Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#6341
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.387 hozzászólás

ja, meg 13ezer ft-ért kitehetik a mikulásnak a kemence mellé. :)

amikor én vettem az én itm stucnim újként,akkor az is 12-13 körül volt. az meg már nem ma volt. szóval az ár csak nézőpont kérdése. :)

 

 

jó ez a decás izó por. hatást nem tudok mondani,de legalább nem akar kijönni,mint a pezsgőtabletták. :D 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#6342
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://www.planetx.c...look-keo-system ilyen exustar pedálokat vajon lehet itthon kapni? elég ütős az ára,még ha nehezebb is,mint a kéo.

 

 

kár,h csak ilyen hosszú van ebből: http://www.planetx.c...l-road-nos-stem

ja, meg 13ezer ft-ért kitehetik a mikulásnak a kemence mellé. :)



#6343
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.387 hozzászólás

http://www.planetx.c...look-keo-system ilyen exustar pedálokat vajon lehet itthon kapni? elég ütős az ára,még ha nehezebb is,mint a kéo.

 

 

kár,h csak ilyen hosszú van ebből: http://www.planetx.c...l-road-nos-stem


donciccio módosította - 2015. március 06. - 08:16

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#6344
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.387 hozzászólás

nem csak arról van szó.

hanem, jelenleg van egy Deda Zero100 nyeregcső-stucni kombináció. Deda Zero100 kormányt tudnék szerezni, de nagyon keskenyben (42 széltől-szélig). Ellenben a Syntacetől olcsóbb lett volna egy Deda RHM01, ami ugyan nem könnyebb, de szebb, illetve, a Deda "finishkitbe" se rondítana bele.

 

DOnciccio: ilyenkor bánom, hogy más boltok meg FUlcrum Racing 7-tel és Veloceval ugyanazt a bicajt hozzádvágják 250ért. De használtat kell venni, mert az olcsó!

 

http://apro.bikemag....tt-l276277.html

 

jajj ha ez tizes lenne..

már nincs is fönt a hirdetés. :)


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#6345
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Szerintem a kormányon ne spórolj súlyt ! A Syntace kormányok a legerősebbek a piacon, ne bánd azt a néhány grammot. Kormány tesztekben magasan a legbiztonságosabb márka.

nem csak arról van szó.

hanem, jelenleg van egy Deda Zero100 nyeregcső-stucni kombináció. Deda Zero100 kormányt tudnék szerezni, de nagyon keskenyben (42 széltől-szélig). Ellenben a Syntacetől olcsóbb lett volna egy Deda RHM01, ami ugyan nem könnyebb, de szebb, illetve, a Deda "finishkitbe" se rondítana bele.

 

DOnciccio: ilyenkor bánom, hogy más boltok meg FUlcrum Racing 7-tel és Veloceval ugyanazt a bicajt hozzádvágják 250ért. De használtat kell venni, mert az olcsó!

 

http://apro.bikemag....tt-l276277.html

 

jajj ha ez tizes lenne..


Vejne módosította - 2015. március 06. - 07:07

  • donciccio kedveli ezt

#6346
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.387 hozzászólás

http://apro.bikemag....hi-l276266.html gyorsan megunták. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#6347
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.691 hozzászólás

 

Mivel nincs kedvem most vadászni helyette mást (Deda Zero vagy RHM) így marad, megnézem, mennyire jön be a hajlítása (elég érdekes, felül hátrafelé csap, mint egy trekking-kormány, alul az alsó fogás kifelé ível, mint a Randonnőr kormányok, meg úgy hátranyúlik, mint a kompaktok)

 

Meantime apróban beszerzési áron, aztán hátha.

 

Ebből az árból (5500) sokkal jobb kormányt is tudtam volna venni :D

Szerintem a kormányon ne spórolj súlyt ! A Syntace kormányok a legerősebbek a piacon, ne bánd azt a néhány grammot. Kormány tesztekben magasan a legbiztonságosabb márka.


Marci

#6348
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.387 hozzászólás

akárhogy nézem az időjárás jelentéseket,szerencsére jó időt jósolnak. így sztem megfuttatom már az ünneplős bringát. :)

"kicsit" jobban gurult az ünneplős,mint a téli. :) a sidi cipőmet is még csak most tudtam élesben (aszfalton) kipróbálni. egyenlőre jónak tűnik. csak egy vékony zoknival,és az új szerzeményemmel,a membrános lábravalóval mentem. nem tettem bele talpbetétet,mert így kényelmesebbnek látszott. én nem emlékszem,h mennyire volt esetleg zajos a régi lánccal,sorral,váltó görgővel a bringa,de most csak a küllők surrogását hallottam. ez az egy óra,amit mentem,kicsit több km-t is eredményezett. lehet,h emelnem kéne a télin a nyereg magasságot. mérőszalag szerint okés,de a kiült flite titanium a súlyom alatt jobban behajlik a kelleténél,és emiatt lejjebb is kerülök rajta. 3-5 mm emelés elég is lehet. esetleg még a cipők is okozhatják ezt a különbségek. lehet,h ha már visszakerül a talpbetét a sidi-be,akkor helyreáll a világ rendje. egyenlőre örülök,h betét nélkül is kényelmes volt. még nem tudom,h a speci betétje kerül majd bele,v a sajátja. ez majd később kiderül melyikkel lesz az igazi. sajnos a kiállva tekerés még mindig fájdalmas tud lenni. nem is tudok túl sok erőt kifejteni így,de azért javul a dolog.  


  • GT_Atee és torma99 kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#6349
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Vittore: most 1 bringám van. Egy meg épülget. Ahhoz vettem a kormányt. :) De amennyit fizettem érte, már kicsit bánom.. :) Főleg, hogy így az egységes finish-kit már ki van zárva.

 

Mivel nincs kedvem most vadászni helyette mást (Deda Zero vagy RHM) így marad, megnézem, mennyire jön be a hajlítása (elég érdekes, felül hátrafelé csap, mint egy trekking-kormány, alul az alsó fogás kifelé ível, mint a Randonnőr kormányok, meg úgy hátranyúlik, mint a kompaktok)

 

Meantime apróban beszerzési áron, aztán hátha.

 

Ebből az árból (5500) sokkal jobb kormányt is tudtam volna venni :D


Vejne módosította - 2015. március 05. - 17:29


#6350
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

:) elhoztam ma a postáról a "Syntace RaceLite CDR 2014" kormányt, és mikor mérlegre tettem, kissé szíven ütött (bár, előtte is éreztem, hogy ez bizony kőnehéz)

 

46cm-es széltől-szélig méretben 318 gramm! Az valami brutális (vö.: A 46 széles Ritcheym 1.5 cm-rel nagyobb esésű és 1 cm-rel nagyobb előrenyúlású, mégis, 254 gramm. Tudom, kormánynál nem számít, de akkor is vicces. :) )

 

Miből van ez, illetve, milyen vastag lehet a fala? : )

 

Neked párhuzamosan több bringád / projekted van?



#6351
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

:) elhoztam ma a postáról a "Syntace RaceLite CDR 2014" kormányt, és mikor mérlegre tettem, kissé szíven ütött (bár, előtte is éreztem, hogy ez bizony kőnehéz)

 

46cm-es széltől-szélig méretben 318 gramm! Az valami brutális (vö.: A 46 széles Ritcheym 1.5 cm-rel nagyobb esésű és 1 cm-rel nagyobb előrenyúlású, mégis, 254 gramm. Tudom, kormánynál nem számít, de akkor is vicces. :) )

 

Miből van ez, illetve, milyen vastag lehet a fala? : )



#6352
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.325 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

meddig ér a sárvédő? nem lehet, hogy a vége az ülőcsőnél pont az első váltónál van és pont ráfolyik a cucc?

Ha 105, ha nem, azért nem szokványos, hogy 1 év alatt berágódjon még télen sem. Mondjuk télen célszerű azért 1-2 hetente fújni rá valamit és váltani vele párat. Én tuti nem dobnám ki, leszedném, áztatnám 1 napot a forgáspontokat WD40-ben aztán kipróbálnám .Haverom városi bringáján hónapokig nem váltott nagytányért, be is állt neki úgy, hogy egyáltalán nem váltott. Rajta az áztatás segített, azóta is az a váltó van fönt. amúgy 5-6000 körül kapni váltókat de az új szériát kompatibilitási infó nélkül ne vedd meg (5800), annak szerintem más az áttételi aránya, nem biztos, hogy jó az 5700-as karokkal.

Köszönöm a tanácsot! Megpróbálom majd, most úgyis jó idők jönnek, majd montival járok addig, amíg ez pihen.

 

Sárvédőm a BB alsó síkjáig nyúlik, a hátsó kerék felől a váltó minimális szennyeződést kap. A fotó kicsit megtévesztő, talán azért, mert letörött a hátsó sárvédő hátsó része (javítva, "okosba'"). Ez egy a bringához tervezett sárvédő szett, a bicajjal együtt vásároltam.



#6353
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

Úgy néz ki, manapság már ezt sem az örökkévalóságnak gyártják. Naívan azt gondoltam, a 105-öst talán nem könnyítik szét annyira, hogy az a tartósság kárára menne. Nem túl drága persze egy új 105-ös, csak az egész olyan bosszantó...

 

ncc1701: szeptember eleje óta sárhányóval közlekedem.

11022794_441184662697542_19450185_n.jpg

meddig ér a sárvédő? nem lehet, hogy a vége az ülőcsőnél pont az első váltónál van és pont ráfolyik a cucc?

Ha 105, ha nem, azért nem szokványos, hogy 1 év alatt berágódjon még télen sem. Mondjuk télen célszerű azért 1-2 hetente fújni rá valamit és váltani vele párat. Én tuti nem dobnám ki, leszedném, áztatnám 1 napot a forgáspontokat WD40-ben aztán kipróbálnám .Haverom városi bringáján hónapokig nem váltott nagytányért, be is állt neki úgy, hogy egyáltalán nem váltott. Rajta az áztatás segített, azóta is az a váltó van fönt. amúgy 5-6000 körül kapni váltókat de az új szériát kompatibilitási infó nélkül ne vedd meg (5800), annak szerintem más az áttételi aránya, nem biztos, hogy jó az 5700-as karokkal.



#6354
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.325 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Ultegra hátsóváltónál láttam ilyet téli használat után.

 

Úgy néz ki, manapság már ezt sem az örökkévalóságnak gyártják. Naívan azt gondoltam, a 105-öst talán nem könnyítik szét annyira, hogy az a tartósság kárára menne. Nem túl drága persze egy új 105-ös, csak az egész olyan bosszantó...

 

ncc1701: szeptember eleje óta sárhányóval közlekedem.

11022794_441184662697542_19450185_n.jpg



#6355
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Áhh, a pezsgő105-ös első meg hibátlan, igaz, a legnagyobb elázásomban is csak középcsapágyig érő víztócsába "csorogtam" bele. : D De az brutál zápor volt, fél órán át.

 

Ezért sem cserélném le azt a pözsgőt semmire elöl a Basson.. elég széles, hogy a 8s lánccal elbánjon, elég könnyű (93gr) és elég megbízható.

 

Ja, nem campy. De feleannyiba kerül...

 

Egyébként, ha vennél első váltót, én a helyedben kipróbálnám az új hosszú emelőkaros 5800-6800 vonalat. Nemhiába majmolja a dizájn a digó kopigeng is. :)



#6356
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Áhh, a pezsgő105-ös első meg hibátlan, igaz, a legnagyobb elázásomban is csak középcsapágyig érő víztócsába "csorogtam" bele. : D De az brutál zápor volt, fél órán át.

 

Ezért sem cserélném le azt a pözsgőt semmire elöl a Basson.. elég széles, hogy a 8s lánccal elbánjon, elég könnyű (93gr) és elég megbízható.

 

Ja, nem campy. De feleannyiba kerül...

 

Egyébként, ha vennél első váltót, én a helyedben kipróbálnám az új hosszú emelőkaros 5800-6800 vonalat. Nemhiába majmolja a dizájn a digó kopigeng is. :)



#6357
ncc1701

ncc1701

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 580 hozzászólás

Én beraktam hátra egy kis darab sárhányót, pont azért, mert megúntam, h állandóan teli van szeméttel az első váltó. Elég egy 20-30 centis darabka, súlya sincs, és nálam a fekete bicajon a fekete műanyag fel sem tűnik.



#6358
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.188 hozzászólás

Gondolom berágódott valami és annyira, hogy kuka az egész átdobó. Szétszedni sajnos nem lehet, úgy látom.

Így látatlanban; jól sejtem, ez a 105-ös átdobó immáron kukatöltelék?

tekintve, hogy a súlycsökkentő intézkedéseknek hála papírnehezéknek nem alkalmas, sanszos, hogy igen, kuka.

 

mondtam én, hogy maradj otthon. :D


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#6359
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Múlt hét elején rájöttem a hiba okára. Váltókar OK, bowden vajpuha könnyedséggel jár; ellenben a váltó berágódott.

Teljesen megpucoltam, a rugó kőrnyéke rendkívül szennyezett volt. Egy-egy csepp olajjal kentem a forgáspontokat, látszólag megjavult. Aztán a hét elején 2x eláztam és ugyanez. Most megint megpucoltam, ismét kentem és véletlenszerűen beragad. Annyira, hogy leváltok a kistányérra, csak szimplán kézzel kihúzom a kanalat és ott marad, ahol épp hagytam...

Montin már találkoztam ilyesmivel, de országútinál... Gondolom berágódott valami és annyira, hogy kuka az egész átdobó. Szétszedni sajnos nem lehet, úgy látom.

Így látatlanban; jól sejtem, ez a 105-ös átdobó immáron kukatöltelék?

Ultegra hátsóváltónál láttam ilyet téli használat után.



A sebesség mindent megold.

 


#6360
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.325 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Gyors kérdés. Egyik nap a Shimano 105-ös (ha jól tudom, 5700-as, egyébként most lesz 1 éves) bal fékkarom beadta az unalmast, trimming módban. Kitányéron voltam, de az átdobó kicsit kitolva. Se le nem váltott, se fel. Mondjuk -6, -8 fok volt. Menet közben megkocogtattam, megmozgattam a bowdent egy kissé, egyszer csak jó lett. Lehet, csak befagyott; vagy ez valami rettegett dolog első jele lehet? :)

Múlt hét elején rájöttem a hiba okára. Váltókar OK, bowden vajpuha könnyedséggel jár; ellenben a váltó berágódott.

Teljesen megpucoltam, a rugó kőrnyéke rendkívül szennyezett volt. Egy-egy csepp olajjal kentem a forgáspontokat, látszólag megjavult. Aztán a hét elején 2x eláztam és ugyanez. Most megint megpucoltam, ismét kentem és véletlenszerűen beragad. Annyira, hogy leváltok a kistányérra, csak szimplán kézzel kihúzom a kanalat és ott marad, ahol épp hagytam...

Montin már találkoztam ilyesmivel, de országútinál... Gondolom berágódott valami és annyira, hogy kuka az egész átdobó. Szétszedni sajnos nem lehet, úgy látom.

Így látatlanban; jól sejtem, ez a 105-ös átdobó immáron kukatöltelék?