk.. szerintem becsületes, inkább írjon 1 kg-al többet, mint hülyeséget ![]()
volt 1x egy cikk a bikkmakkon erről a témáról. vlki fölpolíroztatott egy mtb hajtókart aztán megmérte előtte,utána. volt vlmi anyagveszteség,de nem sok.
annak azért örülök hogy ez már nem menő http://bit.ly/17gijZj
+ http://apro.bikemag....o-l273766.html# ezt, hogy? 10,5kg karbonvázzal? van a családban egy 30 éves acélváz, saját villával, 15 éves alkatrészekkel, 9-es shimano fvkarral (mindenki tudja, milyen bomba nehéz), basic (szintén kőtömegű) taposópedállal, saját mérés szerint 10,7 kg.
vittore30 módosította - 2015. február 18. - 11:07
szép !
vajon vannak "hány ezredgrammot faraghatunk le polírozással?" topikok? :-))
szép !
vajon vannak "hány ezredgrammot faraghatunk le polírozással?" topikok? :-))
volt 1x egy cikk a bikkmakkon erről a témáról. vlki fölpolíroztatott egy mtb hajtókart aztán megmérte előtte,utána. volt vlmi anyagveszteség,de nem sok.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nem.. tényleg úgy értettem, ahogy írtam.
Láttam-látom, hogy a szaki szétszedi, lepucolja, tüzetesen átvizsgálja, foglalkozik vele, összerakja, kipróbálja, s látszólag rendben. Előjön a probléma. Miért hibáztassam-legyek haragos, ha mindent megtett, amit tudott?
nem kell haragosnak lenni, nem kell hibáztatni, de valamit mégiscsak elrontott.
én magamnak szerelek, mindig a tőlem telhető maximális odafigyeléssel csinálom. egyrészt, mert ráérek (különben hozzá sem kezdek), másrészt, hogy elkerüljem a saját magam hibáztatását.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ezt nem úgy akartad érteni, hogy ha magadnak szereled, AKKOR nem hibáztathatsz senkit és nincs harag ?
Mert ha én a szerelőtől hazahoznám a bringám és még akkor is rossz lenne, akkor lennék ideges és kissé haragos.
nem.. tényleg úgy értettem, ahogy írtam.
Láttam-látom, hogy a szaki szétszedi, lepucolja, tüzetesen átvizsgálja, foglalkozik vele, összerakja, kipróbálja, s látszólag rendben. Előjön a probléma. Miért hibáztassam-legyek haragos, ha mindent megtett, amit tudott?
Ott van
>igen, megvan az előnye, ha nem magatoknak szereltek. ha valami nem úgy működik, ahogy kéne, nem hibáztathattok senkit, azaz kevesebb harag és idegesség fogja rontani a kedélyeteket. ^^ <
Ezt nem úgy akartad érteni, hogy ha magadnak szereled, AKKOR nem hibáztathatsz senkit és nincs harag ?
Mert ha én a szerelőtől hazahoznám a bringám és még akkor is rossz lenne, akkor lennék ideges és kissé haragos.
kapott lakkot is vagy csak egy sima polírt?
Ha nem lakkoztad akkor kíváncsi lennék, hogy nem mattul-e be idővel. Van pár alu alkatrészem nekem is ami megérne egy polírozást de mindig attól tartok, hogy minek a sok meló, ha 2 hét múlva felületvédelem nélkül bemattul az egész? Egyszer egy monti hajtókart políroztam fel ilyenre és azt lakkozni próbáltam de túl jól sikerült a polír és nem tapadt egyenletesen a lakk (spray volt) és emiatt hullámos lett még úgy is, hogy csak "ködöltem" 3-4 réteget. szóval nem lett igazán szép
szép !
vajon vannak "hány ezredgrammot faraghatunk le polírozással?" topikok? :-))
vidd vissza a szerelőhöz.
Ott van
>igen, megvan az előnye, ha nem magatoknak szereltek. ha valami nem úgy működik, ahogy kéne, nem hibáztathattok senkit, azaz kevesebb harag és idegesség fogja rontani a kedélyeteket. ^^ <
Kis segítség:
szóval, hétvégén észrevettem, hogy nagytányéron kattog a hátsó agyam, illetve, néha spontán vált 1-2 lánckerék közt. Kotyogott a hátsó agy rendesen, hétfőn utánállítottak, látszólag megszűnt.
Ma ahogy ingázgattam, feltűnt, hogy ugyanúgy kattog az agy, megállva csekkoltam, és ismét egy minimális kottyanása-holtjátéka volt az agynak, a felnit mozgatni lehet oldalirányban..
Mi lehet ilyenkor a megoldás? Pár hete volt szétkapva az egész hátsó agy, akkor a golyópályák-golyók lepucolva-újrazsírozva, minden beálíltva és elvileg jó állapotban volt. A kerék nagyon jól forog, ellenállásmentesen, szépen, egész kulturált szabadonfutó duruzsolása van, a kottyanása minimális, tizedmm-es nagyságrendű. De a hátsó agy kattog nagytányéron tekerve, illetve, a sor tetején spontán képes menet közben ugrálni a lánc ide-oda (edig váltáskor akár 2-3 lánckereket fel-lelépve is mindig megtalálja a lánc a helyét.)
Az agy
robbantva..
vidd vissza a szerelőhöz.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Ma ahogy ingázgattam, feltűnt, hogy ugyanúgy kattog az agy, megállva csekkoltam, és ismét egy minimális kottyanása-holtjátéka volt az agynak, a felnit mozgatni lehet oldalirányban..
Ellenanyákkal rendesen rá kéne húzni. Tavaly én is elszórakoztam az egyémmel, egyszer lelazult, fene tudja, mitől/miért. Azóta sem.
Kis segítség:
szóval, hétvégén észrevettem, hogy nagytányéron kattog a hátsó agyam, illetve, néha spontán vált 1-2 lánckerék közt. Kotyogott a hátsó agy rendesen, hétfőn utánállítottak, látszólag megszűnt.
Ma ahogy ingázgattam, feltűnt, hogy ugyanúgy kattog az agy, megállva csekkoltam, és ismét egy minimális kottyanása-holtjátéka volt az agynak, a felnit mozgatni lehet oldalirányban..
Mi lehet ilyenkor a megoldás? Pár hete volt szétkapva az egész hátsó agy, akkor a golyópályák-golyók lepucolva-újrazsírozva, minden beálíltva és elvileg jó állapotban volt. A kerék nagyon jól forog, ellenállásmentesen, szépen, egész kulturált szabadonfutó duruzsolása van, a kottyanása minimális, tizedmm-es nagyságrendű. De a hátsó agy kattog nagytányéron tekerve, illetve, a sor tetején spontán képes menet közben ugrálni a lánc ide-oda (edig váltáskor akár 2-3 lánckereket fel-lelépve is mindig megtalálja a lánc a helyét.)
Az agy
robbantva..
én még arra tudok gondolni,h az FH_RE110 jelű kónusz,és az FH-AT101 tengely nem kapcsolódik megfelelően. le kéne venni róla,és esetleg menetrögzítőt tenni közéjük. így hülyeségnek hangzik,de lehet,h elég lenne.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Kis segítség:
szóval, hétvégén észrevettem, hogy nagytányéron kattog a hátsó agyam, illetve, néha spontán vált 1-2 lánckerék közt. Kotyogott a hátsó agy rendesen, hétfőn utánállítottak, látszólag megszűnt.
Ma ahogy ingázgattam, feltűnt, hogy ugyanúgy kattog az agy, megállva csekkoltam, és ismét egy minimális kottyanása-holtjátéka volt az agynak, a felnit mozgatni lehet oldalirányban..
Mi lehet ilyenkor a megoldás? Pár hete volt szétkapva az egész hátsó agy, akkor a golyópályák-golyók lepucolva-újrazsírozva, minden beálíltva és elvileg jó állapotban volt. A kerék nagyon jól forog, ellenállásmentesen, szépen, egész kulturált szabadonfutó duruzsolása van, a kottyanása minimális, tizedmm-es nagyságrendű. De a hátsó agy kattog nagytányéron tekerve, illetve, a sor tetején spontán képes menet közben ugrálni a lánc ide-oda (edig váltáskor akár 2-3 lánckereket fel-lelépve is mindig megtalálja a lánc a helyét.)
Az agy
Az még áll vagy nem áll, hogy a C lánchoz saját láncbontó kell?
Kapcs a témához: kb 8 ève diósjenő felett elszakadt a 9-es sram láncom, ott áltam szerszám nélkul 70km-re otthontól. Egy helyi szaki 2 kalapáccsal 2 másodperc alatt összekalapälta, gond nélkul hazamentem vele. Szóval csak egy sztori hogy nem csak a gyäri szerszám oké.
800 ft-os ebayes láncbontóval szétszedtem-összeraktam a 10s velocse láncot, utána még 3ezer km-t elfutott. Szerintem túl van misztifikálva, bár, errefelé még az UT csapágyakat is laposfeju csavarhuzoval hámozzák ki a karbol.. : D
A láncbontó csak kitolja-visszanyomja a szemet, nem látom, hogy miben "tolna másképp" egy univerzális bonto vs. egy campagnolo feliratu ![]()
Campa szeret mindenhez saját szerszámot eloirni, valamiért... hmmm