jó néhány hsz-al korábban írtam,h tetszik ez a vento kerékszett: http://maxi-bike.hu/...ento-ker-kszett tegnap fölkerült egy hirdetés,amiből talán kiderül az ára is: http://apro.bikemag....ol-l277579.html 70000 ft. ez így már egy kicsit más megvilágításba helyezi a dolgokat. nem annyira vagyok benne biztos,mert még ebay-en sem találtam eladó ilyet,de sztem kicsit sok egy 15 éves,használt kerékszettért. elvileg,chorus,daytona szintű agyak vannak benne.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#6241
Írta 2015. március 14. - 07:41
- Vejne kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#6242
Írta 2015. március 14. - 07:26
a bringáról egy egész alakos,bikinis fotó. ![]()

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#6243
Írta 2015. március 14. - 07:24
olyan,mintha dupla bandázs lenne rajta

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#6244
Írta 2015. március 14. - 07:23
ez Contador bringája. na ez a kormány hajlítás tetszik nekem igazán.

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#6245
Írta 2015. március 13. - 13:50
Hmm, ha tkp. 2.5 éve (vagyis, amióta bicajozom) használok 175-ös 53-39 hajtást, mennyire fog "szívenvágni" egy 50-34-es 172.5-ös? : D
Városi gépen természetsen 170-es hajtásom van, igazából én "nem nagyon" érzek különbséget, picit jobban pörgök rajta, és annyi. : )
síkra talán még ideálisabb is lehet az én stílusomhoz? (nem szeretek erőből menni)
110bcd tányérok közül "kedvezően" 52-38-at tudnék szerezni, FSA-Shi-SRAM sztenderdhez (szóval, nem campához). Vagy gyári campyt 50-36-ban, de kokainárban.
Szerintem inkább kipróbálom majd, mire jutok a kompakttal, aztán, ha nagoyn nem szeretem, lehet variálni. Főleg az 52-38 szinte "eszmei", ha az 53-39-hez gyengének érzi magát valaki
a másik a fékbeállítás: létezik, hogy a szélesebb felnin kevésbé harap ugyanaz a fékkar-fékbetét-fék kombó, vagy, a felnifal lesz a ludasch? Amióta a Khamszin van bent, félek minden alkalommal, ha lassítanom kell. Igaz, jobb a finom és egyenletes lassulás, mint a korábbi "koppküllő", de utóbbival ténylegesen meg lehetett állni, ezzel meg nem igazán.
Én úgy tudom, hogy a hajtókar hossza a vázmérettől függ, tehát a 170 az inkább a kisebb 50-52-es vázméretre jellemző. Az én bringám 54-es a hajtókar hossz 172.5. Te magas vagy így szerintem a 175 a Te méreted.
Szerintem a szokás nagy úr, legalábbis nálam, mert a régi hajtóművem 52-42-es volt, a mostani 53-39 de a 39-el nehezen barátkozom. Persze nem azért, mert annyira erős vagyok hanem hátul egy fogaskerékkel lejjebb kell váltani ugyan ahhoz az áttételhez. Ugye, elöl három fogszám emelés, hátul egynek felel meg.
A fentieket figyelembe véve, én egy kompakttal a jelenlegi hátsó sorommal, nem igen tudnék mit kezdeni.
Georgio módosította - 2015. március 13. - 13:55
Georgio
#6246
Írta 2015. március 13. - 08:00
nálad van már a bringa?
talán jövő héten már meg lesz. : )
két hétig most otthon leszek, szóval a Coralt viszem, úgyis, két éve nem volt "szabolcsban".
A másik meg ráér. Minél később kapom kézhez, annál később kell majd az első láncot cserélni.. . )
- donciccio kedveli ezt
#6247
Írta 2015. március 13. - 07:37
12-23 elég. az 50-12 combosabb, mint az 53-13, és akkor még záróanyát sem kell cserélnem
>így is a Tőled szerzett záróanya van fent most
<
nálad van már a bringa?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#6248
Írta 2015. március 13. - 07:29
kell egy 11-21-es sor hátulra majd.
12-23 elég. az 50-12 combosabb, mint az 53-13, és akkor még záróanyát sem kell cserélnem
>így is a Tőled szerzett záróanya van fent most
<
- donciccio kedveli ezt
#6249
Írta 2015. március 13. - 07:23
Hmm, ha tkp. 2.5 éve (vagyis, amióta bicajozom) használok 175-ös 53-39 hajtást, mennyire fog "szívenvágni" egy 50-34-es 172.5-ös? : D
Városi gépen természetsen 170-es hajtásom van, igazából én "nem nagyon" érzek különbséget, picit jobban pörgök rajta, és annyi. : )
síkra talán még ideálisabb is lehet az én stílusomhoz? (nem szeretek erőből menni)
110bcd tányérok közül "kedvezően" 52-38-at tudnék szerezni, FSA-Shi-SRAM sztenderdhez (szóval, nem campához). Vagy gyári campyt 50-36-ban, de kokainárban.
Szerintem inkább kipróbálom majd, mire jutok a kompakttal, aztán, ha nagoyn nem szeretem, lehet variálni. Főleg az 52-38 szinte "eszmei", ha az 53-39-hez gyengének érzi magát valaki
a másik a fékbeállítás: létezik, hogy a szélesebb felnin kevésbé harap ugyanaz a fékkar-fékbetét-fék kombó, vagy, a felnifal lesz a ludasch? Amióta a Khamszin van bent, félek minden alkalommal, ha lassítanom kell. Igaz, jobb a finom és egyenletes lassulás, mint a korábbi "koppküllő", de utóbbival ténylegesen meg lehetett állni, ezzel meg nem igazán.
kell egy 11-21-es sor hátulra majd.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#6250
Írta 2015. március 13. - 06:56
Hmm, ha tkp. 2.5 éve (vagyis, amióta bicajozom) használok 175-ös 53-39 hajtást, mennyire fog "szívenvágni" egy 50-34-es 172.5-ös? : D
Városi gépen természetsen 170-es hajtásom van, igazából én "nem nagyon" érzek különbséget, picit jobban pörgök rajta, és annyi. : )
síkra talán még ideálisabb is lehet az én stílusomhoz? (nem szeretek erőből menni)
110bcd tányérok közül "kedvezően" 52-38-at tudnék szerezni, FSA-Shi-SRAM sztenderdhez (szóval, nem campához). Vagy gyári campyt 50-36-ban, de kokainárban.
Szerintem inkább kipróbálom majd, mire jutok a kompakttal, aztán, ha nagoyn nem szeretem, lehet variálni. Főleg az 52-38 szinte "eszmei", ha az 53-39-hez gyengének érzi magát valaki ![]()
a másik a fékbeállítás: létezik, hogy a szélesebb felnin kevésbé harap ugyanaz a fékkar-fékbetét-fék kombó, vagy, a felnifal lesz a ludasch? Amióta a Khamszin van bent, félek minden alkalommal, ha lassítanom kell. Igaz, jobb a finom és egyenletes lassulás, mint a korábbi "koppküllő", de utóbbival ténylegesen meg lehetett állni, ezzel meg nem igazán.
Vejne módosította - 2015. március 13. - 07:07
#6251
Írta 2015. március 12. - 12:32
#6252
Írta 2015. március 12. - 09:15
Sziasztok!
Segítset kérek: valami jó tippet szeretnék valakitől, ahol alacsony preztízsértékű, akár noname cyclocross vázszettet lehet venni, boltból lehetőleg. Magyarországi beszerzést preferálnék... köszönöm, előre is!
- Vejne kedveli ezt
#6253
Írta 2015. március 11. - 17:52
Én is ezt tapasztaltam.
Az elsobbsegi valoban felesleges dolog legtobbszor. De ha valamit biztosan meg akarsz kapni minel hamarabb, annyit meger. De a legtobbszor azert 1 napot siman raer.
- Vejne kedveli ezt
#6254
Írta 2015. március 11. - 14:14
Minden esetre nagyon gavallér volt az eladó részéről az elsőbbségi, mert nem kértem.
Meg nem is szoktam használni, mert úgy vettem észre, hogy nem garantál semmit, csak azt, hogy többe kerül a küldemény.
Én is ezt tapasztaltam.
A sebesség mindent megold.
#6255
Írta 2015. március 11. - 09:59
én inkább a decás pedált venném. attól a cseh pedáltól sztem nem különbözik lényegét tekintve. a tengely fölötti része meg acél lemez. közelebb is van,a garit is könnyebben használhatom ki,ha kellene. egyébként számolgatva tényleg nem szabad 3000 fölött megvenni egy kéo classic-ot.
Át is vettem a klasszikot. Az eladót nem értem, úgy beszéltük, hogy sima ajánlott levél, erre borítékban (+115 ft) meg elsőbbségivel (+125 ft) adta fel. Így nem jött ki az általam utalt pénzből a PK, therefore, nem is volt 3ezer ft sem
>Én általában dobozokban postázok, amiket pufival bélelek. egyrészt masszívabb, másrészt ingyen van, míg a postai pufiboríték pénz<
Minden esetre nagyon gavallér volt az eladó részéről az elsőbbségi, mert nem kértem.
Meg nem is szoktam használni, mert úgy vettem észre, hogy nem garantál semmit, csak azt, hogy többe kerül a küldemény. ![]()
- donciccio kedveli ezt
#6256
Írta 2015. március 11. - 07:58
Pont annyira komikusan keserű.
az a szomorú,h nem látja az ember a fényt,az alagút végén. szerencsére Sanyika nem itthon edz,ő talán ki fog jutni az olimpiára.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#6257
Írta 2015. március 11. - 07:54
én inkább a decás pedált venném. attól a cseh pedáltól sztem nem különbözik lényegét tekintve. a tengely fölötti része meg acél lemez. közelebb is van,a garit is könnyebben használhatom ki,ha kellene. egyébként számolgatva tényleg nem szabad 3000 fölött megvenni egy kéo classic-ot.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#6258
Írta 2015. március 11. - 07:46
Vejne módosította - 2015. március 11. - 07:46
#6259
Írta 2015. március 10. - 23:54
?? Abban volt versenyzes! Sok! Meg fizetos szponzor.
Melyik resze hasonlit a hazai helyzetre?
Pont annyira komikusan keserű.
igen olvastam. ez is csak egy helyen jelent meg. nem igazán értettem mi a helyzet: a Stubánék nem tudnak elszámolni a költségekkel? ezért nem kapnak a szövitől pénzt? jól értettem a cikket?
http://bringacafe.hu...erekeseink-2354 kicsit érdekesen van megfogalmazva az egész,de az lehet,amit leírtam.
Én is ezt olvasom ki belőle.
A sebesség mindent megold.
#6260
Írta 2015. március 10. - 23:24
>igen olvastam. ez is csak egy helyen jelent meg. nem igazán értettem mi a helyzet: a Stubánék nem tudnak elszámolni a költségekkel? ezért nem kapnak a szövitől pénzt? jól értettem a cikket?
Mivel itt a Stuban nyilatkozik, szerinted elmondja, hogy o a saros?
- donciccio kedveli ezt

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





